PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Net ff test gedaan nog niets te zien dus wacht nog 2 dagen en dan met ochtend urine! Ben benieuwd

2. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    En mrijke??? Wat spannend zeg! :)

Bij mij testuitslag binnen, uiterraad geen verhoging dus geen eisprong! Nu opgehoogd naar 112,5IE! Moet morgenochtend weer terug dus gaan we zien...
    Denk dat ik fout heb gespoten hahaha ze had het volgende uitgelegd:
    Met 1spuitje vloeitstof, 3ampullen van 75Ie klaarmaken. Vervolgens helft van vloeistof inspuiten en ander helft bewaren voor gisteren.

Nu was ik vandaag bij de apotheek en ik zou ampul van 150Ie krijgen ivm steriliteit etc van beware van 2e deel etcetc... Maar ze hadden hem niet op voorraad dus had weer 75Ie mee gekregen. Moet nu twee spuitjes klaar maken en dus ook 2x injecteren, alleen tweede spuitje voor de helft.
    Alleen maandag en dinsdag heb ik dus met 1spuitje met vloeistof 3amlullen klaar gemaakt... En nu krijg ik te horen dat dit dus niet zo is! Oepsie.... Hahaha de veroleegkundige legt het anders uit dan de apptheek! Lekker handig he?
    Blij dat ik vanaf morgen 1 ampul heb, kans op minder fouten dan aanwezif :p
    Geen idee wat dit nu doet voor mijn eitjes... Misschien omdat dosering zo "puur" was nu dat ik moegen eitje heb? Haha nee we gaan ht wel zien, verwacht er wei ig van eigenlijk!!

3. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Spierwitte test vanmorgen
    Echt wordt er gek van!!
    Dus weer afwachten en dan beginnen we maar weer opnieuw...

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Aaaah nee serieus? Wa houdt je lichaam je toch voor de gek zeg!! :(
    Wanneer verwacht je ongi nu?

5. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Binnen nu en 4 dagen fijn dat dat ook langer duurt door die utrogestan

6. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Nou vandaag ongesteld geworden
    Beginnen we dus weer opnieuw

7. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    He bah balen, maar je wistal dat ht zou komen! Scheelt dat je nu wel weer op ieuw kan beginnen! :)

8. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Ja precies dan maar zo snel mogelijk opnieuw beginnen toch? Hoe is het bij jou?

9. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ja niet zo best.. vandaag opnieuw geen eitje (eentje vsn bijna 10) maar ze gaat nu overleggen met de gynaecoloog en dsn belt zr mij nog terug.
    heb pas 1 keer groeiend eitje gehad bij eerste ronde en daarna ren eitjes meer gehad boven de 14mm. En zit nu ook al weer op hogere dosis fostimon.
    erg irritant dit en zo teleurstellend...even telefoontje afwachten over hor nu verder! Laatbhet wel weten! :)

10. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Wat gek dat ze steeds weg gaan!
    Wat heeft de gynaecoloog gezegd?
    Vreselijk dat je steeds een stap vooruit zet en weer 2 passen terug!

Hoop toch weer op die positieve testen golf van de afgelopen keer!

11. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Ik moet donderdag terug en dan afspraak bij de gynaecoloog. Moet gewoon blijven prikken en dan do derdag controle bij de gyn en dan moge,ijk gelijk het "hoe nu verder" gesprek!

12. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Pfff zit er even doorheen
    Vriendlief is vandaag jarig en juist vandaag krijgen we te horen dat schoonzus zwanger is van de 5e...
    Ze hebben dan verdorie 6 kinderen die ze niet eens aan kunnen maar hoppa doen er nog een bij...
    Even slikken en weer door gaan he...

13. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Vannacht vreselijk geslapen
    Bah wat kun je je toch beroerd voelen zeg
    Heel de nacht liggen malen
    Zie tegen de paasdagen op dan zitten we beide dagen bij schoonouders en dus zal het wel over die zwangerschap gaan van schoonzus.

