Haha ja van dat scrollen wist ik wel, maar op mijn telefoon gaat dat niet zo best. En je kunt maar 1 pagina zien van wat er geschreven is en jou verhaal stond er niet bij Misschien toch handig dat lijstje haha Wij krijgen ook iui. Pregnyl kreeg ik ook al bij de clomid. Dit omdat ik een late eisprong heb van mezelf. Eitjes worden super groot voordat mijn lichaam zelf een eisprong regelt. En geloof me das geen fijn gevoel als je een eisprong krijgt met dinoeieren
Hoi allemaal! Hierbij ons lijstje.. Ik hoop dat alles klopt, zo nee kunnen jullie het dan even doorgeven!? Dan pas ik het aan. LoesjeK jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl Knorrie24 - jaar Wacht op bloeding na Duphaston (duurt lang.. ) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !) @ Chimpie de pendels heb ik laten doen door degene welke hierachter vermeld staan. Zij hebben voor mij middels een aantal vragen bekeken wanneer zij denken dat ik zwanger zou kunnen raken en of het dan een jongetje of een meisje wordt. Ik weet nog steeds niet zo goed of ik erin moet geloven, maar je weet het nooit! Kunnen jullie mij trouwens helpen!? Afgelopen maandag zijn wij in het ziekenhuis geweest voor de echo waarop twee goede eitjes te zien waren. Na de echo ben ik ontzettend misselijk geweest en sinds gisteren heb ik last van zeer pijnlijke tepels. Kan dit een nawerking zijn van de Clomid?
Ik ben 7 jaar geleden ook gestart met Clomid, maar kan me niet echt herinneren dat ik gevoelige (.)(.) had....wel van de pregnyl, maar dat heb je nog noet gehad toch? Goed gewerkt Sannee, zou kunnen we zien wie wat en wanneer, fijn Misschien kunnen we ook nog erachter schrijven hoe lang MMM, welke datum FM, TP wachtbankje etc? Bijvoorbeeld, zie volgende.....
LoesjeK jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl, 8sept FM Knorrie24 - jaar Wacht op bloeding na Duphaston (duurt lang.. ) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !)
@ Chimpie dat ziet er goed uit zo! Als we allemaal af en toe bijwerken blijven we lekker up to date. Ik heb inderdaad geen Pregnyl gehad en kan helaas ook niets terugvinden over pijnlijke tepels bij Clomid. Donderdag maar eens navragen.
Goed lijstje sanne, zo wordt het wat overzichtelijker. Ik ben trouwens 27 . Over 10 dagen 28 Ik kan je ook niet verder helpen. Ik heb wel 6 rondes clomid gehad maar vanaf de 2de ronde al i.c.m. pregnyl. Weet idd ook dat je daar wel zwkwaaltjes van kunt krijgen. Krijg je ook altijd een echo om te kijken of de eitjes weg zijn?
Knorrie het is nog een beetje onduidelijk hoe nu verder. Op de echo maandag hadden ze dus twee eitjes gezien en woensdag wordt het Progesteron bepaald middels bloedonderzoek om te bekijken of het ook een goede eisprong geweest is. Als dit het geval is is het afwachten of ik 16 september ongi wordt en als dit niet het geval is weet ik niet precies hoe we verder gaan. Even afwachten dus! Las net trouwens wel op internet dat vrouwen na de eisprong (dus bij een verhoogd Progesteron) ook last kunnen hebben van pijnlijke tepels. Hopen dat dit het geval is dus!
Progesteron is ook een hormoon dus zou kunnen....maar zou het toch even navragen dan weet je het ook zeker, toch? Je hebt een mooi lijstje gemaakt Sannee! Progesteron Het hormoon progesteron wordt na de eisprong door het gele lichaampje (corpus luteum) aangemaakt. Dit hormoon bevordert het innestelen van de bevruchte eicel en de verandering van het baarmoederslijmvlies. Het baarmoederslijmvlies richt zich op het 'thuisvoelen' van het embryo. Het hormoon progesteron speelt een hele belangrijke rol bij de voortplanting. Ook hangt het lichamelijke en geestelijke welzijn van de vrouw voor een groot deel af van de progesteronhuishouding. Het hormoon progesteron stimuleert de vochtafscheiding en heeft een positieve invloed op de stemming: het stimuleert namelijk de productie van lichaamseigen opiaten in de hersenen. (deze opiaten werken pijnstillend en brengen in evenwicht). De bloedvaten profiteren van het hormoon progesteron omdat het bindweefsel steviger wordt. Ook neemt het hormoon progesteron deel aan de opbouw van het myelinebed (bekleding van het merg), dat de zenuwen voedt. Het hormoon progesteron heeft dus een kalmerende en stabiliserende werking op de hersenfuncties.
