Alles goed gegaan gister. Iui voelde ik niks van. In de avond zelf ook nog een keer geklust. Een eisprong gevoeld. Zal toch wel gesprongen zijn? Gisteren was ik echt super moe, in de middag 2 uur geslapen. Verder ook veel krampen in onderbuik. Vandaag ook en veeel afscheiding. Nu afwachten... Anne volgens mij kan je tot dag 5 starten met spuiten..
Spannend mrijkepijke! En nu worden het ook spannende wacht weken voor jou Olakidee! Bij mij gaat het prikken priprima, gister wat zeurende buikpijn geen idee of dat goed is maar vrijdag eerste echo, ik probeer er van uit te gaan dat er vrijdag niks te zien zal zijn maar stiekem hoop ik toch wel heel erg dat er iets te zien is waaraan ze kunnen zien dat er er mini reactie is.
Test is nog steeds negatief Voel rechts onder flink wat steekjes... Snap er echt geen sodemieter meer van hoor...
Nog steeds negatief?? Pff wat een raar gevoel zal dat zijn!! Toch nog moed niet opgeven zolang je niet ongi bent... Bij sommige vrouwen test je pas op latere tijd positief! Als je eind vd week nog niet o gi bemt zal je altijd even kunnen bellen??
Met flint testte ik 2 dagen voor nod al positief Vandaag maar stoppen met de utrogestan Denk ronde 5...
Ga voor je duimen unbelievablee!! Spannend Hier vannacht buikpijn maar...niet ongesteld geworden.... Zucht.... Morgen nogmaals testen
Hier wel ongi geworden vandaag! Op naar vervolg... ben benieuwd! Ma of di gesprek met gynaecoloog! Sterkte beide!!
dames het was allemaal goed!!! precies 7 weken♡ we zijn helemaal blij.... pff wat een opluchting zeg! we hebben zelfs een filmpje mogen maken van het kloppend hartje!!! jullie volgen mij heeeeel snel dat weet ik zeker!!!! liefs
Gefeliciteerd meis Wat een bijzonder iets is dat he die eerste echo! Bij de volgende echo zie je gewoon een mini mensje!!! Geniet er maar lekker van!!! Het is je gegund
aaaah dankjewel! krijg helemaal kippenvel hihi! tis echt speciaal! en de gyn was ook helemaal blij hihihi! leuk is dat om te zien hè! Hoe is t met jou?
Kan me die eerste echo ook nog goed herinneren haha Ze worden alleen maar leuker hoor Ik voel me ( op verkoudheid na) kiplekker Geen enkel voorteken op menstruatie of zwangerschap Wordt er gek van! Morgen knal ik er een test tegen aan...
Wat ontzettend mooi unbelievable!!! Va harte gefeliciteerd is jullie echt gegund en wij gaan je zeker achterna in 2015! Wat bijzonder moet dst zijn een kloppend hartje...♡♥ Spannend mrijke! Benieuwd wat het gaat doen voor je!