PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Joehoeee! Aan deze kant weer eens goed nieuws! :D
    De rode duivels (voor mij nu even rode engeltjes) zijn vanmorgen toch gekomen en dit wil zeggen dat we vrijdag waarschijnlijk weer mogen starten met de Clomid.
    Wie had ooit gedacht dat je zo blij kon zijn om te menstrueren, maar voor ons is dit weer een stapje dichter naar ons doel.

Als het allemaal goed is betekent dit vrijdag start met Clomid, 12/13 oktober eisprong en 28 oktober NOD.

Op hoop van zegen maar weer... :)

@ Anoniempje; Spannend 10 oktober. Ik ben erg benieuwd.

@ Chimpie; Balen zeg van die cyste! Ik begrijp dat ml twijfelt, omdat het toch een zwaar traject is. Ik sta er echter hetzelfde in als jij. We kunnen maar beter gewoon door, voordat de tijd straks op is..
    Ik duim voor je dat je volgende week gewoon door mag!

2. Muriel

Muriel Lid

22 sep 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hello ladies..
    Vandaag nogmaals getest. 9 dagen na pregnyl en een verwaarloosbaar streepje. :(

Volgende week nog maar een keer testen. Dan is in ieder geval de pregnyl er uit..

@sanne: gefeliciteerd met je menstruatie. Een mooi (rood) lichtpuntje voor je! Op naar de volgende ronde!

3. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Chimpie, dat is natuurlijk niet het nieuws waar je op gehoopt had toen je heem ging voor de echo. Weet nog van mezelf de vorige ronde dat ik er flink van baalde omdat je het niet echt verwacht.
    Ik sta er ook hetzelfde in als jou hoor het liefst in 1 stuk door want je weet maar nooit hoelang het nog duurt. En je wordt er idd niet jonger op.

Sanne, dat is zeker goed nieuws. Nu heb je het gevoel dat je weer vooruit komt.

Muriel, ik heb gisteren toevallig getest 11 dagen na de pregnyl en ik had ook heel in de verte een streepje maar eigenlijk mag het die naam niet hebben ;)
    Je mocht zondag toch testen?

Ik heb geen idee hoe het bij mij ervoor staat. Het ene moment ben ik heel positief en het andere moment denk maar ik voel nog helemaal geen duidelijke dingen dus het zal wel weer niet. En dan denk ik weer je zit nog 6 dagen voor nod dus kun je überhaupt al wel wat voelen. De tijd zal het leren ;)
    Vandaag trouwens wel de hele dag op en af pijnscheuten gehad rechts onderin mijn buik. Voelt een veetje als wanneer ik een cyste heb dan heb ik ook can die scheuten. Ik hoop natuurlijk dat het geen cyste is :(

4. Muriel

Muriel Lid

22 sep 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    @knorrie ik begrijp heel goed wat je zegt. Ik heb ook de ene keer positief en de andere keer een negatief gevoel. Vind ik persoonlijk erg frustrerend. Ik hoop met je mee dat het geen cyste is.

en idd. Zondag mag ik testen. Maar op de 1 of andere manier is mijn vertrouwen weg voor deze maand...

5. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Hey meiden!

Morgen weer een echo ben benieuwd of er nu iets te zien is! Mag er al om half 10 zijn!

En even iets anders
    Ik kwam toenstraks beneden van flint in bad doen liggen er ineens 2 kaartjes voor the kik op tafel voor komende vrijdag!
    Bandje vind ik al een poosje super leuk en nu komen ze in eindhoven
    Dus vriendlief en ik gaan lekker een avondje alleen op stap. hopelijk is schoonmoeder iets opgeknapt en mag flint een nachtje slapen :) even tijd voor elkaar! Heb er zo zin in!

6. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ohh lekker mrijke dr uit! doet goed he! heel gek maar het lijkt wel of ik die momenten steeds meer ga koesteren!
    Geniet ervan!
    spannend voor de echo! hier mag ik maandag weer voor fm.

