PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Over eigen risico gesproken hier zaten we er ook al heel snel aan.. Eerste rekening van onderzoeken was meteen 600 euro.. Afgelopen juli leo operatie 2.000,- dan nog eens de spuiten gonal f 450 €180,- p stuk... Gaat lekker... Cz verdient dit jaar niet aan me haha..

Nou ondertussen op cyclusdag 24 en nog altijd koppige eitjes... Woensdag krijg ik te horen wat er nu gaat gebeuren.. Ophogen naar 125 of iets anders...
    Helemaal in een dip na het onderzoek...

Maar vrijdag gaan we lekker een weekend naar Parijs.. Hier hoor ik meerdere over vakantie... Was toe aan een weekendje ertussenuit.... Strand was me te koud dus eindelijk eens naar Parijs... Hoe kun je je beter voorbereiden ( ontstressen) voor je eerste nieuwe werkdag...😀

2. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Zijn we weer...
    Afgelopen vrijdag was de follikel ineens spoorloos verdwenen vandaag zaten er 2 van 10
    Wel 2 hele mooie ronde aldus de fertiliteitverpleegkundige. Het zouden wel eens 2 hele goede kunnen worden! Nou dan gaan we daar donderdag voor een nog betere echo!!!
    We houden stug vol!

3. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Hallo dames, even weer de tijd gevonden om te reageren. Wel meegelezen af en toe maar erg druk met andere dingen en ik sta zelf nog steeds in de wachtstand :D dus niet zoveel te vertellen zelf.
    Baal er best van dat er nog steeds geen bloeding geweest is. Had nog zo gezegd in het zkh dat ik graag 2 tabletjes wou ipv 1 omdat ik wel weer zon voorgevoel had dat het weer niet zou komen omdat mijn bms heel dun is al.
    Zit wel te twijfelen. Volgende week maandag is het 2 weken na de kuur en mag ik bellen voor een echo ook al heb ik geen bloeding, maar vorige ronde kreeg ik toch nog een bloeding uit mezelf 2 dagen later. Dus zit te twijfelen of ik dan maandag moet bellen of ff afwachten tot donderdag.

Sanne, hoe is het bij jou. Jij al wel een bloeding gekregen?

MZ, succes deze ronde. Ik hoop voor je dat je eitjes nu wel luisteren ;) maar ik begrijp ook heel goed hoe jij je voelt. Het gevoel hebben dat er niet naar je geluisterd wordt terwijl jij je eigen lichaam beter kent. Ook ik heb dit bij 1 persoon in het zkh. Heb het idee dat ze niet naar me luistert en dan kom ik bij mijn eigen gyn en die zegt dan wel hetgeen wat ik ook voorgesteld had :(

Marijke, Pfff het zit je niet mee zeg. Op welke cd zit je nu dan. Heb het gevoel dat je al een hele tijd bezig met met die eigenwijze eitjes van je. Ik hoop echt voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt want kan me voorstellen dat je er wel een klaar mee bent.

Chimpie, Balen geen leuk nieuws. Ben je alweer naar het zkh geweest voor een uitgangsecho?

@ zorgverzekering, Hier ook allang door mijn eigen risico heen. Ik had nog 3 euro over maar dit hebben ze kwijt gescholden omdat het zon laag bedrag was t.o.v. het ingediende bedrag. :D
    Ik kan precies zien hoeveel er ingediend is bij de zorgverzekeraar en toevallig afgelopen weekend ff naar gekeken en pff das een behoorlijk bedrag al voor dit jaar. Vooral de IUI kost behoorlijk wat.
    Wat ik me wel afvroeg wordt het bedrag dat het kost om zaad te bewerken van mijn of die van mijn vriend zijn eigen risico gehaald. We hadden even gekeken en de eerste IUI is bij mij wel ingediend maar bij hem is er niets ingediend van het zkh. Of zal alles bij elkaar zitten wanneer je IUI gaat doen. In principe is het toch zijn zaad dus dan zou je denken dat het van zijn eigen risico afging ;)

4. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@zorgverzekering
    volgend jaar gaat ie weer 120 euro omhoog
    maarja een ding is zeker aan ons verdienen ze niks dat jaar

hier nog aan het wachten nog geen druppel gezien

5. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Ik weet niet eens meer precies welke cd we nu zitten
    Maar al over de 30
    Komt ook omdat we zo laag gestart zijn
    Mocht het de 1e x niet raak zijn dan start ik meteen met de verhoogde dosis dus dat scheelt tijd.
    Hoop dat dat natuurlijk niet nodig is...maar dat zien we wel...eerst maar eens die follikels groot krijgen!!

6. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: hopelijk duurt het nu geen twee weken en went het spuiten weer snel:). Ik krijg nu een lagere dosis omdat zij vinden dat mijn eierstokken te groot zijn. Dit slaat nergens op want vorige ronde sloeg deze lagere dosis dus niet aan en moest ik ook verhogen. Ben hier dus echt boos om:x. Vrijdag telefonisch consult met mijn eigen gynaecoloog. Had helemaal geen overstimulatie ofzo. Snap dus niks van deze keuze.
    @Vlindertjeh: balen zeg nog steeds geen eitje:(. Hopelijk snel duidelijkheid. Heerlijk effe paar daagjes naar Parijs:). Goed om ff lekker te genieten:D. Ben benieuwd wat je vandaag te horen krijgt in het ziekenhuis.
    @mrijkepijke: hopelijk zijn dit dan de 2 eitjes die het moeten gaan doen en komt er geen volgende ronde spuiten;)
    @Knorrie24: had je toch gelijk:(. Balen zeg nog steeds geen bloeding. Kun je ook niet verder. Hopelijk snel duidelijkheid en misschien mag je spuiten zonder bloeding? Inderdaad erg vervelend als er niet naar je geluisterd wordt. Ga er ook zeker wat van zeggen. Geen idee hoe dat met de kosten van IUI zit;)

Hier vandaag al weer de 4de dag spuiten. Hoef maandag pas terug te komen voor de eerste FM. Zit dan op dag 11. Ben erg benieuwd:p

7. anoniempje1989

@mz
    wat raar dat je dan op lagere dosis moet beginnen zeg hoop dat het wel gewoon aanslaat of dat je heel snel mag ophogen

hier vandaag duidelijk rood gespot mijn eerste cd is dus weer begonnen vrijdag weer de eerste spuit 7nov echo

8. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Bahbah... Vandaag nog altijd koppige eitjes..
    Weer niets positiefs... Vandaag mogen ophogen van 100 naar 150 gonal f... Heel raar moet een week wachten en voorzichtig aan met 25 eenheden per week en nu ineens hop naar 150.. Benieuwd wat we vrijdag te zien krijgen..

9. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Nou ik ga een nieuwe hype starten...
    Mijn eigenwijze eitjes hebben goed hun best gedaan! 14 mm waren ze beide! Morgen mag de ovitrelle gezet worden...pff toch wel heel spannend nu!
    Dubbel kans dus we hopen het beste erop...

Wie gaat mij volgen!!??

10. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Oeh mrijkepijke das goed nieuws!!!
    Hopelijk volgen we snel!!! Hoeveel eenheden heb je nu gespoten?
    Veel succes en klusplezier 😉

11. anoniempje1989

@vlinder
    bah wat verevelend meid
    hoop dat de hogere dosis snel aan slaat laat de eitjes maar komen!

morgen ga ik weer beginnen met de eerste spuit ik zie er nog steeds erg tegen op maarja het moet!

12. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Uiteindelijk 100 gelukt!
    Erg blij mee

Ja ik hoop het ook dat jullie me snel volgen
    Dan hopelijk kunnen we een kletsgroepje zwangerdankzijhormonen aanmaken

13. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Yes marijke! Eindelijk het lange wachten wordt beloond.

Vlindertje, balen zeg. Ik hoop ook voor jou snel goed nieuws.

Anoniempje, succes morgen met de eerste spuit. Altijd ff weer wennen aan zoiets maar komt helemaal goed denk ik ;)

14. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Mrijkepijke wat een goed nieuws!!!

Succes!
    En anoniempje ook succes met de eerste spuiten

Liefs xxx

15. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Dames!! Ik was er zo lang uit geweest dat ik een beetje het spoor bijster was wie nu waar in het traject zat.
    Ik heb voor mezelf even een lijstje gemaakt om het wat overzichtelijker te maken. Misschien voor jullie ook fijn...
    (Weet niet of het helemaal klopt hoor!)

