mmm nijgeertgen!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vadain, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Na twee gezonde jongens gaan wij weer starten ( ivf) voor een derde kindje.
    Woensdag aanstaande staat m'n afspraak en zondag dag 21 beginnen mn cyclus stil leggen.

Zijn er nog meer dames bij nijgeertgen? Kunnen we ervaringen delen.

Merk dat ik het weer heel spannend vind.

2. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand?

3. Logan

Logan Niet meer actief

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Logan heel veel succes!!! Hoop dat ze qat voor je kunnen betekenen, ik mag vanavond weer voor echo :) ben erg te spreken over ze!

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Succes Logan en Vadain!

Ons bevalt GG ook goed! Wij beginnen er deze maand met ICSI. Na 7 IUI pogingen (ook bij GG)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Thanks meiden. We zijn nu op de terugweg. Dossier was nog niet binnen maar er is afgesproken dat ik in mijn nieuwe cyclus op dag 12 of 13 terug kom voor een samenlevingstest en een echo. En dan na de eisprong progesteron prikken. Dan gaan ze waarschijnlijk beginnen met eerst de cyclus een handje te helpen.

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ah top logan! Fijn dat je nu wel geholpen wordt!

Wij zijn er ook heen gegaan omdat ons streekziekenhuis de limiet van 3 jaar geen zwangerschap aanhield, voor ze je verder willen helpen. (en ook maar heel minimaal onderzoeken). Samenlevingstest deden ze daar niet, en die bleek bij GG negatief. Waarmee onze kansen om een natuurlijke zwangerschap enorm kelderde.

Nu na 7 IUI's lijkt het probleem niet alleen daar te liggen, maar goed :) we worden in ieder geval geholpen! Dat is wel heel fijn.

8. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hoi ik heb 24 juni intake
    Mijn zoontje geboren in 2012 is ook via ivf in geertgen

Zag dat er inmiddels veel is veranderd toen der tijd was overgewicht geen issue kijken ze er nu wel naar

9. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    #9 Vadain, 2 jun 2015
    Laatst bewerkt: 2 jun 2015
    Hoi,

Logan, er zijn zoveel topic en destijds was er eerder een aparte geertgen club. In de tussentijd van de jongste en nu is er veel veranderd bij geertgen, nieuwbouw, faillissement en overname. Vindt het dan ook prettiger om dan weer aansluiting te voelen bij mensen die bij Nijgeertgen lopen.

Inmiddels zie ik dat je intake is geweest, fijn dat ze je aankomende cyclus al gaan volgen. Heb je nog niet eerder een samenlevingstest gehad?

Denanja hoe was je echo? Aan je onderschrift te zien spannende dagen. Zie je op tegen de punctie? Weet je al wie je punctie gaat uitvoeren?

Pandavliegen voor jou ook een spannende maand. Ik heb zelf geen ervaringen met iui maar wel met ivf. Als je vragen hebt stel ze gerust.

Cilek, er is idd veel veranderd in de tussentijd, ik heb nadat ik mn account had opgeheven nog wel eens als stille lezer meegelezen over GG, mn ervaring is daar zo positief dat we ondanks reistijd van ruim een uur weer naar ze toe gaan.

Zal een korte introductie over mezelf geven. Ik ben vadain en 30 jaar oud. Door antistoffen van mijn man zijn wij aangewezen op de mmm.
    Mijn man heeft antistoffen in het zaad zitten en nadat het zaad bewerkt is blijft er weinig goede zaadcellen over. Geertgen zag destijds niets in iui en we zijn gelijk doorgegaan voor ivf/icsi.
    Nu hebben we twee jongens ( in totaal 3 ivf pogingen en puncties gehad) Nu is de jongste 5 jaar en het kriebelt al ruim 2,5 jaar nog steeds bij ons beide. Door bepaalde omstandigheden konden we niet eerder beginnen.

Morgenochtend krijg ik een echo en mag ik decapeptyl ( of een ander middel ik weet niet of ze nu nog werken met decapeptyl) spuiten op dag 21 van mn cyclus, aankomende zondag is dat dan.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja mijn echo was goed :) 17 follikels en kunnen er nog meer worden.
    en nee kijk er niet tegenop heb er juist zin in!
    Heb phnctie bij vd broek, vind k wel fijn want zij heeft deze hele icsi gedaan met echos enz.

Vind t echt een fijne kliniek, wij zzijn een lesbische stel dus moeten wel daarheen maar gisteren bijv. Liep mn les uit 30 min. En belde op en was geen probleen 19.10 liepen we er binnen als laatste, zo fijn dat dat kan.

wel spannend nu voorde 3e dus.

logan fijn dat je intake goed was en ze eindelijk wat gaan doen.

Pandavliegen jou ken k ;)

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik snap het hoor. Vind het zelf eigenlijk ook wel fijn. Ik heb eerder nog geen Samenlevingstest gehad. Ons ziekenhuis vond dat een nietszeggend onderzoek. Toch heb ik altijd het gevoel gehad dat daar de fout lag.
    Spannend, jouw echo! Hoe zijn jullie achter die antistoffen gekomen? Word dat ook bekeken met een semenanalyse? Wat doet decapeptyl? MMM is voor mij toch wel een beetje nieuw. :)

Ze hebben wel naar mijn bmi gekeken. Geen idee of echt overgewicht een issue is.

