Goedemiddag dames, Zijn er dames die zijn begonnen in jan/feb met clomid of gaan beginnen? Ikzelf ben begonnen met clomid 50mg op 16 januari. Ik heb dus mijn 1ste kuurtje erop zitten. Ik heb een erg onregelmatige cyclus dus weet niet echt wanneer ik overtijd ben. Ik werd 14 januari ongesteld en ben de 3de dag begonnen met clomid 50mg. 24 januari had ik de echo en zag ze 2 eitjes (waarvan 1 groot, en de ander nog klein). Flink lopen klussen natuurlijk haha. Nu heb ik sinds 5 dagen erge buikpijn, soort ongesteldheidsbuikpijn maar net iets anders. Sinds een aantal dagen ook last van mijn borsten. Voor de rest had ik niet echt klachten. Is dit normaal? Hebben meer dames hier last van bij clomid gebruik? Eigenlijk heb ik de dagen hiervoor verder geen last gehad van buikpijn ofiets. Ben nu op dag 29 van mijn cyclus maar nog steeds niet ongesteld. Wanneer begon bij jullie de cyclus na gebruik van clomid? En hoe verloopt het bij jullie? Groetjes & succes.
Hoi! Ik heb mijn Clomid-kuurtje er ook opzitten, maar moet nog even wachten tot de eisprong. Heb dinsdag mijn eerste echo, dus ben erg benieuwd of de Clomid zijn werk doet. Heeft de gyn niet aangegeven wanneer je de eisprong ongeveer kon verwachten? Als hij "keurig" op dag 14/15 is gesprongen is 28 je NOD en zou je nu dus al een testje kunnen doen
Heyheyyy Ohh ben beniewd meid. Hoop 't wel voor je! =D 1 eitje was erg groot en ze het idee dat het dezelfde dag/avond nog zou "springen". Ze liet me toen gelijk een ovulatietest doen maar die was niet "positief". maar ze zei dat het anders de dag erna raak zou zijn. Ik zou dan eigelijk weer een ovulatietest moeten doen maar dan hebben ik en mijn vriend niet gedaan. We hebben bijna elke dag sex gehad. dus we vonden een ovulatie test overbodig. Zit nu een beetje in twijfel of ik moet testen ofniet .. omdat mijn cyclus altijd tussen de 20 en 35 dagen zit en nu dus eigelijk niet goed weet of de buikpijn in het clomid plaatje past of zwangerschap? of misschien toch ongesteld .. Succes bij de echo! hoop dat de clomid heeft aangeslagen.
Hoi! TESTEN! Buikpijnklachten heb ik hier vaker op het forum gelezen. Kan duiden op aankomende menstruatie, maar kan ook zeker een zwangerschap zijn! Als je op dag 10 de echo had en het eitje al bijna op springen stond zal die de 14e al wel zijn geweest. Als je nu op 29 zit is er nog maar 1 ding mogelijk waardoor je zekerheid krijgt: TESTEN! Het kan hartstikke raak zijn!!
Kun je niet NU testen?? En het resultaat hier neerzetten? Geeft mensen (Lees: mij!) weer wat moed die ook net begonnen zijn met Clomid! Ik denk namelijk dat de test best een positief kan zijn! Hoop het voor je!!
Heyhey Hahahahaha, eerlijk ik voel me helemaal niet zwanger dus denk niet dat ik het ben. Misschien durf ik ook niet echt te hopen/te testen omdat ik al een tijd bezig ben en het niet meer gelukt is na mijn buitenbaarmoedelijke zwangerschap, maar ALS ik nog niet ongesteld ben geworden ga ik denk ik testen op maandag of dinsdag op valentijn. Misschien een leuk cadeautje hihi =P. De winkels zijn ook morgen dicht dus word echt maandag of dinsdag meid! Maar ik zal je op de hoogte houden! Zou wat zijn hoor hey .. gelijk de 1ste x clomid-kuurtje en dan al zwanger :O .. wie weet
Hey cheiba, Ik ben ook sinds vrijdag aan de Clomid 50 mg. Dus heb vandaag net mijn 3e tabletje gehad. Vrijdag heb ik mijn 1e echo. Krullie schrijft mee in het forum in januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn. Misschien dat je hier met ons mee kunt schrijven? Zijn meer mensen die Clomid hebben gebruikt...
