PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws, weer een eitje van 20 mm op dag 10 dus vandaag Pregnyl en dan klussen:D. Vrijdag beginnen met de Utrogestan. Hebben jullie bijwerkingen? Ik kreeg te horen dat het de rijvaardigheid kan beinvloeden:$.

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mz ik ga nog gewoon de weg op heb daar geen last van
    Eigenlijk van utro helemaal geen bijwerkingen zover maar denk dat jezelf wel kan inschatten of je wel of niet de auto in kan

Heel veel klusplezier en op naar de mooie test

3. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Mz wauw super
    Ik had ook geen last van bijwerkingen reed ook gewoon auto succes en hopelijk een mooi stel streepjes!!

4. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Lieve meiden,

Sorry dat ik even niet gereageerd heb!! Was ontzettend druk met van alles en nog wat.

Ik heb even vluchtig teruggelezen en zie dat er nog steeds veel op het wachtbankje zitten. Wanneer volgen de eerste testen??

Bedankt voor de complimentjes over mijn blog.

@ Unbelievablee; Ik ben nu drie dagen aan het spuiten. De eerste dag vond ik het doodeng, maar ml heeft het super goed gedaan nadat ik hem wat aanwijzingen had gegeven. Dag 2 ging iets minder goed, want ik dacht dat ml wel wist wat hij moest doen, maar dat ging een beetje mis (trok de pen er heel snel weer uit). Gisteren wederom aan de hand van mijn instructies en dit ging prima. Het is voor beide nog even flink wennen!
    Wat me opvalt is dat er bij het uithalen van de pen altijd nog wel een klein druppeltje aan de naald hangt. Is dit bij jullie ook?

5. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: ze zijn verplicht om het te vermelden. Ik zie wel hoe ik er op reageer. Klussen gaat goedkomen:D.
    @Mrijkepijke: hopelijk jij ook snel een mooi eitje:).
    @Sannee006: wat een goed blog weer:D. Leest erg lekker weg;). Heel herkenbaar ook. Behalve dan dat mijn huisarts wel meewerkte en ik binnen een half jaar al bij de gynaecoloog was. Bij mij hangt er ook altijd een druppeltje aan. Vaak ook als ik de naald er net op draai. Niets om je zorgen om te maken dus. Fijn dat het spuiten beter gaat. Het stelt eigenlijk niets voor. Zelfs de pregnyl gaat nu makkelijk bij mij. Wanneer heb je een FM?

6. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ MZ; Dat is een hele geruststelling! Ik was bang dat ik niet alle medicijnen binnenkreeg, maar dat zal dan wel meevallen.
    Ik heb vrijdag een FM. Ben echt heel benieuwd!
    De Clomid had ik ontzettend veel last van, maar nu met de spuiten merk ik helemaal niets. Aan de ene kant heel fijn, maar daardoor ben ik wel weer bang dat het niets doet. Om gek van te worden, haha!

7. anoniempje1989

@sanne
    Vrijdag (iets eerder dan nod) testen geen symptho en dus vrees dat het niks is deze ronde
    ik ga hem zo lezen!

8. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Dames, ik ben er weer. Ben de grootste schok te boven van de sluiting:)
    Nu vooral veel dingen regelen, beslissingen nemen en ouders te woord staan. Het zullen nog 3 hele rare weken zijn.

Marijke, Een goed begin van de eigroei lees ik. Hoop voor je dat ze mooi doorgroeien deze keer.

MZ, Ohh fijn dat jullie en goed gesprek hebben gehad met het zkh. Gelukkig toch eerst iui voor jullie, je weet natuurlijk maar nooit ;) IVF vind ik ook een grote stap ineens. Jij gaat lekker met je eitjes!:D
    Succes de komende dagen :p

Anoniempje, Voor ons komt onze nod dichtbij. Ook ik heb nergens last van, maar moet zeggen dat ik ook pas gisteren ineens dacht goh ik moet na dit weekend al ongesteld worden. Dus niet echt erop gelet of ik andere dingen voel.
    gisteravond wel wat last van mijn borsten en wat buikpijn, maar dat heb ik al vaker gehad en toen was het ook niet raak.

unbelieveble, ook voor jou wordt het spannend! Misschien wel een leuke sinterklaaskado ;)

Sanne, ik heb je nieuwe blog ook gelezen en vindt dat deze lekker weg leest. Ik lees zelf veel boeken en soms kom je gewoon niet door de stof heen, maar vond het jammer dat het stukje niet verder ging. Ben heel benieuwd naar een volgende stukje :)

Vlindertjuh, Hoe is het met jou? Las dat je ongie doorgebroken was. Nu weer bezig met de volgende ronde?

