PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mz
    denk niet dat ie dat red woensdag was ie 14 en een beetje dus denk dat ie dan morgen dan 18 zal zijn

2. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    @ echo.. Hier ook om de dag ( maandag woensdag vrijdag) voor inwendige echo.. Heb er al behoorlijk wat gehad ook tijdens slikken van clomid van dag 11 tot 22... Afgelopen maand 4 weken lang omdat we nog naar de juiste dosering moesten zoeken.. Het blijft altijd wennen zo een echo maar als ik een keer geen inwendige echo krijg als ik daar ben voelt het alsof ik afkickverschijnselen ervan krijg haha..
    En dan zit ik in een academisch ziekenhuis denk dat ik nu al vanaf januari zo een dokter of 10 voor me heb gehad..

@ anoniempje.. Jullie zijn niet alleen ben morgen ook in het zkh .. Om bloed te prikken.. Ben benieuwd naar de waardes....
    Vanaf hoeveel mm mag je dan pregnyl spuiten? Bij mij zeiden ze vanaf 16 mm.. Heel veel succes en hopelijk mag je de pregnyl spuiten 😊

Morgen bloed prikken voor het eerst tijdens een cyclus.. Om te kijken naar hormoonwaardes 2de gedeelte cyclus.. Weet iemand waarvoor dat precies belangrijk is?

3. anoniempje1989

@vlindertje
    ik heb 1 ronde clomid gehad zonder echo maar vond dat ook een ramp je weet dan gewoon niks met echo weet je nog of het iets doet
    de echo's zijn niet fijn maar dat is het hele traject natuurlijk al niet

de vorige keer heb ik hem met +- 20mm moeten zetten op vrijdag was ie toen 16 en op zondag ochtend de pregnyl moeten zetten
    gok dat dit nu weer zo zal zijn
    hier ook al een paar keer bloed moeten prikken maar geen idee ook geen uitslagen gehad eigenlijk zal dus vast wel goed zitten verder

straks iedergeval 2 weken ''rust'' dan tijd voor die verschrikkelijke wachtweken

4. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Grappig dat er weer een paar meiden op dezelfde dag naar het zkh moeten.

Marijke, ohg nee balen. Jammer zal leuk zijn geweest de eerste ronde meteen raak.

Vlindertje, ik heb ook wel eens bloed moet prikken in het laatste deel van mijn cyclus maar idd ook nooit iets van terug gehoord. Als het goed is staat er wel op je formulier wat er precies geprikt wordt. Als ik niet weet wat het voor hormoon is dan ga ik altijd ff zoeken op internet:D

Hier ff mezelf prikken, douchen en dan op naar jet zkh.

5. anoniempje1989

@knorrie
    jij prikt in de ochtend?

ik mag ook zo weer naar het zkh zenuwen slaan alweer toe

6. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Ja ik prik altijd in de ochtend. Komt mij beter uit dan in de avond.

Nou, goed nieuws bij mij. Ik hoef ook maar 1x deze cyclus voor een fm. Heb links een mooie follikel van 17 mm. Moest wel bloedprikken net want ze wou naar de waardes kijken of we morgen iui krijgen of maandag pas. Ik hoop maandag want manlief en ik zijn niet heel actief geweest in bed afgelopen week :)

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: je weet het nooit:)
    @Vlindertjeh: ik zit ook in een academisch ziekenhuis. Heb dus ook al zeker 10 verschillende mensen gehad die de echo's maken. Gelukkig nu wel een eigen gynaecoloog. Ik mag vanaf 18 mm pregnyl spuiten.
    @Knorrie24: goed nieuws zeg:). Spannend!!Ben je niet bang dat de IUI te laat komt?

8. anoniempje1989

nou hier goed nieuws
    vanavond nog 1x menopur morgen ochtend pregnyl
    dan in de avond huiswerk zondag avond huiswerk en erna beginnen met de utrogestan
    had recht 1 follikel van 18mm :)
    van een kant ben ik blij al vind ik het ook weer erg eng allemaal

9. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Mz, nee want ik heb geen eisprong uit mezelf. Of nou ja heb er uiteindelijk wel 1 maar dan zijn mijn eitjes al 26 mm ofzo. Vandaar dat ik alle rondes behalve 1 al pregnyl spuit.

Anoniempje, grappig we lopen gelijk op alleen mijn eitje was 17 mm nu.

Hier nog niets gehoord.

10. anoniempje1989

@knorrie
    idd haha beide op roze deze keer?
    hier zaterdag pregnyl zetten dus jij misschien dan zondag en maandag iui ofzo?
    vervelend dat wachten

11. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Medicijnen weer in huis
    Morgen weer prikken
    Vrijdag afspraak voor fm
    En toch overleggen of ik niet weer utrogestan mag
    Voor mn gevoel werkte dat toch t beste
    Klaar voor ronde 2!

12. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Anoniempje, Deal! Daar gaan we voor :D Ik moet zaterdag ook de pregnyl zetten als ik maandag iui heb. Dan hebben we het 36uurs protocol.
    Denk trouwens dat het maandag wordt de iui want ze hebben nog steeds niet terug gebeld en ik geloof dat minimaal 24 uur van te voren de pregnyl moet zetten voor de iui, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker.

