@chimpie thanks voor je reactie. Voel me echt gespannen nu. dacht echt dat pregnyl na 10 dagen uit je lichaam zou zijn.. wacht het dan nog af. Maandag mag ik officieel testen (dag 14). Hoop dan nog steeds positief..
@chimpie.. Heel begrijpelijk je reactie.. Iedereen zit hier met verschillende vragen en reacties en niet iedereen zit toch in dezelfde situatie ... Er word hier veel door mekaar geschreven en soms word er niet op alles gereageerd. Dat is heel rot als je graag reactie terug wilt hebben! En dan gieren al die hormonen nog eens door je lichaam die je soms overnemen!
Spannend Muriel, hopelijk blijft het positief!! Ik sluit graag vrijdag aan met een positieve test Het jaar is nog niet voorbij he dames! Laten we hopen op een leeg topic eind van het jaar!
Dank jullie wel voor jullie begrip meiden, zoals jullie het beschrijven klopt wel. Nogmaals excuus. 💋
Ha dames!! Wat zitten er weer veel op het wachtbankje! Toi, toi! @ Anoniempje; balen die slechte uitslag. Hopen dat de hogere dosering niet voor overstimulatie zorgt. Hier vrijdag ook weer teleurstellend nieuws gehad... Ik heb helemaal niet gereageerd op de dubbele dosering Clomid . De gyn zegt dat dit vaker voor kan komen dat de eerste keer goed gaat en dat het daarna heel lang kan duren. Ik vraag me echter af of ik niet resistent ben geworden voor het middel. Wat denken jullie? Wordt het nu al tijd om over te stappen naar een ander middel?
Chimpie; ik lees nog vaak mee, maar heb even niet gereageerd. Het is heel erg jammer dat je het zo voelt. Ik heb al even niet gereageerd maar dat ik niet dat ik niet aan je denk!! Want echt waar.. ik denk aan jullie allemaal!! Want als ik aan jullie denk voel ik me niet alleen. Soepukkie; wauw gefeliciteerd meid!!!! En duim voor jou voor een goede zwangerschap!! Sorry ik ga het hier even bij laten. We gaan zo lekker zwemmen. Even een kleine update over mij, het gaat al weer wat beter. De psycholoog die mij was aangeraden die heeft pas over 2 maanden tijd dus denk dat ik weer naar die psycholoog ga waar ik al 1x ben geweest. Ik begin weer meer te lachen en krijg weer meer zin om leuke dingen te doen. Nog eventjes en ik kan en ga weer met jullie mee kletsen!! Heel veel liefs xxx en succes meiden! Koppies op!! ♡
@ sannee.. Dat is balen 😔 wat is de volgende ronde moet je dan ophogen naar 150? Moeilijk te zeggen lichaam reageert bij iedereen anders en blijkbaar elke cyclus ook nog anders... Ik had totaal geen reactie op de clomid en met gonal f spuiten waren ze ook heel voorzichtig met ophogen... Ze houden zich aan het protocol en dat kan heel frustrerend zijn!! Hopelijk slaat de volgende ronde wel weer aan 😊 @ unbelieveble... Wat fijn dat je je weer wat beter voelt.. Ben je ook nog aan het werk? Hopelijk ben je snel weer de "oude". En kun je weer gezellig met ons mee doen en kletsen!! Enjoy things in life❤️
Sanne; ik had ook geen reactie op clomid 150 maar ben toch wel blij dat ik het allemaal geprobeerd heb. Ik vond de stap om te gaan spuiten erg groot. En voelde weer als een tegenvaller hoewel ik wel wist dat het niks zou doen. Maar het zorgde voor even tijd om me er bij neer te leggen. En inderdaad gewoon protocol ziekenhuis... Het kan alle kanten op!! Unbelieveble ; fijn om wat van je te horen Wat vervelend dat je zo lang moet wachten op een afspraak bij de psycholoog. Hopelijk kun je bij die andere ook je verhaal kwijt! komt vast goed!!
