wow wat een verhaal akkie! Heftig! Begrijp zeker dat je nu psychisch moet herstellen voordat je verder gaat! Je zult zelf aan voelen wanneer je er weer klaar voor bent! Heel veel sterkte komende periode! Ik ben vanochtend weer geweest. Was nog maar 1 grotere ei te zien en die was 15,5mm. Gee idee welke van de 3 eitjes door gegroeid is maar als het de 14,5mm ei was van vrijdag is die niet heel har dgegroeid! Had gehoopt vandaag of morgen ook pregnyl te kunnen spuiten! Beetje dubbel maaaaar... Hij is nog niet verdwenen! nu woensdag weer terug! Blijf dus nog even in spanning of ik stap tot pregnyl weer mag zetten....
Jeetje akkie wat verhaal. Hoe is het herstel verlopen, vriendin van mij is afgelopen zaterdag geopereerd aan bbz namelijk... Hopelijk heb je snel goed nieuws! Vandaag naar het ziekenhuis geweest was allemaal nog rustig! Mag vrijdag weer terug komen Ben benieuwd dan dag 14 maar verwacht niks omdat ik nu lager gedoseerd ben... We wachten maar af
Jeetje Akkie, idd wat een verhaal! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet om weer te gaan beginnen. Hopelijk geeft de tijd weer opnieuw energie en vertrouwen, sterkte! mrijke, ook heftig van je vriendin zeg! Anne, iig heel fijn dat 1 eitje is doorgegroeid, maar snap dat je baalt dat de anderen verdwenen zijn en het niet harder is gegroeid. Maar 15,5 hoeft nog maar beetje door te groeien voor pregnyl!! mrijke, jammer, maar je dacht het al hè... gaat je dosis nu omhoog of nog met dezelfde dosis door?
Nee blijf voorlopig gewoon 75 spuiten want anders schiet het straks weer door. Dan wachten we gewoon wat langer dat vind ik niet zo erg liever langer doorspuiten dan een ronde weer afbreken... Vrijdag weer terug ( was nu ook pas dag 12)
oke, ja heel begrijpelijk! hoe lang duurde het vorige rondes dan voordat er iets ging groeien bij 75 bij jou? ik ga ook langer met 75 door en niet snel ophogen om zelfde reden..
vandaag echo gehad (dag 14), alles was nog rustig, dus gewoon door met 75 en maandag terug. cyste van vorige ronde was gesprongen, ze zag vocht in mijn buik. iig geen slecht nieuws, nu hopen dat ze gaan groeien!
Gaan mooi gelijk op dan Myrthe! Hopelijk maandag al iets meer te zien!! Akkie hoe gaat het met jou? Anne hoe was de meting vandaag? Issie gegroeid!? Joepie we hebben eindelijk de auto!!! Zo blij mee!!!
Heey! Ik was even stil omdat ik weerslecht nieuws heb gehad! Eitje was nu iets kleiner dan maandag, nu gemiddeld 15 tov 15,5mm van maandag. Daarnaast denkt ze dat het er mogelijk twee aan elkaar vast zijn... Dus niets geoot eitje waarschijnlijk! Moet nu vrijdag weer terug en als er geen verandering te zien is, moet ik terug naar de gynaecoloog. Mrijke, wat voor auto hebben jullie gekocht?? Myr, wat fijn dat r geen slecht nieuws was! Nu hopen dat door kage dosering binnenkort een mooi eitje te zien is bij je!
Alfa romeo 159 station Anne wat stom zeg dus waarschijnlijk gewoon slecht gemeten!! Pff wat een domper Ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt... Morgen moet ik ook weer naar het ziekenhuis! Ben benieuwd
Jaar flink balen... Zou wel betekenen dat ze 3x verkeerd hebben gemeten dus die kans lijkt me ook niet zo groot maar oké. Moet het er voor nu even mee doen! Morgen beide terug dus! Spannend!
bah zeg Anne! wat raar dat ze denken aan twee eitjes aan elkaar vast. Maar idd lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat steeds over het hoofd hebben gezien...Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid, succes!! nice van de auto mrijke! succes morgen ook! wij zijn op huizenjacht, ook goede afleiding
Hier ook geen goed nieuws.... eitje is nog maar 10,5mm! Ze gaat maandag overleggen met de gynaecoloog en dan moet ik s iddags voor gesprek komen! Balen mrijke dat op dag 16 nog niets te zien is!! Frustrerend he? Je staat nog steeds op lage dosis of ga je in iddels omhoog?? Myr, spannend huizenjacht!! Dat is zeker ee goede afleiding! Wij gaan woensdag tm dinsdag met kamper en hond richting frankrijk! Even lekker erg lang weekend erop uit! Even geen gezeur van alles en iedereen! Denk daarom ook dat maandag cyclus weer afgebroken zal worden omdat ii daarna ook niet meer op controle kan komen van wo tm di...
