Miskraam, ovulatietesten, lastig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mijntje1990, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Na een tijd meelezen heb ik toch behoefte om wat dingen van mij af te
    Schrijven en te delen:(...

Korte introductie: na onze bruiloft afgelopen augustus meteen eerste ronde zwanger, super blij natuurlijk!! Zeker omdat we in onze omgeving ook hele andere ervaringen hebben gezien hiermee etc. Positieve test was 8 september, eerste echo met 10 weken helaas het nieuws gekregen dat het hartje met 9 weken gestopt was. Een klap in ons gezicht en toch echt vreselijk verdriet om dit verlies, 23 oktober cytotec genomen en miskraam op gewekt. Op 9 november nacontrole, zat nog klein stukje weefsel, maar moest geen reden tot zorg zijn dus even afwachten en moet morgen weer naar de gyn.

Na de miskraam met zwangerschapstesten mijn hcg daling in de gaten gehouden, 23 november had ik nog een heeeel licht tuurstreepje. Omdat we heel graag weer door willen gaan toch op 16 november begonnen met ovulatietesten, dacht dan kan ik het niet missen! Maar hmm ik kom er niet uit. Is mijn eisprong nu geweest, en zo ja wanneer, voor of na de 24ste, die van de 24ste is de controle streep echt donkerder nog dan de test streep, dus vandaar dat ik gister en vandaag ook nog getest heb. Maar vandaag dus bijna negatief..

Hoop dat er hier ervaringsdeskundigen zitten die iets over de testen kunnen zeggen, dan verschuif ik weer naar het spannende wachtbankje en ben ik iniedergeval blij dat ik weer een eisprong heb gehad bijna 5 weken na de miskraam...

Liefs!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,3 KB
      Weergaven:
      19
  2. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mijntje, wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Helaas heb ik daar ervaring mee. Je geeft aan dat je 23 november nog een tuurstreepje had. Heb je inmiddels al een echt negatieve zwangerschapstest gehad? Zolang er nog HCG in je lichaam zit, zal er namelijk geen eisprong plaats vinden en hebben ovulatietesten dus weinig zin, want die reageren ook op HCG

3. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb er geen meer gedaan na de 23ste, staat wel voor morgenochtend op de planning inderdaad, zodat ik het dan ook aan de gyn kan vertellen. En omdat je toch ook andere verhalen hoort over hcg en ovulatie dacht ik.. Toch maar testen vanaf het moment dat het tuurstreepjes worden! En nu vind ik de 24ste toch wel donker de ovulatietest:(

4. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook niet onverstandig hoor, want ik weet van mezelf dat de eisprong redelijk snel kan komen en die wilde ik ook niet missen.

Officieel is hij nog niet positief, want hij is lichter dan de controlestreep, maar ik heb met sommige ovulatietesten de ervaring dat ze niet donkerder worden dan dat. Daarom gebruik ik op die dagen ook de CB met smileys ter bevestiging. Ik durf niet te zeggen of de 24e bij dit soort testen daadwerkelijk positief is. Van welk merk is dit?

5. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Deze zijn van action toch?Mijn streepje was ook niet donkerder dan jouw streepje de 24 ste maar heb overduidelijk een eisprong gevoeld.

6. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Action testen zijn het! En hebben de 23ste en vandaag seks gehad, dan hoop je toch dat je het niet gemist hebt als de 24ste ide positief was.. Pff ik hoopte er minder mee bezig te zijn maar wens was groot en na miskraam nog wel groter lijkt het:( en dan begint het toch allemaal bij iniedergeval een ovulatie;) ik probeer me maar vast te houden aan de vele positieve verhalen hier van zwangerschappen na miskramen, maar kan het niet laten ook verhalen te lezen over herhaalde miskramen en zo veel ellende! Hoe gaat het bij jou nu dan?

7. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Het was vrijdag dus kan er nog niet zoveel over zeggen.Vorige maand had ik een vroege miskraam dus hoop dat het raak is en het blijft zitten nu :)

8. roodwit

roodwit Niet meer actief

Volgens mij is die van de 24e wel positief hoor. . Zo zag die van mij er ook uit net voor mijn eisprong.. Dan zou je eisprong ook vandaag nog kunnen zijn dus ik zou het nog even gezellig maken :)

9. roodwit

roodwit Niet meer actief

Oh dat had je al gedaan zie ik net. . ;)

10. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik heb die kans nog even gepakt. Afwachten dan maar, ben benieuwd wat er morgen dan ook zichtbaar is op inwendige echo. Hoop alles mooi schoon en goed slijmvlies, we zullen zien! En ik duim mee voor je dan woef78 :)

11. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je idd de 24e een positieve ovulatietest had, en eisprong dag erna, dan zit je nog goed tog ? aangezien je de 23e sex gehad heb en sperma een aantal dagen in leven blijft. Success !! :)

12. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Dank je!Dan duim ik voor jou.

13. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het enige wat we kunnen doen he, duimen voor elkaar hier op zo'n forum:) ik merk dat ik er erg mee bezig ben dat ik denk ik had dan de 24ste en de 25ste seks moeten hebben, wat dat zijn dan toch de meest vruchtbare dagen:( Maar kan er niets meer aan veranderen, hopen dat dat van de 23ste of vanochtend dan zn werk doet..;) Raar hoe onzeker over alles een miskraam je ook maakt, je wilt zo graag weer terug naar zwanger zijn en nieuwe hoop/vooruitzichten!

14. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Terug van de gyn, dus even een update. Baarmoederslijmvlies helemaal dik opgebouwd zag er goed uit, én in de linkereierstok zichtbaar dat er een eitje gesprongen was, klopte volgens de gyn met een positieve test van dinsdag! Blij dat alles weer lijkt te werken tot dusver en ik hoop dat het bloedverlies nu lang wegblijft;)

Wel duidelijk dus dat de actiontesten bij mij met 1 keer per dag om 12.00 uur testen niet donkerder worden dan de controle lijn.. Jammer want nu hoop ik maar dat er nog zaadcellen van de 23ste aanwezig waren op moment dat ei er was:( en anders iniedergeval weer wat geleerd voor volgend maand!

15. Mijntje1990

Mijntje1990 Actief lid

6 sep 2015
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. Vandaag en gisteren sinds de inwendige echo behoorlijk bloedverlies. Dat is toch ook raar:( Als het bleef rommelen moet ik voor een hysteroscopie maar ik hoop zo dat t gewoon klaar is met t gedoe..:x En dan valt t bij mij nog mee tot nu toe in vergelijking wat sommige andere hier moeten meemaken allemaal:(

Deel Deze Pagina