@mz ff verhaal in het kort: week voor geplande echo bloedverlies gehad dus kreeg een vervroegde echo was toen volgens eigen berekening ong.7weken volgens echo 6w2d en er was een traag hartje dus kans was al 50/50 zei ze en we moesten maar duimen week erop mocht ik terug maar geen enkele verandering volgens echo nog steeds 6w2d en een traag hartje afgelopen vrijdag echo gehad en ze kon het niet meer vinden het hartje was gestopt heel veel info gehad die dag en mag gelukkig dinsdag al onder narcose om het weg te halen hoet bot het klinkt ik zei vrijdag gelijk het moet me lichaam uit het liefst vandaag nog maar kan gelukkig al redelijk snel terrecht dan afwachten wanneer ik verder het traject weer in mag gister wel rood bloed al verloren maar niet veel niet genoeg iedergeval voor een miskraam
Ohh nee sanne, sterkte en natuurlijk heel begrijpelijk dat je even afstand doet. Anoniempje, ook voor jou sterkte. Heb me altijd afgevraagd hoe het nu met je ging. Nog wel eens gezocht op je oude naam maar daar stond dat je niet meer actief was. Maar welkom in ieder geval. Mz, succes met spuiten. Hoop op een goede oogst deze ronde Euuhh nee geen naaldencontainer Ze zeiden bij mij dat ik het in een glazen potje kon doen maar nooit gezegd wawr ik het dan in moet leveren. Maar jullie leveren de container weer in bij de apotheek als deze vol is? Morgen de iui om 9.45 uur en dan mag ik ook op het wachtbankje. Heb nu zere borsten maar dat komt door de pregnyl.
@knorrie ik heb bij de gyn een container mee gehad maar bewaar ze in een oude chinees doos zo'n plastic doosje maar wil toch een nieuwe trofeedoos halen bij de action ofzo bewaar ze namelijk je kan de spuiten inleveren bij het ziekenhuis of apotheek moet zeggen na 2 weken in de onzekerheid was moeilijker als dit nu misschien komt de klap dinsdag wel
De iui hebben we gehad. Heb deze x wel ff gevraagd naar de hoeveelheid goede zwemmers. Voor bewerking was er 40% beweeglijkheid en na bewerking is het naar 75% gegaan. 28 miljoen zwemmers op 1 ml. Dit was goed zei ze. Ze willen minimaal 1 miljoen per ml hebben dus dit is dan super goed
@Anoniempje1989: wat heftig zeg! Ik kan mij voorstellen dat die twee weken onzekerheid moeilijker is omdat je dan nog geen duidelijkheid hebt. Nu weet je wel waar je aan toe bent, hoe erg het natuurlijk ook is. Hopelijk valt de ingreep mee en kunnen jullie het een plekje geven! Hoe lang duurt het voor je weer verder mag? Afgezien van of jullie natuurlijk meteen weer verder willen of even een time-out willen. Veel sterkte meid morgen!! @Knorrie24: die naaldencontainer moet inderdaad weer bij de apotheek worden ingeleverd als deze vol is. Fijn dat de IUI goed is gegaan. Goed nieuws dus. Nu weer 2 weken afwachten. Heb jij bijwerkingen van de pregnyl? Ik heb niet zo heel veel gemerkt. Behalve een wat opgeblazen gevoel. En ik had echt een heftige menstruatie, vooral de eerste dag. Heb nog nooit zulke krampen gehad. Dacht ook even aan een vroege miskraam omdat ik dit echt niet herkende en ik afgelopen ronde geen FSH gebruikt heb. Hier vanavond weer de 3de dag spuiten. Vrijdag echo, spannend. De laatste keer spuiten was het op dag 9 meteen game over vanwege overstimulatie. Hopelijk nu met deze lagere dosis wel pregnyl zetten.
Ik merk wel deze x dat ik gevoelige borsten heb nu. Dit had ik de vorige keren niet heb dus ook geen idee of het van de pregnyl komt hoor. Maar het is wel begonnen sinds ik deze gezet heb. Ik hoop op goed nieuws voor jou vrijdag. Je spuit nu minder toch.
Ohh ja over de menstruatie kan ik niet zoveel zeggen. Ik bloed altijd al hevig bij de menstruatie sinds ik deze voor de eerste x kreeg dus ben niet anders gewend. Alleen met pilgebruik is deze een stuk minder. Ook de krampen zijn bij mij altijd hevig de eersre 2 dagen.
@mz herstelperiode is 1tot 6 weken wanneer we weer kunnen starten weet ik niet wil dat morgen vragen ik denk als het gestopt is met bloeden een normaal koppel mag dan namelijk weer starten met gemeenschap en mogen dan ook gewoon zwanger worden ik heb al besloten ookal ben ik er nog niet klaar voor dat ik wel zo snel mogelijk weer wil starten met injecties etc. want kan nu weer makkelijk een jaar of langer duren voor het weer raak is natuurlijk dus als ze morgen zeggen begin maar met spuiten begin ik morgen al nu vast een tas aan het vullen met spullen voor morgen moet stiekem nog veel regelen ervoor badjas huispak onderbroeken maandverband etc.
