Een goede vriendin van me heeft in plaats van utrogestan (waar ik ervaring mee heb) lutinus gebruikt na de IVF punctie. Zijn moet er mee doorgaan tot de testdatum. Dat was gisteren en hij is positief (jeeej!!) Omdat je met utro zoveel langer door moet gaan bij een positieve test, vind ik dat raar. In het farmacotherapeutisch kompas staat dat Lutinus tot 30 dagen na de positieve test moet worden gebruikt. Heeft iemand ervaring met Lutinus en een positieve test? Tot hoelang zijn jullie er mee doorgegaan? En is de zwangerschap goed gegaan??? Thanks!
Hoi aklina In zkh in nl is beleid heel verschillend. In veel zkh moet je met utro ook stoppen op testdatum Utro en lutinus bevatten beiden progesteron. Ik zou jouw vriendin laten bellen met zkh hierover. Ik ben zelf geen voorstander van zo vroeg stoppen met utro maar veel zkh zien de meerwaarde nog niet zo van langer doorgaan. In ieder geval gefeliciteerd voor je vriendin
Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf ook geen voorstander van vroeg stoppen en in het zh waar ik loop moet ik ook tot 12 weken doorgaan (als ik ten minste ooit zwanger wordt...grrr)