Auw!? Ineens vage kramp in me buik...vage ongesteldheid kramp maar dan heel zacht ( maar aanwezig genoeg om het te voelen) Gisteren lag ik om 2100 op bed en vandaag alweer zo moe....Zou het dan toch!?!
Ja maandag pas ... Vaag he? Hoop het zo dus wacht maar tot maandag af Verder nergens last van... Dat wachten pfff
Jaaa hopen dat het de tekenen van innesteling zijn!! Dat wachten is echt vreeelijk! Wel.slim om testen uit te stellen tot maandag! Kijken if je jezelf kan bedwingen dit weekend !!
Ik ga gewoon niks in huis halen Vorige keer werd ik na het testen ongesteld Dus hou maandag / dinsdag maar aan...ben erg benieuwd
klinkt heel hoopvol mrijkepijke! vandaag weer fm gehad en hij was nu 16 mm dus groot genoeg! zaterdag krijg ik iui. moet dus vanavond om kwart voor 6 de ovitrelle zetten. nu spuit ik normaal de gonal om half 7, die hoeft dus niet meer. zouden jullie nu bv eind van de middag nog een spuit gonal geven om hem een extra boost te geven of niet?
Spannend Olikadee, waarom toch gekozen voor de iui? Ik denk dat het niet echt zin heeft om nog te spuiten? Doe vooral wat je zelf t beste lijkt! Wens je heel veel succes!!!
heb gekozen voor iui omdat gyn zegt dat dat de kans net iets verhoogd (zaad wordt opgewerkt en in de baarmoeder ingebracht), en hij vond het een goed idee (vorige zwangerschap had lang geduurd en uiteindelijk laatste ronde voor ik met IUI zou starten was ik zwanger). Dus dacht dat ik het maar moest aangrijpen als ze me die kans geven. spuiten dacht ik misschien nog net zin als ik dat vanmiddag doe, dan is ie nog net ietsje groter. Vanzelf zal hij niet springen in die paar uur
Fijn dat ze zo met je meedenken! Geef je groot gelijk dat je dat nu meteen probeert! Ga voor je duimen!!!
Hoeis die dames!? Mrijke, hou jij het nog beetje uit qua spanning? Olakidee, morgen iui! Spannend!!! Succes Unbelievable, hoe was je echo?? Hier veel last van de primolut.... Blegh! Krjg altijd vreetbuien of conti ue trek van pri olut! Iemand hier nog meer ervaring mee? kan me gelukkig goed inhouden! Nog maar paar daagjs slikken en dan wachtenop ongi! Denk eind volgende week bloed te kunnen prikken en eerste week van maart echo en dan weten we hoe nu verder! Ben erg benieuwd! Moet zeggen dat zon pauze weekje(s) wel even lekker is! Niet meer om de dag de FMs, niet meer elke avond spuiten! RUST! kan me goed opwaarderen voor de nieuwe ronde!
Vond het ook heerlijk om even niks te hoeven Anne De vreetbuien herken ik wel van het traject met flint maar nu gelukkig niet. Ja hoor het lukt nog aardig. Heb nergens last van behalve dat ik doodmoe ben Vanmorgen met flint gezwommen en toen hij naar bed ging heb ik ook maar even een middag dutje gedaan Denk anderhalf uur geslapen maar als ik nu m'n bed weer inkruip slaap ik zo En dat is nu al zo beetje dag 4 Ben verder niet grieperig gewoon moe moe moe!!! We wachten nog maar even af!!!
Oké volgens mij snij ik me weer in mn vingers Waren bij de action en daar hadden ze 2 testen voor 1,50 Dus net geprobeerd en blijft spierwit grrr Maar goed nod zou maandag /dinsdag kunnen zijn dus dan is het nog vroeg Wacht maar gewoon af...
Je bent er nig vroeg bij mrijke!! Kan nog van alles gebeuren volgens mij! Blijftmoeilijk he die testdrang! haha Nog maar twee/drie daagjes en je weet het zeker!!
@mrijkepijke, het is inderdaad nog te vroeg om te testen! Ik mocht van de gyn pas 2 dagen na nod testen. Maar ik snap wel dat je de " verleiding" niet kon weerstaan.. Wachten duurt ook zo lang en je wilt graag weten waar je aan toe bent! Helaas nog maar even wachten
Ik heb as woensdag pas de echo! De tijd kruipt voorbij..... pfff Mrijkepijke spannend! mog ff geduld!! ik had testjes bij sensitest besteld en was daar erg tevreden over!! anne; is ook even lekker om pauze te hebben.... ofja pauze.. hqha! komt goed meis! nog even en je bent er weer volop mee bezig ! geniet er even van. liefs
Pff ik weet echt niet wat het worden zal Sinds gisteren avond wat hoofdpijn wat vaak begin van menstruatie betekent maar bij flint had ik ook veel hoofdpijn in het begin... Wanneer zou ik het beste weer kunnen testen?
Poeh ja da maakt het zo lastig! Als ma of di je NOD is... Zou ik voor e veiligheid pas woensdag testen... Mocht je dan nog niet ongi zijn geworden dan!! Is ook zo vervelend hoe gek je lichaam jezelf kan maken... Al die symptomen en klachten!! Ga heel hard voor je duimen!!
Wacht maar rustig af dan En hopelijk blijft het nog even weg dan... Hoe is t met jou Olikadee hoe is het gisteren gegaan??
Ja helaas kun je niet meer doen dan dat! Hier verder wel oke. Vandaag laatste dag primolut dus zal loop vd week wel ongi worden! Dan op 2e ongidag bloed laten testen en dan 7e dag echo bij de gyn en dan vervolg bespreken.... Wel spannend want kan prikken dan eventueel nog wel? Aangezien je daar op 3e CD mee begint normaal gesproken... Ook maar afwachtendus!