Goedeavond! Ik heb even een vraagje. Ik heb niet getemperatuurd en heb een onregelmatige cyclus dus ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer mijn eisprong was maar op 24 december had ik een heftige steek (de laatste groeispurt?) dus ik denk dat ik 1 of 2 dagen daarna mijn eisprong had. Nu is mijn afscheiding de laatste dagen compleet wisselend. Eerst een hele tijd niets (wat voor mijn doen niet gebruikelijk is na mijn eisprong maar ik weet, het kan elke maand weer anders zijn), toen even wat waterig wit, en nu (11/12 dagen na die steek), heel licht bruinverlies in de avond/ochtend en dit is nu weer weg. Zojuist bij het afvegen had ik bijna rubber-achtige, dikke witte afscheiding. Vergelijkbaar met rond je eisprong maar dan totaal niet nat, wel heel stevig (vandaar rubberachtig haha). Mijn menstruatie begint ook wel eens met bruinverlies maar dan wordt het snel daarna donkerder en dan rood. Nu gaat het weer terug naar wit? Vanmorgen een test gedaan die negatief was... Kan dit nog een late innesteling zijn? Ik had gisteravond heel licht wat krampen. Ergens vergelijkbaar met menstruatie maar ik kon de plek specifieker aanwijzen. Als ik ongesteld word dan is het meestal m'n hele buik/onderrug wat ik voel. Die krampen waren vandaag ook weer weg. Ik ga proberen morgen niet te testen en dan woensdag weer. Maar om de tijd door te komen hoor ik graag of IEMAND dit herkent. (Oh ik ben trouwens al jaren niet meer aan de pil dus daar zal het niet aan liggen!)
Je bent dan nu 13/14 dpo, een zwangerschapstest zou nu dan wel iets moeten laten zien. Ga je vandaag weer testen?
Ik herken het niet maar zou inderdaad vandaag weer testen of morgen als je dat volhouden kunt Wat spannend!