Vanmorgen op het werk vroeg collega of ik toch zo verkouden was door m'n rode ogen
    Nou kwamen de tranen weer
    Werd plat geknuffeld door m'n lieve collega's en rest van de dag rustig aan gedaan
    Vanavond moet ik weer beginnen met spuiten
    Hopelijk eindelijk een succesvolle ronde
    Ben daar wel even aan toe

14. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Aaaah kut mrijke....! Snap de klap wel hoor! Wat vervelend van de schoonzus! Wel leuk voor hwaarschijnlijk maar inderdaad zoveel kids en dan denk je ook wel eens wordt ons toch ook wel gegund!! Dikke knuf! Helaas is het. Iet anders ook met de paasdagen... Door de zure appel heen bijten en blijven geloven dat het je ook gegund is voor een brusje voor flint! :)

15. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Anne hoe was het bij de gynaecoloog?

Hier gaat het wel, voel me nog wel klote maar kan weinig aan de hele situatie veranderen
    Vanmiddag met flint een knuffeltje gekocht voor zijn nieuwe neefje of nichtje en een kaartje voor ze om ze te feliciteren met de zwangerschap
    Gisteren weer begonnen met spuiten en volgende week donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis
    Ben wel benieuwd hoor...
    Verder gewoon extra genieten van ons klein manneke
    Kreeg vandaag wel een lief kaartje binnen van een vriendin om me op te vrolijken doet me goed!
    Gaan er gewoon deze ronde voor!!!

16. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Aah wat leuk dat je ee kaartje hebt gekregen!! Dat is altijd wel opbeurend he! :)
    Hoop ook echt dat het een goede ronde wordt voor je!! En dat je niet te lang hoeft te wachten op een mooi eitje! ;)
    Met pasen beginnen met spuiten..... Eitje... Pasen.... ;) haha

Hier wel oke maar moet deze ronde wel afbreken! Mijn BmS was 12 maar geen eitje dus ze willen nu afbreken. Bij nieuwe ronde wel weer spuiten vanaf CD3 alleen dan gelijk hoogste dosis om mijn eitjes een klein beetje te "pesten" en hij hoopt dat er dan paar groeien met idee om op CD8 al te beginnen met FM's en zodra er eitjes groeien zal dosering gelijk naar beneden gaan en dan hopen dat de "sterkste" eitje gaat doorgroeien!
    Geen idee wat dit zal doen maar ben benieuwd!
    Even lekker pauze van het spuiten! ;)

17. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Djuh verdorie Anne!!! Had gehoopt dat er nu toch iets te zien was! Even pauze is wel fijn
    Op naar een mooie nieuwe ronde....

18. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Jaa ik hadhet ook welgehoopt maar helaas! Was wel gelijk soort van opgelucht toen hij zei dat we gingen afbreken! Juist omdathet tot nu toe nits heeft opgeleverd en met een "schone" start weer opnieuw beginnen!

Heb pas 1 eisprong gehad met behandelingen sinds augustus.. Duja dan weet je ip gegeven moment ook niet meer wat je moet doen/verwachten :)

Oh trouwens, zag in ander groep dat Anoniempje zwanger is!! Echt super leuk voor der! :D

19. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Oh fijn! Elke keer een lid die hier zwanger weg gaat geeft weer hoop!

Ik heb nu vanaf september 5 x een eisprong ( tenminste als het goed is) gehad. Maar de 6e keer spuiten
    Geloof er nog steeds in hoor! Bewijs ligt boven in bed te slapen. Vraag is altijd wanneer nu toch!!

Geniet even van de rust komt goed * dikke knuffel *

20. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Thanks!! Nu wer energie krijgen om weer aan de slag te gaan straks! Even een rust oauze ;)

Jaa je het een mooi bewijsje dat het kan!! Heerijk geniet daar van en hou je daar ook aan vast dit weekend met je schoonzus en familie!! :)

Deel Deze Pagina