Anne, wat erg voor je zeg! Zo gek hoe de eitjes doen bij jou...hopelijk dat het gesprek maandag je weer wat hoop kan geven! Klinkt heerlijk er lekker op uit! Ook voor jou balen mrijke! hoe lang duurde het in vorige rondes dat je laag begon of is het iedere keer anders? nou hopen dat onze eitjes dit weekend gaan groeien!
Ik geloof dat de langste ronde ruim 4 weken geduurd heeft maar dat was ook echt aan het begin en steeds langzaam ophogen Dus weet het niet precies... Wat ik wel raar vind is dat ik ineens weer bloed verlies! Sinds vrijdag ook een vervelend gevoel in mn buik maar geen menstruatie krampen ofzo zo gek! Eerst duidelijk oud bloed en nu soms ook helder rood. Snap er niks van!! Menstruatie vorige keer stelde ook niks voor.vergeleken met andere keren zou mn lichaam nu de rest aan het opruimen zijn? Moet gelukkig maandag weer terug dus dan kan ik het meteen vragen!! Anne ik hoop.dat je maandag wat positief nieuws hebt....pff wat een ellende zeg
Wat raar mrijke, bij mij stelde menstruatie laatste keer ook niet veel voor, maar op dag 3 was toch slijmvlies weer dun. Ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen! en bij jou ook Anne! ben ook weer benieuwd morgen, maar heb er nog niet veel vertrouwen in, huid is te onrustig, is elke keer signaal dat er nog niets groeit..of het is toeval natuurlijk
Hey meiden, Ik ga een tijdje weg op het forum.. Kom net terug van de verpleegkundige en zij had overleg gehad met de gynaecoloog. Ze willen het voor nu stoppen. Heb sinds paar jaar overgewicht, alleen probleem van menstruatie etc is al vanaf mijn tienerjaren toen ik nog geen overgewicht had. Nu gooien ze het op mijn overgewicht en als ik 10% van mijn gewicht zal afvallen dat ik dan wel weer spontaan cyclus ziu hebben. Ze willen niet horen en luisteren dat ik al mijn spontane menstruaties op 2 handen kan tellen. Ik moet nu dus maar afvallen en hoef geen stimulatie meer te ontvangen omdat na afvallen toch wel weer spontaan zal komen. Dit is al 2e ziekenhuis die dit zegt maar ik ben 3 jaar geleden 25kilo afgevallen... Enne spontane me struatie? Mijn reet..... Ik zit er nu even goed doorheen en vind het voor nu wel even best maar als ik mijzelf weer wat sterker voel ga ik er wel weer tegen in. Ze vertelde wel dat de gynaecoloog nog gaat overleggen met andere gynaecologen om te bespreken waarkm ik steeds wel groeiende eitjes heb maar vervolgens weer verdwijnen. Ze doen net of ik al jaren bezig ben, prik pas sinds oktober! Wat een onzin... Nou oke. Maar dan weten jullie waarom ik voorlopig niet meer ga reageren. Als ik weer wat te vertellen heb of meer weet zal ik weer posten, maar voor nu is het even teveel om ook mee te lezen!! Voor iedereen heel veel sterkte komende periode en ik ga duimen voor jullie dat het wel snel raak zal zijn!
Neee Anne dat meen je niet!!! Wat kut zeg!! Ik snap dat je er even doorheen zit! Second opinion een optie? En hoeveel overgewicht is overgewicht? Bedoel bij mij mag er ook best iets af.. Ik hoop je snel terug te zien ondanks alles!! Sterkte!! Bij mij ook geen goed nieuws De bloeding is waarschijnlijk een spontane menstruatie Veroorzaakt door de cysten van de overstimulatie Ze wist het anders ook echt niet hoe dit kan Misschien endiometriose omdat ik vaak met de menstruatie kapot ga van de pijn al zo lang als ik me kan herinneren.... Houden het nu in ons achterhoofd kijkoperatie zou dat uit kunnen sluiten Voorlopig blijf ik doorspuiten met de 75 omdat we nu niet weten hoe ik nu echt reageer op de 75 Om het makkelijk te houden zeg maar!!!
aaah anne sterkte meis! Wat heftig! waarom ga je niet eens naar Gent of iets dergelijks? Een echte vruchtbaarheids kliniek? Het is niet netjes dat ze jou zo afschepen! ik heb ook niet het idee dat je pcos Door overgewicht krijgt.... maar meis.. wat erg voor je! ik hoop voor je dat je je gauw weer sterker voelt. Liefs xxx
Wauw unbelievablee wat zie ik nu Ben je alweer 17 weken Hoe gaat het met je? En jullie weten wat het gaat worden wat leuk! Fijn jou even voorbij zien komen