Hoi! Ik ben ik januari ook voor de eerste keer met Clomid begonnen. De gynaecoloog zag ook bij mij 2 goede, grote eitjes groeien. Flink geklust natuurlijk en nu afwachten... Reken er niet op dat het de eerste keer raak is, zou wel heel toevallig zijn! Ik heb normaal gesproken een cyclus van 28-31 dagen. Weten jullie hoe dat zit als je Clomid slikt?? Donderdag zou bij mij dag 28 zijn... @Cheiba: Zal voor je duimen dat het raak is!!!! Groetjes, Nikeh
Kom lekker bij ons meeschrijven Cheiba, de club die Ikke noemt En het kan de eerste keer raak zijn hoor! Je zou niet de eerste zijn! @Nikeh: ik weet niet of je cyclus met Clomid verandert. Volgens mij hangt alles af van je eisprong. De datum van je eisprong en dan 14 dagen later is je NOD.
Hoi, ik ben ook nieuw. Heb een kleine van 3,5 jaar, spontaan (met 3 maanden geen menstruatie) sinds maart 2010 3x menstruatie, januari gyn. Polycysteuse eierstokken, lab onderzoek: goed, LH is wel stuk hoger dan FSH in de folliculaire fase (progesteron 0.5nmol) dat zou PCO bevestigen. Nu donderdag begonnen met duphaston en vrijdag (dag erna) werd ik al ongesteld in de avond. Gynaecoloog snapte het niet, t is de bedoeling dat je geen menstruatie krijgt als je de pillen slikt, pas daarna. Ook iemand die dit heeft gehad? Stoppen met de duphaston, als menstruatie zou doorzetten (en dat gebeurde) starten op dag 3 met clomid. Gister dus gestart met clomid, en op cyclusdag 12 heb ik mijn echo, dinsdag 21-2. Nu maar afwachten!!! SPANNEND.....
He wat grappig dat die Clomid bij jullie allemaal wel werkt!@ heel veel succes deze ronde!! Hier werkte het echt niet en ben overgegaan op Spuiten..
Nou meiden! Ik kan jullie melden dat ik zwanger ben! Na mijn allereerste clomid gebruik 50mg! Ik hoop dat het voor jullie ook goed uitpakt! Hoe gaat het nu bij jullie? Al een fm gehad? of meer nieuws? Xxx
Cheiba gefeliciteerd! Kom met ons mee schrijven in de andere club... En het geld ook voor de andere dames... in januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn... staat ook onder vruchtbaarheidsbehandelingen.... Zelf heb ik morgen mijn 1e fm...ben erg benieuwd...dit is op dag 10..
Hier nog een succesverhaal 31 dec ongesteld geworden. Vervolgens dag 3 tot en met 7 clomid geslikt voor het eerst.50 mg 2 echo's gehad dag 10 en 12. Dag 12 werd er gezegd dat hij mooi groot was en op springen stond Nog een keer moeten bloedprikken en op 24 belde mijn gyn dat de eisprong er was geweest. En dat ik over 2 dagen kon testen. Wat voor mij een verrassing was, was een cyclus van meer dan 31 gewend. 24 jan smiddags gelijk getest en was licht positief Vanaf dan alleen maar duidelijker geworden en nu bijna mijn eerste echo
Jaaa wachten duurt zolang! Ik weet 't.. Mijn cyclus was tussen de 21 en 35 dagen dus ik wist niet echt goed wanneer ik moest testen .. Maar op valentijnsdag was ik op dag 32 en had ik dus al een week soort van ongi buikpijn en dacht ik, ik wil weten waar ik aan toe ben dus deed ik een test. Ik ga trouwens ook ff op andere forumonderwerpen kijken en kletsen maar blijf ook op deze kletsen hoor! @Krullie85 ik hoop dat dat eitje genoeg is om een wondertje te creƫren! Bij mij waren er dus 2 eitjes waarvan 1groot en de ander nog verstopt en klein .. dus ik ga ook de 27ste zien hoe of wat dikke kus