@sanne jeetje wat kl*te meid hoop dat het nu wel zijn werk doet en gelijk een dubbele dosis heftig zeg ik moest van 50 naar 100 naar 150 hier sloeg 150mg wel 1x aan gelukkig hoop voor jou ook! @cdokter het is ook een erg slopend traject
Zo dames, ff allemaal terug lezen wat er geschreven is. Ik mag denk ik niet meer een weekendje weg want dan mis ik zoveel haha Vlindertjuh, welkom terug haha. Fijn dat je weer gezellig mee komt kletsen. Soms heb je gewoon even tijd nodig voor jezelf. Wel balen dat er gisteren niet veel te zien was. Op welke cd zit je nu? unbeliveble, fijn dat jullie het een mooi plekje hebben kunnen geven. Vindt het bijzonder om te zien hoe groot zon vruchtje al is. Kon het niet helemaal weer terug vinden, maar moest je deze week niet naar het zkh weer? Sanne, Ohh nee das echt balen. Kan me voorstellen dat je op dit moment er helemaal ff doorheen zit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Ook ik zat er vrijdag helemaal doorheen. Veel strekte meid en denk goed aan jezelf. MZ, Ben je ziek geworden? Ik hoop het niet. Ik ben voor je aan het duimen dat je over een dikke week goed nieuws brengt. Daar zijn we wel aan toe hier. Chimpie, Wow! een eitje uit jezelf. Dat is super nieuws. Vandaag de IUI gehad zie ik. Voor jou ook succes en zal duimen. Marijke, Ik hoop voor je dat er een mooi eitje te zien is morgen. Pff dag 30 alweer dan mag je eisprong ondertussen ook wel eens komen. Maar blijven ze ophogen zolang er een eitje te zien is? Of kunnen ze op een gegeven moment ook zeggen we stoppen deze ronde omdat je dan al b.v. op dag 35 zit. Soepukkie, Hoe is het met je? Alweer naar het zkh geweest voor een fm? Mandy, Een waarde van 93,5 is echt hoog. Zo hoog heb ik hem nog niet gehad. Ik hoop ook echt dat het goed nieuws met zich meebrengt. Anoniempje, Ga je eerder beginnen met de opwekkers of heb je de gyn gevraagd of het mag. Volgens mij heb ik iedereen nu gehad Sorry als ik iemand vergeten ben, maar moest ff goed terug kijken waar iedereen nu zit.
Nog even iets over mezelf. Ik zat er vrijdag helemaal doorheen. Kon alleen maar huilen. Als ik stopte dan kwam het op een gegeven moment gewoon weer opzetten en daar ging ik weer. Heb het nog nooit echt zo erg gehad, maar dit had ik ook niet verwacht. Ging met een goed gevoel naar het zkh en dan zie je ineens zon grote cyste op het scherm. Nog nooit zo grote gehad ook nog eens. Maar heb me de vrijdag ff goed zielig gevoeld en zaterdag was het alweer minder. Weekendje weg was erg gezellig. Zondag in Rotterdam centrum wezen shoppen en nog naar het strand geweest ff lekker uitwaaien. Maandag naar de dierentuin geweest. Die 2 dagen waren echt wel ff nodig. Nu weer met goede zin er tegenaan. Nog tot aankomende maandag tabletjes en dan wachten op de bloeding.
@chimpie.. Spannend!! Vandaag alles goed gegaan? @sannee ... *knuff* pff niet leuk zo een tegenslag dat je geen eisprong hebt gehad!! Dat je er dan doorheen zit heel normaal en herkenbaar!! @knorrie ik zit nu op cd 12.. Op zich nog vroeg.. Vandaag nog altijd niks gegroeid dus mag vanavond ophogen naar 75 ie.. Benieuwd hoe hoog de ie uiteindelijk gaan worden voor er resultaat te zien is. Ook een dikke knuff voor jou!! Gelukkig hebben jullie genoten van het weekendje!! Veel leuke dingen gedaan!!
