Chimpie we zitten met redelijk wat dames op het wachtbankje volgens mij... Sannee006 22 jaar Wacht op NOD 16/17 september Soepukkie 26 jaar Wacht op NOD 20 september MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september En jij en Unbelievablee natuurlijk! Kan dit kloppen??
Dacht ik in begin ook, maar volgens mij wachten de meeste op bloeding om daarna te mogen starten met nieuwe ronde, ivm cystes toch? Met wachtbankje bedoel ik echt de mensen die aan het wachten zijn om zwangerschapstest te mogen gaan doen....... Excuus als ik het mis heb qua mensen, probeer alles te onthouden, maar lukt niet hard
Dat durf ik inderdaad ook niet met zekerheid te zeggen! Ik weet in ieder geval zeker dat op het wachtbankje zitten: Jij, unbelievablee en ik!
Sorry Sannee is echt geen desinteresse, gewoon die zeef zonder bodem!!! Wil iedereen die ook op wachtbankje zitten voor de spannende zwangerschapstest dit nog keer doorgeven of aanvullen? ( echt alleen wachtbankje om te testen bedoel ik, maakt het nog overzichtelijker) Nogmaals excuus.
Loesjek jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl 13 sept IUI Knorrie24 28 jaar Zit in 2e ronde Gonal F & Pregnyl i.c.m. IUI (16 september fm) Sannee006 22 jaar Wacht op NOD 16/17 september Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) Soepukkie 26 jaar Wacht op NOD 20 september MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september MandyX- 27 jaar- Start op dag 3 met een kuurtje Clomid Mrijkepijke - 29 jaar Start met 1e ronde Gonal F & Pregnyl Test Wachtbankje..... Sannee- NOD 16/17 sept Unbelievable- NOD 17 sept Chimpie- NOD 29 sept
Ik zit ook op het wachtbankje, vandaag geprikt voor progesteron grr ook door de ader geprikt, ze dacht dat hij dieper zat :S Loesjek jaar Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl Chimpie 35 jaar, 7jr MMM Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl 13 sept IUI Knorrie24 28 jaar Zit in 2e ronde Gonal F & Pregnyl i.c.m. IUI (16 september fm) Sannee006 22 jaar Wacht op NOD 16/17 september Hedwig 26 jaar Zit in kuurtje Primolut 8 september prikinstructie 15 september uitgangsecho Unbelievablee 23 jaar Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !) MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september MandyX- 27 jaar- Start op dag 3 met een kuurtje Clomid Mrijkepijke - 29 jaar Start met 1e ronde Gonal F & Pregnyl Test Wachtbankje..... Sannee- NOD 16/17 sept Unbelievable- NOD 17 sept Chimpie- NOD 29 sept Soepukkie 26 jaar NOD 20-21 september
Hoi soepukkie spannend en balen dat ze door ader heen hebben geprikt! Sorry ik dacht dat je op wachtbankje zat om te starten met een behandeling....excuus verkeerd begrepen. Dus jij mag 20 sept een zwangerschapstest doen, spannend ook! Mag ik nog keer vragen hoe het ook alweer zat bij jou? Waarom prikken ze tussendoor op progesteron?
Dan klopt mijn oorspronkelijke lijstje dus toch Chimpie, hahah! Zal inderdaad die bodemloze put zijn! Mijn arm ziet er vandaag (dag 3) zo uit... Erg sexy!
Sodejuu dat ziet er lekker uit! nu net deze dagen lekker nazomer weer is.. mensen zullen wel denken :S Hier ook opt wachtbankje.. van provera tel de dagen af! Ben blij een groepje gevonden te hebben dat lekker doorkletst! fijne avond meiden!
Woow Sanne zo erg ziet mijn arm er dan niet uit. Alleen beetje blauw in mijn arm. Ik heb zaterdag 6 september laatste echo gehad na 8 dagen Gonal spuiten en toen zagen ze de twee eitjes die ze 2 dagen ervoor zagen niet meer. De donderdag ervoor waren er 2 eitjes te zien van 15 mm. Gyn gaf aan dat ze dan uit zichzelf moeten zijn gesprongen want krimpen doen ze niet zo snel. Een week later moest ik dan prikken om progesteron te checken want dat moet voor de innesteling weer op peil zijn legde mijn gyn uit. Gelukkig klussen we sowieso meer als ik spuit met gonal, voor het geval, dus het is nu afwachten en ook wachten of de uitslag van progesteron goed is. Gyn vroeg me nog of ik het erg zou vinden als het een tweeling zou worden omdat er 2 waren gesprongen maar dit is de 1e keer dat we eindelijk eens resultaat hebben gehad. 2x clomid sloeg niet aan en 1e x spuiten kreeg ik een overstimulatie van 4 eitjes dus ook afgebroken. Het lijkt erop dat volgende week een spannende week voor veel van ons wordt!! Nu hopen dat het een goede week wordt!!!
