AAHH positieve test!!! Streepje is wel iets lichter dan de controlestreep maar duidelijk een streepje!!! Pff ik sta nog na te trillen. Morgen nog maar eentje doen en dan meteen de gyn bellen!!! Brr en nu hopen dat spruitje blijft plakken en dat ik snel met jullie dames over onze zwangerschapskwaaltjes kan praten!!!
wow Soepukkie, Gefeliciteerd!! Eindelijk goed nieuws hier. Mz, Lekker! al zo snel een eitje das wel fijn. Heb ik ook een c gehad hoefde toen maar 2 x naar het zkh. 1x uitgangsecho en 1x fm. Hier zeggen ze dat om de dag al genoeg moet zijn. Ik zou dan voor morgenvroeg gaan i.p.v. vanavond. Vlindertjuh, nog meer goed nieuws Ik hoop dat er morgen een mooi eitje te zien is. Hier is eindelijk de bloeding gekomen. 15 dagen na de laatste tablet. Morgen dus bellen voor een echo voor vrijdag. Hopen op goed nieuws dan. Wil wel graag weer door.
Super soep!! Hopelijk ben je trendzetter voor de komende tijd en gaan we de laatste maanden positief afsluiten !!
Woehoeeee!!! denk doe gewoon even een ovu-tje.. ja hoor dik positief.. vanmorgen al huuswerk gedaan en zometeen maar weer aan wagen Eindelijk me cyclus onder controle!! nu nog even de juiste zwemmers treffen!
Wauw soepukkie!! dit is voorzichtig al geweldig!! laat je ons mee turen? Gaan we nu eindelijk goed.nieuws krijgen?
Ik hoop dat de afbeelding goed te zien is. Doe het even snel via mijn telefoon. Net weer een positieve test. Bedankt allemaal voor de felicitaties.
@Soepukkie: gefeliciteerd!! Mooie test. Eindelijk weer eens goed nieuws. Hopelijk volgen wij allemaal snel. Hoe voel je je verder? @Mandyx: veel succes met klussen!! Kun jij ook aanschuiven bij mij op het wachtbankje @Knorrie24: we hebben idd vanochten om 5.00 uur nog ff geklust. Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden. Hopelijk kun je vrijdag weer starten met spuiten. Zou wel fijn zijn. Hier sinds vandaag op het wachtbankje. Wordt weer spannend de komende 2 weken. Hopelijk kan ik mij aansluiten bij Soepukkie
Soepukkie, dat is een mooie test. Mz, mijn duimen draaien! Ik hoop ook voor jou een mooie test over 2 weken. Hier mag ik vrijdagochtend weer naar het zkh. Pfff ben echt zenuwachtig. Ik hoop echt dat ik weer mag beginnen maar ben ook zo bamg dat het er niet goed uitziet.
@Knorrie24: ik hoop het ook over 2 weken maar ik ga nergens van uit. Ik zal voor je duimen komende vrijdag. Ik snap dat je bang bent dat het er niet goed uitziet. Had ik deze ronde ook. Was heel verbaasd dat ik geen cystes had en meteen mocht starten en dan ook nog eens na 8 dagen spuiten een super groot ei. Hopelijk zijn bij jou de cystes weg en mag je ook starten. Met welke dosering moet jij beginnen?
Ik mag beginnen met 50. Daar reageer ik tot nu toe altijd goed opm heb nog nooit meer hoeven te spuiten.
@ Soepukkie; GEFELICITEERD!!! Ik duim voor een plakbeebje en super zwangerschap! @ Knorrie; Ik snap je compleet dat je zenuwachtig bent voor vrijdag! Ik heb het deze ronde ook heel erg. We moeten er helaas dus toch doorheen! @ Mandy; Wil een positieve ovu-test bij jou zeggen dat je echt een eisprong hebt? Ik test met mijn PCOS altijd positief door de gekke hormoonbalans in mijn lijf. Hier dus echt mezelf aan het opvreten voor as. vrijdag. Ik ben zo bang dat de Clomid weer niks gedaan zal hebben. Als ik erover nadenk begin ik al te janken...
Had voorheen altijd hele fijne streepjes.. voelde het al aankomen.. denk doe het gewoon 1X goed!! heb tot nu toe nog altijd een goede eisprong gehad.. volgens de keren datk progesteron mochy prikken dan. We zullen zien gister avond.. manlief:,heb je wat van me nodig ofzo? ik: euhh ja eigenlijk wel hahaha Wooow soepukkie bij die test is turen niet nodig!! blijf plakken beeb!! mz we lopen weer gelijk op!
Pfff gelukkig niet de enige die zenuwachtig is Ik moet morgen om 10.20 uur in het zkh zijn. Wordt spontaan zenuwachtig als ik er al aan denk Hou mezelf voor dat het niks wordt morgen. Dit is puur uit zelfbescherming hoor, om de teleurstelling kleiner te maken. Mandy, Die ziet er idd positief uit. Succes
zo denk ik ook altijd maar.. nergens van uit gaan.. dan is het nieuws wat goed is altijd positief haha die test was van dinsdag.. gisteravond vanacht veel gevoelt en nu nog.. soort krampen.. was gister bang datk misschien later me eisprong had en had eigenlijk gister ook nog willen klussen maar was al erg laat en manlief sliep al.. daarintegen voel ik het nu nog steeds, denk niet dat je ruim 12 uur krampen voelt van de eisprong? achja kan dr nu niks meer van maken.. gewoon weer 2 weken wachten haha ik duim voor jullie voor morgen meiden!
@knorrie hier precies hetzelfde al geven soms kleine steekjes wel wat hoop maar wil niet te veel hoop hebben maar ondanks dat je je zelf voor houd dat het al niks word heb je ergens toch weer hoop is dit ook je eerste fm deze ronde?
🌺Soepukkie wat goed zeg!!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan, het begin is er! TOPPIE meis! 🍀
@ soepukkie gefeliciteerd 😄 hoe voel je je? eindelijk weer een zwangere !! Who is next van het wachtbankje?? Wij gaan langzaam naar het wachtbankje woensdag was een mooi eitje van 18 mm te zien.. S avonds pregnyl gespoten en morgen terug om te kijken of hij echt gesprongen is.. Nu word het spannend.. Zal ik dan eindelijk een eisprong krijgen en voor het eerst sinds jaren zelf ongesteld worden ?! Zo te lezen word het morgen druk bij de gyn.. Moeten veel naar de gyn morgen haha.. Succes allemaal morgen!!!
@Knorrie24: ik heb deze ronde ook 50 gespoten. Ging perfect. Vorige ronde spoot ik 62,5 want toen had 50 onvoldoende effect. Best apart. Hoe is de echo gegaan? @Sannee006: hoe is het gegaan? @Mandyx: mooie test, nu lekker samen met mij op het wachtbankje @Vlindertjeh: zit jij vanaf vandaag ook op het wachtbankje: @Anoniempje1989: hoe was de echo? Hier lekker op het wachtbankje. Gisteren wat rozig slijm bij het afvegen. Best apart want voor een innesteling is het nog te vroeg. Misschien een bloeding na de eisprong? Hebben jullie dit wel eens gehad?