Gisteren en vanmorgen had ik weer een (licht) positieve tedt. Dus ik bellen met de afdeling fertiliteit. Ik leg het hele verhaal uit. Ze gaat even overleggen en zegt: gefeliciteerd met je zwangerschap, we gaan de eerst echo plannen. Dus ik geef nog aan dat de test licht-positief is. Ze zegt: je kunt niet een beetje zwanger zijn. Ik vraag nog of ik niet te vroeg heb getest. Ze geeft aan dat na 14 dagen de pregnyl zeker niet meer van invloed kan zijn. Ze was zó overtuigd. En ik twijfel nog verschrikkelijk. Zou het dan toch?
hij is lichter als de controle streep maar ik vind hem toch behoorlijk positief hoor voorzichtig gefeliciteerd! misschien morgen of overmorgen nog eentje wagen? niet iedereen maakt even snel genoeg hcg aan voor een knaller van een test
@Sanne006: ik had dat ook met de Clomid. Zowel de 50 als 100 mg werkten niet. Omdat ik ook veel bijwerkingen had ben ik toen overgestapt op spuiten. Ik zelf vond dat erg fijn. Geen bijwerkingen meer en nu dus wel resultaat. Het traject met spuiten is wel veel intensiever, meer echo's. Je moet dus bij jezelf nagaan of je de 150 mg nog een kans wil geven of dat je liever overstapt op spuiten. Heb je veel last van bijwerkingen? Mijn gynaecoloog zegt dat het bij veel vrouwen voorkomt dat ze resistent zijn voor Clomid. Spuiten lukt altijd omdat je tussentijds kan ophogen. @Unbelievablee: fijn dat je je beter voelt. Hopelijk kun je je verhaal kwijt bij de psycholoog en helpt dit je ook verder. Heel veel succes. Dikke knuff. @Muriel: ik zeg gefeliciteerd. Je mag aannemen dat als ze het in het ziekenhuis zeggen het wel goed zit. Maar het streepje is nog wat licht dus komende dagen kijken of deze donkerder wordt. Hier ziek geweest van het weekend. Zaterdagnacht buikpijn, overgeven. Gister nog hele dag lamlendig en koortsig. Vandaag gaat al weer een stuk beter. Nog wel even thuis van het werk. Beetje aansterken. Nog een weekje wachten voor mij, ben erg benieuwd. Merk nog niets.
Gefeliciteerd muriel !! En voel of merk je al iets " raars".. Mrijkepijke en mz25 veel succes deze week!! Hier gaat het de goede kant op wie is de volgende?! Ik moet nog 2 weken wachten, vrijdag eisprong gehad... Als ik over 2 weken maandag nog niet ongesteld ben geweest mag ik een test doen.. Ben heel erg benieuwd... Denk niet dat ik direct eerste ronde gonal f zwanger ben... Merk nu wel dat ik veel en lang gespoten heb, tijdens spuiten nergens last van maar nu zo chaggerijnig als het maar kan bleh ! Word er helemaal gek van.. Nu spannend voor het eerst op het wachtbankje
Het voelt allemaal heel onwerkelijk... vlindertje het wacht bankje is inderdaad spannend. ga vooral leuke dingen doen En probeer te ontspannen
@Muriel: nu echt gefeliciteerd. Je kan er niet meer omheen. Hoe voel je je verder? @Mrijkepijke: spannend!! Merk je al wat? Hopelijk goed nieuws vrijdag @Vlindertjeh: voor jou ook spannend! Snap dat je denkt niet direct zwanger te zijn bij de eerste keer spuiten. Het kan wel natuurlijk. Het is wel een goede gedachte want hierdoor ben je er minder mee bezig en ga je er niet van uit Hier kan ik volgende week maandag testen. Dat is dan 14 dagen na de pregnyl. Tot nu toe merk ik nog niet echt wat. Ben erg benieuwd komende dagen. Vorige ronde had ik 5 dagen voor NOD al last van roze slijm en toen wist ik al dat het game over was.