Mrijkepijke heel veel succes morgen!! Mijn bms is erg dik aan het worden woensdag bespreken ze of ik mag verhogen of eerst moet afbreken.. Pff echt frustrerend ondertussen alweer week 3 met spuiten durfde niet omhoog te gaan ivm kans op overstimulatie (terwijl ik vorige ronde pas op 150 reageerde...), lagere dosering maar eitjes groeien niet echt en nu wordt bms dik.. Waarschijnlijk toch een gemiste cyclus grrrrr
Mijn bms werd in het begin ook dikker terwijl de eitjes niks deden. Bij de Clomid was dit ook het geval. Vanmiddag weer bij de gyn geweest. Twee eitjes van ruim 17 mm en 1 van 9 mm (gelukkig net op het randje)! Om 18.00 de Pregnyl gezet. Gyn zegt morgenavond klussen terwijl ik op internet lees vanavond al. Wat zouden jullie doen?
Vlindertjuh, Waarom willen ze je niet weer 150 laten spuiten dan. Want vorige ronde reageerde je daar ook goed op. Of hing je toen tegen de overstimulatie aan? Marijke, Succes morgen! Duim voor goed nieuws. Sanne, Dat is goed nieuws. Succes de komende dagen. Ik weet niet wanneer je voor het laatst geklust hebt. Is dit al een paar dagen geleden dan zou ik het vanavond doen. Zo niet dan zou ik het morgen voor het eerst doen aangezien je eitje pas 24 tot 36 uur na het zetten van de pregnyl springt.
Hoera!! Er lijkt Schot in de zaak te komen. Rechts zat er nu een follikel van 10-10-12 Nu woensdag terug Hopelijk blijft de rest rustig en groeit die ene nu wel flink door... Pff toch weer spannend!
@Sannee006: wat een leuk blog weer. Super twee mooie eitjes. Wat betreft klussen doe ik altijd avond van de pregnyl en de avond erna. Mijn ei is zo kort op mijn menstruatie dat we vaak nog niet geklust hebben voor mijn ei. Deze ronde al op dag 10 pregnyl gezet. Veel succes met klussen. @Mrijkepijke: eindelijk mooie eitjes! Hopelijk groeit er 1 of 2 door. Spannend!! @Vlindertjeh: balen zeg als je zou moeten afbreken. Waarom zijn ze dan niet met een hogere dosis gestart??Bij mij gaan de groei van het eitje en van het bms mooi gelijk op. @Knorrie24: hoe gaat het met jou? Hier vanochtend wat bloed gespot. Dacht dat het game over was. Ik zkh bellen om te zeggen dat mij menstruatie was begonnen (was helderrood), vervolgens rest van de dag niets meer te bekennen. Gewoon verder gegaan met de Utrogestan dus. Echt vreemd. Zit op 10 dpo. Wat denken jullie? Zkh gaf aan dat het een gesprongen adertje kan zijn geweest. Verder eigenlijk niet echt klachten. Afgelopen week wel veel last gehad van steekjes bij de baarmoeder/lies en ook wat steken in een borst (zaterdag). Verder niets bijzonders.
@sannee.. Mooi 2 eitjes.. Veel klusplezier!! Hier zegt de gyn inderdaad avond van de pregnyl spuit en 2 dagen later (dag van eisprong) maar elke gyn zegt weer iets anders... @ knorrie... Nee vorige keer maar 1 ei.. Nu waren er rechts wel wat meer kleine eitjes die er redelijk uit zagen.. Weet niet waarom ze zo bang zijn op overstimulatie daar ik totaal niet op medicatir of operatie heb gereageerd en pas bij 150 ie spuiten resultaat had.. Ze hebben het wel over bms dat dik is dit zou aangeven dat de eierstokken toch aan het werk zijn.. Nja ga nu alweer week 3 met spuiten in geloof niet zo in de overstimulatie bij me... Wel hoe langer ik nog in deze cyclus blijf ronddwarrelen omdat ik naar hen moet luisteren qua ie .. @ mrijkepijke.. Aaah hopelijk groeit er eentje mooi door zodat jullie snel kunnen klussen!! @mz25.. Ja ik snap het ook niet.. Als er een volgende cyclus komt mag ik waarschijnlijk wel gelijk op 150 starten... Tussen ophogen moet een week tussen zitten ivm kans op overstimulatie en daar ze eerst rustig wilde ophogen omdat bms dik was en kand op overstimulatie groter was.. Nja mijn lichaam is lekker eigenwijs en reageert dus niet zoals de meeste vrouwen wat daar komen.. Zie de gyn ( in opleiding) soms moeilijk en hard nadenken als ik daar ben haha... Oh wat gek die bloeding kan het een innestelingsbloeding zijn? Hopelijk is het een goed teken en ben je snel van dat wachtbankje af.. Wanneer is je nod?
