Pcos en tweede kindje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Liyana89, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana89

Liyana89 Actief lid

7 feb 2015
    342
    22
    18
    Hallo ik wil graag wat meningen horen. Ik heb pcos en was vorig jaar in februari begonnen met behandeling ben helaas niet zwanger geraakt. Ik was augustus 2014 gestopt met de behandeling omdat ik op vakantie zou gaan gelukkig ben ik die maand spontaan zwanger geraakt. Mijn dochter is nu 5 maanden oud en twijfel of ik voor een tweede moet gaan maar dan wel eerst zonder behandeling proberen. Ik ben wel aan de anderen kant wel bang dat ik gelijk zwanger raak mijn dochter is wel erg jong. Wat zouden jullie doen?

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ben je alweer ongesteld geweest en heb je alweer een eisprong gehad?

Bij mij duurde dat bijna een jaar (ook omdat ik borstvoeding gaf), maar het was wel een bewuste keuze om pas na een jaar er weer serieus voor te gaan. De cycli die ik toen had gehad duurde dusdanig lang dat we meteen weer gebeld hebben.

Na de tweede weer lang voordat eerste menstruatie zich aandiende maar daarna wel een meer regelmatige cyclus. En dus spontaan zwanger geraakt.

Het is denk ik wel heel persoonlijk. Zie je het echt niet zitten om snel weer zwanger te raken dan moet je het risico ook niet lopen. Teveel gevallen in mijn omgeving waar het toch ineens spontaan raak was...

3. Liyana89

Liyana89 Actief lid

7 feb 2015
    342
    22
    18

4. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Het ligt er echt helemaal aan wat je wilt. Als je het idee om nu al zwanger te worden écht niet ziet zitten dan zou ik het ook niet proberen. Maar als je het ergens ook niet vervelend zou vinden of als je inschat dat jullie het wel aan kunnen dan kun je het gewoon proberen...
    Ik zou het denk ik niet erg vinden omdat ze dan op latere leeftijd toch ook heel leuk samen kunnen spelen. En als je nu zwnager zou raken dan duurt het toch nog 9 maanden voordat de tweede er is. Dus dan is je eerste ook al weer ruim een jaar...

5. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Hoi Meiden,
    Wij willen ook graag voor een tweede gaan.
    Ik heb ook PCOS, en na kuren Clomid waar ik niet op reageerde, heb ik een LEO kijkoperatie gehad. En hierna meteen zwanger geworden.
    Nu gaat komende week mijn spiraaltje eruit. En mijn vraag is hebben jullie gelijk om een verwijzing gevraagd aan de ha, of eerst zelf 'geprobeerd'?
    Liefs

Deel Deze Pagina