PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Unbelievablee: hele dikke knuff voor jou. Erg vervelend dat je zo veel pijn hebt. Hopelijk gaat het met pijnstillers wat beter. Fijn dat je zo veel steun hebt aan je honden en paard, wat een lieverds zeg:D. Veel sterkte komende dagen!!
    @Knorrie24: balen zeg weer cystes:(. Echt vervelend dat je niet verder kunt. Wij behoren blijkbaar tot de groep vrouwen die gevoelig zijn voor cystes, heb het ook elke keer:x. Zie nu al tegen eind oktober op als ik weer ongi wordt:(. Hopelijk ben je er snel van af en dan een goede ronde waardoor je geen cystes meer hebt omdat je zwanger bent:D. Ook voor jou een dikke knuff!!
    @Anoniempje1989: veel succes vanmiddag!! Hopelijk positief nieuws voor jou:)!!
    @Sannee006: jij ook veel succes vanmiddag en hopelijk ook voor jou goed nieuws:)
    @Chimpie:je hoeft je niet schuldig te voelen. Iedereen heeft het wel eens druk/of een mindere week:)

Hier ook positief nieuws. Gisteren de pregnyl gespoten en natuurlijk geklust;). Zit nu officieel op het wachtbankje:p. Vanavond nog maar even gezellig maken en dan 2 weken wachten. Ik moet zeggen dat ik er minder moeite mee heb dan de eerste ronde na de pregnyl. Heb nu echt zoiets van we zien het wel.

2. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ook hier biggelen weer even wat tranen over mijn wangen.. :(
    Er is geen eisprong geweest...

Verdomme wat valt het zwaar dit keer! :(

3. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Hey dames,,
    Sorry dat ik een tijdje niet actief ben geweest... Heb het even zwaar gehad.. Trotse peettante geworden maar het doet ook ontzettende pijn.. Contract word niet verlengd dus alweer eens bezig met solliciteren.. Dan zakt de moed me weer in de schoenen.. Wat wel positief is echo was in. Orde en ik ben begonnen met gonal f spuiten 50ie per dag... Benieuwd of we nu wel een eisprong gaan krijgen pfff.. Vanaf maandag begint het ziekenhuis avontuur weer...

Pff wat lees ik veel droevig nieuws!! Sannee en unbelieveble heel veel sterkte!!!
    Knorrie hopelijk slaat de kuur goed aan en ben je snel van de cyste af!!!

Oh nog een vraagje.. Ik spuit elke avond om 22.00 uur, op dag 3 en 4 van spuiten was ik na 5 minuten al snel misselijk... Hebben jullie hier ook last van?
    Heb nog nooit eerder gespoten en weet ook dat ik nog geen eisprong gehad kan hebben is nog veel te vroeg... Maar vraag me af of dit normaal is

4. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@sanne
    sterkte meid hoop snel op een mooi eitje voor je!

nou hier moet ik nog 2 weken wachten me lichaam rust geven zei ze
    dan opwekkers en 3e dag weer gaan prikken etc.

geen onderzoeken gehad of iets gewoon recept en dat was het

heb inmiddels 5 dozen menopur staan en de opwekkers ook al gehad
    hoop dat ik me in de hand kan houden om niet stiekem al wat eerder te beginnen met de opwekkers

5. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sannee006: balen meid:(. Dit betekend dus dat de Clomid niets gedaan heeft? Of waren er wel eitjes te zien maar zijn ze nog niet gesprongen? Moet je de volgende ronde nu een hogere dosis? Of volgende week nog een echo maken? Hele dikke knuf meid!
    @Vlindertjeh: ik snap hoe je je voelt. Twee wekend geleden ook voor de 4de keer tante geworden en dat doet ook nog steeds pijn. Ik wil ook zo graag:(. Ook balen van je contract zeg! Ik snap dat je er dan even doorheen zit. Ook voor jou dikke knuf!! Is er makkelijk werk te vinden in waar je voor opgeleid bent? Fijn dat je in ieder geval gestart bent met spuiten, hopelijk een mooie test over een paar weken:). Ik heb de eerste 14 dagen van deze ronde ook 50 eenheden gespoten. Ik herken echter die misselijkheid niet. Heb nergens last van gehad eigenlijk. Ik denk dat de bijwerkingen bij iedereen verschillend zijn.
    @Anoniempje1989: balen dat je nog 2 weken moet wachten. Aan de andere kant ook wel begrijpelijk om je lichaam nog wat rust te geven. Wel raar dat ze geen onderzoek gedaan hebben:$. Ik snap dat het lastig is om niet al wat eerder te beginnen met de opwekkers. Zou ik ook hebben:p