@ Mrijkepijke; Fijn dat er weer wat gebeurd! Ik duim voor je morgen. @MZ; Nog bloedverlies gehad? 10 dpo zou wel heel vroeg zijn! Late innesteling? @ Vlindertje; Balen zeg dat de gyn niet wilt meewerken. Ooit een sec opinion overwogen? Hier gisteren de Pregnyl spuit gezet door ml. Mijn god wat deed dat zeer! Op dat moment brande het vreselijk en nu doet die plaats nog steeds zeer als ik eraan kom. Vanavond aan de klus en dan fingers crossed! Kan na vier maanden bijna niet geloven dat we weer op het wachtbankje zitten! Mag de dag voor kerst een test doen. Zou toch een leuk cadeautje zijn..?!
Ha dames, er is weer veel gebeurd. Helaas niet meer dames die een positieve test hebben deze ronde maar gaat zeker komen!! Hier gaat het gelukkig erg goed. Donderdag de echo gehad en een prachtig hartje gehoord en het wordt al een echt mensje lijkt het. Ik ben nu officieel weg bij de gyno en aangemeld bij een verloskundige. Heel onwerkelijk en erg spannend allemaal. Ik ben op 11 juli uitgerekend, heel toevallig is dat onze trouwdatum Kwaaltjes vallen mee, moeheid hoort er deze weken erg bij en veel last van brandend maagzuur. Vandaar nog zo laat wakker nu haha. Ik hoop dat het voor jullie nu ook snel raak is. liefs..
Lang leve de rennies soeppie!! Wel die sinasappel nemen hihi Nu lekker er van gaan genieten he... Datum klinkt nog zo ver weg maar is zo!!! Vandaag controle gehad we hebben er nu een van 15 Vrijdag terug en dan waarschijnlijk spuiten! Blijft weer spannend
soepukkie; wat fijn dat het goed gaat!!Wanneer heb je de volgende echo? lekker genieten meis!! Mrijkepijke; netjes dat er nu 1 aan het groeien is!! hopen op vrijdag voor een goed ei zodat je het weekend kan klussen hihi!! sannee; succes op het wachtbankje!! ja ik heb dat gevoel ook wel eens met spuiten.. en als ik dat gevoel had dan had ik erna ook een flinke blauwe plek haha! is het bij jou nu ook blauw? mz25; ooh wat raar een bloeding.. heb je nog bloed gehad?? en wanneer zou jij mogen testen?? Hier alles rustig aan.. heb een andere psycholoog benaderd omdat de psycholoog waar ik 1x was geweest maar een klein beetje word vergoed.. ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt. vrijdag mag ik weer voor een echo ! Liefs xxx
@Vlindertjeh: hopelijk mag je volgende ronde wel hoger starten. Maar misschien is dat wel niet meer nodig. In mijn ziekenhuis zijn ze ook voorzichtig met ophogen. Snap het ergens ook wel weer.... @Sannee006regny spuit is idd erg gevoelig. Heb er daarna ook nog een paar dagen last van op de plek van de spuit. Verder merk ik er niets van eigenlijk. Eindelijk weer op het wachtbankje, hopelijk voor de laatste keer @Soepukkie: fijn dat de echo goed was!! Moest je ivm de MMM eerst naar de gynaecoloog ipv de verloskundige? Uitgerekend op jullie trouwdag, wat speciaal. Zegt natuurlijk nog niets. Maar een klein percentage van de baby's wordt op de uitgerekende datum geboren. Zou wel leuk zijn. Fijn dat je weinig klachten hebt! Willen jullie weten wat het wordt, en heb je een voorgevoel? @Mrijkepijke: wat fijn zeg 15 mm. Bijna de Pregnyl en dan weer aan de klus!! @Unbelievablee: spannend vrijdag echo! Ben benieuwd. Idd ff goed uitzoeken hoe dat met vergoeding zit, anders verder kijken. Genoeg goede psychologen. Voel je je verder al wat beter? Hier gisterochtend nog 1x bloedverlies gehad bij het afvegen. Sindsdien niets meer. Spannend. Vrijdag is mijn NOD (26 november pregnyl gezet) en dan ga ik dus testen mocht er nog geen menstruatie zijn. Zou de Utrogestan de menstruatie tegen kunnen houden (voor de dames die dit gebruiken). De gynaecoloog zegt van niet maar ik heb verder eigenlijk geen kwaaltjes dus kan mij niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn.....
