Hallo dames, Woensdag avond heb ik de pregnyl spuit gezet, Vanmorgen toen ik wakker werd merkte ik gelijk al op Dat ik mij (erg) misselijk voel. Ik heb dit niet eerder gehad v d pregnyl. Zou het daar toch van kunnen komen?
Pregnyl is puur zwangerschapshormoon, dus je kunt er inderdaad misselijk van worden. Je hoeft niet elke keer dezelfde bijwerkingen te hebben, dat kan per keer verschillen. Het kan misschien ook met je eisprong te maken hebben, die zal vandaag ergens zijn als je woensdagavond de Pregnyl gespoten hebt. Succes!
Ik herken het wel, duurde bij mij een dikke dag. Ik hoop dat het snel wegtrekt, maar over een paar weken weer terugkomt bij je
Ik heb verschillende malen pregnyl gespoten. Ene keer wel misselijk andere keer niet. Kan daar goed van komen
Hier ook, van de 3x pregnyl 2x geen last gehad, en 1x echt vréselijk misselijk. Bluh. Gelukkig duurde het maar 1 avond, volgende dag was het weer over.
Ik heb 1x savonds pregnyl gespoten (netjes 36 uur voor iui) en heel misselijk geweest. En twee keer sochtends gespoten (24-26 uur voor iui, ivm het raar groeien van m'n ei) en die keren niet misselijk geweest. Arts zei dat het kan komen omdat je direct na het spuiten gaat liggen slapen en als je direct erna in beweging blijft en de pregnyl meer verdeelt je er minder last van hebt.
Dankjewel. En ik hoop het ook. Er zijn 8 eitjes gevonden. Nr 8 was twijfel ivm rijpheid. Maar dat hoor ik zondag wel. In ieder geval 7 die sowieso geschikt waren voor een eventuele bevruchting. Zondag ochtend ga ik gebeld worden Of er dan een tp gaat plaats vinden ofniet. Wel spannend weer! Ik kwam of hier ergens of ergens anders op internet Mooie woorden tegen wat ik nog tegen je wilde zeggen ; A mother Is not defined by the number of children you Can see, but by the love she holds in her heart.