AAAHHH!!! Die wachtweken...pfff....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kiekske, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi,

17 Januari heb ik TP gehad van een excellent embryo. En nu is het wachten....wachten tot de 30e voor een bloedtest.
    Tot gisteren ging het eigenlijk wel goed, maar vandaag, pfff.....word helemaal gek! Ik wil gewoon weten of het gelukt is, of wat ik voel van een lekker ingenesteld frummeltje is of van de Utrogestan bolletjes. Afgelopen donderdag en vrijdag allemaal steekjes in m'n baarmoeder, af en toe wat krampen. Mijn baarmoeder was zo overduidelijk aanwezig. En nu... nu alleen last van m'n boobies (cupmaat groter en pijnlijk) en ik voel mijn baarmoeder gewoon continue. Niet pijnlijk, maar gewoon aanwezig. Die boobies zullen wel van die bolletjes komen, maar m'n baarmoeder...toch gek dan...

Hoe zijn jullie deze tijd doorgekomen zonder gek te worden???!!!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Helaas..............
    NIET.

Ik werd er ook helemaal gek van. Was op en top zenuwen.
    EN niks hielp.
    Ik heb op dag 8 na tp daarom ook al getest omdat ik het niet meer hield.

Sterkte nog even emt wachten...

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

En, zag je toen al iets?? Ik heb gisterochtend getest om te kijken of de pregnyl al uit mijn systeem was en dat is zo. Ik wil op z'n vroegst vrijdag testen. Geduld, geduld, geduld...

Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ja op dag 8 had ik een posi test tot mijn schok....
    Waren wel twee embryos teruggeplaatst, dag 8 9 en 10 wat bruinverlies gehad, heeeel eng. Maar de testen bleven posi.

Dank voor je felicitatie.

Heeeel veel sterkte met wachten nog even..

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hey meis, snap je helemaal, ik nu ook in de wachtweken en wordt echt crazy! Heb 19e IUI gehad dus loop 2 dagen achter (en waarsch nog langer omdat ze bij mij nog erin moeten zwemmen/delen enz) Ik had zaterdag de pregnyl nog in mn lijf en wil zeker nog een paar dagen wachten voordat ik er weer één doe.

Had de 1e IUI geen moeite maar veeeel meer afleiding dan nu, nu al een maand thuis door ongeluk en dan ben je er gewoon teveel mee bezig. Zit ook veel te veel op de site hier, maar kan mezelf niet stoppen :s

Heel veel succes met wachten!

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    waaaah kiekske.. ik snap je helemaal! tis zo lastig om het vol te houden,, ik duim voor je! :)
    hoeveel weken zou je eigenlijk zwanger zijn bij een icsi/ivf behandeling??
    want normaal gesproken tellen ze vanaf de 1ste dag van je menstruatie, maja dat is nu wel fftjes wat anders natuurlijk..

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    De punctiedag aanhouden en dan 2 weken terugtellen.
    Suc6 weet hoe killing deze dagen zijn, bestond er maar een slaappil van 2 weken he!:D

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Edit

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dank voor de reacties meiden!

Als die slaappil ooit wordt uitgevonden, dan wil ik hem!!!

Nog maar 6 dagen... ;)

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Die wachtweken zijn AF-SCHU-WE-LIJK!!!!!

Geef mij ook maar een slaappil als ik er weer in zit...!!

Ik duim voor je meid, klinkt allemaal wel heul positief hoor ;):D.

11. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik zit ook (on)geduldig te wachten. Afgelopen zondag de TP gehad.
    Nu twee weken me eigen gek maken van dingen die ik wel of niet voel.
    Ik weet dat het door de utrogestan komt, maar toch.

Groetjes,
    Minnie

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    whaaaa die wil ik ook!! hahahaha

heb nu een ronde moeten overslaan na een vmk nu gelukkig ongi en denk volgende week woensdag iui6 en dan weer die geweldige wachtweken....
    Ik vind de 2de week trouwens veel slopender dan de eerste.

ts klinkt erg spannend en veel belovend bij jouw hoor! succes nog met wachten.

13. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    pff... ook ik wil die slaap pil.