hoiii, mz25; hmmm opzich gaat het nu wel even beter..heb afgelopen dagen er echt weer even doorheen gezeten.. maar het verschilt echt dag tot dag haha! ik hoop voor je dat het gewoon raak is! niet iedereen heeft kwaaltjes hihi! Als je in de mmm zit en je bent zwanger krijg je (bij ons iig) de eerste echo bij de gynaecoloog (met 7 weken). en daarna met 9 weken ongeveer naar de verloskundige. ik heb vandaag zo'n raar gevoel in mijn buik... herkennen jullie dat gevoel dat als je je bijvoorbeeld uitrekt of iets dergelijks het net lijk of er in de buik iets lijkt te scheuren?( haha is natuurlijk niet maar voelt zo). nou.. slaap lekker allemaal! Liefs xxx
@ Soepukkie; Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat. Heb je het de omgeving al verteld? En zo ja, hoe dan? Nieuwsgierig! @ Mrijkepijke; Super dat hij door gaat groeien! Dat moet vrijdag wel goedkomen lijkt me! @ Unbelievable; Sorry ik ben de draad even kwijt! Waar krijg je vrijdag een echo voor? FM? Sorry!! @ MZ; Spannend hoor! Ik ben heeeel benieuwd vrijdag!! Hier geen pijn meer op de plaats van de Pregnyl. Wel hele pijnlijke tepels, buikpijn en met vlagen misselijk. Als ik geen Pregnyl had gespoten zou ik zweren dat ik zwanger was, haha! Hoelang houden jullie die klachten?
sannee; ja fm hihi. geeft niet! Vandaag eerst nog een lange dag werken pffff, echt zoooo geen zin in!! ik zit even te denken hoelang ik altijd last hou van de ovitrelle.. maar dat weet IK zo niet.. De ene keer een hele week en de andere keer niets.. Succes meis! Liefs xxx
dat lijkt me sterk sannee hihi. is bij iedereen natuurlijk weer verschillend, maar achteraf toen ik nadacht dat het raak was had ik vanaf de innesteling kwaaltjes om maar zo te zeggen haha! Maar dat had jij ook toch? jij had je innesteling ook zo goed gevoeld als ik t goed zeg? fijne avond allemaal! Liefs xx
@Sanne006: ik heb nooit klachten van de pregnyl. Is echt bij iedereen verschillend. Hier vanavond maar getest. Helaas niets te zien. Menstruatie ook nog niet begonnen maar dit kan komen door de Utrogestan lees ik op internet. Ga er dus vandaag maar mee stoppen dan kan het op gang komen. Behoorlijk balen dus maar op naar ronde 5 met Gonal F en Pregnyl. Die is midden in de kerstvakantie en ml en ik zijn tweek weken vrij. Flink aan de slag dus.
@ Unbelievable; Ik kan me niet zi goed herinneren wanneer het begon. Volgens mij toen ook al vrij snel pijnlijke borsten. Helaas zit er niks anders op dan wachten. @. MZ; Wat balen zeg!! Weet je zeker dat het hem niet meer wordt? Wanneer is je NOD?
zoo de fm gehad.. nog niet echt iets te doen.. 2 van 7 geloof ik dus maandag terug . had even gevraagd waar doe pijn vandaan kan komen en ze zei dat dat Door het spuiten kan komen omdat je eierstokken groeien. dus weer wat wijzer haha! fijne dag allemaaaal!
@Sannee006: vandaag is mijn NOD. 26 november de pregnyl gezet. Nog steeds geen ongi. Wel sinds gistermiddag gestopt met de Utrogestan bolletjes omdat ik lees dat dit de menstruatie tegen kan houden.