Hi, Ik probeer al 2 maanden zwanger te worden. Morgen zou mijn periode moeten zijn, maar ik heb van 9 dpo t/m 13 dpo bruin bloedverlies gehad. Echt heel heel weinig en dit is nog nooit eerder gebeurd. 14 dpo helemaal geen bloedverlies. Zwangerschapstest van Clear blue gaf negatief. Voel wel enkele vroege symptomen zoals krampjes en emoties die op en neer gaan, maar ik twijfel.. Heb een cyclus van 28 dagen(vorige maand ineens 22 dagen en megaveel bloedverlies en megaveel zwangerschapssymptomen). Mijn vraag: - Heeft iemand dit eerder gehad en was je toen zwanger? - Zolang je geen rood bloedverlies hebt gehad ben je dan uberhaupt wel ongesteld geweest? - Ik zie dat iedereen voor de NOD positief test, is het goed mogelijk om pas na de NOD positief te testen? Ookal gebruik ik een gevoelige test? Dankie dankie
Ben je net met anticonceptie gestopt? Ongesteld ben je pas bij helderrood bloedverlies. Een enkeling test pas positief na nod.aar symptomen zeggen miet zoveel. Na je eisprong maakt je lijf progesteron aan dit ksn vergelijkbare symptomen geven. Als de symptomen van een zwangerschap xijn zou je test positief moeten zijn
Je lichaam je ook heel goed voor de gek houden als je net gestopt bent met de pil. Wij hebben 2 jaar erover gedaan om zwanger te worden, en had 2 jaar lang sympthomen helaas. Toen ik uiteindelijk zwanger was teste ik eerst ook negatief, en 1 wek later positief
Je hebt net 2 cyclussen gehad dus? Waarvan 1 28 en de ander 22. Dus het kan best zijn dat je nu weer een korte cyclus had. Een gemiddelde van je cyclus kun je pas na vele maanden bepalen (vooral als ze zo verschillen) en niet al na 2. Dat is echt te vlot. Het kan best zijn dat je nog positief test maer ik denk dat die dagen bruin verlies je ongesteldheid was. Het hoeft namelijk echt niet altijd hetzelfde te zijn. En zwangerschaps symptomen. . Tja.. Dat komt echt door progesteron. Daarna pas door hcg. En die klachten zijn hetzelfde. Alleen progesteron heb je altijd na je eisprong. Symptomen hoeven dus niks te zeggen. Ik heb mij in de afgelopen 3 jaar wel 30 keer zwanger gevoeld. En toch was ik echt maar 2 keer zwanger waarvan nu blijvend. Iedere maand voel ik wel iets en vaak zelfs elke maand hetzelfde. Helaas is alleen een test betrouwbaar. Houd er wel rekening mee dat 2 maand echt nog kort is. Al snap ik dt je liever 2 maand terug al zwanger was. 1 jaar is normaal. Dus neem de tijd en maak het leuk in bed.
Hoi hoi, Het zou ook innesteling bloed kunnen zijn?? Daar heb ik ook last van al 6 dagen vandaag wel licht positief getest . Maar nog steeds onzeker of de innestelingw el echt goed is gegaan omdat die bloeding zo lang duurt (bruin bloed) donderdag ga ik weer testen (is mijn nod) heb wel veel symptomen en voel me echt zwanger
Hi, De eerste ronde heb ik dit ook gehad. Bruine afscheiding en een negatieve zwangerschapstest. Uiteindelijk werd ik ongi... Verschil merk je echt wel. Hoop dat het voor jou beter uit pakt. Hoe gaat het nu?