@woonplaats, Grappig dat sommige van jullie dicht bij elkaar in de buurt wonen. Ik woon helemaal aan de andere kant van het land. In het hoge noorden :D

@ik, Zoals ik net al zei heb ik de afgelopen week niet echt stil gestaan bij het misschien zwanger zijn. Kwam ineens in me op toen ik gisteravond op bed lag en vriendlief vroeg wanneer ik precies ongesteld moest worden. Toen dacht ik hé dat is al aankomend weekend of iets daarna. Toen voelde ik later ook ineens wat steken in mijn borsten en wat buikpijn, maar tja waarschijnlijk gingen mijn hersens even weer naar het zwanger worden en dacht mijn lichaam laat ik haar maar ff voor de gek houden nu ;):D
    Verder gaat het wel redelijk met mij. Heftige dagen achter de rug met veel emoties. Zaterdag had ik even een inzinking en was zo moe en op van het constant nadenken, vele emoties en beslissingen die je moet maken. Mijn lichaam zei dan ook even dat het genoeg was. We hadden afgesproken om met vrienden naar de bios te gaan om even mijn gedachten te verzetten, maar mijn vriend is alleen gegaan. Ik had gewoon echt niet de fut om nog ergens heen te gaan. Ben ook op de bank in slaap gevallen, want ik anders nooit heb.;)

9. anoniempje1989

@knorrie
    Moeilijk zo'n sluiting en vooral de ouders te woord staan jullie waren toch hun steun en toeverlaat qua de kinderen

Knap dat jij je nog kan inhouden met testen hier al een paar gedaan maar allemaal omowit ik ga dus al van een nieuwe ronde spuiten uit
    Zit er vandaag ook echt even doorheen

10. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sannee006: ik was in het begin ook bang dat ik niet alle medicijnen binnen kreeg. Maar dat valt reuze mee hoor;). Ik had van de Clomid ook veel last, van het spuiten ook helemaal niet. Hoe was je echo vandaag??
    @Anonoempje1989: balen zeg:( Dikke knuf. Hopelijk de volgende ronde wel raak, een mooi nieuwjaarscadeautje:).
    @Knorrie24: is inderdaad niet niks zo'n sluiting. Heel veel sterkte/succes de komende weken. Dikke knuf. Hopelijk toch goed nieuws voor jou: een mooie positieve test:). Spannend!!

Ik zit officieel weer op het wachtbankje:p. Gaan Utrogestan en sex goed samen?? Of wordt het dan een kliederboel;)??

11. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Weer meting gehad
    Poef eitje is weer foetsie grrr
    Had me vergist maandag zat er 1 van 9
    Toch voor de zekerheid bloed geprikt maar geloof er niks van dat tie weg is!
    Dag 16 alweer en eigenlijk niks bijzonders grrr
    Ik begin ongeduldig te worden! Krijg weer een hekel aan t spuiten elke keer mag toch wel een keer meezitten...
    Maar toen ik terug kwam thuis en ik mijn klein vriendje slapend uit de auto haalde ben ik nog even op de bank gaan zitten met dat warm lijfje tegen me aan en kon alleen maar denken mens maak je niet druk geniet van wat je hebt...maar nog zo ukkie zou zo welkom zijn...
    Maja maandag terug is er dan niks 150 ie spuiten!
    We zullen t zien

12. anoniempje1989

@mz
    Het gaat wel maar hier ging het dus voor het inbrengen van de laatste
    Word wel een beetje een kliederboel hier wel tenminste
    Ik zou zeggen probeer het een keer uit haha

13. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    @ Anoniempje; Is je menstruatie al doorgebroken? Zeker weten dat je niet te vroeg getest hebt?

@ Knorrie; Vrijdag zal ik de volgende blog posten! :)
    Houdt jullie hiervan zeker op de hoogte.
    Al nieuws?

@ Mrijkepijke; Wat een gekke eitjes heb jij! Hoe kan hij nou foetsie zijn? Ben heel benieuwd maandag!

Hier vandaag dus de echo gehad en wederom teleurstellend nieuws.
    Er was echt helemaal niks gebeurd! Het bms was wel dikker geworden, maar de eitjes waren allemaal piepklein.
    Ik zit op dag 8 van de cyclus, dus wel een beetje vroeg en mocht van de gyn zelf kiezen wat ik wilde doen. Ophogen of afwachten tot dinsdag. Ik heb gekozen voor het ophogen, want mijn gevoel zegt dat dat nog een aantal keer nodig zal zijn voor we resultaat krijgen.
    Nu dus naar 37,5 IE en dinsdag weer een echo.