LoesjeK jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl, 8sept FM Knorrie24 - 27 jaar Wacht op bloeding na Duphaston (duurt lang.. ) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !) Volgens mij ben ik de oudste van het clubje.... LoesjeK wat is jou leeftijd?
Sannee ik had dat ook met de clomid zoals ik me nog kan herinneren! Dan mogt mijn vriend er echt niet aanzitten!! heb dat nu ook nog steeds! Gewoon echt pijnnnn echt pijn! Heb woensdag mijn eisprong gehad.. bij mijn vorige eisprong had ik dit helemaal niet!! En vooral niet zo lang?? Iemamd hier ervaring mee? Haha.. heb er nu toevallig ook echt steken in! (Tepels dan) sorry ! super lijstje! Ik probeer zo veel mogelijk te doen om er zo min mogelijk mee bezig te zijn! Pffff! Liefs xxx
Unbelievablee ik heb echt precies hetzelfde! Eisprong is dinsdag geweest! Ik kan er niks aan doen, maar stiekem hoop ik zo dat we gewoon zwanger zijn!!
Hey meiden, Mag ik mee kletsen? Ik ben 26 en ml 28. Sinds januari zitten we in de MMM omdat ik PCOS heb en sinds augustus spuit ik Gonal F en Pregnyl omdat Clomid niet aan sloeg Na vorige ronde overstimulatie (4 eitjes) nu heel toevallig zonder hormonen een eitje. Woensdagavond de pregnyl gezet. Nu afwachten tot 19/20 september. Vanmiddag even voor de leuk een zwangerschapstest en ovulatietest gedaan. Beiden knal positief. Hebben jullie wel eens een paar dagen na de pregnyl een ovulatietest gedaan? Je ei springt toch binnen 48 uur? Hoe kan het dat de ovulatietest nu nog positief is na 72 uur? Van de zwangerschapstest wist ik dat deze positief zou zijn paar dagen na pregnyl omdag je het zwangerschapshormoon in spuit. Heb de afgelopen 3 dagen geklust dus het moet wel genoeg zijn. Morgen voor de zekerheid ook nog maar even
Aaaah sannie dan lopen we gelijk!!! Super spannend hihi! Welkom mz25! Gezellig datje mee kletst! Miss leuk om het lijstje in te vullen die er is gemaakt? ik heb eigenlijk nog nooit getest na het spuiten van de ovitrelle.. miss wel leuk om te doen haha! Dan weetje ook wanneer het uit je lichaam is en wanneer je dus test op zwangerschap haha. ja je ei springt als t goed is tussem de 32 en 48 uur bij ovitrelle tenminsten hihi. Hier alles rustig.. vandaag geen kans gehad om ermee bezig te zijn! Heel t huis gepoets.. boodschappen gedaan.. ging ik met onze pup van 5 maanden naar de dierenwinkel om brok te halen.. doet ie ineens heel raar, piepen en met zijn kop schudden.. spuugt hij is wesp uit!! Meteen dierenarts gebeld en meteen langs gegaan. .. zucht waaaarom in het weekend?! Haha, voor een pup doe je alles he ♡. Nu alles weer foed gelukkig. fijne avond allemaal!! liefs xxx
LoesjeK jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl, 8sept FM Knorrie24 - jaar Wacht op bloeding na Duphaston (duurt lang.. ) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !) MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september (spannend ! @MZ25 welkom en zoals je ziet sta je nu ook op het lijstje! @Unbelievablee echt super leuk dat we allebei zo jong zijn en nu zo gelijk oplopen! Sinds het avondeten ben ik ook ineens misselijk en heb al heel de dag een zeurende buikpijn. Wat zou dit nu weer zijn... Een puppie!? Kei lief!? De hond van mijn ouders leert het ook niet af om naar wespen te bijten en heeft hierdoor al meer dan eens een dikke kop gehad. Is niet ernstig bij jou hoop ik?
@Unbelievablee:het is inderdaad erg grappig testen. Nog nooit zulke positieve testen gehad. Het is alleen wel raar dat de ovulatietest ook nog steeds positief is 72 uur na spuiten Pregnyl. Van de zwangerschapstest wist ik dat omdat het natuurlijk het HCG hormoon is dat je spuit. Leuk een pup, lekker wat afleiding. Naar de dierenarts is wat minder. Gelukkig is nu alles weer goed. @Sannee006: thanx dat je mij meteen toegevoegd hebt aan het lijstje. Spannen die kwaaltjes! Wanneer is je NOD? Bij mij prikken ze niet op progesteron. Ze gaan er vanuit dat mijn ei altijd springt bij Pregnyl. Ik merk ook wel wat dingen maar waarschijnlijk gewoon van de Pregnyl.
