Hallo meiden, Ik wil mijn verhaal graag met jullie delen en ik hoop dat iemand mijn verhaal herkend. Vorige maand ben ik gewoon ongesteld geweest. Nu krijg ik op dag 10 van mijn nieuwe cyclus buikpijn en bruinverlies. Dag 11 was dit weer over. En op dag 12 kwam dit weer terug met een stekende pijn aan de linkerkant van mijn buik. Ben ik na de huisarts geweest die vroeg of ik zwanger kon zijn. Ik was gewoon ongesteld geweest en gaf aan dat ik niet zwanger was. Maar ik begon wel te twijfelen je weet immers maar nooit. Dus ik de volgende dag een test gedaan en ja hoor twee streepjes. Gelijk de arts gebeld en werd doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een inwendige echo. Daar niets bijzonders te zien. Bloed prikken en ja hoor ik heb wel HCG in het lichaam. Ze kunnen me niet verder helpen en ik werd weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ik 10 dagen moet wachten en dan kijken hoe het er dan uitziet. (mogelijk een prille zwangerschap geen idee wanneer ik dan zwanger heb moeten raken, maar goed) Afgelopen dagen een paar testjes gedaan maar de streepjes worden niet duidelijker. Herkent iemand dit verhaal? of is iemand ook op een tijdstip zwanger geraakt wat eigenlijk als je naar je cyclus kijkt niet mogelijk is? Of heeft iemand gewoon een advies voor mij? IK hoor graag van jullie! Groetjes
Ik heb helaas niet echt antwoord voor je. Ik weet alleen dat mijn moeder 2x zwanger is geraakt op momenten dat het niet kon volgens haar cyclus.
Niet zo leuk om te horen maar mijn vroege miskraam verliep ook zo. Bloed laten prikken om de twee dagen om te zien om het HCG afneemt of toe natuurlijk. Verdubbeld per dag. Goede nieuws was wel dat ik de volgende maand weer zwanger was en ben. Sterkte, is helemaal niet leuk. Duim voor je!
Mijn moeder was de eerste 4 maanden van haar zwangerschap van mij gewoon ongesteld. Ze voelde zich wel zwanger en is na een week of 16 naar de huisarts gegaan en daar testte ze positief. Dus het kan wel...
Kwam er pas na 14 weken achter dat ik zwanger was. Was volgens mij gewoon ongesteld geweest en had veel pijn in linkerlies. Arts zei, kun je niet zwanger zijn.....bij verloskundige bleek ik al meer als 14 weken. Heb daarn nog twee keer bloedverlies gehad,niet langer als twee dagen.... mn mannetje is nu 20 weken. Spannend voor je, afwachten maar!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is echt heel spannend! Afwachten maar heb al 2 keer eerder een vroege miskraam gehad Kan er eigenlijk niet meer tegen.. Maar goed Positief blijven
Ik heb hier ervaring mee. Maar da's niet zo'n fijn verhaal helaas. Ik werd ongesteld (gewone ongesteldheid), maar rond dag 10 voelde ik me raar. Kon het niet duiden. Steken in mijn buik, maar het kon mijn eisprong nog niet zijn ( die was destijds altijd rond dag 20). Toch een ovutest gedaan. Deze was positief, en bleef ook in de volgende dagen positief. Toen heb ik een zwangerschapstest gedaan. Dat was op CD 16. Positief. In de dagen daarna bleef de streep hetzelfde. Ik vond het maar raar: was zo heftig ongesteld geweest, en kon eigenlijk gewoon niet zwanger zijn. IK heb toen nog 2 weken gewacht en een echo laten maken op het moment dat ik volgens die rare cyclus een week of 7 zou moeten zijn. Er bleek een cyste te zitten. Mijn testen reageerden dus op de cyste. Bonus: mijn cyclus kwam ook niet meer op gang. Ik heb een kuur gekregen om mijn menstruatie op te wekken en mijn cyste "slonk"toen ook. Let wel, dit bovenstaand verhaal hoeft niet op jouw situatie van toepassing te zijn. Het zou immers ook kunnen dat je toch te maken had met een pseudomenstruatie, of dat er iets heel anders aan de hand is. Ik hoop op snelle duidelijkheid voor je. En,als het even kan: goed nieuws!
Oh wacht. Ik lees nu dat je een echo gehad hebt waar weinig op te zien was. Heeft de arts ook naar cystes in je eierstokken gekeken?
Hallo, ja de arts had alles nagekeken. vanmorgen weer bloed laten prikken en HCG was helemaal weer verdwenen uit mijn lichaam. Waarschijnlijk weer een hele vroege miskraam. Is nu de 4e keer. Wordt er wel een beetje moe van maarja Bedankt voor jullie reacties