hey iedereen, lang geleden dat ik op het forum ben geweest. Het is hier serieus druk geweest de afgelopen tijd. Verbouwingen, onze jongens, ... Maar nu zit ik met een grote twijfel. Ik wil heeeel graag een derde kindje, mijn man niet maar draait beetje bij beetje bij. Nu vraag ik mij af of ik dat wel zal aankunnen... dus mama's met al 2 kids; hoe verloopt het bij jullie? Is het zwaar of lukt dat best? Financieel een groot verschil of is dat niet zo groot? je merkt het, veeeeeeeel twijfels!! We zouden er nog niet direct voor gaan aangezien we nog volop in de verbouwingen zitten en de jongste nog 3 moet worden... ik wil een beetje tijd ertussen. Mama's help me out!!!
ik ben nu 29 weken zwanger van de derde......... ja het ius zwaar een naar school brengen de ander meeslepen. ik doe alles op de fiets en de oudste kan nog niet alleen fietsen. ho ehet is als de derde er is ? geen idee. zal in het begin lastig zijn met de slaapje en ritme van de schooltijden van de oudste. van de meeste hoor ik dat van twee naar drie wel meevalt. zelf vond ik het zwaarst om van niets naar een kindje te gaan, naar twee was wel ietsje drukker maar je hebt al geleerd dat je rekening moet houden met een kindje dat was de grootste omschakeling. ik verwacht dat het drukker is, maar veel zwaarder geen idee...... hier zit tussen ieder kindje straks ongeveer drie jaar.
Natuurlijk heb ik vrij duidelijke mening hierover sinds wij bezig zijn voor de 5e hahaha. Ik vind het absoluut niet zwaar. Het is hier een chaotische drukke boel, altijd gezellig. Tot nu toe heb ik nog steeds de kids ruim op tijd op school. Het huis aan kant en het eten oo tafel. Tuurlijk gaat er ook wel eens wat lees heel vaak niet volgens planning. jammer dan, dan stofzuig een dag later.Ook ben ik veel met de kids bezig. Wij hebben wel een leeftijdsverschil, 10, 7 3 en 2. Ik denk oprecht dat je meegroeit en dat je leert loslaten( niet de kids). bij ons gaat er elke dag minstenseen glas drinken om, vroeger zei ik he nou moet ik dweilen enz enz. nu zeg ik heyyyy dat is 1 ik pak een dweiltje klaar. ook denk ik dat je echt leert om te genieten. Ik ben echt een voorstander van een goot gezin zoals je hoort.