PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Ik had ook een week voor ik positief testte steken in mn buik... Hopelijk toch een innesteling dan!

Avondje uit was erg fijn!
    Morgen weer echo, ben benieuwd wat die follikels nu gedaan hebben anders zou ik meer moeten gaan spuiten... Ben zo benieuwd... Wordt nu wel echt spannend

2. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Leuk dat je avondje uit een succes was marijke. Wij gaan aankomend weekend heerlijk 2 nachten naar een hotel. Ff bijkomen.
    Hoe was het in het zkh vandaag?

Hier nog geen menstruatie. Ook geen buikkramp meer gehad maar wel rare buikpijn die ik niet echt herken. Ga als ik morgen niet ongesteld wordt woensdag testen. Wordt vervolgd ;)

3. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Woehoeee! 2Eitjes vanmorgen op springen!!! heb net me huiswerk gemaakt;)
    vandaag op dag 13!! zo blij dat de clomid ze werk heeft gedaan!! nu hoop houden!

4. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Knorrie spannend nu...mijn duimen draaien!

Afgelopen donderdag was er iets van activiteit te zien maar heel heel klein.
    Dus moest ik vandaag terug komen en evt de dosis verhogen naar 75 ie

Nou vandaag weer het zelfde verhaal weer niks spannends te zien dus vanaf vandaag spuiten we 75ie.
    Volgende week maandag weer terug! Hopelijk dan wel wat te zien!

5. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Helaas slecht nieuws. Vanacht ongesteld geworden :(
    Baal er behoorlijk van want had best een goed gevoel over deze ronde. Het begint me ook steeds meer op te breken merk ik wanneer ik ongesteld ben geworden. We zitten nu al bijna een jaar in de mm en nog steeds geen goed nieuws. Maar wel elke ronde 1 of 2 goede eitjes. Kan er de rest van de cyclus wel goed mee omgaan maar het moment dat ik ongesteld wordt komt het steeds harder binnen.

6. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Aahh knorrie! Had het zo gehoopt voor jullie... bah, probeer even lekker te genieten van de paar daagjes weg! En koppie op, nieuwe ronde nieuwe kansen.. misschien kun je met de gyn een volgend onderzoek bespreken??

Mrijkepijke; hopen op vooruutgang volgende week maandag!

Mamdy; goed nieuws!!! Succes met het wachten:)

hier een beetje rot dagen achter de rug.. zondag zijn mijn vriendinnen naar me toegekomen om te vragen of alles wel goed gaat met me, ik ben helemaal ingestort... laatste jaar gewoon heel heftig geweest ( weten jullie alles van). Normaal lach ik altijd, ben ik de gang maker.. en dat zit ee laatste tijd niet meer in. Ze missen de oude ik. Ik ga toch maar eens een therapeut opzoeken, en ook om samen met vl te gaan. Hij kan weet niet wat hij goed kan doen op het moment voor mij. Zuchhtt.. hier was ik al zo bang voor. Heb me zo groot gehouden laatste jaar. Mijn vriendinnen hebben het los gemaakt. Wauw, nog nooit heb ik zulke vriendinnen gehad... wat mag je blij zijn met echte vriendinnen zeg!! Pffff. En ook nog erbij dat ik vabaf de positieve test meteen gestopt ben met roken!!!
    Sorry ik moest het even kwijt.
    verder had ik vrijdag een beetje bloedverlies.. denk een adertje. Was ook weer gauw voorbij.
    En morgen is n het zover!! En als het woensdag goed is mogrn we 22okt naar de verloskundige.

Fijne dag allemaal!!
    liefss xxx

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Knorrie24: balen zeg dat je ongie bent geworden. Ik begrijp je gevoel heel goed. Elke keer weer mooie eitjes maar geen bevruchting/innesteling. Het hele traject is gewoon zwaar. Is het niet mogelijk om te onderzoeken waar het dan mis gaat? Had echt gehoopt dat jullie goed nieuws zouden krijgen:(. Geniet lekker van een paar daagjes weg en dan toch weer proberen om met een goed/positief gevoel een nieuwe ronde in te gaan, als is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
    @mrijkepijke: jammer dat er nog niets te zien is, bij mij deze ronde ook niet. Bij mij is de dosis ook verhoogd. Fijn dat dat met Gonal F gewoon kan en dat je dan geen ronde hoeft te wachten he:). Hopelijk volgende week wel groei te zien!
    @Mandyx: jeuj, 2 eitjes;). Kans op een tweeling dus:p. Veel klusplezier en hopelijk goed nieuws over 2 weken:D
    @Unbelievablee: knap van je dat je hulp gaat zoeken! Ook echt fijn dat je zulke lieve vriendinnen hebt die je steunen! Goed dat je meteen gestopt bent met roken! Spannend morgen de echo!! Veel succes alvast en sterkte! Hopelijk voel je je snel weer beter!!

