Hallo, De titel zegt het al: denken jullie dat de eisprong die FF aangeeft klopt? Ik heb tot dag 30 ovulatietesten gebruikt die negatief bleven. Daarna waren ze op en ben ik gestopt. Aan de hand van mijn temperatuur heeft FF een kruis gezet bij dag 32. Ik zit nu op dag 49 en heb nog steeds geen menstruatie. Ik heb gelezen dat een LF van 18 toch wel de max is, dus vraag ik me af of de dag van mijn eisprong wel klopt? Of kan het zijn dat ik geen ei heb gehad ondanks de temperatuurstijging? Gisteren heb ik nog een zwangerschapstest gedaan (kv2v5), die was omo-wit. Zwanger ben ik dus volgens mij niet, maar wat is er dan wel aan de hand? Sinds twee periodes is mijn cyclus ineens van slag (zie handtekening), daarvoor altijd een mooie periode en een LF van 9. Vorige ronde was mijn LF tussen de 12-17 (eisprong was niet helemaal duidelijk) en nu zou ik dus al op 17 zitten... Iemand een idee? Alvast bedankt! Annelynn 371c22 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Het is inderdaad wel een opvallende tempdip! Ovulatiedip? Echter... de tempen daarna komen niet boven die van daarvoor uit. Is er wel een ei geweest vraag ik me af. Het is een rode stippellijn, dus FF is ook helemaal niet zeker. Houd je je slijm niet in de gaten? Ik zou FF een bericht sturen en een persoonlijke aflezing van je kaart vragen. Je krijgt dan snel antwoord. Ik heb trouwens kaarten gezien met een lange LF... dus zegt nooit nooit. Groetjes
Sandana: bedankt voor je reactie. Ik vond het ook al vreemd dat mijn temperatuur zowel voor als na mijn vermoedelijke ei hetzelfde was. Ik twijfel inmiddels ook of ik wel een eisprong heb gehad. Ik heb mijn slijm niet echt in de gaten gehouden. Ik heb deze cyclus wel vruchtbaar slijm gezien maar heb het niet opgeschreven en weet dus niet meer precies wanneer. Ik weet nog wel dat het in ieder geval een keer ná dag 32 was, want dat vond ik nog zo gek. Volgende ronde ga ik het toch maar eens bijhouden. Ik wist niet dat je om een persoonlijke lezing van je kaart kon vragen bij FF. Dat ga ik meteen proberen!
Nee dat wist ik idd ook niet dat dat kon bij FF. Ik lees nu in dit topic voor t eerst over temp dip = misschien innesteldip, haha. Misschien heb ik die gister ook gehad?
Wannabemum: het is inderdaad wel een opvallende temp dip. Wie weet is het een goed teken . Ik heb overigens geprobeerd om een vraag te stellen over m'n temp kaartje, maar als ik het goed begrijp moet je daar een VIP-lidmaatschap voor hebben. Die heb ik niet, dus dan gaat het niet. Ik wacht dus nog maar even af...
Nou ja... persoonlijke lezing is wellicht wat veel gezegd. Maar stuur gewoon een mail via 'contact us' en vraag het gewoon. Niet geschoten is altijd mis hè...
Sandana: ik had ook overwogen om het gewoon te proberen, maar inmiddels heb ik mijn antwoord al gekregen: FF geeft aan dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad. Ik ben ook ongesteld geworden, dus het kan ook nog 'gewoon' een hele lange LF geweest zijn. Babke: zie hierboven, ik weet niet zeker of ik wel een eisprong heb gehad, maar ben uiteindelijk wel ongesteld geworden. Dat is ook de reden dat je mijn kaartje niet meer ziet denk ik, omdat ik een nieuwe begonnen ben. Op naar de volgende ronde!