Hier vanmiddag mijn nichtje van 2 weken oud weer even geknuffeld. Blijft lastig:(. Vanavond nog maar even gezellig maken. Hopelijk dan over 2 weken goed nieuws:)

6. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    @Sannee, balen zeg! Maar kan het niet zijn dat je later eisprong hebt? Je lichaam moet nog wat bijkomen denk ik, was bij mij toen wel geval (was wel met IVF) we hebben na de VM ook een lange pauze gehad. Kop op meis

@Anoniempje, wachten duurt lang,i know, maar misschien is het wel even goed. Succes meid

@Vlindertjuh, jee wat een tegenslagen! Hoop dat je snel een nieuwe baan kan vinden waar je wat positieve afleiding in vind. Goed dat je er weer bent in ieder geval. Dat misselijk zijn heb ik ook af en toe, dus kan idd vd hormonen komen denk ik.

@Mz25, spannend zeg, succes op het wachtbankje, goeie instelling ook, top!

Knuffels allemaal.

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Oja hoe gaat het hier....
    We hebben besloten om va nu constant door te gaan, we worden ouder ik 35 en ML 8 jaar ouder (al zou je dat in alle opzichten niet zeggen hoor) het zal zwaar zijn, maar we willen geen tijd meer verliezen.

Eind vd middag weer naar Kliniek geweest. Er zat een cyste van ongeveer 28 mm en daarna was ie ongeveer 21mm, maar zat op andere plek waardoor arts even twijfelde of het wel over dezelfde cyste ging of misschien toch een eitje.....
    Het is toch een cyste die uit zichzelf langzaam ah slinken is 19 mm is ie nu. Baarmoeder was weer mooi en klaar voor ontvangst. Dr was nog wat aan het drukken en kijken, helemaal vol met kleine eitjes en toen zag hij warempel in de verte (achterin) een ei van 14 mm.....!! Huh? Dr was enthousiast en wij verbaasd. Wil zeggen dat er zonder hormonen uit zichzelf een ei ah groeien is....verbaasd omdat dit zover we kunnen herinneren en weten niet eerder gebeurd is....
    Dr durft geen hormonen te geven, omdat kans groot is dat cyste dan ook weer gaat groeien.
    Maar dat er een ei is uit zichzelf is natuurlijk positief en als ie niet verder gekeken had en gedrukt hadden we hem ook niet gevonden aangezien ie op de achtergrond ligt.
    Dinsdag moet ik terugkomen en als ie gegroeid is dan is het een ei en gaat ie alsnog een IUI inplannen!

Spannend dus weer!

8. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    @mz25... Thnx .. Ja het blijft moeilijk van de ene kant gun je de ander al het geluk en niet hetgeen wat jij doormaakt .. Maar van de andere kant gun je het jezelf ook eens een keer... Hoop blijven houden..
    Ik werk in de zorg en daar zijn ze flink op aan het bezuinigen waardoor instellingen bang worden en geen vacatures uitzetten.. Maar ben druk bezig :)
    Denk dat het inderdaad gewoon met reactie heeft te maken van het spuiten.. Vandaag was het minder..
    Ja hopen dat ik eindelijk eens een eisprong krijg.. Dat hebben we stap 1 al voltooid haha..
    Hoop dat je over 2 weken een pos. Test in handen hebt!

@chimpie.. Ja denk het wel.. Elk lichaam reageert sowieso anders.. Zo reageer ik niet op clomid maar sterk op provera met stemmingswisselingen en emotioneel.. Mijn arts vond dat gek normaal is het andersom...
    Ah wat mooi.. Een verstopt eitje!! Hopelijk is dat een doorzetter!! Spannend!!

9. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoi meiden,

Het is vannacht gebeurd, ik voel me zo leeg.. ik ben niet meer zwanger. Het is zo raar. En het deed zo veel pijn!!! Vannacht om kwart voor 3 werd ik wakker, met hevige buikpijn, ik wist nirt hoe ik liggen moest, hoe ik ademen moest, hoe ik... rond half 4 was het zo ver.
    we gaan straks naar het bos, en we gaan het een mooi plekje geven ♡. Het zou toch onze eerste zijn. Ik heb gisteren een tattoo laten zetten. Ik zat er al heel erg lang over te twijfelen.. maar ik vond dat ik het nu had verdient! Op mijn voet: Keep your head up, keep your ♡ strong.

na donderdag de 16e zal ik me weer aansluiten bij jullie. Ik ga de komende dagen even proberen om alles te beseffen en te verwerken.

