Mogelijke innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door madeliefje123, 20 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefje123

madeliefje123 Nieuw lid

20 nov 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal.

Ik heb een vraagje, want dit zou wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik was 1 dag 'overtijd', die avond kreeg ik ontzettende hoofdpijn en enorm misselijk. De volgende dag was dat over en verstreek mijn 2e dag over tijd. Op de 3e dag had ik bij het opstaan een beetje bruin bloed in mijn slipje. Dus ik dacht, oke daar gaan we weer. Ik had een maandverbandje ingelegd, maar het bloed bleef uit. Ik ben nu 2 dagen verder en ik heb enkel en alleen maar 'bruinig' licht gekleurd toilet papier bij het afvegen na een bezoek aan de toilet. Het maakt dan ook niet uit of het een grote of een kleine boodschap is. Het 'echte' ongesteldheidsbloed zet niet door. Ook heb ik een vervelende pijn aan de zijkant van mijn borsten. Ik kan er niet op duwen. Een pijn die ik alleen herken van mijn eerste zwangerschap.

Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Mijn normale menstruatie is heftig, dat zou ik dan totaal niet kunnen verwarren met deze minimale bloeding. Ik ben overigens 3 jaar niet aan de pil, dus mijn cyclus is betrouwbaar.

Bedankt voor de tijd!

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Dat zou kunnen.. en dan zou je een langere cyclus hebben als gebruikelijk.
    Maar als je nu overtijd bent en je hebt een regelmatige cyclus dan zou ik er een testje tegen aan gooien!
    En als deze vandaag negatief is zou ik over 2 dagen weer testen, omdat HCG in 2 dagen tijd verdubbeld en dan dus wellicht wel wat op de test te zien zou kunnen zijn.
    Ga voor je duimen!
    Helaas weet ik uit ervaring dat symptomen helemaal niets zeggen...
    Ik denk elke maand wat te voelen, en mooi dat ik weer ongi word!

3. madeliefje123

madeliefje123 Nieuw lid

20 nov 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook het idee dat ik deze maand een latere eisprong had. Ik ga morgen eens testen, heb ze niet in huis helaas. We zijn niet perse bezig met zwanger worden, maar het zou natuurlijk onwijs leuk zijn!

Ik heb gewoon amper tot geen bloed deze maand en wat er op het toilet papiertje zit is geen bloed als in echt bloed. Meer gewoon een bruine natte plek. Moeilijk uit te leggen, alsof mijn urine bruin is zeg maar.

Bedankt voor je reactie iig! X

4. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik zou er ook een testje tegen aan gooien als ik jou was.
    Zelf heb ik dezelfde vraag. Ik zou eigenlijk as woensdag ongesteld moeten worden. Heb een regelmatige cyclus. Nu verlies is sinds gisteravond wat bloed. Niet veel, helder maar ook bruin dat wisselt. In september heb ik een mk gehad. Wellicht dat er nog wat uitkomt of is t een innesteling of vroege menstruatie? Pfff ik weet het niet meer

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier idem in hele bizarre situatie.
    Heb vorige week ma 7 nov t/m vr 11 nov clearblue smiley gebruikt en alles negatief. Ik had 9-11 (cyclusdag 13) nog echo en er waren 3 follikels te zien van 20 en 18mm, maar kreeg pas slijm dag hierna. Dit heeft aangehouden tot afgelopen dinsdag. Maar na vorige week zondag was continu mijn slip echt kletsnat (heb ik normaal nooit). Mijn NOD staat op 24/25 nov. Maar zaterdagavond begon roze afscheiding. Gister wat helder roodbloed gehad en vandaag weer. Tis niet veel en niet weinig. Maar beperkt zich bij een veeg in inleg en aan wc papier. Geen stolsels. Mijn onderrug zeurt ook echt enorm. Dus ik zit er eigenlijk op te wachten dat de hel los barst.
    Als ik wel ongesteld word moet ik morgen weer prikken, maar is toch raar op 7 dpo al ongesteld? Tis nu overigens 8 dpo. Zit op CD 23!

Mijn cyclussen zijn altijd 27, 29 of 30 dagen, maar mijn ei springt meestal op dag 17. Ik denk dat mijn lichaam totaal in de war is van de hormonen. Zkh heeft IUI ook gestaakt vanwege teveel follikels. Ben echt teleurgesteld als mijn lichaam zo in de war is. Baal ook dan van de eitjes, hadden zoveel kans nu eindelijk.

Dus madelief hier ook nog iemand. Ik heb ook de eerste 2 dagen altijd een stortvloed. Ik moet dan om de 2 uur de grootste tampons verwisselen anders lekt het er doorheen en dan over de stolsels niet gesproken, yuk.

Deel Deze Pagina