@knor dacht dat de gyn zei 1a2weken maar beter 2 weken maar begin inderdaad dus eerder dan de gyn voorstelde fijn dat je een goed weekend heb gehad hier gaan we zaterdag dagje slagharen doen met me schoonfamilie ook de dag dat ik begin met de opwekkers of misschien dat ik vrijdag al begin
Hoi meiden Sannee balen zeg, kan het ook zijn dat je lichaam nog wat van de waps is? Knorrie, herkenbaar meis, maar kop op. Ik heb trouwens ook een cyste, 26 mm was ie, hij was zelf aan het slinken en nu 19. Daarom kreeg ik geen hormonen, maar doordat er ineens toch een eitje opdook wel pregnyl gehad en vandaag dus IUI 26 miljoen zwemmertjes rijker, spannend dus weer, 31e testdag..... Succes cdoktor, het is soms niet te bevatten wat een lichaam allemaal doet, ben er na 7 jaar wel in gaan geloven dat je lichaam aangeeft als er even een pauze moet komen....weet niet waarom...het voelt alleen zo tijdverspillend......toi toi meis Knuffels allemaal
Hoihoi, Ik wil even zeggen dat ik (bijna) iedere dag mee zal lezen, maar niet altijd zal reageren. Ik kom over 3 weken weer vollop mee kletsen!!! Liefs xxz
Hoi dames, Hier eindelijk weer wat goed nieuws. Na drie weken spuiten had ik vandaag 2 mooie eitjes die klaar waren voor de grote sprong 1 links en 1 rechts, de 2e die 14 mm was links kon ze niet meer vinden dus hebben nog even overlegd of we wel of niet doorgingen met de ovitrelle maar ik zei dat ik er geen probleem mee had als het een tweeling zou worden. Haha drieling is nu ook mogelijk omdat ze die ene van 14 mm niet meer kon vinden maja dat zien we dan wel weer. Vanavond Pregnyl/ovitrelle gespoten en nu flink aan het huiswerk komende dagen en dan weer wachten tot nod. @Chimpie, Spannend hoop nu dat het echt gelukt is voor jullie. @Sannee Echt balen, opnieuw een tegenslag. Dit is niet waar je op hoopte na al een enorme klap. Nu hopen dat hogere dosering wel aanslaat. Bij mij deed Clomid helemaal niks en Gonal F doet wel zijn werk, dus er zijn nog heeel veel mogelijkheden hierna, het duurt alleen allemaal zo lang grr en die onzekerheid met alles de hele tijd @vlindertjeh Ik werk in de marketing-communicatie, ik ben na mijn afstudeerstage fulltime gaan werken bij mijn stagebedrijf als mar-comm medewerker en daar heb ik echt geluk mee gehad omdat er echt veeel concurrentie is helemaal als je nog geen werkervaring hebt. Nu werk ik al bij een ander bedrijf maar wil nu verder kijken omdat dit bedrijf waar ik heb gesolliciteerd erg relaxed is met werktijden en thuiswerken wat erg handig is als er straks een kleintje is. Hopen dat het voor beiden een nieuwe baan is!! Succes met de sollicitatie iig. @Knorrie Leuk Rotterdam. Mijn geboortestad!! Ik vind shoppen daar ook nog steeds super leuk, ze hebben echt heel veel leuke winkeltjes naast alle grote bekende winkels. Het is toch erg fijn om met zijn 2en er ff tussenuit te zijn en weer even opladen samen.
Knorrie, bij ons blijven ze doorgaan tot er een mooie follikel gegroeid is tenzij je er meer grote hebt zitten 2 is dan de max dan breken ze het af. Dus opzich wel fijn want dan heb je geen verloren tijd, duurt alleen lang. ga nu vlug douche en dan weer richting het ziekenhuis! Tot straks!
