Hier ook een baalmoment:x Vorige maand geen behandleing omdat ik niet reageerde op de clomid 50...Primolut genomen om ongi te worden NU opnieuw met clomid 100mg weer geen groei te zien:x:x:x vrijdag terug maar ik heb weinig hoop.....
Ah dat is zeker balen hendrika, wat vervelend zeg. Zo frustrerend is dat. Ik wou dat ik je kon helpen, dat we konden delen, ik heb nu genoeg (teveel dus)eiblaasjes en mag niet verder. Is echt oneerlijk verdeeld. Wat moet jij nu verder doen? Gesprek en daarna? Bij mij belde de arts assistent terug om 17:15 uur, en moet afspraak maken voor gesprek. Ze willen eigenlijk dat ik volgende ronde verder ga met Clomid 25, ik zeg nou daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Heb nu 3 rondes Clomid 50 gehad, en de eerste 2 waren cystes en nu overstimulatie. Ja zegt hij, dat bespreek je hier maar met je eigen arts, ik moest dit ook maar doorgeven!!! Wat een gedoe zeg, voel me van kastje naar de muur gestuurd worden, die arts zegt dit en de andere arts zegt dat.....
Ben weer terug uit UMC, maardag zeiden ze dat het overstimulatie was.....het zijn toch cystes.....is de 3e keer achter elkaar met Clomid. Er is ook al vrij veel vocht in de buikholte wat ontzettend zeer doet, en die dingen groeien maar door. Volgende week terug komen, en hebben we gesprek hoe nu verder? Eigenlijk wilde ze me dan volgende ronde Clomid 25 geven ipv de 50MG. Maar ik ben klaar met de Clomid. Wat is jullie ervaring hiermee?
clomid hier heeft altijd goed gewerkt dus kan je daar niets over zeggen. Hopelijk valt er te praten in je ziekenhuis over andere hormonen!