Heb nu geen bloedverlies meer omdat mijn hormoonwaardes weer stijgen. Heb gisteren weer een echo gehad. Waren 3 eitjes op te zien. Vandaag om 12.00 uur weer echo. Ze houden mij goed in de gaten. Afhankelijk van hoeveel eitjes er door groeien wordt gekeken naar wat het plan is (eventuele punctie). Hopelijk groeien er maar 2 door en krijg ik geen punctie;).

8. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ MZ; Spannend zo'n punctie! Maar lijkt me wel weer een stap in de goede richting, toch?
    Ik heb zo'n gevoel als er iets gebeurt komen we tenminste ergens! :)

@ Knorrie; Wat balen zeg! Sterkte meis! :( Heb ook zo voor jullie geduimd.
    Ik begrijp dat het iedere keer zwaar valt. Hoe is je man er onder?

@ Mandy; Joehoeee!! Dat was bij mij de eerste keer ook!! Ik hoop voor jullie dat het gelukt is, maar het schaad niet om nog een keer extra te klussen hè! ;)

@ Unbelievablee; Ik vind het heel moeilijk om te zeggen, maar omdat ik het je zo gun nu alsnog... Heel veel plezier morgen met de echo en geniet er heel erg van! :)

Hier hebben we (zeg we, maar ik haha!) vrijdag de echo om te zien of de Clomid zijn werk gedaan heeft.
    Ik weet niet of het door de miskraam komt, maar ben er zo negatief over. Heb het gevoel dat het niet gelukt is, denk dat het deze ronde afgelopen is, etc..
    Heel vermoeiend ben ik zelf! :p

9. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Nee knorrie wat balen zeg!
    Even flink balen mag he! Hopelijk de volgende ronde beter nieuws....

Unbelieveble: fijn dat je zoveel steun krijgt van je vriendinnen. Ook super dat je gestopt bent met roken!
    Wat je vriend betreft, achteraf heeft het hele medische gedoe ook veel met mijn vriend gedaan. Hij voelde zich machteloos en zag dat ik me ellendig voelde. Daarnaast was ik echt een bitch door de hormonen dus onredelijk.... Hij kreeg weer lucht toen ik zwanger was maar het is echt niet niks voor je relatie.... Ik denk dat iedereen die dit meemaakt dat ook kan bevestigen! Goed dat je optijd hulp zoekt
    Hoop op een mooie echo morgen!!!!

10. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Wat een mooie dag had moeten worden....
    het hartje klopte wel, maar veeel te langzaam! Ze zei dat het eruit zag alsof ik 6 weken zwanger ben. Maar ik ben nu 7 weken. Dat weten we ivm de ovitrelle. Volgende week donderdag moet ik terug naar een echoscopiste en daarna een gesprek met een andere gynaecoloog om te kijken hoe het d an is. Als het noet goed is waarschijnlijk curretage.
    wat gaat dit een verschrikkelijke week worden... pfffff
    sorry moeat het even kwijt..

liefs xxx

11. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Unbelieveble, ooh wat erg dit is niet waar je op hoopte. Kan het nog zijn dat het er volgende week wel goed uitziet op de echo? Heel veel sterkte in ieder geval. Deze aankomende week zal niet makkelijk zijn.

Sanne, succes vrijdag met de echo. Ik hoop dat je gevoel niet klopt en er toch iets moois te zien is ;)
    Mijn man die baalt er ook van maar zei dat hij het erger voor mij vond, de schat haha.

Mz, wel fijn dat er nu wel iets groeit. Hoeveel eenheden spuit je nu per x. Ik hoop ook voor je dat je geen punctie hoeft lijkt me geen pretje. Tjonge voor jullie ook geen makkelijke ronde.
    Wij hebben al verschillende testen gehad. Samenlevingstest, hsg en zaad is ook prima. Tot dusver willen ze geen andere onderzoeken doen omdat de meeste mensen ook pas na een jaar zwanger worden en wij nog geen jaar bezig zijn met de behandelingen. Gewoon dom geluk dat het nog niet gelukt is
    Ooh lees net dat je gisteren weer een echo had
    Hoe is het gegaan?

Hier ben ik alweer er bovenop hoor haha. Het komt nu gewoon steeds harder aan als ik ongie wordt maar kan me wel weer oppeppen voor een nieuwe ronde. Heb mezelf maar ff getrakteerd op een frietje en een hamburger ;)
    Net ff gebeld en heb vrijdag ochtend weer uitgangsecho. Wel een beetje onzeker erover omdat ik vorige x ook niet mocht beginnen ivm cystes. Bang dat ik die nu weer heb.

12. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Misschien handig om ff weer een het lijstje up te daten?
    Iedereen zit nu weer in een andere fase.
    Wil het wel doen maar zit nu op mijn mobieldus het is lastig om het lijstje te kopiëren en plakken.

13. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sannee006: ik heb er alles voor over. En inderdaad liever een punctie en dan wel een kans dan weer een verloren ronde:). Spannend vrijdag!! Vorige ronde had je een mooi eitje dus dat is ook wel weer positief voor deze ronde! Ik snap dat je eerst weer even goed nieuws moet hebben voor dat je dat zelf ook weer gaat geloven/beseffen. Komt goed meid!!
    @Mrijkepijke: en, hoe was je echo??
    @Unbalievablee: ooh wat een erg nieuws zeg:(. Je had gehoopt op een mooi kloppend hartje. Ik snap dat komende week heel zwaar gaat worden voor jullie. Veel sterkte meid!! Ik zal voor je duimen op een toch een goede echo volgende week.
    @Knorrie24: ik spuit nu 62,5 eenheden. 50 was te weinig en 75 te veel. Samenlevingstest doen ze bij ons dus niet. Wel zaad en HSG gehad. Toevallig vorige week nog even bloed geprikt op suiker, cholesterol en schildklier. Was allemaal perfect:). Wanneer zijn jullie een jaar bezig in de MMM? Wij in januari. Hopelijk geen cystes voor jou dit keer! Af en toe jezelf verwennen moet kunnen;).

Hier vanochtend weer echo gehad. 2 eitjes van 14 en 16 mm. Er zit ook nog een derde van 11,6 mm. Ze verwachten dat die niet mee groeit. Morgen weer terug voor hopelijk de laatste echo en dan vrijdag denk ik pregnyl spuiten. Misschien dan wel een tweeling:D:p

14. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Mz, in november is het een jaar geleden dat we voor het eerst naar het zkh gingen. In december was onze eerste echte ronde, maar omdat we natuurlijk 1 x een ronde zonder eisprong gehad hebben een ronde aan de duphaston i.v.m. cystes hebben we nog niet 12 pogingen gehad.
    Dat is goed nieuws! Zelfs 2 eitjes. Ze groeien vanaf 14 mm toch zeker weten door? Tenminste dat zeggen ze bij mij in het zkh.
    Ik heb niet deze maar de ronde ervoor ook 3 eitjes gehad waarvan 2 groot waren en de andere 11 mm. Toen was het ook nog ff afwachten wat die ging doen maar uiteindelijk zijn alleen de grote doorgegroeid en kon alles toch doorgaan.

De buikpijn is weer in alle hevigheid gekomen, dacht gisteren nog ahg dit valt mee maar vanmorgen buikpijn en lage rugpijn pfff. Heb wel veel minder bloedverlies dan andere keren. Normaal altijd heel veel bloedverlies de eerste 2 dagen maar dit keer is het dus een stuk minder. Geen idee waar dat aan kan liggen. Misschien omdat ik nu tussentijds nog die bloeding gehad heb van de duphaston terwijl ik al wel prikte? Iemand een idee of ook wel eens meegemaakt?
    Ff bekeken, maar toen ik 16 september heen moest voor een fm was mijn bms mooi dun geworden door die bloeding zei de gyn. Er zit dus 20 dagen tussen de afspraak bij de gyn en mijn volgende bloeding. Kan dit effect hebben gehad op de dikte van mijn bms omdat die nu niet zoveel tijd heeft gehad om heel dik te worden als andere ronde's?

15. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Loesjek – … jaar – …
    Sannee006 – 22 jaar – Zit in kuurtje Provera (start op dag 3 met Clomid 2e ronde)
    MZ25 - 26 jaar – Zit in ronde Gonal F & Pregnyl (2 oktober fm)
    MandyX- 27 jaar – 26 september uitgangsecho (hopelijk start nieuwe ronde?)
    Mrijkepijke - 29 jaar – Start met 1e ronde Gonal F & Pregnyl (3 oktober fm)
    Vlindertjeh - 25 jaar - …
    Anoniempje1989 - … jaar – 23 september curratage (hopelijk start nieuwe ronde?)
    Soepukkie - 26 jaar – Zit in ronde Gonal F & Pregnyl (2 oktober fm)
    Chimpie – 35 jaar, 7jr MMM – ...........
    Knorrie24 - 28 jaar- Gonal i.c.m. IUI - 10 oktober uitgangsecho

Wachtbankje testen:

Zwanger:
    Unbelievablee - …jaar – 18 september positieve test! ... oktober 2e echo.

