Auw auw...fijn die ovitrelle... Mijn borstel voelen als meloenen die op knappen staan...djuh wat doen ze zeer!!! Verder gevoelige onderbuik Nu maar gewoon een goede week afwachten Altijd vervelend als iemand dichtbij zo snel zwanger raakt he...ik zou er ook een vervelend gevoel bij hebben hoor. Ik weet dat mijn schoonzus met haar nieuwe man ook nog graag een kindje willen, maar samen hebben ze al 5 kinderen dus mijn gevoel zegt doe normaal en geniet van wat jullie hebben. Hou me mening mooi voor me want ze doen toch wat ze willen....
@soepukkie he wat naar beide bijna hetzelfde uitgerekent ik zou het niet fijn vinden iedergeval maar goed nu maar het beste van maken weet verder geen tips @mz nu alweer spuiten dat gaat snel zeg owh geen idee hoe dat hier zit met kerst ook niks over gehoord vandaag hier een echte ''piep'' dag niks te zien op de echo en vanavond dus mijn eerste 112,5eh spuit gezet baal er zo van elke keer die teleurstelling heb inmiddels echt het idee dat het nooit meer raak gaat zijn
@Mrijkepijke: ik heb nooit last van de Pregnyl. Wat kan dat per persoon verschillen zeg. Een week wachten valt nog mee, spannend @Anoniempje1989: gaat zeker snel. Bij mijn ziekenhuis is het lab dicht en worden er minder echo's gemaakt. Balen zeg nog steeds niets te zien. Snap dat je daar moedeloos van wordt en het idee hebt dat het niet snel meer zal lukken. Ik ben nog nooit zwanger geweest maar toch ook al 1,5 jaar bezig. Heb zelf ook vaak het idee dat het nooit gaat lukken. Gewoon omdat ik het zo graag wil. Van het weekend even afleiding gezocht. We hebben en leuke verre reis op de agenda staan. Eerst naar Dubai (5 dagen) en aansluitend Zuid-Afrika (2 weken) in januari 2016. Het duurt nog even maar van de zomer moet er al geboekt worden en de tijd vliegt.
Mrijkepijke; ja fijn is dat hè!! herkenbaar hahah! en ja.. spannend.. hoezo maar een weekje wachten tot je het weet trouwens? hihi nieuwsgierig! soepukkie; dat is idd erg vervelend! ik snap goed dat jullie het raar en vervelend vinden! probeer er misschien toch eveb met ze over te praten? mijn broer en schoonzus zijn ook bezig met kinderen. maar ze heeft endimeditriose (ik typ t helemaal verkeerd geloof ik haha!) en ze heeft haar eerste ivf poging gehad. die is mislukt. ik had het heel vervelend gevonden of hoe moet ik dat zeggen... als het bij hun wel meteen was gelukt. Ze zijn net 2 jaartjes samen enzo. ja lang verhaal haha! anoniempje; ja echt gewoon k*t dat het allemaal ff tegenzit!! Ook voor jou komt er gewoon een mooi ei!!! Knuffel! mz25: wauw super gaaf zo'n verre reis!! Echt iets om.naar uit te kijken!! Echt gaaf hihi! Hier vanavond fm gehad en 1 was 8 bij 12,5 en 1 was 9.. dus heeeeel langzaam groeien ze!! vrijdag pas weer terug. Verder gaat het wel goed op het moment.. slaap wel slecht! sinds ik weer ben begonnen met spuiten heb ik weer zoooo veel nachtmerries en dromen!! heeft iemand dat nog meer?? slaap lekker!! Liefs xxx
@mz lijkt me schitterend die kanten uit! vooral dubai en boeken is alvast de voorpret logisch dat ze er dan minder zijn hun willen ook ''vakantie'' maar voor jou komt het wat minder uit ja het geduld raakt echt op wel 1x zwanger geweest(nooit zwanger gevoelt) maarja we wachten woensdag weer af @unbelievable die nachtmerries heel herkenbaar en het slechte slapen ook zie het regelmatig minimaal 1 uur worden voorheen was dit niet zo daarbij word ik om een of andere duistere reden bijna elke nacht vermoord(nachtmerries) laatst nog met een fondueprikker door een blonde vrouw haha maar schrik er dus wel vaak wakker door balen maarja helaas niets aan te doen mooie meting heb je gehad nog klein maar ze groeien!! hier het idee (of me lichaam houd me voor de gek) dat die 112,5 eh wel wat doet voelde net wat steekjes links en rechts maarja wil niet veel zeggen denk ik dacht ze van de week ook te hebben gevoelt zonder resultaat dus
anoniempje; pfff gelukkig ben ik niet de enigste! hahaha en achteraf denk je.. huh? waar komen die dromen toch vandaan! Zo raar! ik word ook altijd super moe wakker.. en ik heb vandeweek gedroomd dat mijn beste vriendinnetje ineens zwanger was en het mij niet durfde te vertellen enzo (ze wil echt nu nog geen kinderen haha). en dat ik iemand mishandelden met een haak zo een die piraten altijd hebben haha! en eergisteren droomde ik dat mn vroegere bas issi hol vriendje me wilde zoenen hahaha! en die steekjes kunnen best een teken zijn idd van dat het nu aanslaat! Wanneer mag je ook alweer terug? liefs xx
@unbelievable die dromen komen echt door de hormonen denk ik beginnen idd als ik start met spuiten dat moe wakker worden herken ik ook wel ookal kan ik blijven liggen tot wanneer ik wil die steekjes had ik eerder deze week ook maar toen was er dus niks te zien gok dat de hormonen dus dan aangekomen zijn maar niet meer krachtig genoeg zijn? woensdag 13:00 heb ik weer een afspraak
Ik moet ipv vrijdag op dinsdag testen in verband met de feestdagen dus vandaag over een week mag ik al testen Op advies van de echscopiste dus iets minder dan 2 weken Ooh die reizen lijken me geweldig! Ook een tip, weekendje Riga, Letland!!! Echt geweldig hoor doen als je de kans hebt....
