@unbelievablee sterkte meid *hug* hier 2 weken onzekerheid gehad vanwege traag hartje en na de curretage was het zo'n opluchting eindelijk die onzekerheid uit maar klap kwam een antal dagen later pas bij mij en vl inmiddels kijkik nu wel uit naar morgen heb smiddags afspraak in het ziekenhuis
Unbelievablee wat erg voor je meis! Ik moet er zelf bijna van huilen! Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! Het zal even tijd nodig hebben om dit een plekje te geven...
Aaah wat zijn jullie toch allemaal lief! ja ik denk dat dat bij mij ook komt anoniempje.. ik heb er nog geen traan om gelaten vandaag! Jaa vanmorgen toen ik al het bloed zag toen schrok ik zo.. ik was op het werk. Maar nu.. besef het nog niet helemaal. En heb gister zooooo veel gehuild!! Sannee: achh meissie! knuffel terug voor jou!! Ja.. ik ben opgelucht dat het nu gebeurd, en niet met curretage. Alleen zet het nog niet door. Ik ga morgen nog niet werken. Anoniempje; waar zit jij nu in je cyclus?? Sorry heb t even weer is niet bijgehouden.. hoe is het net de rest vab jullie?? Liefs xxx
@Anoniempje1989: succes vast morgen! Snap dat je even tijd voor jezelf nodig had! Hug!! @UnBelievablee: wat erg voor je! Heel veel sterkte de komende dagen! Had het je zo gegund! Hugs!! Aan de ene kant wel fijn dat het vanzelf op gang is gekomen en geen curretage. Hele dikke knuffel! De klap komt waarschijnlijk pas later, als het achter de rug is.ik snap dat je niet gaat werken! Dit eerst een plekje geven. Hier vanavond de pregnyl gezet. 2 grote eitjes, van 15 en 18 mm en een kleinere van 13 Mm. Gelukkig geen punctie. Vanavond en morgen aan de klus en dan op het wachtbankje. We hebben 5% kans op een tweeling werd gezegd.
Aaaaah mz25 dankjewel! ! Jij heeeeeel veel klusplezier en ik hoop dat het goed zn werk gaat doen :-D succes meis!! liefs xxx
Oh nee unbelieveble. Heel veel sterkte en neem de tijd om het goed te verwerken. Ik denk ook dat de klap later komt.
@unbelievablee de 23e de curettage gehad nu dus cd16 morgen naar het ziekenhuis controlle denk ik en hoe we nu verder moeten mijn moeder gaat weer mee nooit gedacht dat ze er ook zo mee bezig was wel fijn vl heeft misschien vrij smiddags dus misschien gaat hij ook mee drukke boel dus morgen groot gelijk dat je morgen nog niet ga werken meid neem de tijd!! ik dacht ook owh het gaat goed ik ga de afspraak eerder maken maar hier kwam de klap pas een week later en nu ik weer richting de afspraak hobbel voel ik me weer een beetje down spuiten vandaag ook weer opgezocht die nog over waren van de vorige ronde op naar de volgende ronde!
Aaah wist helemaal niet datdat zo n kort geleden was!!! Heffie zeg.. ben benieuwd naar je gesprek morgen, idd lekker druk. Wel fijn dat je zelf dan niet alles hoeft te onthouden hihi. Na curretage moetje dan niet even pauze nemen? Succes morgen!! Dankke knorrie! Komt allemaal goed. Nu lekker op de bank liggen met vl en mn beste vriendinnetje ♡. Liefs xxx
@unbelievablee ja was ff slikken toen ik jou berichtje als eerste weer las exact hetzelfde verhaal hier als bij jou alleen bij mij is het weggehaald en bij jou spontaan gekomen
Ja idd.. precies hetzelfde.. bij mij is het nu echt begonnen. Ben wakker geworden met ongelooflijk veel pijn!! Menstruatie maar dan 10x erger. Als dit een tijd aanhoud ga ik echt bellen om betere pijnstillers! Hoelaat moetje vandaag naar het zh? Liefs xxx
Unbelieveble, vind het zo erg voor jullie wanneer het bloeden echt begint weet je dat het ook echt over is. Hoe voel je je nu? Ik bedoel geestelijk. Hier weer op tijd mij bedje uit. Hij lag nog zo lekker, maar ja om 9 uur in het zkh zijn voor de uitgangsecho. Best wel zenuwachtig merk ik. Dit komt doordat ik natuurlijk vorige maand cystes had en niet mocht beginnen. Als dit weer het geval is ga ik toch proberen ze ervan te overtuigen dat ik wel graag wil beginnen als de cystes kleiner zijn dan 3 cm. Wil echt niet meer zo'n gedonder als vorige ronde. Vandaag niet mijn eigen gyn dus ben benieuwd wie ik krijg.
