Klopt ze hebben me 1 shot pregnyl gegeven om de cyste weg te krijgen.. lukt dit niet dan provera.. Iemand waar ik al langer contact mee heb zei al dat ze deze manier niet zo snel toepassen.. misschien wisselt dat per ziekenhuis?!? Er was me wrl nadrukkelijk gezegd die 2 dagen geen gemeenschap te hebben.. als er dan al wel een eitje inzat, zal het niet goed zijn geweest. Nou op dag 3 van je cyclus hoeft dat van mij nog niet haha
Idd een aparte oplossing. Heb er nog nooit van gehoord. Nou ik hoop voor je dat het werkt. Haha ja op dag 3 lijkt mij ook niet zon lekker idee Hier vanmorgen al naar het zkh gebeld, ze zou met de gyn overleggen en dan werd ik vanmiddag terug gebeld. We hadden 2 opties. of nog een kuurtje duphaston of gewoon blind beginnen met spuiten. Om 4 uur nog steeds niet gebeld dus zelf maar ff gedaan. Ze was in bespreking om 5 uur belt ze terug. Ze willen toch dat ik morgen ff langs kom voor een echo. Kijken hoe mijn bms eruit ziet en of de cystes er nog zitten. Blind beginnen met spuiten doen ze liever niet omdat we ook iui krijgen en dit natuurlijk een dure behandeling is en weggegooid geld als het niet aan zou slaan. Dus ik mag morgen om 9.20 uur naar het zkh. Wordt vervolgd.
Ik weet ook niet wat ik er van denken moet. Halverwege vorige week wel wat lichte bruinverlies gehad, na een gezellige avond dacht ik ineens shit nu al een bloeding, maar denk dat dit een stolsel was en daarna geen bruinverlies meer. Ze zei dat ik nu dus ongeveer een lichte bloeding moet/ kan hebben.. wat dus nu niks is.. Duss kan het zijn dat dat stolsel een cyste was? of neemt je lichaam dat op/ breekt het zelf af? of zal die nog zitten Nog 2nachten slapen dan weten we meer Lastig die ontwetendheid! ik hoop op goed nieuws voor je! waarvoor is duphaston? ben nog niet zo thuis in de medicijnen en pregnyl krijg je dan om te spuiten denk ik?petje af voor je als je dat zelf doet.. me naalden vrees heb ik al beter onder controle.. of beter gezegd.. wie een wonder wil moet daar wat voor over hebben
Loesjek jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl, 8, 10 sept FM (spannend) Knorrie24 - jaar Wacht op bloeding na Duphaston (duurt lang.. ) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !) MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september (spannend ! MandyX- ..jaar- 27aug cyste, pregnyl om af te breken
Hoi meiden en welkom nieuwe meiden. Vandaag dag 9 en eerste FM gehad van "ronde 2" (overstap terug naar IUI) Er waren 4 eitjes van een cm.....moet nog even doorgaan met 100EH Gonal F en woensdag weer terugkomen. Ze gaan proberen om van de 4 er maar 2 door te laten groeien, want als er 4 eitjes doorgroeien doen ze geen IUI (kans op meerling) en heb ik dus voor niets gespoten Hoop niet dat dit laatste het geval is......spannend dus. Woensdag weer terug komen.... Mandyx, ik heb ook niet eerder gehoord dat ze cyste weghalen met pregnyl, dacht dat dat alleen maar was om een eisprong op te wekken....