Haaaa wat hebben jullie veel gekletst in een paar dagen tijd!! @ Soepukkie; Hier helaas ook geen tips! Kan me wel voorstellen dat het een beetje vervelend overkomt. Misschien inderdaad toch over praten? Je hebt nog 9 maanden om het goed te maken! @ MZ; Fijn dat je weer bent begonnen met spuiten! Ik vind het soms zo lullig dat we dit soort zaken om de feestdagen heen moeten plannen. Hoe vind jij dat? Met betrekking tot jullie vakantie! GE-WEL-DIG!! Maar... Wat als je nu ineens zwanger raakt? Of tegen die tijd?? Wij durven amper iets vooruit te plannen, want wie weet... Nu in maart New York toch wel vastgelegd, maar dat is zo! @ Mrijkepijke; We mogen op dezelfde dag testen!! Spannend!! Ik heb me voorgenomen dat ik echter een dagje wacht (om zeker te weten dat ik niet ongesteld wordt). Aan mijn humeur kan de hele familie tijdens het kerstdiner merken wat het geworden is. Hoe voel jij je? @ Anoniempje; Balen zeg dat de eitjes niet doen wat je wilt! 112,5 IE dat is echt behoorlijk wat. Weet jij tot hoeveel ze kunnen blijven ophogen?? @ Unbelievablee; Fijn dat je eitjes al weer beginnen te groeien. Met betrekking tot je nachtmerries dat is echt rot! Ik heb dat gelukkig niet, haha. Praat wel in mijn slaap, maar dat doe ik blijkbaar al heel lang. Hier nog steeds aan het wachten.. En wachten.. En wachten.. Heb alle kenmerken van een zwangerschap, maar dat zal de Pregnyl nog wel zijn. We wachten nog maar even verder..
@sanne in de menopur app zie ik dat het tot 225eh gaat dus ben nu al op de helft van de hoeveelheid heb nu stiekem wel wat hoop voor morgen heb gister wat steekjes gevoelt maar kan natuurlijk ook zijn dat me lichaam me voor de gek houd ik zal het morgen wel zien om 13:00 weer een echo spannend meid hou je het nog een beetje het wachten of wil je al testen?haha
@Unbelievablee: hopelijk zijn ze vrijdag nog meer gegroeid. Ik heb ook last van dromen maar eigenlijk vooral tijdens de twee wachtweken. Komt denk ik door de Pregnyl en de Utrogestan. @Anoniempje1989: heel veel succes vandaag!! @Sannee006: wij zijn op huwelijksreis geweest naar New York. Zo gaaf. Ik vind het plannen om de feestdagen niet echt erg. Ben al lang blij dat dat kan en dat we gewoon door kunnen. Zowel mijn ouders als schoonouders weten het en begrijpen het ook. We boeken pas van rond september, mocht ik dan nog niet zwanger zijn. Mocht ik in de maanden er na zwanger raken dan kunnen we gewoon gaan omdat je in principe gewoon mag vliegen. Mochten we toch al een kleine krijgen voor de reis dan passen mijn ouders 3 weken op. De reis kan dus eigenlijk altijd door gaan behalve als ik rond april/mei zwanger raak want dan ben ik in december/januari uitgerekend en mag je dus niet vliegen. Maar dan hebben we de reis toch nog niet geboekt. Die klachtjes zijn waarschijnlijk inderdaad nog van de pregnyl., alhoewel het niet hoeft natuurlijk Dames op het wachtbankje: spannend voor jullie zeg. Duim duim duim... Hier vandaag en morgen nog werken en dan vakantie tot 5 januari. Vrijdag weer FM.