@knorrie ik heb pregnyl maar 1x gezet maar sinds ik die gezet heb had ik ook al last van gevoelige borsten dat trekt nu weg misschien een goed teken dus? ookal kan je er nog niet veel over zeggen
dag meiden, ik heb al weer een hoop gemist zie ik. Ik was een lang weekend weg met mijn schoonfamilie, precies tijdens mijn NOD. Ik heb dus nog niet kunnen testen maar ik ben ook nog niet ongi geworden. Goed teken maar ik durf eerlijk gezegd nog niet te testen. Alles in mijn lichaam schreeuwt je bent zwanger: misselijkheid, lage rugpijn, enorme honger en onwijs moe. Aan de andere kant wil ik het gewoon niet geloven terwijl ik nu 3 dagen over tijd ben en nog niks van iets roods te bekennen. Morgen toch maar een test kopen en dan hopen.. maar zoals ik lees kan het altijd nog mis gaan dus miss ben ik daarom idd ook een beetje afwachtend, of ik wil het gewoon nog niet geloven haha. ik heb zoveel gemist dat ik er een beetje snel doorheen ben gelopen maar Sanne sterkte! Anoniempje1989 ook sterkte. Wat een naar verhaal maar ik kan echt goed begrijpen dat je zsm het weg wil hebben nu. Ik heb btw echt aan de apotheker gevraagd of ik een naaldencontainer mocht en ze trok deze van onder de balie meteen vandaan voor me. Ik heb afgelopen week alles in 1x ingeleverd, de bak en alle naalden die ik over heb, krijg er zoveel. En natuurlijk alle lege spuiten ook, deden ze helemaal niet moeilijk over dus als je nieuwe medicijnen haalt gewoon allemaal meenemen en inleveren. Nu weet ik niet of dat bij elke apotheek hetzelfde is natuurlijk. Ik laat morgen uiteraard weten wat het is geworden.
Spannend soepukkie! Ben benieuwd naar de uitkomst. Sterkte vandaag anoniempje. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen qua pijn.
nou dames ben alweer thuis het viel allemaal mee gelukkig heb nu wel menstruatie achtige krampen en verlies redelijk wat bloed maar verder voel ik me goed
Toch even vanuit de vakantie..... @ Sannee.....wat ontzettend verdrietig meis, dat waardoor ik steeds zo voorzichtig ben is bij jou gebeurd.......ik wens je heel veel sterkte, kracht, begrip en warmte toe meis en neem je tijd, dit is niet niks moet je niet onderschatten. Hoop dat jullie ook veel steun bij elkaar kunnen vinden.....mijn ervaring is dat praten wel belangrijk is, maar gewoon tegen elkaar liggen en niks zeggen ook......hele dikke knuffel voor jou!! @ anoniempje heftig verhaal ook, ook voor jou heel veel sterkte kracht begrip en warmte toegewenst. Ook voor jullie een ontzettend harde en moeilijke periode die ingaat. Neem je tijd hiervoor en hoop ook dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Ook knuffel voor jou Wij zaten toen middenin verbouwing en sterfte van mijn allerliefste vader en besef is er bij mij pas heeeeeel laat uitgekomen en nog....... @knorrie vd pregnyl krijg ik ook steeds gevoelige (.)(.) zodra ik bh uit doe is het alsof er een tientonner naar beneden stort! Heb ze in verleden op zo'n moment wel eens gewogen....3kilo per borst!!! 13 sept IUI gehad (12e pregnyl) en nog steeds gevoelige (.)(.), moet zeggen dat ik ook niet zeker ben of dat dan nog steeds vd pregnyl komt... Verder op moment errûg wisselende en emotionele stemmingen, pfff om gek van te worden! Hele sterke reuk, ogen doen raar, alsof ik scheel kijk af en toe en heeel moe.......ik moet zeggen dat ik het heel spannend vind weer, maar durf er nog steeds niet op te hopen in die 7 jaar al zoveel tegenslagen gehad..... Vorige maand (IUI) was ik vijf dagen voor NOD ongesteld geworden......zou nu dan morgen moeten zijn....pffff Wou dat het snel maandag was dan ben ik weer even verlost van deze onzekerheid Ben wel aan het genieten hoor met mijn mannetje, heerlijk uit aan het waaien bij de zee! @ soepukkie spannend hoor, heeeeel veel succes met testen, ga voor je duimen! Ik probeer mee te lezen, maar probeer niet teveel te doen....ML is er ook nog
Erg hè die wachtweken. Elke x als je een ronde begint dan denk je zat ik maar al na nod. En dan is het zover en dan duurt het allemaal zolang Ik moet zeggen dat ik nu al 6x pregnyl gehad heb en dat dit de eerste x is dat ik nu al echt af en toe soort van steken in mijn borsten heb. Andere keren was het meestal paar dagen voordat ik ongie ging worden. Hen trouwens deze ronde geen buikpijn gehad na de iui. Vorige x had ik een dag erna best veel buikpijn 2 dagen lang en een week lang een gevoelige buik. Nu gisteren na de iui wel wat krampjes maar vandaag eigenlijk niets. Gek dat het elke x weer anders voelt/ is. Sinds vandaag heb ik rommelende darmen. Kan ze soms gewoon horen rommelen in mijn buik. oh ja heb ff voor de gein een cb digitale ovulatietest gedaan kwam ze toevallig tegen met opruimen en zijn nog net geldig. Hij gaf een mooie dit komt natuurlijk door de pregnyl. Was wel benieuwd wat hij zou zeggen.