14. anoniempje1989

@sanne
    Nog niet doorgebroken wel al lichte krampen zo nu en dan

Ik lees net dat vrouwen met pcos ook vaak insulineresistent zijn iemand ervaring mee?

15. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Ik heb dat wel gehoord en over gelezen maar ik ben er niet op getest ofzo.
    Wel heb ik last van dat ik kan lijnen wat ik wil maar niet afval. Terwijl tijdens de zwangerschap van flint ( optimaal hormoonspiegels?) ik ruim 12 kg afgevallen ben... Inmiddels zit dat er wel weer aan zeker nu ik weer hormonen spuit! Klinkt dat betekent voor jullie?

Ja heb die eitjes al verteld dat het nog even duurt tot het pasen is!

16. anoniempje1989

@mrijke
    hier ook niet op getest maar wil er wel naar gaan vragen

iemand hier bekent met inositol? klinkt allemaal erg mooi en via het buiteland bestellen is het nog goedkoper ook

17. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mrijkepijke: balen zeg geen groei:(. Moest je vorige ronde ook 150 eenheden spuiten? Hopelijk nu wel groei...
    @Anoniempje1989: ik zeg gewoon niets tegen ml, anders wil hij niet:D;). Tot nu toe gaat het inbrengen heel makkelijk. Merk er ook nog niets van. Al ongi geworden?
    @Sannee006: 25 eenheden is ook wel erg weinig. Bij mij in het ziekenhuis starten ze standaard met 75 eenheden. Voor mij was dat te veel dus ik spuit nu 50. Hopelijk doet 37,5 al meer. Goed dat je meteen gekozen hebt voor ophogen:).

@Insulineresistentie: ik heb geen suikerziekte. Afgelopen jaar 2x op geprikt omdat ik vanuit mijn werk met een soort wedstrijd mee doe waar het gaat om de fitste organisatie. Prikken op suiker was onderdeel. Ook heb ik mijn suiker later nog nuchter laten controleren bij de huisarts. Heb wel gehoord dat het vaker voorkomt bij vrouwen met PCOS.

Ml en ik hebben ons ingeschreven bij de sportschool. Nu met al die hormonen in mijn lijf wil ik toch weer wat aan beweging doen en zo voorkomen dat ik enorm aan ga komen. Tot nu toe is dat niet het geval maar dat wil ik ook graag zo houden;).

18. anoniempje1989

Ongi nog uitgebleven maar vanmorgen weer negatief getest dus nog wachten

19. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Marijke, Pfff stomme eitjes! En het begon nog wel zo hoopvol. Kunnen ze ook verklaren waarom de eitjes bij jou eerst wel groeien en dan ineens weg zijn? Vindt dat zo bijzonder, want je blijft toch gewoon elke dag spuiten en krijg dan ook die hormonen binnen. Waarom groeien ze eerst en dan ineens zijn ze foetsie.

Anoniempje, Ook ik heb af en toe last van buikpijn, maar het is geen echte ongiepijn. Beetje tja hoe ga ik het omschrijven.....steken in je baarmoeder?? Maar ook dit heb ik al eens eerder gehad en was niet zwanger dus ook voor mijn is het slecht nieuws over een paar dagen.

MZ, Succes op het wachtbankje :D Hopelijk voor jou goed nieuws over een paar weken.

Sanne, 25 eenheden vindt ik ook weinig. Bij ons beginnen ze standaard met 50 eenheden. Tot nu toe heeft dat bij mij steeds goed uitgepakt.
    Ook ik zou de optie nu ophogen al gekozen hebben. Hetgeen je spuit is niet veel dus ophogen zal niet meteen overstimulatie geven denk ik.

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: balen zeg:(. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
    @Knorrie24: thanx:D, ik hoop het ook:). Hopelijk voor jou toch nog goed nieuws, ook al heb je bepaald voortekenen.

Hier merk ik eigenlijk niets van de Utrogestan, behalve dat het inderdaad witte smurrie is wat er uit komt. Maar geen bijwerkingen ofzo. Ik voel mij verder prima. Vanavond lekker uit eten voor mijn moeders verjaardag bij een heel bekend Tapas restaurant:p

Deel Deze Pagina