soepukkie spannend! hier hadk er ook 2.. hopen op dubbel geluk! unbelievablee begrijpelijk dat je even afstand neemt.. heel veel sterkte meid! chimpie.. jij ook weer op het wachtbankje! spannend knorrie wat een domper dat er weer een cyste zit! hoop dat de tijd snel voorbij gaat er en weer een nieuwe ronde voor jullie is! sanne sterkte meid! zat er nu ook geen eisprong meer in deze ronde dat ze nu afbreken met provera? mz25 weer een beetje opgeknapt? dit was de derde keer progesteron prikken, als ik nu een goede eisprong had dan mag ik vanaf nu als het niet gelukt is een half jaar weg blijven en met clomid thuis aan de gang zonder controle echo's.of je het bij de huisarts kan/mag prikken geen idee. kheb niet echt klachten.. borsten staan wel behoorlijk weer op knappen maar dat hebk elke ronde dus dat probeer ik uit me hoofd te denken. kheb wel enorme trek elke keer.. en wij eten al veel , heb een snelle vertering/stofwisseling (er gaat een brood per dag hier door met 2 pers ) kweet ook niet wat ik er van moet denken sanne.. mijn hoop is groot.. bij jou dachten ze dus ook dat je zwanger was.. waarom reageren ze bij mij dan ook super op de melding dat ik weer geprikt had?!? lees hier elders opt forum dan die waardes helemaal niks zeggen over een eventuele zwangerschap maar kheb toch me bedenkingen. misschien is het wel zo hoog omdat er 2 gesprongen zijn.. argg ik word echt gek! nog een paar dagen wachten maandag nod! vandaag en zaterdag nog werken en dan weer weekend, zaterdag hebben we een buurt najaarsbbq.. en het word me toch heerlijk weer jullie nog plannen voor het weekend?
Knorrie valt niet mee he het traject... Soms is het goed om flink te brullen... Komt vast goed hou hoop. Hier voorzichtig goed nieuws 10 mm nu net bij de meting en nu flink broeien dus... Blijf gewoon op 75ie zitten Zondag weer terug voor een echo dan zou tie rond de 18 mm moeten zijn....dan wordt het dus spannend!!! Afspraak opzich was een ramp drie kwartier van te voren aangereden bizar druk op de weg 15 minuten over parkeerplaats heen gereden tot ik plek had. Als een gek het ziekenhuis in gevlogen Flint in de draagdoek gedaan omdat eer ik mn kinderwagen in elkaar heb en flint erin geworsteld heb.... Flint was tijdens de echo braaf een boekje aan het kijken. Maar ineens besloot hij ook te komen kijken Gaat hij precies met zn voetjes op de bediening van de stoel staan stoel gaat omhoog en kantelt arts kreeg stoel niet meer goed. Ik flint maar op mn buik gelegd voor hij meer zou slopen.... Echo afgemaakt arts heeft met flint alles bekeken in de spreekkamer zodat ik me kon omkleden haha Stoel was inmiddels naar beneden Ooh wat baalde ik er van.... Volgende x maar nog 10 minuten later maar flint zit voortaan in de wagen haha
fijn dat er wat groeit! nog even door idd, hopen dat ie zondag op de 18 zit! haha alle knopjes enz zijn leuk snap dat je het vervelend vind.. volgende keer weet ie inderdaad zo weer de knoppen te vinden. hier opt werk gaan kinderen altijd koffie zetten.. levensgevaarlijk! gelukkig is het apparaat nu stuk en hebben we een kleine senseo achter staan
Hier is de boosheid gelukkig weer een beetje gezakt... Heb er nog wel Ik hersteeds gigantisch de balen van! Ze konden nog even afwachten of er toch nog een eisprong zou komen, maar heb er zelf voor gekozen af te breken met Provera. Ik ga volgende week 5 dagen naar Praag en kon dus toch niet terugkomen voor een echo en nog een teleurstelling kan ik ook even niet meer handelen. Dus we beginnen gewoon opnieuw! @ Knorrie; Ik herken het gevoel dus heel erg goed. Hou je taai meid! Onze tijd komt nog wel.. Heb je na de Provera snel een bloeding of duurt het altijd even? @ Vlindertjuh; Wanneer moet je weer voor een fm? Spannend! @ Chimpie; Zal voor je duimen! Hopen dat het dit keer jouw ronde is! Heb je er zelf een goed gevoel over? @ Soepukkie; Heel veel plezier de komende dagen! Echt goed nieuws! Hopen dat ook jij goed nieuws zal brengen over een paar weken! @ Mandy; Heb je klachten of helemaal niets? Ben erg benieuwd! @ Mrijkepijke; Ook daar goed nieuws! Ben heel benieuwd zondag! Doen ze dat gewoon bij jullie? Hier is alles in het weekend dicht. Volgens mij krijgen we weer een betere tijd dames! Het klinkt in ieder geval her en der weer positief!