Ik snap je ook helemaal, ik heb afgelopen maandag de tp gehad van een 'toppertje'. En ook ik ben helemaal gek van de zenuwen.
    Nog 12 dagen wachten voordat ik mag testen.

Deze wachtweken vind ik toch wel het zwaarste van de hele behandeling.... Pfff....

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

De 2e week valt mij ook veel zwaarder. Vorige week ging wel ok eigenlijk, maar sinds afgelopen maandag...pfoe.... Ben ook superchagerijnig nu. Geen idee of het van de bolletjes komt of door mezelf. Dat vind ik zo moelijk: waar komt hetgene vandaan wat ik allemaal voel...??

15. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Hip, wij gaan ongeveer gelijk op. Ik heb ook ergens volg. week 6de IUI. Krijg jij daarna ook evaluatie? Ik denk dat ik dan nog 1 keer IUI moet (wil liever gelijk door naar IVF), omdat ik pas 2 keer met hormonen heb gehad na 6de IUI..... Jij? Liefs, Elvi

16. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    He meiden,

Wil jullie allemaal super veel sterkte wensen met deze ellendige wachtweken! Mijn wachtweken waren ook verschrikkelijk, had ook nog overstimulatie, dus kreeg op de dag van de tp te horen dat ik verplicht 2 weken absolute rust moest nemen... en dat waren dus ook nog de verschrikkelijke wachtweken! Maar goed, voelde vanalles, vooral dag 5 krampen en heb precies 2 weken na punctie voor t eerst getest en was positief, dus helemaal happy.
    Meiden, ik duim voor succes voor jullie!!

veel liefs,
    Dees

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wat een super goed idee zo'n slaappil! Ik heb vaak gezegd dat ik die twee weken vooruit kon spoelen. Maar een slaappil is beter! Sta je in elk geval uitgerust op.

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Die wachtweken zijn werkelijk waar bij iedereen een verschrikking. Zit er ook over na te denken hoe dat eenvoudiger zou kunnen worden, maar kan me niks bedenken. Bij alles wat ik doe, zit in mijn achterhoofd toch dat grote vraagstuk: wel of niet geslaagd...

Chybou: zie ik het nou goed? Heb jij vandaag positief getest???!!! Super!!!!!!!!!!!!!! :D

IK heb geen hoop meer op een positieve test. Morgen zou ik volgens mijn gewone cyclus ongesteld moeten worden en vandaag al licht bloedverlies/ bruinverlies. Dit heb ik altijd voor de start van mijn menstruatie. Van het zkh mag ik de hoop nog niet opgeven, moet maandag toch de bloedtest laten doen en ook doorgaan met de Utrogestan. Ik doe het wel braaf, maar heb er gewoon geen goed gevoel bij. Zo jammer, want een betere embryo hadden we gewoon niet kunnen hebben. Damnnn...:(

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, Dees: vergeet ik jou helemaal. Wat heb jij een superresultaat na een stel ellendige wachtweken... Proficiat!!!!!! Geniet ervan!!

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Kieske: Ja, er stond vandaag een duidelijk 2e streepje op alle vier de testjes! :$ We zijn heel vaak langs het rijtje testjes gelopen. De streepjes staan er echt. Ik kan het niet geloven. Na al die terugplaatsingen... Nu ICSI 3 een positieve test. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
    Ik blijf nog even op het wachtbankje zitten en wacht nog even rustig af.

Ik las dat jij vandaag bruin verlies heb. Wat ontzettend balen. Ik kan me voorstellen dat je gevoel er niet helemaal goed bij is.
    Ik weet dat er niets is wat ik kan zeggen waardoor jij je beter gaat voelen.
    Al onze 6 terugplaatsingen (2x1 vers, 1x1 cryo, 2x2 cryo en de laatste 1x2 vers) hebben we top emmy's hadden. Blijven plakken is kennelijk héél erg moeilijk voor die embryotjes!
    Ik ga duimen dat jij bij het rijtje vrouwen hoort wat een beetje bloedverlies heeft na de IVF behandeling en aan het begin van de zwangerschap.
    Veel succes bij de bloedtest.

Deel Deze Pagina