o wat zijn wij blij ik kon het gisteren nog niet geloven maar vandaag geloof ik het toch echt wel. ik ben zo onwijs blij. hier de foto!!!!!!!! Bekijk bijlage 101484
Gefeliciteert ik denk dat ik over paar dagen hier ook mag zeggen dat ik zwanger ben ga over 2dagen tesetn met cb...de kruidvat test was lichtpositiefkijk maar in album
Gefeliciteerd!!! Heerlijk he!! Ik ben nu 6 weken, maar het is nog steeds Zo onwerkelijk en ook weer zo gaaf!! Ik heb bijna geen kwaaltjes, wat moe en vaak plassen... Heb nu 3 testen gedaan en zijn dik positief!! Het test streepsje kwam zelfs eerder als het controle streepje, helemaal happy!!!
Zwanger! eerst wilde ik het niet geloven (ik was aan de pil namelijk!) het kwam nogal onverwacht. maar ik ben er wel blij mee! ons kindje heeft straks een grote zus van 5. ik heb overigens getest met de test van het etos huismerk en dat was fantastisch... drie druppels erop plassen en meteen 2 strepen! of ik ben heeeeeeeel erg zwanger of die test zorgt ervoor dat je niet lang in spanning zit. Bekijk bijlage 101644
nou dat is ook wat! ben ik nog even gaan zoeken voor een leuke ticker, zie ik dat jij dezelfde hebt en ongeveer tegelijk een bericht hebt geplaatst! zal ik een andere nemen?
Gefeliciteerd! Mooi he, die digitale testjes, dan staat er zo lekker duidelijk "ZWANGER"!!! Geniet ervan!