Sannee; ja erg leuk!! Ik ben blij toe dat ij er zo vroeg mee ben begonnen! Oh echt? Dat maakt je gek he... misselijk enzo haha! Ik werd vanmorgen wakker met het idee dat ik ongesteld was geworden.. zo voelde mijn buik. Was niet zo haha, over amderhalve week misschien Ja hij was echt zielig.. maar omdat t in zn bekkie was en ik niet kon zien waar hij gestoken was, ben ik maar gauw gaan rijden.. wie weet in zn keel n dan benje al gauw telaat als dat dik word. Bah! Tis zon leuk dinvg! Vervelend is het wel als ze naar wespen happen! Leert die hond van je ouders dat niet af ? Haha gekke honden he! Oja de dierenarts had me niet verteld dat er aan de spuit voor de zwelling tegen tegaan ook bijwerlingen zaten.. germ, had maar weer gebeld en ttoen hoorde ik dat t erbij zat. Hij begon te plassen en hielt echt niet meer op! Misschien wel 3 tot 4 minnlang.. en joenkere enzo! maarr ik wens jullie een fijne zondag!! liefs xxx
Hahaha heerlijk veel werk mee dus Unbelievablee! Is hij vandaag weer de oude?? MZ25 mijn NOD is 16 september. Wat duurt anderhalve week wachten lang hè.. Pff..
MZ, Ha je bent ook overgestapt zie ik. Ik was zon beetje de enige die nog reageerde in het andere topic dus toen ik deze voorbij zag komen ben ik ook maar overgestapt. Wow super een eitje uit jezelf! Je zou toch beginnen met een kuurtje .... (weet niet meer hoe dat heet. Zelfde als duphaston) Heb je die wel genomen dan? En waren je cystes weg? Volgens mij kunnen ovulatietesten ook reageren op hcg. Sanne, Ohh dat zet je meteen weer aan het denken hé. Waar zal die misselijkheid vandaan komen. unbelieveble, Ja dat soort dingen gebeuren altijd in het weekend. Maar gelukkig is het goed afgelopen. Als ik het lijstje aan wil vullen moet ik dan gewoon kopiëren en plakken in mijn eigen bericht? En dan versturen, of op een andere manier. Heb het nog nooit gedaan. Haha Hier dus nog steeds geen bloeding te bekennen. Morgen maar weer het zkh bellen. Dan is het 14 dagen na de laatste pil. Wil wel graag eerst een echo voordat ik weer een kuurtje krijg. Heb zelf het idee dat de cystes weg zijn. Daarom ook liever ff kijken zodat we precies weten hoe het eruit ziet. Pffff ben sinds gisteravond hartstikke verkouden. Loopneus, niezen, hoofdpijn en mijn hoofd voelt heel zwaar. Dus vandaag lekker op de bank gehangen en tv gekeken. Hou jullie op de hoogte van wat ze morgen zeggen.
Hallo meiden! Mag ik me bij jullie aansluiten? wij zijn sinds vorig jaar april gestopt met de pil en vanaf die tijd aan het proberen om zwanger te worden. Helaas ligt het geluk ook niet aan onze kant. Begin dit jaar stap naar de huisarts gemaakt, die stuurde ons direct door naar fertiliteit, bij beide was een behoorlijk wachttijd van 3 en 5 weken (bij huisarts voor langere gesprekken, 10 min had ook gekunt maar voor zoiets willen ze wel de tijd voor je nemen) in mei zijn er bij mij de standaard onderzoeken gedaan en manlief mocht zijn aandeel inleveren, hieruit bleek de hoeveelheid goed alleen de bewegelijkheid is van mindere mate. Mijn cyclus is ook nooit normaal geweest in die 1.5 jaar, te lang en zeer wisselend. Nu op dag 3 een echo gehad om met clomid te mogen starten, dit liep echter anders! cyste ontdekt.. heb terplekke een spuit pregnyl gehad. Nu woensdag is dat 2 weken geleden. Afwachten of het weg is en anders provera. Hoe is jullie ervaring met cystes? ik heb geen idee wat te verwachten.. ben ook bang dat er steeds cystes zaten ivm wisseling cyclussen. Pcos is niet vastgesteld.. geen kralenkrans te zien.. maar aan de andere kant zeggen ze wel dat je eraan mag voldoen als je 2 of meer symptomen hebt.. geen/ lastige cyclus en acne rond vruchtbare dagen.. We zitten nog niet zo diep in de mmm als sommige van jullie misschien al wel zitten, heb nu wel het gevoel dat er actie ondernomen word. Ook het groepje waar ik in meeklets is stiller aan het wordrn, hoop meiden zijn ook inmiddels bevallen dus het lijkt me leuk om ook weer met meiden de kletsen die in hetzelfde schuitje zitten.
Welkom mandy, kom gezellig meekletsen met ons. Hebben ze je pregnyl gegeven om de cyste weg te laten gaan of zo, of had je ook een eitje.