Aaah spannend meid! Een andere gyn is op zn tijd ook is fijn ja.. kijken toch met een ander oog! Ja ik kan gewoon nof steeds niet huilen... hoe graag ik dat nu ook zou willen!! Ik wil dat die tranen komen dat ik al kan beginnen met verwerken! Maar ze komen niet. Misschien moet ik een film gaan kijken waar ik altijd bij huil... my sisters keeper, lucky one, uhh bambi, leeuwenkoning ( haha). Nee ik weet het echt niet.. lig op de bank nu.. met onze pup(puber) ( inmiddels een half jaar en 22 kilo) op mijn benen. Ik wens jullie een hele fijne dag! liefs xxx
@unbelievablee ja daarom was even slikken om jou verhaal te lezen van de week als de pijn echt zo erg is meid moet je diclofenac ofzo vragen kreeg ik ook voor na de curettage heb er maar 1 hoeven gebruiken en is echt een super middel heerlijk hoe de honden het aanvoelen hier ook sinds het gebeuren er een steeds op me schoot liggen en tegen me buik in bed (is een kleintje van 2kg)
Schattig hè. Dieren voelen het aan als je niet goed in je vel zit m onze poezen komen ook naar je toe als je je niet lekker voelt. Hier slecht nieuws heb weer een kuurtje gekregen. Ik zag het meteen al toen ze het apparaat erin deed. Een joekel van een cyste links. 4 cm! Heb ze nog nooit zo groot gehad. Ben er wel verdrietig van. We zaten zo op de goede weg en nu al 2x achter elkaar pech.
jeetje knorrie *hug* wat een pech hier ineens allemaal sterkte dames! hoop dat ik hier vanmiddag wat positiever nieuws kan brengen gok dat ik toch een echo krijg om te kijken of alles goed zit en dan opwekkers?of misschien gelijk gaan spuiten? ik zal het wel horen heb om 15:40 de afspraak trouwens
Ik hoop dat jij dan wel goed nieuws voor ons hebt vanmiddag. Succes. Het zit ons idd allemaal niet mee nu. We hopen dat dit natuurlijk om zou slaan in geluk
Aaaaaah knorrie! Knuffel!!! Het zit ons echt niet mee idd. Pff maaaaaaarrrrrr na regen komt zonneschijn!! Alles komt goed, zoniet? Dantoch.. hihi. Net hrt werk gebeld dat ik echt niet kom. Maar als ie niemand anders kan vinden heeft ie een probleempje. Ik ben de enigste full timer. Anoniempje ik ga duimen voor jou dat jij gewoon meteen mag beginnen met spuiten hihi. jaa ik hou echt van mijn hondjes! Fijn ia dat he sat die je pijn aanvoelen. Ik ga vanmiddag rven bij het paardje kijken. Heb ik ook al de hele week nirt kunnen rijden. ( wordt nu wel getraint doorr een proff hihi). Wat gaan jullie vandaag doen? Liefs xxx
Pfff Knorrie jij ook al minder leuk nieuws! Echt balen zeg! Nu weer menstruatie opwekken? Unbelievablee blijf lekker op de bank hangen en doe het rustig aan! Bij mij was het natuurlijk veel vroeger, maar de eerste dagen op mijn werk was ik er echt niet bij met mijn gedachten.. Anoniempje ik hoop dat jij en ik vanmiddag met goed nieuws komen! Ik heb iets eerder dan jij de afspraak om 14.40 en dan zullen we zien of de Clomid zijn werk gedaan heeft.
Unbelievable NEEE dat meen je niet.....! O meis, wat ontzettend verdrietig!! Heel veel sterkte kracht en warmte voor jullie! Weet wat je voelt meis, neem je tijd! Sorry dat ik even niet heb meegedaan meiden, heb zo af en toe wel meegelezen, maar jee wat is er weer veel gebeurd zeg Voel me bijna schuldig dat ik niet actief mee heb gedaan. Veel te doen, vakantie, etc etc........ Knuffel voor iedereen!