Zp'en uiteraard en het was erg leuk om wederom m'n eigen Geboortekaartje te ontwerpen, maar deze ligt al paraat bij de drukker Kleurplaten lijkt me leuk maar denk dat na 1 plaat m'n geduld weer op is.. Wat zijn jullie hobby's met je dikke buik?
Ik probeer dagelijks zeker een half uur te wandelen, film/serie kijken, lezen, héél af en toe een dutje doen, Pinterest... En daarnaast de gewone, huishoudelijke dingetjes flink bijhouden (al is dat niet echt een hobby, maar meer een must haha). Edit: En ook hier komt de naaimachine af en toe tevoorschijn
Ja dagelijks wandelen doe ik ook, met m'n dochtertje, ik geniet hoe zij geniet, maar met dit k-weer is dat niets..
Niks! Ik kan rustig de hele ochtend op de bank zitten, niks doen. Beetje whats appen, lezen op zp. Voor ik t weet is t al 12u en moet ik me nog aankleden
Ja hoor, waarom niet? Ik heb het tot de 36e week volgehouden, gewoon je stuur iets hoger zetten zodat je buik er niet elke keer tegen stoot
Scrappen! (Moet je ff googelen ) voor je dochtertje ook leuk om mee te knutselen. Verder (taarten) bakken? En nog suffer: legpuzzels! Maar op een regendachtige pyjamadag heerlijk om de dag door te komen haha.
Ja scrappen lijkt me ook leuk om te doen, af en toe doe ik digitaal scrappen.. met de kleine knutselen lukt nog niet echt, ze is net 1 Ik zou wel willen haken ofzo, heb ik vroeger wel gekund, maar weet niet of opnieuw zin heb om het eerst weer te gaan leren