Hoiii! Hahaha sanne jou arm lijkt op die van mij toen!!! Echt een super raar gevoel was dat! En je typt de woorden uit mijn mond over het gevoel hebben vam zwanger zijn of niet.. kan het niet meer precies natypen want staat op de vorige bladzijde haha! Maar ik heb niet meer zo veel steekjes maar wel echt een opgeblazen gevoel pfff.. en moe!! Leuk he mandy, zon groepje!! Vind het echt leuk en fijn om met jullie te praten!!! Hihi. Oe spannend Soeppukkie! Ik heb altijd gezecht dat ik een 2 ling wil haha! Maar zal wel veel werk zijn. Spannend voor jullie!!! Ik ga zo maar eens proberen te slapen. Ik heb trouwens wel een vervelende 'bijwerking' van de hormonen.. krijg eczeem op mijn hoofd. De gyn zei dat het door de stress en lage weerstand door de hormonen kan komen. Hebben jullie ook zoiets?? Ik heb zoiezo een gevoelige huid kwa stress en eczeem.. en wil geen hormoonzalf gebruiken! Bah.. iemand tips? Hihi. liefs xxx
Wow dat is idd een flinke arm zeg! Auw! Zat er helemaal naast met lijstje excuus. Een tweeling....dat zou wel heel mooi zijn zeg, echt spannend. Net gehaast uur rijden vanuit werk naar kliniek en nu ah wachten in wachtruimte...ML zat er al een uur, was al klaar de schat. Ben benieuwd, hopen dat dit dan eindelijk zo zo welkome geslaagde poging wordt Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Gaat lekker met het bloedprikken hier Heb zelf ook wel eens een hele blauwe arm gehad, maar nog nooit dat ze door de ader heen prikken. auw dat lijkt me echt pijn doen. Gelukkig de laatste paar maanden geen bloed meer hoeven te prikken. Voor de dames op het wachtbankje, ik hoop echt voor jullie dat je straks een mooie test hebt. Oohh dames zo herkenbaar die zeef als geheugen. Ik heb het sinds we aan de hormonen zitten echt ook heel erg. Dan sta ik in de winkel en denk ik wat moest ik ook alweer halen, maar kan er dan niet meer opkomen. Daarom altijd maar en briefje schrijven haha. En idd net zo hier. Lees alles, maar zodra ik iets moet gaan typen denk ik wat stond er ook alweer. Offfff het is de leeftijd Wordt maandag alweer 28. Soepukkie, Zoals ik altijd meekrijg uit het zkh is dat een eitje vanaf 14 mm zeker weten gaat springen. Een 2ling hebben wij ook paar x kans op gehad. Vind het zelf geen probleem lijkt me wel leuk zelfs. En je hebt meteen 2 kids Mandy, Ben je het wachten al zat? Haha. Ik ben altijd zo ongeduldig wanneer ik een kuurtje krijg. unbelieveble, Ik weet niet of het eczeem is, maar ik merk dat als ik clomid krijg, mijn wangen heel rood worden en gaan jeuken en schilferig zijn. Ziet er niet uit. Ben verder niet bekend met eczeem ofzo en heb dus ook geen idee of dat het is. Met het spuiten heb ik er overigens geen last van. Maar wel ontzettend vervelend voor jou, en dan ook nog op een plek die opvalt. Als het nu op je arm zit kun je het nog bedekken.
Succes chimpie, ik hoop ook voor jullie dat deze poging slaagt. mogen jullie niet thuis het zaad produceren? ( om het maar zo te zeggen haha)
Zou denk ik wel kunnen, maar hij vind niet heel erg om hier te doen, is niet het meest romantische hokje maar goed
Ha dames! Wat spannend de kans op een tweeling. Toen we voor onze flint bezig waren hadden we 3 follikels die groot genoeg waren. Ik kreeg dan ook eigenlijk het advies om te stoppen. Ik heb toen besloten om door te zetten omdat dat de 1e keer was dat mijn lichaam erop reageerde... Nou het resultaat maakt nu een enorme puinhoop van de woonkamer! Ook nu zou ik bij 2 follikels gewoon doorgaan Mijn vriend zei afgelopen week nog lijkt me zo leuk een tweeling haha We wachten maar af wat het gaat brengen Nog 2 tabletten provera en dan afwachten op de menstruatie Ik begin trouwens met 50 ie gonal f....