Marijke, Hoeveel dagen dpo ben je nu ongie geworden dan? Ik dacht dat je nog een paar dagen moest tot je nod toch.
    Fijn dat je klaar ben voor de volgende ronde.

Ga om half 4 zelf maar ff bellen denk ik. Ga er nu eigenlijk van uit dat ik maandag de iui heb.
    Ze zullen me wel weer vergeten zijn zoals vaker :)

13. anoniempje1989

@knorrie
    owh jeetje dan lopen we helemaal tegelijk op kunnen we op dezelfde dag testen
    ik zou inderdaad zelf even bellen vreselijk dat wachten

straks is met vl overleggen hoelaat hij zaterdagavond aan het huiswerk wil beginnen :p
    echoscopiste adviseerde zaterdag en zondag avond

14. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Haha, doe maar ff. Kan hij alvast een gaatje vrijmaken in zijn agenda ;) :p

Nou zelf maar ff gebeld net, en we krijgen maandag om 11:30 uur de iui.
    Zegt ze ja goed dat je zelf ff belt want net waren de uitslagen nog niet binnen maar was het ook alweer vergeten.
    Net ff geregeld op het werk dat er inval voor me staat als de kids om 12.00 uur uit school komen want red het misschien net niet. (werk in de kinderopvang)
    Morgenavond om 11 uur dus de pregnyl zetten.

15. anoniempje1989

@knorrie spannend!
    we lopen ineens exact gelijk joh
    nouja zo'n 12uur verschil ong.

goed dat je zelf heb gebelt voor hetzelfde geld vergeten ze je is toch een weggegooide ronde dan pff dat ze dat niet snappen

16. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Jeetje wat zitten er weer veel van jullie op het wachtbankje! Toi, toi, toi! :D

@ Mrijkepijke; Balen meid! Wel fijn dat je weer zo snel mag beginnen.

Had ik jullie al verteld dat ik een boek aan het schrijven ben over mijn mmm? :p

17. anoniempje1989

@sanne
    nog net niet op het wachtbankje :p eerst nog pregnyl en huiswerk

ik schreef het in het begin ook van me af maar na 13 blz's en een hoop teleurstellingen verder ben ik maar gestopt
    maar wat wil je met je boek gaan doen?

18. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    @ knorrie ik heb 2 weken terug de ovitrelle( rond 11 uur) gezet op vrijdag 13 dagen later dus ongesteld
    Maar dan heb je natuurlijk niet meteen een eisprong
    Dus dan ben ik 2 dagen te vroeg ongesteld geworden... Ga dat vrijdag meteen navragen want dat was in de cyclus voor flint ook steeds en toen ik utrogestan kreeg was ik ineens na 1x gebruiken zwanger....

@sanne de verpleegkundige had het recept al klaar gelegd zodat ik t gewoon kon halen afgesproken dat ik dan op dag 3 weer 100 ie zou gaan spuiten!
    Dus kan direct verder!
    Wel leuk dat je aan het schrijven bent
    Ik heb de 1e keer medische molen een dagboek bijgehouden tot flint 1 was...leuk om terug te lezen

19. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: zat ik toch dicht in de buurt he;). Veel klus plezier van het weekend:D
    @Knorrie24: ja, ok. Ik spuit ook pregnyl maar ik hoorde van mijn eigen gynaecoloog dat het met de pregnyl ook niet altijd goed te voorspellen is wanneer je ei springt dus dat de IUI soms lastig te timen is. Lekker dan dat ze je weer vergeten waren:$. Goed dat je zelf gebeld hebt want nu weet je waar je aan toe bent. Ook voor jou dus goed nieuws:)
    @Mrijkepijke: hmm ja dan zou ik ook Utrogestan vragen. Bij mij doen ze dat niet als je luteale fase langer is dan 10 dagen. Had er ook al om gevraagd omdat ik ook steeds te vroeg ongi word. Hopelijk doen ze er bij jou niet moeilijk over. Fijn dat je nu weer kunt starten met spuiten. Nu hopelijk ook de laatste ronde:)
    @Sannee006: wat leuk een boek schrijven! Hoeveel pagina's heb je al? Helpt het een beetje van je af schrijven? Is misschien ook wel iets voor mij. Kan ik alles van mij af schrijven.

Hier nog steeds niet echt klachtjes. Wel een klein beetje roze verlies gehad. Zie het dus somber in:( Mijn NOD is dinsdag of woensdag want heb de Pregnyl vorige week maandag gezet om 14.00 s'middags. Verder druk weekend. Morgen schoonouders op bezoek en zondag vrienden met drie kids. Gaan we naar de intocht van Sinterklaas kijken hier in het dorp:D

20. anoniempje1989

@mz
    klopt
    vorige keer ook op zondag avond en maandagavond geklust nu dagje extra dus hopelijk schiet ie weer raak en blijft ie plakken

roze verlies wilt niet iets ergs betekenen
    (werd mij verteld bij die vorige echo) dus kan nog meid geef de moed niet op
    gezellig hier int dorp komt ie dacht ik ook aan veel plezier van het weekend heerlijk die afleiding!

Deel Deze Pagina