He bah knorrie nog niet raak Ik denk ook dat ze pijnlijker zijn vandaag eerste spuit gezet nu soms een steekje richting eierstokken maar dat kan nog van me ongi zijn die gelukkig qua pijn afneemt @unbelievable Kan je je nog inhouden om niet te testen?
Ik ben vandaag al ongesteld geworden.. ik snap er echt helemaal niks van! maandag nog te horen gekregen dat ik vorig weekend een mooie eisprong heb gehad.. en nu al ongesteld?? ik ga morgen even bellen! Liefs xxx
@unbelievable Geen innestelbloeding ofzo anders is je lf wel erg kort Idd even bellen wat raar ben benieuwd wat ze zeggen Je zal wel voor een echo moeten komen gok ik
@Mrijkepijke: hopelijk groeit de follikel toch nog en is verhogen niet nodig. Vervelend dat ze zo moeilijk te stimuleren zijn. Hopelijk een goede echo vandaag! Succes! @Anoniempje1989: ok, ik dacht al anders moet ik ook af gaan bouwen volgende week. Maar er was mij niets gezegd over afbouwen dus vandaar. @Knorrie24: ik merk dus eigenlijk nooit iets. Ben er blijkbaar niet echt gevoelig voor. Balen zeg ongi. Hele dikke knuff. Hoop voor jou geen cystes of andere rare dingen en dat je meteen weer kunt starten met spuiten. @Unbelievablee: heel raar zeg. Ik had dat dus ook. Had 9/10 dagen na mijn ei al bloedverlies. Dit is echt te vroeg. Vandaar vanaf deze ronde Utrogestan gebruikt. Misschien kun je daar ook naar vragen? In ieder geval hele dikke knuff!! Mijn menstruaties vallen op zich wel mee. Nooit pijnstillers nodig. Behalve de ronde toen ik uit mijzelf een ei had. Toen was mijn ongi pijnlijk, echt niet normaal. Dacht ook even dat ik iets van een vroege mk gehad had omdat ik dat echt nog nooit zo had gehad. Ik had alleen geen testje gedaan dus weet niet wat het is geweest. Hier alles nog rustig....
nou.. net gebeld, krijg ik die domme telefoniste weer aan de telefoon.. Nee dat kan ooit gebeuren is gewoon normaal zegt ze. oké prima tot volgende week. dus morgen weer beginnen met prikken. nieder ronde nieuwe kansen zoals ik dat altijd zeg hihihi fijne dag allemaal! Liefs xxx
@mz Haha nee afbouwen hoeft niet @unb He bah balen van die niet begrijpende vrouwen aan de tel kan daar stiekem altijd zo boos om worden Dus nu is het gewoon een nieuwe ronde?
@Unbelievablee: toch in de gaten houden hoor. Bij mij werd vorige ronde ook gezegd dat het vanaf 10 dagen lf normaal was. Paar dagen later was ik bij de gynaecoloog en die schreef meteen Utrogestan voor omdat het niet normaal was. In ieder geval weer veel succes met spuiten! Ben ik nu nog de enige op het wachtbankje??
Echt? Ja die telefoniste zei dat het gewoon normaal was enzo! maar ik moet haar niet.. Ze heeft al een paar keer fouten bij mij gemaakt! ik zou t liefst op willen hangen als ik haar aan de lijn krijg.. heb ook al een paar keer tegen de gyn gezecht Hoe onaardig ze doet! De gyn zei ook; ze heeft geen kinderen en ook geen kinderwens.. ik dacht naja wat doet die daar?? hahaha liefs xx
@unbelievable jeetje dan vraag ik me inderdaad af wat zo iemand daar moet @mz denk idd dat je de enige nog ben als jij dan is start met de roze streep gaan wij je opvolgen
Nou...vandaag dus weer terug geweest Die krengen zijn dus nog niet gegroeid... %|¥*^^*£|^ grrr.... We hebben er 1 van 9 links....maar die zat er maandag dus ook al... Vanaf vandaag dus ophogen naar 125 ie en hopen dat dat iets doet! Maandag half 3 weer terug....
