Ben benieuwd of er hier wat dames zijn die al wat baby spulletjes hebben gekocht voor dat ze zwanger waren/zijn? Als ik wat leuks tegenkom neem ik het meestal wel mee...
Nope. Heb nog niks in huis. Ohnee. Dat lieg ik. Toen mijn oma overleed lagen er babysokjes in de kast die zij had gekocht. Niemand wilde ze dus heb ik ze meegenomen zodat mijn toekomstige kindje nog iets heeft gehad van mijn oma.
Ik heb lange tijd 1 schattig rompertje mt50 in huis gehad vóór ik zwanger werd. Nu heb ik het net opgeruimd met de eerste herinneringen/spulletjes van mijn dochter die begin dit jaar is geboren! (Verder niets gekocht tot ver in de zwangerschap...)
Nee helemaal niks. Nou was ik van de 1e in 1 keer zwanger (wat ik niet zo snel verwachtte) die ik had nog geen "tijd" om wat te kopen
Toen ik 18 was ja, haha. Nu, ik ben 35, echt niet. Noem t bijgeloof, maar t voelt voor mij als geen goede zaak... Zo maak je t jezelf onnodig nog moeilijker als t niet lukt. Maar ieder zn mening natuurlijk.
Nee. Je smaak veranderd door de jaren heen en het zou zonde zijn als je straks over een aantal jaar eindelijk zwanger bent en een gedateerde uitzet uit de kast moet trekken.
Ik heb nooit wat gekocht voordat ik zwanger was.... Wel een keer een jurkje, zo'n Chinees jurkje, voordat ik het geslacht wist. We kregen een zoon! Haha! Toen m'n oudste dochter geboren werd kreeg ze een paar maanden later het jurkje aan. Was toen nergens meer te krijgen, dus wel blij dat ik het tijdens de zwangerschap van zoon gekocht had.
Nee ik heb nog niets gekocht. Ga ik pas doen op het moment dat ik zwanger ben. Maak mezelf anders alleen maar nog gekker
Niets. Als ik iets leuks zag dan dacht ik nou komt wel als het zover is en anders hebben ze vast iets anders. Je weet niet of je zwanger kan worden (die kans bestaat helaas ook), hoelang het duurt, je smaak veranderd, er zijn tegen die tijd ook heel veel leuke dingetjes en je weet niet in welk seizoen je kindje geboren zal worden..
Ik heb best veel spulletjes al. Dingen gekregen of voor weinig over kunnen nemen. En ook gewoon dat als ik iets leuks tegen kom en het niet kan laten liggen, dan koop ik het gewoon. Ook al zijn we nu al bijna 2 jaar bezig het is echt niet dat ik er nu spijt van heb of me druk maak over het feit dat ik niet zwanger raak en ik dan met die spullen zou zitten. Het is ook niet dat ik het bewaar waar het in het zicht ligt. Het is gewoon allemaal opgeborgen op zolder achter een schot haha.
Alleen een knuffeltje, omdat het een knuffeltje met een foutje was (het hoofdje van het schaap stond scheef) en dat vond ik zo lief staan dat ik dacht: die neem ik mee voor als ik ooit een kindje mag krijgen.
Bij de eerste niet. 2 maanden voor ik zwanger was voor de 2e wel wat gekocht. Maar ook met het idee het te kunnen weggeven aan één van de zwangere dames in mijn omgeving. Maar nu lekker zelf gehouden voor ons toekomstig mannetje
Nooit. Na positieve test een zwangerschapsdagboek, en verder niks gekocht tot na de 20 weken echo. Puur uit bijgeloof, een 'wat als...' gevoel
Nee, ik zou dat ook nooit doen! Voelt ook gewoon niet goed. Tuurlijk kom ik veel leuke dingen tegen. Enige wat ik zou durf te kopen is een zwangerschapsdagboek.
Toen ik een jaar oud 18 was. Een elmo rompertje en later varkensslofjes. Maar toen hadden ik nog geen zicht op relatie en evt kinderen. Toen we trouwden was ik met een maand zwanger dus had ik daar de tijd niet meer voor. Nu we voor de derde gaan stiekem wel al wat gekocht.
Haha ok ik val buiten de boot lol, heb kamertje geverfd en kast geschilderd juist ja en verschoonkussen gekocht hihi Als het niey zou lukken binnen 2jaar is dat toch wel verdrietig, of ik nou spullen heb of niet. En wie weet wat de toekomst dan brengt? Als in pleeg of logeer..