@mz succes vrijdag mocht ik je verder niet meer treffen Alvast een hele fijne vakantie en fijne feestdagen gewenst! thnx spanning slaat toch wel toe weer pff heb wel wat steekjes gevoelt links en rechts maarja wilt niks zeggen helaas
Dames, even een berichtje van mijn kant. Ik zit er even emotioneel helemaal doorheen. Gisteren moest ik ook huilen na de iui toen ik nog even omhoog moest blijven liggen gelukkig was de gyn toen al weg. Gisteren om het minste of geringste kon ik wel in janken uitbarsten. Alles komt bij elkaar nu. Deze week afscheid op mijn locatie. Al die lieve kadootjes en kaartjes van ouders en kinderen gaat me toch echt aan het hart. Iedereen is zo vol lof over mij. die stomme rommelige cyclus dit x. Gisteren wel iui gehad met 2 mooie eitjes maar ik blijf vloeien. Geen bloed maar echt donkerbruine rommel. Sinds gisteren is dit weer erger waardoor de iui ook niet makkelijk verliep. In het zkh denken ze dat we gewoon kans maken deze ronde,maar wel afgesproken dat mocht dit niet zo zijn ik deze ronde nog te goed hou. Ik jen daarom ool besloten dat ik tot aan dat ik weer ongesteld wordt nog 30 december. Ik dit even op een laag pitje ga zetten. Merk dat als ik jullie verhalen lees ik denk iedereen is straks zwanger en ik met mijn stomme cyclus niet. Sorry ligt niet aan jullie hoor maar gewoon al die emoties. Lieve dames, ik hoop dat de dames die voor 30 december hun nod hebben een hele mooie test in handen mogen krijgen. Voor de dames die straks op het wachtbankje komen te zitten, ik zal voor jullie duimen dat ook jullie het nieuwe jaar goed in kunnen gaan. Ook alvast fijne feestdagen en een goed nieuwjaar! 🎉🎄
@ Knorrie; Gads, een baaldag! Sterkte meis en hopen dat het morgen beter is. Ik begrijp dat je even afstand doet. Heeft mij toen ook goed gedaan. Kom gerust weer kletsen als jij er aan toe bent! Een gezellige kerst ook voor jou en ml en een spetterend nieuwjaar tegemoet! @ MZ; Jullie hebben de reis echt helemaal gepland. Gaaf hoor! En wat een vooruitzicht. Merk ik met NY ook! Ik ben eindelijk ook eens ergens anders mee bezig als het traject. Succes met je FM morgen!! @ Anoniempje; Hoe was je FM? Had je het goed gevoeld? Ben benieuwd! Hier vandaag een paar plekjes bruinige afscheiding in mijn broekje. Iemand enig idee wat dit kan zijn? NOD is pas de 23e.
@knorrie he bah logisch dat je een beetje afstand neemt fijne feestdagen ondanks alles meid! hopelijk tot snel weer @sanne euhm ja er lijkt wat te zitten 10mm nu links voelde 2x steekjes links 1x rechts dus kan kloppen maar erg dubbel gevoel misschien zat die er al en hebben ze hem eerder niet gezien het is nog erg klein bruin vlekje oud bloed dus? misschien innestelbloed wat er nu pas uit komt? vandaag een fijne wachtkamer dag gehad hoop dat niet meer mee te maken kwam in een lege kamer aan toen kwam er uiteindelijk een huilend meisje naast me zitten met familie daarbij was het hartje gestopt met 9 weken en nu moest ze een afspraak maken om het weg te halen of medicatie aanvragen om het op te wekken uiteindelijk liep zij net de deur uit de deuren slaan dicht aan de andere kant gaan de deuren weer open nog een koppeltje ik zie in die handen 4echo's heel leuk allemaal maar ging nog even vertellen ja nu kan ik mijn papa vertellen dat hij een kleinzoon krijgt en dat gebeurde eigenlijk allemaal in 5 minuten wat een rare bedoeling was dat even
Anoniempje ik zou met stomheid geslagen zijn, haha. Jij ook zo te zien! Wat is het verdere plan nu? Innestelingsbloeding zou kunnen.. Morgen moet de Pregnyl uit mijn systeem zijn, maar mijn (.)(.) doen nog steeds zeer, dus wie weet!
@sanne vrijdag weer een echo om kwart voor 11 oeh ik heb goede hoop voor je toen mijn borsten zo zeer deden was het raak! hoop het zo voor je spannend!!!
Pfff zo hier ziekenboeg geweest Maandag grieperig en gisteren doodziek door buikgriep Pff wat een ellende zeg Gelukkig we zijn er weer! Gevoelige borsten zijn minder Wel gevoelige onderbuik Ben benieuwd of we een mooi kerstkado krijgen Kunnen alleen maar afwachten Knorrie dikke knuffel voor jou Het zit je ook niet allemaal mee he Voor jou hopelijk ook fijne feestdagen en hopelijk kom je snel weer terug!
@ Anoniempje; Succes dadelijk! Laat je het ons weer weten? @ Mrijkepijke; Bah er zijn zoveel mensen ziek! Fijn dat je nu weer een beetje beter bent. Lieve dames ik heb jullie ervaringsmening nodig!! Ik zit 11 dagen na de Pregnyl en 5 dagen voor mijn NOD... Vanmorgen toch stiekem een test gedaan en deze was heel licht positief... Wat mag ik hiervan denken? Laatste restje Pregnyl of eerste HCG van mijzelf?