Haha Knorrie Arts begon ook al over waarom niet thuis produceren? "Is ons dit keer niet aangeboden, zei ML" volgende keer (die hopelijk niet nodig is)lekker thuis doen zei de arts, veel fijner voor jezelf. Ben weer 4,2 miljoen torpedo's rijker, ei was nog niet gesprongen, maar heb gister ook pas vrij laat de pregnyl gehad. Het is wel een mooi ei had hij gezegd, geen cyste of leeg blaasje kon hij zien. Normaal zit ML niet onder de 28miljoen, maar arts was tevreden, kon wel eens gebeuren zei hij (begon toen ook over dat thuis produceren), alles boven een miljoen is goed zei hij. Weer veel uitleg en info gekregen echt een super fijne arts!! Het is zelfs zo dat het lijkt alsof ik in die hele 7 jaar MMM nu pas dingen echt begin te snappen/ begrijpen........bizar of niet dan Nu op wachtbankje 29 sept NOD.....spannend!
Dag 4... En mijn arm wordt blauwer en blauwer... Zou dit kwaad kunnen ?? Soepukkie; Spannend hè! Bij mij waren er ook 2 eitjes gesprongen, dus ook verhoogde kans op een tweeling. Het lijkt ons best wel leuk en we dachten we proberen het maar, want nu hebben we dubbel kans dat het lukt! Unbelievablee; Ik heb heel mijn leven al eczeem gehad (dus niet van de hormonen). Ieder jaar lijkt het zich ook ergens anders te manifesteren. Twee jaar terug had ik het rond mijn ogen en dat was echt vreselijk. De dermatoloog zal me erom haten, maar hier mijn advies: NIKS doen!! Niet smeren, niet aankomen, niks! Iedere keer dat ik een ander smeerseltje gebruikte werd het alleen maar erger en erger. Op een gegeven moment ben ik met alles gestopt en toen ging het weg! Chimpie; Ik hoop voor je dat het gelukt is vandaag! Gek idee eigenlijk hè... Vandaag kunnen ze een mensje gecreëerd hebben!
unbelievablee, ik heb ook erg last van uitslag alleen bij mij zit het vooral in mijn nek, is opeens inderdaad gekomen toen ik begon met spuiten. En dan ook nog eens al tien kilo extra erbij :S Gyn gaf het denk ik aan omdat er 2 eitjes zijn gesprongen dat de kans groter is dat het een tweeling kan zijn, nu had mijn man ook een erg goede uitslag, gyn zat hem zowat op te hemelen dat dit 1 van de beste testen was die ze terugkreeg. Tja als je zoiets tegen een man zegt groeit het ego natuurlijk helemaal. Dan is het leuk als je volgestopt wordt met hormonen dus heb 1 x een breekpunt gehad waar ik zo hard moest huilen dat het alleen aan mij lag dat hij er zo van schrok en sindsdien heeft hij het niet meer over zijn "superzaad" zoals hij het noemde haha. Dus ja we wachten nog een week af, ik ben wel erg moe en soms ook een beetje misselijk. Maar zoals een paar van jullie al zeiden, je gaat er op hopen dat het niet door al die medicijnen komt. Ik heb hetzelfde, het ene moment denk ik: ow ik ben zwanger en dan een paar uur later denk je weer: nee joh komt gewoon door de medicijnen. Wow Chimpie, na zeven jaar duim ik echt voor je dat het nu eindelijk gaat lukken, je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig van de 4 miljoen. Sanne, ik weet niet of het echt kwaad kan, mijn arm is ook nog een beetje blauw van gisteren en het voelt alsof ik enorme spierpijn heb in mijn arm maar zo erg als die van jou ziet het er niet uit. Misschien weet je ha of het wel goed is? Wel leuk ook kans op een tweeling, mijn schoonvader is er al helemaal van overtuigd dat het er twee worden haha.
Dank jullie wel! Herkenbaar overigens soepukkie superzaad en stijgende ego Bij 2 eitjes is kans natuurlijk groter, maar ook bij 1 ei heb je kans op tweeling, ze delen zich nl pas achteraf.....vandaag weer hoop uitleg over gekregen. Die arts verteld alles zo interessant, hang zowat aan zijn lip. Vaak doorgaan blauwe plekken verschillende stadia's gaat straks ook nog zwart en paars worden waarschijnlijk en dan langzaam terug naar geel, denk eerlijk gezegd niet dat het kwaad kan, maar fijn is anders natuurlijk. Om zeker te weten misschien maandag even huisarts bellen (of huisartsenpost in weekend) Succes en oja by the way arnicazalf helpt tegen bloeduitstortingen/blauwe plekken