Pcos en zwanger worden club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Imona, 20 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames.
    Alweer meiden op het wachtbankje
    Duim voor jullie dat het gauw raak is.
    Ik heb gister bloed geprikt in het zh
    Hcg waarde 350
    Morgen nog keer om te kijken of het een mooie stijgende lijn is spannend maar gaan we wel van uit :roflmao::rolleyes:
     
  2. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Spannend hoor!

    Ja hier op het wachtbankje.

    Ben er nu alleen totaal even niet mee bezig want onze zoon is s nachts enorm aan hrtvspokeb. Lees: uren achter elkaar gillen en alleen stil als hij bij ons in bed ligt. We weten niet zo goed wat we er mee moeten. Is al de zoveelste nacht achter elkaar..
     
  3. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Nee snap ik dan heb je wel even wat anders aan je hoofd.
    Pittig zeg. Hoop dat je gauw weer een beetje nachtrust krijgt en je zoontje ook zelf lekker
    rustig slaapt op zijn eigen bedje.
     
  4. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hoii ik zit ook op het wachtbankje. De app gaf al aan dat mijn eisprong is geweest. Wel wat later als ik had verwacht :eek:
    Dus zal nu 1 of 2 DPO zijn !
    Wachten wachten wachten nu pfff
    Wat fijn zeg dat je HCG omhoog schiet, goed vooruitzicht:thumup:
    Weet je al wanneer je ongeveer bent uitgerekend?
     
    Ninaatjuh vindt dit leuk.
  5. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw

    Jaaaa vreselijk he die wachtweken
    Morgen weer bloedprikken maar gister gaf de hoogte van mijn hcg aan dat ik ongeveer 4week zwanger ben dus dan zal ik ergens in september uitgerekend zijn`
    Ben benieuwd hoe mijn hcg gehalte morgen is zo spannend deze eerste weken he :oops:
     
  6. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Och jee, dat is niet leuk :(
    Is hij misschien ergens van geschrokken? Ik weet dat ze in de nacht alles van overdag verwerken.
    Mijn zoontje heeft de eerste vier jaar bij ons gelegen, alleen slapen ging erg moeizaam :cry:
    Maar hij verwerkte heel veel s nachts en bleef ook huilen. Hij zocht bij ons geborgenheid. Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen.
    Vaak zijn het fases.. komen er tandjes door?
     
  7. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik geloof niet dat er tandjes doorkomen. Hik gaat s avonds netjes slapen. Maar om een uur of 2 s nachts wordt hij wakker en is het drama..
     
  8. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Hoihoi hoe is het nu snachts met je zoontje
     
  9. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja hij komt nog steeds elke nacht. Maar we gaan er maar gewoon in mee. As hij wakker wordt proberen we hem 1bof 2x terug te leggen en anders nemen we hem mee maar onze kamer. Als hij dan slaapt leggen we hem weer terug in zijn eigen bed.

    Maakt eigenlijk niet zo veel verschil. Hij werd toch altijd wel een keer wakker dat ik er even heen moest. Pluspunt nu is dat hij ochtends wel weer een uur langer slaapt dan de afgelopen weken. Toen was het steeds 7 uur. Nu weer 8 uur.

    Prima hoor. Gaat wel weer over en anders wennen we hem wel weer over tegen de tijd dat het echt moet.

    Hoe Gaat het bij jullie?

    Ik voelde gister toen ik uit de auto stapte een flinke steek midden in mijn buik die uitstraalde naar mijn muts. Riep echt even auw!
     
  10. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Gelijk heb je kan je wel een hele strijd van maken maar heeft niemand wat aan inderdaad.
    Wel weer fijn inderdaad dat hij een uurtje langer slaapt dan compenseert het weer wat:roflmao:

    Steek onderin wel herkenbaar heb ik ook gehad nu nog af en toe.
    Welke dag zit je nu op.

    Ik heb gister weer bloedgeprikt in het ziekenhuis dinsdag zat ik op 350hcg en gister op 802 mooi gestegen dus :D
    25 februari 1e echo nog even geduld hebben dus :rolleyes:
     
  11. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zit nu ergens tussen 5 en 7 dpo. Er van uitgaande dat de steek van vrijdag en de erge buikpijn van zondag een eisprong is geweest
     
  12. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Spannend zeg!
    Ga voor je duimen dat het mag lukken deze keer :thumup:
     
  13. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja zou leuk zijn. Maar heeft geen haast. Ben blij als ik ongesteld wordt. Dat geeft weer hoop dat ik een cyclus kan hebben.

    Maar ik vrees dat het toch niet gaat lukken zonder gynaecoloog.

    We zouden in maart naar de gynaecoloog gaan. Maar ik wacht eerst het antwoord van mijn sollicitatiegesprek van gisteren af. Dat hoor ik uiterlijk volgende week vrijdag.

    Als ik ben aangenomen wachten we even met de gynaecoloog. Als ik niet ben aangenomen gaan we er als nog voor en solliciteer ik gewoon verder.

    Ik heb wel een baan. Maar wil daar gewoon weg. En snel ook.
     
  14. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Snap ik dat het af hangt van je sollicitatie.
    Is je huidige werk niet leuk of geen fijne collega's ~?
    Wat voor werk doe je als ik vragen mag
     
  15. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik werk nu als toezichthouder zwembad. Maar ik vind het werk echt heeeeeel saai en mijn leidinggevende heeft me uitgekozen als pispaal. Het duurt niet lang meer voor ik mijn geduld verlies. En Dat gaat niet goed komen.
     
  16. Ninaatjuh

    Ninaatjuh Bekend lid

    16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Ahh meen je bah zo jammer dat er zulke leidinggevenden bestaan he
    Hoop dat je wordt aangenomen bij de nieuwe baan dan heb je iig geen stress van het werk meer en kun je genieten van je werk.
     
  17. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja hoop het ook. Wordt dan wel pittig want is tot juli 36 uur per week. Daarna waarschijnlijk minder.
     
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoe gaat het hier?

    Hier gevoelige borsten. 1 tepel waar vocht uit komt.

    Humeurig en emotioneel en lichte menstruatie krampen. Ben benieuwd dit weekend..
     
  19. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Hmm vandaag meer bruinverlies en rood, dus helaas ook deze ronde is niks geworden :(
    Begin er wel de balen in te krijgen !
    Maar goed we gaan gewoon door ronde 6 met clomid, hopelijk kan ik snel met die Menopur beginnen.

    Spannend zeg vooral die vage klachten. Je weet maar nooit he!
    Hoeveel DPO ben je nu?
     
  20. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Afgaande op die pijn die ik 2 weken terug had vermoed ik dat ik zondag of maandag nod heb
     

Deel Deze Pagina