Sanne, het is nu de 4de x dat ik een kuurtje krijg. De vrige 2 x na 4/5 dagen een bloeding maar vorige x duurde het langer dan 2 weken voordat ik een bloeding kreeg. Ik hoop natuurlijk dat dit nu niet het geval is. Het is natuurlijk altijd moeilijk om een beslissing daarover te nemen. Ga je nog ff door of breek je de boel af. En als je van jezelf weet dat je nog meer teleurstelling ff niet aan kan dan zou ik ook kiezen voor afbreken. Dan kun je straks weer met goede moed verder. Marijke, Ja idd huilen helpt soms echt wel. Het is natuurlijk ook niet niks de mm. Normaal ben ik er wel nuchter onder maar dit was de druppel en toen kwam alles van de afgelopen tijd eruit. Haha een hele onderneming dus vandaag. Volgende x idd gewoon in de kinderwagen kan hij niet per ongeluk schade aanrichten Ik hoop op goed nieuws voor jullie zondag. Gisteren zei ik dat ik tot maandag tabletje heb maar zag vanmorgen dat zondag de laatste is. Moet zeggen dat het deze x wel snel gaat voor mijn gevoel. Misschien komt het ook doordat ik het erg druk heb op dit moment.
Hm lastig om zelf te kiezen maar idd als je geen controle kunt krijgen.. en dat heb je nu voor jezelf misschien net nodig na deze onzekerheid. Gewoon er lekker uit na praag? niet veel klachten.. het rommelt wel. Normaal valt het na een week stil, nu blijft het bezig. Heel snel weer trek, een witte blijvende afschijding en die borsten staan weer op knappen maar dat h3b ik altijd. Killing dit wachten
Bij mij kwam de bloeding precies na 14 dagen na de 1ste tablet provera. Dit waren 10 tabletten volgens mij. Zijn dit altijd 10 tabletten?
@soepukkie.. Veel klusplezier en succes op het wachtbankje!! Jij ook succes met de sollicitatie!! Ik ben zo goed als aangenomen 😄 alleen nog papieren tekenen.. Ooh wat ben ik blij hehe ff een goed ding kan ik me daar ff lekker op storten komende weken!! Hopelijk krijg jij ook goed nieuws!! @ mandy .. Fijn weekend!! Het weer zou meezitten dus dat is gunstig... Ik begin morgen met taartenbakken.. Zondag vullen en bekleden en versieren met marsepein .. Zondag doopsel van mn petekindje.. Dus hier mag het weer ook meezitten!!! Wel fijn als je dalijk een half jaar niet meer op controle hoeft 😊 @sannee veel plezier in Praag!! Morgen weer fm.. Benieuwd of de ophoging enig effect heeft.. Zal volgende week wel weer om de dag een afspraak mogen maken.. Benieuwd of de koppige eitjes eens gaan luisteren... Ja hier mag het zonnetje eens goed gaan uitkomen!! @ mandy de provera 10 mg kan ook 7 dagen voorgeschreven worden.. Ik vroeg laatst om iets anders dan provera te krijgen.. Reageer hier emotioneel heel sterk op.. Hij had niks anders kon wel 7 dagen ipv 10 dagen slikken.. Dat vond ik maar niks.. Heb gezegd dan doe maar gewoon 10 dagen.. 2 dagen na laatste tablet word ik direct ongesteld en weet ik dat het werkt.. En die 3 dagen langer emotioneel neem ik dan maar voor lief... Mijn omgeving weet dan genoeg dat ik met rust gelaten moet worden haha.. Reageerde op clomid nooit emotioneel of snel geirriteerd.. Maar bij provera is het altijd raak!
