@unbelievablee hij is super mooi! fijn dat je het een beetje een plekje heb kunnen geven en doe het rustig aan de komende dagen hier werd naar een paar dagen het bloeden wel minder ben eerlijk gezegt wel nieuwsgierig naar de foto's van je kleintje ik heb niks kunnen zien helaas en we waren ongeveer even ver veel sterkte deze dagen meid!
@ Unbelievable; Mooie tattoo hoor! Ik heb precies op mijn andere voet een tatoeage staan. De foto van je kindje mag je van mij ook best hierin zetten hoor. Bij mij was het propje nog maar zo klein als een knikkertje. Zou natuurlijk even ver zijn als jou... @ Mrijkepijke; Heel veel succes vanavond! En laat even weten hoe het is geweest!!
Ik weet niet of iedereen er naar durft te kijken. Het was heel apart! Ook redelijk groot. Vandaag trouwens toch gyn gegaan omdat ik weer kapot ging vab de pijn vannacht!de natuur heeft zijn werk super goed gedaan (liever niet..) maar alles is schoon! Alleen nog een beetje slijmvlies te zien. Bloed is ook al een stuk minder, alleen voelt het nog beurs vanbinnen.. heel raar! We gaan over 3 weken verder! Dan kan ik de gyn bellen voor een nieuwe afspraak. Ons gevoel zegt dat we gewoon door moeten gaan. ik heb in mijn album van mijn profiel ook andere fotos geplaatst. Liefs xxz
Mrijkepijke; enenenenen, hoe was je echo na de verhoging??? Sannee; aahh ik hoop voor je dat er alsnog een eisprong komt deze ronde... en anders de verhoogde dosis!!! Komt goedd meis, vertrouw op je lichaam! Liefs xxx
Unbelievable dat is inderdaad al vrij groot! Kan me goed voorstellen dat dat veel pijn heeft gedaan. Heel veel sterkte de komende tijd. Erg mooi zo'n kleine 'begrafenis'.
Beetje domper hier... Was nu links 1 follikel van 8.3 mm dus eigenlijk nog niks omdat ze vanaf 10 pas echt gaan groeien Donderdag weer terug en dan even afwachten ben dan niet bij de eigen echscopiste en zij raad aan bij geen goede groei maandag weer op te hogen naar 100 ie Dan zitten we ondertussen op dag 30... Hoop is nu gevestigd op een goede groei donderdag.... Unbelieveble gewoon een dikke knuffel voor jou na het zien van je foto's.... Heb er gewoon geen woorden voor...Blijft een gemene wereld zo...
Mooie tatoo unbelievablee, en die andere foto.....pijnlijk herkenbaar, maar wel heel mooi dat jullie er zoveel aandacht aan geschonken hebben. Is wel belangrijk voor de verwerking denk ik. Dikke knuffel
Dankje chimpie! Ik heb voor mij een zus gehad die maar 8 dagen is geworden. Ze had een transpositie van de kransslagader.. ze voerde zuurstof arm bloed de verkeerde kant op. Volgens mij zeg ik het goed zo! En haar naam begon met de letter M, en de vleugels maken die letter . Hihi. Ik heb nu 2 tatoeages. Ik hou van tatoeages met betekenis ♡. Hebben jullie tatoeages? ??