Chimpie shit van een cyste! ook provera gekregen of gaat ie vanzelf weg?

sanne fijn dat je door kan nu! het voelde voor mij als weer beginnen met een schone lei :)

spannend muriel en knorrie!
    duim voor jullie!! en nee niet nog meer cystes!;)

hier volgens mij aardig last van clomid.. gister dus duizelig, nu knallende hoofdpijn en volgens mij komen discussies ook keihard binnen haha!
    zakt dit nu af nu ik me tabletten op heb? of gaat dat de rest van de Cyclus nog door? :p

Opt werk weten 2 collegas ervan.. die gaan er goed mee om. Heb gister te horen gekregen dat ik weer lekker gespaard heb dit jaar.. nog 139 uur staan.. ga dus op korte termijn weer voor een week of 10 lekker ± 30 Uur werken pet week.. heerlijk een dag extra vrij :)

7. Muriel

Muriel Lid

22 sep 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Mandy: ik had van de clomid ook veel bijwerkingen. Echt irritant. Meestal duurde dit bij mij tot zo'n 7 dagen na de laatste pil..

8. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Marijke, hoe was de fm? Al iets moois te zien.
    Gezellig ja ff een avondje je zinnen verzetten. Ik ga zat2 naar de taart en trends beurs in Apeldoorn ook heel veel zin in.

Mandy, ik heb eigenlijk nooit echt heel erg last gehad van bijwerkingen van de clomid dus kan niet echt iets erover zeggen hoelang je er nog last van houd.

Hoe is het met de andere dames?

We komen steeds dichterbij maandag. Heb vandaag geen last meer gehad van die pijnscheuten in mijn buik. Geen idee wat het geweest is. Voel me ook nog 'gewoon' af en toe denk ik ohh voel ik me nou misselijk of heb ik last van mijn borsten maar dan denk ik weer je denkt het je vast in.

9. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@knorrie
    hier weinig te melden
    heb op het moment alleen een antibiotica kuur vanwege een blaasontsteking
    denk gevolg van de curettage ofzo

10. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Mandy; herkenbaar van de clomid!!! Heel mijn cyclus had ik er last van.. was echt een heks!!

knorrie; spannend meis! Ik had precies een week na mijn eisprong echt heel veel kramp gehad, later denk ik de innesteling. En die pijnscheuten herkenik van nu.. heel eaar gevoel! Ik hoop dat het raak is voor je!! Jij had iui gehad toch? Sorry als ik hrt fout zeg hihi!

Mrijkepijke; oooh leuk! is bij mij in de buurt! :) lekker even gedachten op 0 en genieten! Veel plezier!

sannee; goed dat hrt doorzet en je in een nieuwe ronde kan starten!!

Hier hele rare dromen! Vannacht gedroomd dat ik was bevallen, en de kleine overal mee naar roe nam, blijkt het uiteindelijk een jong katje te zijn.. zo vreemd!
    Ik ben echt aan het aftellen tot woensdag!! Gisteren op kraamvisite geweest, zo mooi!! ♡.
    Succes dames!

liefs xxx

11. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chimpie: balen van de cyste. Ik heb dit ook al vaker gehad. De ene keer mocht ik niet starten met hormonen. Twee weken geleden wel gewoon terwijl de cyste 30 mm was:$. Erg apart. Hopelijk is de cyste over een week weg en mag je starten met hormonen.
    @Sannee006: fijn dat je ongesteld bent geworden:). Nu kunnen jullie weer verder. Hopelijk wordt dit jullie maand!
    @Muriel: ik had 11 dagen na de pregnyl nog een streep. Geen bloed geeft moed. Het kan nog alle kanten op!Wel spannend! Hoe voel je je?
    @Knorrie24: spannend zeg!! Hoe voel jij je nu? Ik heb ook vaak gehad dat ik wat voel of denk te voelen, erg frustrerend:p. Je weet het pas zeker bij een positieve test. Het kan alle kanten nog op. Wanneer ga je testen?
    @mrijkepijke: hoe was je echo? Was er al wat te zien? Lekker zeg een avondje uit met z'n tweeën! Moet je blijven doen! Veel plezier vanavond. Geniet ervan:).
    @Mandyx: heel herkenbaar die klachten van de Clomid. Ik had het ongeveer tot twee weken na het slikken van de laatste pil:(. Fijn dat je collega's er zo goed mee omgaan! Heerlijk minder werken:). Spannend maandag echo, hopelijk niet voor niets die klachten en werkt de Clomid.
    @Anoniempje1989: balen zeg blaasontsteking! Hoe gaat het verder? Moet je nu wachten op je menstruatie?
    @Unbelievablee: spannend woensdag!! Ik heb ook rare dromen van de pregnyl:$.