Ik ben heel erg blij met jullie lieve berichtjes die we al hebben gehad! Doet ons echt goed.

Liefs xxx

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hele dikke knuffel unbelievable!!

11. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Wisten we soms maar waarom.......

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      4
  12. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Vlindertjeh; Gezellig dat je je weer bij ons aan sluit! :) Vervelend om te horen dat je zo'n rotperiode hebt gehad. Lukt het met solliciteren? Wat doe je precies voor werk als ik vragen mag?

@ Anoniempje; Succes met wachten de komende 2 weken. Ik begrijp het ziekenhuis, maar zie het soms zelf als verspilde tijd. Heb jij dat dan ook?

@ MZ; Ik denk dat we met zijn allen voor je duimen! :) Dit groepje is toe aan goed nieuws!!

@ Chimpie; Spannend dinsdag zeg! Maar dus echt spontaan een ei? Wauw wat goed meis!! Hou ons op de hoogte!! :)

@ Unbelievablee; Wat verdrietig om te lezen meis.. :( Ik weet niet meer dan je heel veel sterkte te wensen in deze moeilijke tijd! Dikke knuf voor jou en je man.

Hier zijn de tranen gelukkig weer een beetje gezakt en probeer ik weer goede moed te creëren.
    Gisteren was ik niet echt in de stemming om alles uit te leggen, dus bij deze...

Ik kwam bij de gyn (en een nieuwe co-assistent) en het eerste wat ze vroeg is of ik nerveus was.
    Dus ik mijn gevoel een beetje uitgelegd (vertrouwen kwijt, etc), waarop zij aangaf dat ze me mijn vertrouwen terug wilde geven.
    Ze kwam met een tabel met hierin de slagingskans van zwangerschap op mijn leeftijd en na deze miskraam.
    Conclusie er is op dit moment bij een eisprong 94% kans op een zwangerschap!
    Goed nieuws zou je denken, maar mijn angst zat hem in het krijgen van een eisprong (het voelde deze ronde niet goed).
    De gyn gaf aan dat het wel mee zou vallen en maakte de echo en jawel...
    Ook tot haar verbazing waren er wel wat eitjes, maar geen echte eisprong.
    Slik dus... :(

Ik moet nu woensdag terugkomen voor een nieuwe echo om te zien of er toch wat gebeurd is (zit 2 dagen eerder als de vorige ronde), maar ze verwacht het niet echt.
    Als dit niet het geval is gaan ze de dosering van de Clomid direct verdubbelen.

Wij wachten dus even af tot woensdag.

13. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chimpie: Thanx:). Ik snap dat jullie dan door willen i.v.m. de leeftijd. Wij krijgen juist altijd te horen dat we nog jong zijn en nog tijd zat hebben (we zijn 26 en 28). Al voelt dat voor ons helemaal niet zo omdat we al bijna 11 jaar samen zijn en er echt aan toe zijn. Super goed nieuws dat er vanuit jezelf een eitje groeit:D. Had ik vorige maand ook! Hopelijk goed nieuws over een paar weken voor jou. Eerst een mooie echo komende dinsdag!
    @Vlindertjeh: in de zorg is het inderdaad lastig. Hopelijk vindt je zelf snel een leuke nieuwe baan. Fijn dat je wat minder last hebt nu van het spuiten. Wanneer heb je weer een echo?
    @Unbelievablee: heel veel sterkte meid de komende dagen. Dikke knuffel!!
    @Sannee006: volgens je banner zit je pas op dag 11? Ik heb de eisprong pas op dag 22 gehad. Hopelijk is je ei wat later en krijg je komende week alsnog een eisprong. 94% kans op een zwangerschap is echt veel:$. Is dat omdat je al een keer zwanger bent geweest? Dat je lichaam dan weet hoe het moet? Spannende woensdag nieuwe echo!

Dit clubje is inderdaad toe aan goed nieuws!! Hopelijk voor ons allemaal snel positief bericht:). Ik ga vanaaf lekker naar de film met mijn schoonzusje. We gaan naar Gone Girl. Even lekker alles vergeten. Ml gaat stappen in Amsterdam met een vriend. We hebben gister en donderdag geklust dus moet voldoende zijn;).

14. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    7 jaar MMM en nog altijd niet gedaan......! Knuffel;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      3
  15. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    @unbelieveble veel sterkte de 16de!!! *knuff*

@sannee ik werk als verzorgende ig in een verpleeghuis.. Hoop maandag goed nieuws te krijgen of ik ben aangenomen ff spannend...
    Heel logisch angst voor eisprong.. Maar hoop blijven houden!! Woow 94% is erg veel!!! Hopelijk gaat het snel goed!!

@ mz25 fijne avond!!! Ja het spuiten is ff wennen heeft zijn tijd nodig... Maandag woensdag en vrijdag moet ik terug... Hoop zo dat ik eindelijk eens een eisprong krijg na dik 9 maanden mmm...

De kaarsjes branden hier voor iedereen!!!

16. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Zoals ik al schreef, never lose hope.......xxx

17. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@sanne
    zo voelt het ook ja
    zit ook erg te twijfelen of ik niet een weekje eerder begin
    ik voel me verder goed heb het een beetje een plek kunnen geven dus waarom dan niet?

18. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Vlindertjuh; Ik zit ook in de zorg als verpleegkundige, wat een toeval! :) Had je een goed gevoel bij het gesprek?

@ Anoniempje; Wellicht kun je morgen gewoon even overleggen met de gyn of je een week eerder mag beginnen? Zou het ook niet zomaar durven denk ik. Succes!

Ja dames 94% is inderdaad mega veel! Dat geeft me wel een beetje een positieve spirit.
    Het is leeftijdsgerelateerd en heeft te maken met mijn eerste miskraam.
    Hoe ouder ik wordt hoe kleiner de kans en dit geld ook voor hoe meer miskramen hoe kleiner de kans.
    We zitten nu echter nog mega goed! :)
    @ MZ; De echo was inderdaad heel vroeg dit keer, omdat het weekend er tussen zat. Maar als er woensdag een ei zou zijn, zou deze nu toch ook al te zien moeten zijn??

19. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi,

Dankjewel allemaal. Ik kom donderdag terug op het forum en dan ga ik weer echt mee kletsen met jullie!
    We zijn uit eindelijk niet naar het bos gegaan. We wilde het dicht bij ons hebben. We zijn naar het tuincentrum gegaan en daar een plant gekocht. Thuis hebben we 4 mooie hoge potten in de tuin. Samen hebben we daar 1 van leeggehaald en het ( zonder dat we het wisten) precies 12 uur erna begraven. Het was zo mooi. Marco borsato op de achtergrond. Het begon te regenen... en toen we daarna weer even gingen kijken scheen de zon! Het was zo raar. We hebben elkaar even goed kunnen troosten.
    verder heb ik nog erg veel buikpijn en rugpijn. Ik ga morgen waarschijnlijk niet werken, vind het nirt fijn om op het werk erg veel bloed te verliezen. En ik kan niet naar de toilet wanneer het moet! ( baas werkt veel boven en sta dan alleen in de zaak).
    Vandaag alles van me af geschreven en ga morgen een mooie doos zoeken om alles van deze 'korte' zwangerschap in op te bergen en het op zolder een plekje te geven.
    ik heb foto's gemaakt van het vruchtje.. het was echt groot! De (volgens mij) placenta en al zat er aan vast! Ik ga het donderdag denk ik aan de gyn de foto's laten zien denk ik. Ik ben heeel erg blij dat ik het heb kunnen zien. Als hier iemand misschien een foto zou willen zien ( ik weet niet of jullie dat zouden willen, maar ik ben daar heel open in) kun je het zeggen. Dan zou ik een foto kunnen uploaden in een album op mijn profiel.

Sorry, ik wilde het nog even kwijt.

ik plaats hier een foto mee van mijn tattoo, ik ben er zo onwijs trots op!

liefs xxx en tot donderdag!!!

20. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Mooi unbelieveble! Fijn dat jullie het zo af kunnen sluiten! Hopelijk nu wat positievere berichten de komende tijd volgens mij zijn we daar wel even aan toe!

Hier de zenuwen om 19.00 weer echo nadat vorige week de gonal f opgehoogd. Dus nu hoop ik wel op resultaat....mag van mij wel onderhand... Ben alleen zo bang voor overproductie.... We wachten maar af....

Deel Deze Pagina