Nee geen tatoo, wel heel vaak ah twijfelen iets te doen met familiewapen van mijn overleden vader.......(2weken na mijn vroege miskraam overleden) mis hem enorm, maar weet ergens ook dat ie bij me is... Wel hebben wij ook een plekje gemaakt voor ons engeltje dat helaas niet zo kon/mocht zijn.......<3 Is fijn om te hebben merk ik........ Erg mooi die tatoos en zeker met het verhaal erachter! X
Hoi dames, Ik heb een tijdje niet gereageerd maar ik heb wel meegelezen. Hier btw ook druk met solliciteren voor een nieuwe baan, vrijdag laatste gesprek dus nu maar hopen dat ik straks een andere baan heb. @unbelievablee wat ontzettend vervelend!! Ik hoop dat jullie samen het een plekje kunnen geven. Een vriendin van mij heeft drie miskramen gehad en nu een zoontje van 4. Zij heeft een tattoo met de handjes van haar zoon met drie sterren die de miskramen voorstellen op haar buik. Echt super mooi en geeft aan dat ze nooit vergeten worden hoe klein het ook is. Ik heb zelf nog geen tattoo maar ik wil er wel graag 1. Ml btw ook heel graag maar die heeft het ook nog niet laten zetten. @mrkepijke Hier een beetje hetzelfde verhaal. Zit inmiddels al op dag 24 en spuit nu al drie weken maar was vandaag eindelijk wat te zien maja nu zijn het 2 eitjes van 14 mm en 1 van 16 mm dus nu hopen dat het dan idd niet doorschiet en ik weer overstimulatie heb. Ik ben van 75 ie naar 112,5 ie gegaan. Ik verslijt de pennen zowat. Heb alweer drie lege pennen die ik moet inleveren en morgen alweer 4. Ik ben het er btw helemaal mee eens dat het weer tijd is voor wat goed nieuws. Voor de dames die nu op het wachtbankje zitten, ik duim voor jullie. Ook voor de dames die nu wachten op een eisprong natuurlijk.
@ unbelieveble.. Mooie foto!! Het is inderdaad groot zeg.. ( misschien domme vraag) maar op bovenste foto rechts onder dat bolletje zit daar het vrucjtje in? @mrijkepijke.. Vreselijk die teleurstelling als het eitje niet wilt doorgroeien en je er wel alle hoop op hebt... Tot welke cyclusdag mag je doorspuiten? @soepukkie... Hopelijk krijg je geen overstimulatie!!! Wat voor een werk doe je als ik het vragen mag? Veel succes vrijdag!! Donderdag heb ik kennismakingsgesprek als dat goed verloopt heb ik weer voor een jaar een baan.. Kan ik me daar ff wat meer op storten en het hopen op eisprong ff qua gedachten beetje loslaten... Hier vandaag geen enkel eitje dat groter wilde worden.. Zit nog vroeg in cyclus dus kan nog.. Overmorgen geen verbetering dan mogen de ie omhoog zit nog op 50... Hoe zit dat bij jullie zijn jullie snel omhoog gegaan? Hier geen tattoos... Zal er denk ik ook geen nemen... Tegenwoordig zie ik het steeds meer.. Vind het wel mooi maar niet echt mijn ding...
hee meiden! tjee wat een verhalen weer zeg unbelievablee heel veel sterkte meid! verschrikkelijk dit! ook voor jou heel veel sterkte en kracht toegewenst! mooi hoe jullie allemaal een plekje geven aan je verdriet! er is weer zoveel geschreven dat ik er weer even voor moet gaan zitten om te lezen. daarom even een kort berichtje, zal als ik vanmiddag nog wat tijd vrij kan maken even uitgebreid reageren. hier gister progesteron geprikt.. waarde was 93,5.. het moet boven de 20 zijn.. arts zegt dat dit geweldig is en het een super goede eisprong was!(2 eitjes stonden op springen) bij sanne of unbelievablee bij 1 van jullie zei de arts toch ook dat ze aan de progesteron waarde konden zien dat je waarschijnlijk zwanger was? of had dat ergens anders mee te maken? nog een week wachten... volgende week maandag nod... arggg ik hou het niet meer!! haha