Hier gisteren weer een FM gehad. Er was geen groei meer te zien en ook mijn baarmoederslijmvlies was weer dunner geworden. Erg raar:(. Nu toch de dosering opgehoogd naar 62,5. Hopelijk gebeurt er nu wel weer wat. Morgen een nieuwe FM. Ik heb aangegeven dat ik toch graag eerst IUI wil voor IVF. Helaas moest ik hiervoor bij de gynaecoloog zijn. 31 oktober kon ik pas een telefonisch consult krijgen:$.

Morgen moeten ml en ik de hele middag en avond oppassen op mijn nichtje van 2 en mijn neefje van 3 maanden:D. Heel veel zin in.

12. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mz
    10 oktober afspraak memenstruatie krijg ik zelf spontaan natuurlijk niet
    denk dat ik dan gewoon mag beginnen met injecties of misschien eerst moet gaan opwekken

13. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Lieve dames,

Vanmiddag moest ik bij de gynaecoloog zijn om te zien of de cyste weg was en te beslissen of ik dan vanavond weer mocht starten met de Clomid.
    Een vervelende echo zo tijdens je menstruatie, maar gelukkig met een positieve uitslag! :D
    De cyste was helemaal weg en het bms was weer mooi dun.
    Vanavond starten met de Clomid en volgende week vrijdag een fm.
    Fingers crossed again!! :)

@ Mrijke; Ben benieuwd hoe je echo was vandaag. Veel plezier vanavond! :)

@ Knorrie; Ben echt aan het duimen dat het gelukt is. Heb je nog iets leuks dit weekend om je gedachten mee te verzetten?

@ MZ; Wat vreemd dat het een beetje lijkt af te zwakken. Hopen dat de hogere dosering wat meer effect zal hebben. Succes morgen!

14. Muriel

Muriel Lid

22 sep 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had gisterenavond kramp rechtsonder in mijn buik.
    vammorgen zag ik bij het afvegen bruinachtig bloed.. Ik denk menstruatie, want de kramp is er nog steeds.. :(

Deze ronde kan ik dus wel vergeten..

Weten jullie wat ik nu moet doen? Maandag gyn bellen denk ik voor nieuwe ronde op te starten?

15. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Sanne, dat is goed nieuws! Succes deze ronde.

Mz, dat is raar :( Hoe kan dat nou dan. Wist niet dat bms ook weer dunner kon worden in een paar dagen. En de eitjes zaten er nog en waren niet gegroeid, of waren die ook helemaal niet meer te zien. Hoop dat de hogere dosis wel aanslaat.

Muriel, dat is balen. Heeft het al doorgezet of niet. Je moet idd maandag ff bellen met het zkh voor een nieuwe afspraak en zeggen dat je ongesteld geworden bent. Dan moet je denk ik op dag 2 t/m 5 langskomen voor een uitgangsecho om te kijken of je mag starten met nieuwe medicatie. Dag 1 is pas de dag dat je helderrood bloedverlies hebt en het goed doorgezet heeft.

Hier vanmorgen het idee dat ik ongie ging worden. Buikpijn onderin en voelde als een begin van mijn menstruatie, maar het is ook weer weggezakt. Nu geen last meer van. Alleen wat last van mijn onderrug.
    Denk dus dat het voor mij ook geen positieve uitslag is deze ronde :(

16. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Muriel; Is je menstruatie nog doorgezet? Anders ontzettend balen en sterkte meis!