wauw gefeliciteerd vlinder! wanneer mag je beginnen? leuk taarten bakken! das iets watk ook nog wel eens zou willen doen.. maar ofk het geduld er voor heb.. haha hier gaat zo de kip al in de oven.. beetje vroeg nog, moet vanmiddag weg en manlief vroeg weer voetballen.. soms kom je tijd te kort op provera reageerde ik gelukkig niet met bijwerking, bij clomid hadk duizelingen, dat was geen pretje! hopen dat het bij deze ene keer mag blijven. hoop dat het effect geeft! op welke dagen moet je dan steeds terug komen? khad meestal 1 of 2x per ronde en soms 3. stond er echt versteld van datk nu me eisprong op 13/14 had.. normaal ergens in de 20. wat doet gonal f nu precies? is het vergelijkbaar met pregnyl? en is het voor jou alleen spuiten en zelf verder klussen of ga je rond je eisprong nog verder voor een behandeling? is het al maandag..? pfff
@Chimpie: spannend. Nu afwachten of de zwemmers zijn werk doen @Soepukkie: veel klusplezier en hopelijk ook goed nieuws @Knorrie24: echt zo balen die cyste. Hopelijk snel ongie en dan kun je weer verder. Ik zie het lijk ook wel weer drijven dat ik cystes heb eind volgende week:x @Sannee006: ik snap je boosheid. Het is ook balen elke keer weer die tegenslagen. Wel goed dat je zelf hebt gezegd van afbreken en na ongi opnieuw beginnen met hogere dosering. Bij mij gingen ze tijdens de Clomid door tot dag 21 met echo's om te zien of er nog wat gebeurde. Niet dus. @Vlindertjeh: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Das echt super nieuws. Ml heeft gister een sollicitatiegesprek gehad en hoort volgende week of hij aangenomen is.... Beiden hebben we geen vast contract. Ik werk bij de overheid en mijn contract loopt nog 1,5 jaar maar dat van hem loopt in december af. @mrijkepijke: goed nieuws! Hopelijk groeit het eitje mooi door en kun je binnen een paar dagen de pregnyl zetten. Kinderen en het ziekenhuis gaan vaak niet samen. Toen mijn schoonzusje zwanger was van de tweede moest ik ook wel eens mee naar het ziekenhuis om mijn nichtje zoet te houden Anders zat ze overal aan en brak ze de tent af @Mandyx: spannend zeg! Jij bent de eerste met goed nieuws hopelijk. Bij mij prikken ze dus niet op Progesteron. De huisarts zegt dat het ziekenhuis dit moet doen. Het ziekenhuis doet het niet. Heb de 30e weer telefonisch consult met de gynaecoloog. Zal het dan nog eens vragen of dit de volgende ronde een keer gedaan kan worden. Nog steeds verder geen aparte klachtjes. Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Drukke week op het wek gehad dus heb mijn best gedaan om overal op te reageren. Ik ben gelukkig niet ziek geworden (even afkloppen). Wel verkouden maar dat is nog te overleven. Ml is wel wat grieperig. Ik test de 25e mocht ik dan nog niet ongi zijn. Heb verder geen klachten of rare dingen. Is het misschien ook nog te vroeg voor. Door de drukte op het werk ben ik er ook niet veel mee bezig. Komende week ook enorm druk dus genoeg afleiding.
@opwekkers, ik krijg altijd duphaston voorgeschreven geen idee wat het verschil is met de provera maar denk dat ze in elk zkh toch beide medicijnen hebben? Duphaston is wel altijd 10 dagen. Minimale dosis is 1 tabletje en als dit niet werkt kun je ook 2 tabletjes per x krijgen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan vlindertje! Mz, je zit nu een week voor nod zoals ik begrijp? Dan kunnen klachten idd nog iets te vroeg zijn. We blijven duimen! Over bakken gesproken. Ik ga straks een rozijnenbrood bakken voor het weekend. Ik bak zelf veel. Taarten zowel met marsepein als zonder, koekjes, gebakjes, brood enz. Heerlijk vind ik dat. Kan ik mijn creativiteit in kwijt en wordt ik altijd vrolijk van als ik bezig ben. Goed om te ontspannen