Loesjek jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl, 8, 10 sept FM (spannend) Knorrie24 - jaar Wacht op bloeding na Duphaston (duurt lang.. ) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !) MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september (spannend ! MandyX- 27 jaar- 27aug cyste, pregnyl om af te breken
Ik zou jullie nog even vertellen hoe het gegaan is in het zkh vanochtend. Ben trouwens net weer thuis. Liep hartstikke uit. Maar dat zijn we ondertussen wel gewend. Het wordt een lang verhaal hoor haha. ten eerste stond alles niet goed in de pc waardoor de gyn dacht dat ik voor een uitgangsecho kwam. Dus ze wou me meteen op de stoel hebben, maar toen ik zei dat ik kwam omdat ik juist geen bloeding gehad heb zei ze ooh nou dan moeten we ff praten. Had vanmorgen al een zwangerschapstest gedaan en die was natuurlijk negatief. ( had niet anders verwacht) Dus ik weer hele verhaal gedaan. Zij allemaal vragen stellen want het stond onduidelijk in de pc. Uiteindelijk een echo en toen zei ze nou ik zie geen cystes meer rechts en links en hele kleine cyste. Dat was bijna geen cyste te noemen. En mijn bms was ook mooi dun. Toen zei ze waarvoor heb je vorige x duphaston gekregen dan? Nou ja voor die 2 cystes rechts. Maar ik zat toen nog maar op dag 3 van mijn cyclus en ik bloed meestal wel 7 dagen, dus die cystes zijn waarschijnlijk de dagen daarna er wel mee uitgekomen. En zij zegt nu dat ik helemaal geen duphaston gehad hoefde te hebben omdat ik wel vaker cystes had met de clomid en die vanzelf weg gaan met mijn menstruatie. En tja dat heb ik toen ook gezegd tegen de fertil.ass, maar die zei nou we overleggen wel ff. Ohh ja en ze vond het raar dat ik vorige ronde clomid gekregen heb omdat ik daarmee gevoelig ben voor cystes. Maar omdat het fert.lab. dicht was kon ik geen iui krijgen en vond de andere gyn het te duur om de prikpen te gebruiken die ronde omdat ik toch geen iui kreeg. Maar dat vond zij dan weer onzin. *zucht* Tja ik weet het ook allemaal niet hoor. 1 ding weet ik wel en dat is dat mijn gevoel me al die tijd niet in de steek gelaten heeft. Heb vanaf het begin gezegd dat we eigenlijk gewoon door moesten gaan met de prikpen en dat de cystes vanzelf weg zouden gaan. Maar tja je zou denken dat ze in het zkh het beter weten. Maar om het verhaal goed af te sluiten. We zijn weer begonnen met de nieuwe ronde. Net de 1ste spuit weer gezet. Nou wat weer een beleving zo vroeg op de dag al. Ik ga nu snel naar mijn werk!
Loesjek jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl, 8, 10 sept FM (spannend) Knorrie24 - 28 jaar 2de ronde Gonal F i.c.m. IUI. (Di 16 sept. fm) Sannee006 22 jaar Wacht op uitslag Progesteron as. donderdag (spannend !) Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Zit in ronde Gonal F & Pregnyl 6 september echo - Eventueel Pregnyl (spannend !) MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september (spannend ! MandyX- 27 jaar- 27aug cyste, pregnyl om af te breken
@Mandyx: welkom! Pregnyl voor cystes Nooit van gehoord. Ik had deze ronde ook 3 cystes. Deze zijn bij mij vanzelf weggegaan. Hopelijk helpt het en kun je snel verder. @Knorrie24: fijn dat je eindelijk duidelijkheid en verder kunt. Wel vreemd dat je eigenlijk voor niets dat kuurtje Duphaston hebt moeten slikken en daarna ook nog eens Clomid. Verspilling van je tijd. Hopelijk nu een mooie ronde voor jou @Chimpie: hopelijk groeien er maar 2 door. Ik had vorige ronde de pech dat er 4 eitjes groeiden. Overstimulatie dus en ik mocht niet verder. Hopelijk heb jij meer geluk Spannend morgen! Ik zit nu 6 dagen na de pregnyl. Merk er eigenlijk niets van. Nog geen rare kwaaltjes. Ga er van uit dat het deze ronde niet gelukt is. Verder ga ik donderdag starten met acupunctuur. Het schijnt te helpen om de vruchtbaarheid te bevorderen. Iemand ergvaring? Baadt het niet dan schaad het niet
Chimpie, Ik hoop ook dat er maar 2 doorgroeien. Heb zelf gelukkig nooit echt overstimulatie gehad, Heb er wel tegenaan gezeten. Waren alle eitjes nog kleiner dan 14 mm? En kunnen ze dan niet je minder eh laten spuiten om ervoor te zorgen dat niet alle eitjes door gaan groeien. MZ, Ik heb zelf geen ervaring met acupunctuur, maar idd baad het niet schaad het niet. Ben benieuwd of het ook helpt.