@ MZ; Hoe was je fm?? Hopelijk nu weer goed nieuws!

@ Knorrie; Ook bij jou doorgezet? Hopelijk stelt het niets voor en is het gewoon gelukt! Ik had een paar dagen voor mijn NOD ook buikpijn/krampen, maar bleek wel zwanger! :)

Hier nu twee dagen aan de Clomid en moet zeggen dat ik er weinig/niets van merk.
    De eerste keer kreeg ik het iedere keer warm na het innemen van een tabletje en kon ik ook wat misselijk zijn.
    Zou dit een teken zijn dat ze niet aanslaan deze keer?
    Pfff wat kan je jezelf toch gek maken..

17. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Nee, nog biets hier verder. Alleen gisteravond wel steeds wat gerommel waardoor ik dacht dit gaat niet lang meer duren. Maar nog steeds geen bruin of roodverlies.
    Vorige iui werd ik precies 2 weken na de inseminatie ongesteld dus dat zou dan morgen moeten zijn.

Sanne, denk dat het niets zegt hoor of het aanslaat. Ik had de ene ronde last van soort eigroei pijn en de andere ronde niet. Dacht ooh dan zal het nu wel niet aanslaan maar dat was niet het geval. Ook een goede ronde gehad toen.
    Haha ja je kunt jezelf idd erg gek maken. Ik ken het gevoel maar al te goed :D

18. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Thanks Knorrie! Dat is gelukkig erg geruststellend! :)

Vrijdag zullen we het weten... :D

19. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: spannend 10 oktober! Heb je nog last van de curretage?
    @Sannee006: fijn dat je cyste weg is en je mag starten met de Clomid! Hopelijk is er vrijdag al wat te zien, spannend:D. Volgens mij zeggen de klachten niets of het wel of niet aanslaat. Ik had elke ronde veel last van de Clomid maar bij mij sloegen ze helemaal niet aan.
    @Muriel: hè balen zeg, heeft de menstruatie doorgezet? Als je helderrood bloedverlies hebt inderdaad het ziekenhuis bellen.
    @Knorrie24: ik wist ook niet dat het bms weer dunner kon worden:(. Heb daarbij ook al bloedverlies. Het ziekenhuis gaf aan dat dit komt omdat mijn hormoonwaardes continu schommelen en het baarmoederslijmvlies daardoor ook weer dunner wordt, wat bloedverlies geeft. Eitjes waren maar rond de 11 mm, dus klein. Spannend voor jou zeg morgen! Kramp kan ook een goed teken zijn. Geen bloed geeft moed:).

Hier gister weer echo gehad. Er gebeurde nog niet veel met de eitjes. Bms was wel weer dikker geworden, zo'n 5,6mm. Er zaten zo'n 6 eitjes van rond de 10/11mm. Morgen weer terug. Mochten er weer te veel eitjes groeien dan gaan ze bij mij misschien een aantal follikels leegzuigen zodat er 2 overblijven (zoals bij IVF) en vervolgens IUI toepassen. Dit doen ze niet vaak omdat het pijnlijk is maar omdat het bij mij erg lastig is om maar 1 of 2 eitjes te krijgen willen ze dit misschien proberen. Spannend dus morgen!

20. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Heb je nu nog steeds bloedverlies dan mz? Het kan dus zijn dat er geen eitje wil doorgroeien omdat jij gewoon teveel eitjes hebt die allemaal door willen groeien. Dat wegzuigen lijkt mij idd ook geen pretje maar ja alles voor het goede doel hè ;)
    Moeten ze dan elke ronde eitjes wegzuigen of alleen deze x.

Hier vandaag nergens last van. Geen gerommel meer, ik weet het dus echt niet. Durf niet op iets positiefs te hopen want weet dat de teleurstelling dan ook groter is.

Deel Deze Pagina