Unbelieveble, dat is echt wel heel vroeg dat je menstruatie begonnen is. Tocj iets om over te praten met de gyn lijkt mij. Is dit de eerste x dat het zo vroeg begint? Marijke, bah balen. Stomme eitjes! Hier weer begonnen gelukkig. Was nog wel ff spannend. Ze zag iets in mijn rechter eierstok maar het was troebel en niet helder zoals een cyste is. Nog ff de foto's van de andere cyclus erbij gehad en tot de conclusie gekomen dat mijn rechter eierstok altijd zo eruit ziet. Dus nu weer begonnen gelukkig goed begin van ons sinterklaas weekend!
@Knorrie24: ah fijn goed nieuws. Nu lekker sinterklaas vieren @Mrijkepijke: balen zeg nog steeds niets. Die eitjes van jou werken niet echt mee:x. Hopelijk helpt het verhogen. @Anoniempje1989: ik denk ook dat ik de enige ben. Ik ga mijn best doen, nou ja mijn lichaam @Unbelievablee: als het vaker voorkomt dat je zo vroeg ongesteld bent zou ik echt overleggen met je gynaecoloog. Ik heb het 3 rondes aangekeken. We zullen volgende week zien of de progesteron effect heeft gehad. Allemaal alvast een heel fijn Sinterklaasavond/weekend gewenst!!!!
Lieve meiden, Wat jammer dat het wachtbankje weer leegloopt en helaas met enkel negatieve berichten tot nu toe!! @ MZ; Doe je best om er een positieve draai aan te geven! @ Mrijkepijke; Wat balen zeg met je eitjes. Hopen dat het ophogen een beter resultaat geeft. Je moet helaas engelengeduld hebben om af en toe niet te gaan gillen. @ Knorrie/Anoniempje/Unbelievablee; Succes met de nieuwe rondes en ik duim voor jullie op goed nieuws! Hier vandaag weer bij de gyn geweest voor een fm. Dinsdag was er nog weinig resultaat op de 37,5 IE, maar ze durfden hem niet zo goed op te hogen in verband met kans op overstimulatie. Vandaag twee eitjes links van beide ongeveer 13 mm!! Ik ben zooooo blij!! We hebben na maanden wachten eindelijk weer positief nieuws gekregen!!! Zondag verplicht aan de klus (voor het geval ze dan al knappen) en maandag nog een echo om te kijken wanneer ik de Pregnyl moet zetten. Ik ben heeeel benieuwd!
P.S. Vandaag weer een nieuwe blog gepost. Voor degene die het leuk vinden! Alarm, alarm, alarm - Sannee006 - Mamaplaats
hoihoi, Mrijkepijke; balen zeg!! succes morgen!! knorrie; fijn dat jullie even terug hadden kunnen kijken of het al zo was in je eierstokken! Mz25; ja dat ga ik echt in de gaten houden.. ik overleg het zoiezo vrijdag even als ik mag komen. moet dan om 9:15.. ben benieuwd!!Hoe is het met jou? sannee; succes met het klussen vandaag hihi! Spannend!!! Hier afgelopen dagen weer een beetje erdoorheen gezeten.. bah! mijn hoofd staat zo vol!! maar komt goed.. fijne avond allemaal!! Liefs xxx
Hier ook nog altijd geen goed nieuws.. Tweede ronde gestart met 100 ie, sinds woensdag opgehoogd naar 125.. Mijn bms was vrijdg 11 mm en wilt dus wel.. Maar eitjes zijn weer koppig wel eentje die wat mooier als de rest uitziet maar nog te klein.. Onder de cm .. Blijkbaar is het niet standaard dat de bms wel dik is maar de eitjes achterblijven.. Nog iemand hier last van?
Jup vlindertje, hier ook stront eigenwijze eitjes en perfect slijmvlies. Sinds donderdag ook gestart met 125 en moet morgen terug Ben heel benieuwd.... Jij ook succes...