Even weer een lijstje opgezocht, maar ik weet wel zeker dat deze niet meer klopt ;)

16. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    #276 sannee006, 8 okt 2014
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
    MMM:
    Sannee006 – 22 jaar – 10 oktober echo, hopelijk weer een eitje te zien! :)
    MZ25 - 26 jaar – 9 oktober fm, hopelijk 10 oktober Pregnyl spuiten! :)
    Mrijkepijke - 29 jaar – dosis Gonal F opgehoogd naar 75 IE (13 oktober fm)
    Anoniempje1989 - … jaar – 10 oktober behandelplan opstarten
    Knorrie24 - 28 jaar- Gonal i.c.m. IUI - 10 oktober uitgangsecho

Wachtbankje testen:
    MandyX- 27 jaar – Wacht op NOD … oktober

Zwanger:
    Unbelievablee - …jaar – 18 september positieve test! 16 oktober 2e echo, hopelijk betere hartslag!

Knorrie, bedankt voor het opzoeken van het lijstje!
    Ik heb hem net aan de hand van teruglezen volgens mij zoveel mogelijk up to date gemaakt! :p
    De personen die al heel lang niet meer gereageerd hebben, heb ik er even uitgehaald, zodat het overzichtelijk blijft.
    We kunnen altijd weer terug toevoegen denk ik dan! ;)

17. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Unbelievablee; Wat erg voor je meis!! Dat is echt niet de reactie waar we op gehoopt hadden!! :(
    Hoe groot is de kans dat het volgende week toch goed is? Of hebben ze daar geen antwoord op?
    Heel veel sterkte in ieder geval voor jou en je man! :(
    Ik zal aan je denken!!

@ MZ; Goed nieuws zeg! Dus waarschijnlijk toch geen punctie nodig? Ik zag twee eitjes de vorige keer als dubbele kans op geluk! :D Hopen dat dat voor jou ook echt zo mag zijn! :)

@ Knorrie; Hè wat naar de buikpijn! Na mijn miskraam hebben ze middels Provera een menstruatie opgewekt om de rest van het bms af te stoten. Doordat ik de week daarvoor al bloedverlies had gehad was dit bij mij ook veeeel minder. Het heeft ook maar 1,5 geduurd, dus ik denk inderdaad dat het daar mee te maken kan hebben.

Hier zitten we de tijd uit tot vrijdag...
    Ik wil het niet mijn leven laten beheersen, maar leef er toch iedere keer naar toe (nog meer als normaal een vakantie! :$).
    @ MZ; Wat jij zei sloeg precies op hoe het voor mij voelt op dit moment.
    Ik heb eerst goed nieuws nodig, voordat ik er weer in ga geloven.
    We shall see... :)

18. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Knorrie24: bij ons is het in januari een jaar geleden dat we naar het ziekenhuis gingen. Als ik de pogingen tel dat ik echt een eisprong heb gehad dan is dat er pas één geweest, vorige maand:$. Ze groeien vanaf 14 mm inderdaad door dus het zijn in principe 2 eitjes. De derde is bijna 12 mm dus het is even afwachten wat deze morgen doet. Anders wellicht toch punctie en IUI van het weekend. Balen dat je zo'n last hebt. Had ik vorige maand ook. Niet normaal. Zoveel last had ik nog nooit gehad:(. Geen idee waar dat bloedverlies mee te maken heeft. Denk wel dat het samenhangt met de dikte van het baarmoederslijmvlies.
    @Sannee006: idd een dubbele kans. Las ergens dat je bij twee eitjes 30% kans hebt om zwanger te worden. Ook is de kans op een meerling natuurlijk groter dan bij 1 eitje. Apart dat ik precies zei wat jij voelt;). Ik voel mij ook wel een beetje zo hoor omdat ik in 1,5 jaar tijd pas 1x een eisprong heb gehad (hopelijk van het weekend 2x). Dan heb je er ook niet echt vertrouwen in......

Lijstje klopt wat mij betreft helemaal, NOD zal rond 24 oktober zijn:p

19. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

sorry meiden even een tijdje tijd voor mezelf gehad dus even niet aanwezig geweest
    kijk ik net zie ik het berichtje van jou unbelieveble en je verhaal is exact hetzelfde als bij mij hoop dat jou kleine een vechter is en niet op geeft
    sterkte meid zijn zware dagen *hug*

vrijdag mag ik eindelijk terug naar de gyn ben benieuwd!

20. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi,

Vanmorgen begonnen met vloeien.. dus ik mag me (helaas) weer aansluiten bij jullie. Een hele rare dag.. gisteren alleen maar gehuild! En vandaag komt er niks helemaal geen traan! Lijkt wel een opluchting? Zo raar..

liefs xxx

Deel Deze Pagina