Goedemorgen dames. Pas geleden is er pcos geconstateerd. Ik ben nu aan het begin van een traject bij de gynaecoloog die binnenkort een kijk operatie wil doen. Volgens de normale metingen zou ik gister een eisprong hebben. Gisteravond dacht ik, ik doe een ovulatie test. Hartstikke wit. Gisteravond wel heerlijk knuffeltijd met manlief gehad. Net weer een test gedaan en verhip! Ik zie een lijntje! Ga proberen de foto erbij te zetten (nog nooit een foto geplaatst) Wat denken jullie? Bekijk bijlage 437495
Heb je getest met je eerste urine?? Dit is geen posi ovulatietest trouwens. Ook is het doen van ovu testen als je pcos hebt niet betrouwbaar omdat je dan vaak vals positieve testen hebt gedurende je cyclus. en als je gisteren je ei zou hebben gehad dan zou de test 3 dagen geleden posi moeten zijn geweest en niet nu pas richting positief gaan.
Hoi, Het lijntje is nog niet dik genoeg, dus positief is ie niet. Hopelijk lopen de testjes mooi op en heb je snel je eisprong Gebruik je al wel clomid? Op welke dag van je cyclus zit je nu? Spannend hé Edit: overigens werkte de ovulatietesten prima bij mij ondanks m'n PCOS.
Ik heb ook pcos en bij mij werkte de ovulatietesten prima! Het streepje moet idd even donker zijn al de andere dus nog even doortesten! Succes
Een licht streepje betekent nog een negatieve ovulatietest. Vrouwen hebben namelijk de gehele cyclus LH in hun lichaam waar de ovulatietest op reageert. Pas rond de LH-piek wordt de ovulatietest positief. Dat betekent dat beide streepjes minstens even donker moeten zijn. Pas dan mag je van een positieve ovulatietest spreken. Het werkt dus anders dan een zwangerschapstest!
Dit is überhaupt de eerste keer dat er ook maar iets te zien is op 1 van mijn ovulstietesten sinds augustus, dus ik ben allang blij dat er iets te zien is. Ga zeker door blijven testen. Volgens de kalender zou gister m'n eisprong zijn, maar dankzij pcos is dat natuurlijk niet zeker. Het was gewoon opeens een gevoel van 'laat ik die testen er weer eens bij pakken' Het was m'n tweede urine van vandaag. Zal vanavond weer opnieuw testen en dan hoop ik dat hij oploopt... Ben nog niet aan de Clomid omdat de gynaecoloog eerst een kijk operatie wil gaan doen. Kijk daar best tegenop dus eigenlijk hopen we voor die tijd op een wonder. En aangezien wonderen nog de wereld niet uit zijn