@Mrijkepijke: balen dat er nog steeds niets te zien is. Duurt zo wel erg lang. Hopelijk donderdag el een echo met groei. Ik zal duimen. @unbelievablee: het was al best groot zeg. Mooi dat jullie er echt een ceremonie van gemaakt hebben en het zo een plekje hebben kunnen geven. De tattoo is heel mooi, voornamelijk omdat het echt wat voor jullie betekent. Zelf heb ik geen tattoo. @Soepukkie: balen dat er bij jou eerst ook weinig groei in zat en nu 3 eitjes. Ik had er deze ronde 3: 1 van 18, 1 van 15 en 1 van 13. Ik mocht gekukkig door omdat de kans klein was dat die van 13 zou springen. Hopelijk geen overstimulatie. Bij mij zeiden ze dat alles boven de 14 mm doorgroeit.... @Sannee006: heg wil niet zegen dat ls je in het begin niets ziet er later geen eitjes groeien. Bij mij wisselde het echt per dag. Het kan dus zeker nog. @Vlindertjeh: goed nieuws bijna een baan. Hopelijk donderdag een goed gesprek en lekker wer voor een jaar werk. Zal duimen. Ik moest met 50 eenheden doorspuiten tot dag 15. Daarna werd er pas opgehoogd. @Mandyx: progesteron van 50 is echt hoog. Volgens mij ben je gewoon zwanger. Misschien wel een tweeling. Heb je klachten? Kun je progesteron bij de huisarts laten prikken? Bij mij doen ze dat namelijk niet in het ziekenhuis. Weet nu niet of mijn eitjes wel gesprongen zijn. Spannend nog een week Hier vandaag een beetje grieperig. Niezen, snotterig, lage rugpijn. Hopelijk word ik niet ziek. Zit inmiddels op 4 dpo.rugpijn kan dus nooit van mijn ei zijn ofwel?
Sannee wil idd niets zeggen meid, hier ook hetzelfde gehad en ineens waren ze wel gegroeid! Succes meid Mandy wat spannend zeg, bij mij hebben ze dat nog nooit gedaan progesteron geprikt, 93,3 is idd wel hoog, laten we het hopen, Toitoi! Hier ook terug van Kliniek Goed nieuws eitje is doorgegroeid en waarschijnlijk verplaatst, hij kon niet zeggen welke nou de cyste was en welke het eitje maar groot genoeg om MORGEN IUI te krijgen!!! Joehoe, spannend weer en al helemaal omdat het dit keer uit zichzelf gegroeid is zonder hormonen, nogmaals hebben we naar ons weten nog niet eerder gehad, zou dit hem dan worden?? Pregnyl gehad en va morgen dus weer op het wachtbankje Succes meiden!
Hallo dames, jullie hebben lekker doorgekletst zie ik. zal vanavond of morgen ff uitgebreid reageren op iedereen. Zit nu op mijn telefoon dus kan niet ff terug kijken naar wat iedereen gezegd heeft. Wou ff melden dat we weer terug zijn van ons weekendje weg. Heerlijk genoten met zijn 2en. Ff lekker onze gedachten verzetten.
@ Soepukkie; Wanneer moet je weer voor een fm? Inderdaad hopen dat het bij deze twee blijft! @ Mandy; Die progesteron waarde was inderdaad bij mij. Ik hoop ook voor je dat dit bij jou het geval is! Ben helaas sinds mijn miskraam erg sceptisch geworden.. @ Chimpie; IUI morgen! Super goed nieuws meid! Heel veel succes gewenst!! Hier helaas weer geen goed nieuws... Heb er echt de balen van momenteel. Mijn lijf doet gewoon absoluut niet wat het moet doen. Mijn bms was wel dikker geworden, maar er is geen eisprong geweest. De gyn vond het ook een beetje vreemd. Nu opnieuw aan de Provera en over twee weken hopelijk weer starten met Clomid (ditmaal dubbele dosering). Pfff kan er echt even niet meer tegen..
ik heb ook pco nu vorig jaar gestart met clomid maar ik kreeg zo veel kleine eitjes dat ik moest stoppen nu effe rust ik heb veel stress ervan volgens jaar maar weer opstarten