En na die negatieve test startten jullie met iui? Ik zou het zelf heel logisch vinden als dat bij ons ook negatief is. Verder is alles goed en het zou zoveel verklaren. Wat gaan jullie nu doen nu iui niet werkt?

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Vadain, cd21 is bij mij 12 juni, volgens mij krijg ik dan ook iets :) ben vergeten wat ;) vind het wel spannend worden!

Logan, na de samenlevingstest, konden we iui in de natuurlijke cyclus gaan doen, omdat er met mijn cyclus niks mis is, hoeft die ook niet een handje geholpen tenworden. Dat vond ik heel erg fijn, soort easy in de mmm :) en nu gaan we beginnen met ivf/icsi.

Cilek, volgens mij kijken ze wel naar bmi maar ook naar je situatie. Geen idee verder precies :) mijn bmi zit prima, ze hebben er naar gevraagd en meer niet.

Denanja! Zwaai :D

Ik ben trouwens 32, en is voor ons de eerste :)

13. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Echo was goed. Zondag dus starten. Geen decapeptyl maar triptofem (zelfde werking). Deze zorgt er voor dat mn cyclus stil wordt gelegd. Als ik ongesteld ben geworden krijg ik uitgangsecho en mag ik stimuleren met gonal f. Afspraak is nu over twee weken gemaakt. Mn man moet dan ook zn ding doen😆.
    Bloedprikken is ook vandaag al mooi gedaan bij ons beide.

@pandavliegen. Spannend voor je. Wanneer moet je weer erheen? De verpleegkundigen zijn zo lief en leggen alles altijd heel helder uit. Althans dat is mn eigen ervarinoen en vandaag was dat ook zo.

@logan. Mn man heeft een trauma opgelopen tijdens voetbal. Trap kruis en geopereerd. Altijd al geweten dat natuurlijke manier er niet in zat. Semenanalyse heeft dat destijds ook bevestigd. Decapeptyl is een injectie die je elke dag zet. Die legt je eigen cyclus plat voor het stimuleren.

Wat is dat toch met ziekenhuizen dat ze niet zo'n onder zoek willen uitvoeren. Het maakt echt wel verschil. Nou fijn dat gg her wel wilt doen. Zo kom je toch weer een stap verder. Kan dat nog deze cyclus of ben je al voorbij je eisprong? Spannend zeg.

Het was al even geleden ons bezoek maar nieuwbouw zi er er fantastisch uit zeg.

Ik zit op mn mobiel vast mn excuses voor spelfouten etc

14. Logan

Logan Niet meer actief

Klinkt inderdaad fijn. Wel jammer dat het niet geholpen heeft. Heb je voor ivf/icsi wel hormonen?

Leuk die leeftijden. Ik word volgende week 24 en ook ons eerste kindje.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Mooi, een start gemaakt dus! Fijn. Hopelijk snel resultaat. Heb je veel last van gonal-f en triptofem?
    Wat naar van je man. Lijkt me sowieso al pijnlijk en dan helemaal dat je daar nu nog de lasten van draagt.

Ik ben nu een weekje na eisprong en ik moet bellen als ik ongesteld geworden ben.

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Vadain, goed dat je weer kan beginnen! Volgens mij gaat het voor mij hetzelfde werken. Ik heb 11 juni weer een gesprek :)

Logan, ja ivf/icsi gaat met een boel hormonen, wat ik begreep moet ik me 2 weken lang prikken met een stimulatiehormoon om zoveel mogelijk eitjes te krijgen. Wel spannend hoor!

ja mooi is het geworden hé Vadain! blijf het wel een fijne wachtruimte vinden!

17. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja Hoe is het gegaan?

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Lig in bed lief dat je t vraagt maar ik reageer morgen even :)

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Het is allemaal goed gegaan :). Tot gisteravond geen pijn gehad. Toen werd t toch wel gevoelig, vooral bij plassen. Heb wel lekker geslapen vanmorgennnog steeds wel pijn dus heb 2 paracetamol gepakt en nu zakt t alweer :) moet t de tijd geven om te helen allemaal he. Komende dagen dus niet veel doen, mn vrouw en hond zijn nu net week op vakantie dus heb alle rust (ik kreeg helaas geen vrij). Ga morgen naar mn schoonouders, lekker dagje zeilen. Va middag misschien naar mn neef, hoef k niet zelf te koken haha. En dan hopelijk maandag gebeld worden dat mn eitjes t goed doen :) hoop op tp dinsdag! Maar maandag is ook goed.
    voor de opbrengst zie mn onderschrift.

k ben trouwens 28 en ook voore erste.

Vadain hoop dat alles goed zn werk gaat doen :).
    logan wachten duurt lang he haha

ik mag trouwens testen op vaderdag zou wel grappig zijn want ons kindje heeft geen vader haha.

20. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat een mooi resultaat denanja. Ik ga heel hard duimen voor je. Pak je rust wel he. Een punctie is niet niets. Enne tip voetjes warm houden, schijnt in verhouding te staan met de baarmoeder en ik dronk altijd 1 glas granaat appelsap. Voor de goede innesteling. Weet natuurlijk niet of het feiten of fabels zijn maar voelde altijd goed.

vanavond mn 1e spuit gezet. Het is nu echt begonnen.

Deel Deze Pagina