Hallo meiden! heb weer behoorlijk wat gemist hier! Sanne hoe gaat het nu met je? Sterkte meid! Anoniempje ook voor jou, heftig zeg! fijn dat alles goed is verlopen in het ziekenhuis. hoop dat jullie het beide een plekje kunnen geven hoe moeilijk het ook is chimpie een fijne vakantie! waar zijn jullie naartoe? heerlijk lekker uitwaaien is altijd goed! knorrie spannend! 7 okt is nog zo verweg!! hoop het zo voor jullie!! Soepukkie heb je nog getest? hier heeft provera ze werking gedaan, gister nacht doorgezet, nu morgenmiddag uitgangsecho.. hooop zo dat ie weg is! eindelijk starten met behandelen! Deze keer wel veel krampen en pijn normaal alleen op dag 1 2 pijnstillers en zit nu al op 6. Fijne dag meiden!
Mandy, ik heb ook latijd een pijnlijke menstruatie wanneer ik cystes heb. Vooral de eerste 2 dagen. Voel dan ook echt pijn aan de kant waar de cyste zit. Meestal zijn ze daarna ook weg met de echo. Ik hoop voor jou ook! Soepukkie, ben ook benieuwd of je al getest hebt. Anoniempje, hoe voel je je? Mz, succes morgen bij de fm. Chimpie, ik kan helemaal begrijpen hoe jij je voelt. Je hoop zo op een positieve uitkomst maar je bent ook zovaak teleurgesteld ook wanneer je van alles voelde en dacht Nou..... dit kan nog wel eens raak zijn, maar dan toch weer die rottige ongie. Geniet nog ff heel erg van jullie vakantie en ik hoop dat het deze ronde gewoon raak is. Ik was van plan om straks ff tarwekiemolie te kopen bij kruidvat. Hoorde er goede verhalen over qua innesteling en opbouw van bms. Heeft iemand er toevallig ervaring mee?
hey meiden het gaat eigenlijk naar omstandigheden goed bloed nog heel weinig geen krampen meer zit er zelfs aan te denken als dit zo blijft om de gyn te bellen of de afspraak niet vroeger kan misschien kan ik dan eerder beginnen?
Hoi dames, Ik heb uiteindelijk niet meer hoeven testen. Dinsdagnacht was het raak en werd ik ongesteld, een paar dagen later dan verwacht maar ach. Ben net weer terug van het zkh en mag vandaag weer beginnen met spuiten. Ik denk dat al die kwaaltjes nog naweeën waren van die utrogestan pilletjes. Hebben jullie daar ook zo´n last van? @chimpie. Spannend. Hoop dat het nu gewoon raak is! @anoniempje1989 Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Misschien moeten we weer een nieuw lijstje maken ik hou het nu allemaal niet zo goed meer bij wie nu op wat zit te wachten haha.
Hoi meiden dank je wel @ Soepukkie; verdorie zeg!!! Echt weer balen! Sterkte meid en succes ook weer. Knuffel @ Knorrie Ik heb toevallig deze tonde ook tarekiemolie gekocht bij kruitvat, idd ook gehoord/gelezen. Ook andere dingen uitgezocht... Slik vit D 2x daag 2 tabletten Magnesium (goed voor hechting) Vit E Vit B12 Folium Multi En 2x daags 2 trimare (visolie omega 3 vetzuren) Dit alles van plantina (is hoop verschil in vitamines, heb me er met mijn moeder in verdiept) Zijn er heel wat, maar baat het niet dan schaad het niet!!
Balen soepukkie Fijn anoniempje dat het al beter gaat. Ik zou ook ff bellen met de gyn als je eerder kunt beginnen dan is dat mooi meegenomen. Chimpie, ik gebruik nu tarwekiemolie en foliumzuur. Hen vanmorgen de tarwekiemolie gehaald en meteen mee begonnen. Foliumzuur slik ik al langer. Ik heb ook zoiets van baad het niet schaad het niet.