MMM:
    Sannee006 – 22 jaar – 29 oktober herstart Clomid (7 november fm)
    MZ25 - 26 jaar – Bezig met 3e ronde Gonal F (… fm)
    Anoniempje1989 - 25 jaar – 31 oktober herstart Menopur (7 november fm)
    Knorrie24 - 28 jaar – Wacht op menstruatie na opwekkers

MandyX – 27 jaar – Bezig met 2e rond Clomid (… fm)
    Unbelievablee - … jaar – 31 oktober herstart!
    Vlindertjuh – 25 jaar – 30 oktober Gonal F opgehoogd (7 november fm)
    Chimpie - … jaar - …

Wachtbankje testen:
    Soepukkie - … jaar – 31 oktober NOD
    Mrijkepijke - 29 jaar – 30 oktober Ovitrelle gespoten (… NOD)

Wat ik ontzettend grappig vind om te zien is dat we allemaal een beetje gelijk lopen! 7 november zit de wachtkamer bomvol!
    Zoals jullie zien ben ik afgelopen woensdag weer begonnen met de Clomid, ditmaal een dubbele dosering.
    Ik probeer te voelen of mijn lichaam er iets mee doet, maar heb het ene moment nergens last van en het andere moment buikpijn, misselijk, pijnlijke borsten en opvliegers.
    We zullen dus braaf moeten afwachten tot volgende week!

16. anoniempje1989

wat apart zoveel op 7 nov fm
    ik moet om half 11 smorgens iedergeval :p
    vandaag eerste spuit best wel weer zenuwachtig voor eigenlijk
    zet hem weer om 18:00 dat kwam toch het beste uit

woensdag even een moeilijke dag gehad heb ook even me tranen laten lopen
    -ongi geworden
    -verjaardag overleden oom
    - nichtje bevallen van haar dochter
    - blaasontsteking had ik 2 weken geleden ook al maar is niet weggeweest denk ik komt denk door de curretage dus zit nu aan de penicilline
    en zo nog wat dingetjes alles bij elkaar werd me even te veel dus ff fink uitgehuild
    hopelijk gaat het spuiten een beetje goed vandaag zodat ik er toch met frisse moed tegen aan kan

17. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Vanmorgen de ovitrelle gezet
    Vanavond en morgen mag mijn vriend zn huiswerk doen. En dan is het afwachten.... Ben heel erg benieuwd

18. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    haha wat grappig 7 november! ik doe niet meer met jullie mee met wat dat betreft ziekenhuis bezoeken, tot nu toe bevalt het goed weg blijven haha, ben heel benieuwd wat de clomid gedaan heeft, dinsdag was me laatste tablet alweer, nu wachten op maandag tot woensdag op eisprong. hoop echt dat de werking precies zo is als vorige maand!
    spannend marijke! :D
    dikke knuffel anoniempje! soms heb je zoveel aan je hoofd ineens..! kun je zelf spuiten of doet je man/ vriend het voor je?

hier vanmorgen even voor wat anders naar de huisarts geweest, jaren geleden een bultje weg laten halen en nu heb ik precies zo'n bultje/onsteking net naast me borstbeen zitten. het is niks kwaads maar toch omdat het bij je borst zit vindk het wel tricky! me vermoeden werd bevestigt, is idd weer zo'n bultje. alleen adviseerde ze om het nu nog niet weg te laten halen met een zwangerschap op het oog gaat het natuurlijk groeien en kun je lelijke littekens krijgen. nog ff goed om denken dus :) deze huisarts wist nog niet van onze kinderwens. was wel even fijn praten!

19. anoniempje1989

spannende tijd voor je mrijke
    op naar een mooie test voor je!!

20. anoniempje1989

@mandy
    ik spuit zelf vl liep er de eerste keren zelfs voor weg omdat hij het maar niks vind
    de laatste keren (van de vorige ronde) vond hij het mengen wel leuk dus liet hem dat doen voor me zo zijn we er toch een beetje met zijn 2e er mee bezig
    nu werkt komt ie rond 6uur pas thuis dus sta ik er zelf voor maar die nieuwe start maakt me erg zenuwachtig weer

bultjes zijn maar eng maar als je er verder geen last van hebt dan zou ik hem toch laten zitten denk ik en een litteken is ook het mooiste niet

Deel Deze Pagina