Toch ongi geworden!? Mhhh balen joh! Sterkte! Hier gisteren gebeld om afspraak te maken.. Moest op 2cD bloed laten prikken (vandaag dus) en op CD7 afspraak voor echo bij de gynaecoloog. Nu blijkt hij pas volgende week donderdag te kunnen, grrr.... Op CD9 krijg ik dus pas te hore hoe of wat nu verder! Balen duurt zo lang... Straks zegt ie oke hebben nu een 0-meting... Dan volgende ronde met dit of dat verder gaan... Daar ben ik bang voora, weer maand (of langer..) weggooien! Nouja moet helaas dus nog even afwachten! Vandaag thusis gebleven wegens vreselijke rugpijn en menstruatiekrampen! Tot net gewoon thuis onder dekentje gewerkt en nu lekker genieten van paar vrije uurtjes! Lang leven eigen agenda inplannen en veel overuren hebben die ik nu dan kan opnemen
Zit hier niet heel vaak, maar zie weinig positiefs voorbijkomen. Hier nog in de wachtweken. Nu een week na IUI. Ben al vanaf de IUI bij vlagen extreem moe. Kan zo in de middag op de bank slapen als ik thuis ben, ga om de dag om half 9 naar bed. Niet normaal... Verder paar dagen terug wat krampen links onderin mijn buik (eitje zat rechts dus dat zal er wel niks mee te maken hebben). Omdat ik niks merk van de ovitrelle vraag ik me steeds af of ik wel een eisprong heb gehad.. van de pregnyl had ik altijd heel erg veel (zwangerschaps) klachten
Olikadee er zijn sinds ik hier zit toch al best wat dames zwanger geraakt hoor En tjah de kans op een zwangerschap blijft maar 20% zeiden ze tegen mij in het ziekenhuis Geduld hebben we nodig.... (dus als iemand weet waar het te koop is hoor ik dat graag) Hoop voor je dat het raak is Die vreemde steken in mn buik had ik bij flint ook wie weet wat er gebeurt nu toch Hou moed komt echt wel!!! Vanavond beginnen we weer met spuiten Ronde 5 alweer Toch al een emo week voor de boeg Mijn klein vriendje wordt volgende week zondag alweer 2!! Blijft altijd even slikken hoor terug denkend aan die heftige tijd rond zijn geboorte en erna Maar tegelijkertijd enorm trots op die kleine peuter van ons!
2alweer! Jeetje dat zal inderdaad voor bepaalde emoties gaan zorgen komende week! En dan ook nog spuiten..! Wanneer heb je je eerste controle? Hoe gaat het bij jou olakidee? Wanneer kun je testen? Hier verder geen nieuws... Nog steeds ongi en donderdag pas gesprek met de gynaecoloog... Afwachten dus voor mij!
Heb komende vrijdag alweer een meting dus ben benieuwd Nog steeds ongesteld, ik ben er gelukkig alweer bijna vanaf! Gisteren alweer begonnen met spuiten Olikadee hoe is het met jou
Dag dames, Ik mag me ook weer melden! Vrijdag start ik met spuiten van gonal f 50 eenheden. Vind het allemaal weer heel erg spannend Heb zelf in 2013 ook gonal f en pregnyl gespoten. Ben daardoor al bijna de 2e rond zwanger geraakt Hoop dat het dit keer ook weer zo snel gaat
@anoniempje, welkom! eerste baby ook via gonalF gekregen? snapte je "bijna" niet zo goed haha Zou zeker fijn zijn als het nu weer zo snel zal gaan voor je!! Hier vandaag naar de gynaecoloog geweest! Zit op CD9 maar ze hadden de nieuwe medicijnen niet op voorraad.. Nu moet ik dus tot woensdag 75IE puregon spuiten (omdat ik dit thuis nog had liggen!) en dan woensdag starten met... Uhh Fostimon Iemand daar ervaring mee?? Heb even zitten googelen maar het is zelfde idee als gonalf, puregon etc alleen zit hier een iets verhoogde waarde van LH in als ik het goed zeg! Wordt vooral gebruikt bij IUI of IVF. Hij hoopt dat ik hier wel sneller op ga reageren! Ben benieuwd! Ook weer starten met spuiten dus vanavond! fostimon is alleen stuk ingewikkelder om klaar te maken tov puregon haha dat wordt geklungel!! Hoe is eht met derest van de dames??
Toch weer aan de slag dus Anne, dsat is fijn. Mrijke hopen op een goede ronde. Ik heb gisteren op 11 dpo een test gewaagd omdat ik t niet kon laten, hardstikke wit. Denk niet dat ik zwanger ben. Was vroeg maar is m'n gevoel.. Ga nu pas weer testen als ik 4 dagen over tijd ben
Hihi zie nu taalfout. Maar bedoel indd dat onze eerste ook dmv gonal f en pregnyl is gelukt. Morgen mag ik weer beginnen voor het eerst. Vind het weer super spannend.
@olakidee, je bent idd ook nog vroe! Hoeft niets te betekenen nig natuurlijk!! snap de testdrang hoor!! Anoniempje, weet niet of het voor iedereen geldt maar ik vind ook elke nieuwe start en ronde weer spannend!! Is logisch toch? Gelukkig dat jij al een positieve ervaring hebt gehad met een kleine! Hoe heet hij? hoop echt voor je dat je nu ook weer snel en goed op gaat eageren! Spuitinstructie weer gehad en er klaar voor?
Elke nieuwe start en ronde is zeker spannend. Toen wij gisteren naar nij geertgen weer redden krijg ik flashback van de maanden dat ik er naar toe reed. Ik gun ieder vrouw hier een goede ervaring en hoop dat jullie ook snel met positief nieuws komen. Ja gisteren weer instructies gehad en morgen starten. Me kleine heet noah
Welkom anoniempje Spannend ook voor een 2e Heel veel succes! Olikadee, he toch zal toch niet he... Het is natuurlijk nog vroeg maar snap je gevoel goed Duim nog even door voor een wondertje Anne, ben benieuwd hoe je gaat reageren op dat nieuwe medicijn Toch weer spannend als je iets anders gaat proberen! Ik had vandaag op dag 9 eerste echo Alles nog rustig Ze zei nog " toen je hier kwam gaf je aan dat je tijd genoeg had en nu" Ben er helemaal klaar mee!! Laat die zwangerschap nu maar gewoon komen Hopelijk deze ronde meer geluk Nu eerst gaan genieten van ons ventje 2 jaar terug ging ik vandaag met verlof Niet wetende dat ik 2 dagen later al mama zou zijn... Blijft speciaal
Jeeeetjr wat fijn!! Gefeliciteerd! Toch beter dat je even gewacht hebt met opnieuw testen ! Wat spannend zeg! Had je een overduidelijk streepje? Lekker genieten nu dus!! !
Hier op dag 13 een follikel van 18 en een van 13 Morgenvroeg de ovitrelle Olikadee ik kom je achterna op dat zwangerbankje!!!