Hoi meiden!! Welkom allemaal! Gezellig! Sannee; hoe is het met jou???? Mz25; je loopt bijna gelijk met mij en sannee! Wat leuk. Ik heb ook geen ervaring met acupentuur. Laat ons weten hoe het was! Mij lijkt het wel een beetje pijnlijk haha! Aluwel ik dat ook dacht met jezelf prikken.. maar valt reuzen mee haha! Knorrie; wat vervelend dat je alles weer opnieuw moest vertellen e nzo.. volgende keer idd je hart volgen! Maaaarr succes met je nieuwe ronde!! Chimpie; wauw op dag 9 al 1cm! Goed beziggg. Hopen dat er maar 2 doorgroeien natuurlijk Hier alles rustig aan. Ik weet niet wat ik moet denken! Heb allemaal steekjes in mijn onderbuik vooral links waar t eitje was gesprongen. Steekjes gaan echt naar onder laat maar zeggen. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen haha. Ik weet het echt niet.. kunnen niet meer als hopen! Ennnn bijna jarig! Haha Liefs xxx
@Knorrie zo herkenbaar en verwarrend tegenstrijdige info van mensen waarvan je verwacht dat ze het wel weten..!maar wel weer begonnen nu, spannend Succes Moest tot morgen nog 100 spuiten en afhankelijk van FM idd misschien nog poging met minder..... Pff heb het niet meer hoor, ik wil echt niet afbreken....! Ze waren nu allemaal rond de cm in ieder geval..... @ MZ25 heb heel veel geprobeerd al, maar geen acupunctuur, wel naar oa een kinesitherapeut geweest die energie meet in lichaam en weer via juiste banen laat stromen, was echt bizarre ervaring, voelde me ineens heel prettig. Ook verschillende keren verschillende massages gedaan en wel acupressuur (balletjes in oren) en zo heb ik nog aantal dingen gedaan.... Het is net wat je zegt...baat het niet dan schaadt het niet....hou ons op de hoogte @unbelievable..... Zoooo spannend weer, hoop jet echt voor je, nog even volhouden @Sannee donderdag komt al dichterbij....hopelijk goed nieuws...spannend en alvast succes @LoesjeK......gaat alles nog ok met je? Jij hebt clubje eigenlijk opgezet, maar Horen niks meer? Knuffel voor iedereen van het kletsgroepje
Ik werd vannacht een keer wakker met menstruatir buikpijn, en vanmorgen ook! Nu weet ik het echt niet meer hoor hahaha! Nog een weekje wachten! moest het even kwijt ;-p liefs xxx
Hoi dames, Ik heb al weer een hoop gemist lees ik. Afgelopen week bruiloft van mijn broer gehad en zaterdag terug naar het zkh, waren mijn eitjes al gesprongen zonder de ovitrelle dus nu idd weer afwachten of het gelukt is of dat ik weer ongi wordt. Spannend is dat altijd. @unbelievablee: ik moest 3 weken 1x pd provera slikken om de 2 cysten uit mijn eierstok te laten verdwijnen. Dit is gelukt gelukkig, maar die provera maakt mij altijd wel sacho en moe. @mandy: ik heb twee cysten gekregen na mijn 1e ronde gonal f. Gelukkig hoefde ik alleen een kuurtje provera om ervan af te komen dus voel je verder niks van. Het kan weleens voorkomen dat ze idd weggehaald moeten worden maar in andere gevallen zoals bij mij kun je er ook door provera ervan af komen.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest.. Helaas wassie niet weg.. vorige keer was ie 3 cm nu de helft! Nu provera, heb ook al clomid in huis daar dan direct mee starten weer op dag 3 Oh leuk een bruiloft van je broer soepukkie! Lekker genoten van de Mooie dag? wij zitten ook helemaal in de trouw periode.. nu volgend jaar zomer pas weer. Spannend hoop dat het op eigen kracht nu lukt.. nog 2 weken wachten.. spannend unbelievablee! Elk steekje/ krampje en pijntje wil je ergens aan linken Hoop het voor je! Een vriendin van me werkt trouwens in hetzelfde pand met iemand die acupunctuur doet, zie haar volgende week, zal is navragen.
Wat jammer Mandy dat die nog niet weg is. Nu maar weer wachten en hopen idd dat het lukt. Bruiloft was gezellig, ik zit te wachten op de leuke foto´s Nu idd volgend jaar weer nieuwe bruiloften. Spannend Unbelievablee, ik moet ook nog twee weken wachten, ik duim voor ons allebei.
Ha meiden! Vanmorgen hebben ze bloed geprikt en helaas zaten ze DOOR mijn bloedvat heen!!! Mijn hele onderarm is nu blauw en pijnlijk, grr.. Wat wij allemaal wel niet moeten doorstaan voor zo'n klein wondertje, hahaha! Unbelievablee dat van die menstruatiekrampen heb ik ook!! Ik had het gisteren de hele ochtend en nu komt het nog zo af en toe terug. Gisteren had ik ook ineens een gigantische huilbui uit het niks. Kan dit allemaal nog van die hormonen zijn?? Zullen we het lijstje binnenkort weer eens updaten? Dat vind ik altijd heerlijk makkelijk, haha!
Oohhhh nee, dit gaan jullie niet geloven maar ben vanavond ineens ongesteld geworden. Dit geloof je toch niet. Zit je 2 weken lang in onzekerheid komt er niets. Net 2 dagen aan het spuiten en nu wordt ik wel ongesteld. Grrrr morgen maar weer ff bellen met het zkh.
Oooh knorrie dat meen je niet... ben benieuwd wat het zh zal zeggen!! Sannee; oja dat herken ik... door het vaatje heen prikken grrrrr! Had toen ook een hele blauwe arm! Duurt een weekje dan is het weg hahaha! Kleinigheidje blijfnje houden deed de prik zelf ook pijn? Was bij mij wel.. net of je stroom kreeg ofzo haha! Oohh had jij dat ook? Wat aparttt! Ik heb de hele dag last van mijn buik gehad.. meeste links ( dat is ook de kant waar het eitje is gesprongen). Hrt was gewoon rommelig vandaag in mijn buik, best vervelend. Emotioneel heb ik nog niet gehad, was ik altijd wel met de gonal f ( ook met de clomid.. zuchtt) haha! Soeppukkie; gefeliciteerd met je broer! Wat leukkk! Oh echt? Heb jij van die eigenwijsen eitjes haha! wanneer is je nod? Mag ik vragen hoe jullie het doen met he werk?? Met het ziekenhuis etc...? Liefs xxx
Knorrie dat is echt ontzettend stom! Hoe eigenwijs kan je lijf zijn! Unbelievablee de prik zelf was inderdaad ook vervelender als anders. Ik heb echter zulke mooie vaatjes, dus hoe kan zo'n muts het nou verprutsen! Ik ben zelf verpleegkundige, dus heb hierin helaas ook mijn eigen inzichten, hahaha! Bij ieder prikje, rommeltje, krampje ga je gekke dingen denken hè!? Ik heb het echter nog nooit zo erg gehad als nu. Ik probeer af en toe echt even te denken; Stop! Met betrekking tot het werk ben ik redelijk open naar mijn dichtbije collega's. Het is toch makkelijker om dan even tussendoor weg te moeten, iets later te komen of iets eerder weg te moeten. Ze hebben er bij mij gelukkig alle begrip voor en leven heel erg mee!