Even een vraagje aan de dames op het wachtbankje vorige keer had ik vrijwel meteen al gevoelige (.)(.) na spuiten pregnyl en IUI, zaterdag heb ik dus IUI gehad en voel nu niet zo veel, ja heb meen ik mijn eisprong gevoeld zaterdag later op de dag en heel af en toe gerommel onderin, maar veeeeel minder als keer ervoor......hebben jullie dat ook of is bij jullie meteen alles heel gevoelig?
ik heb niet echt last van gevoelige tepels chimpie, ben wel elke dag sinds donderdag misselijk en erg moe. Wat betreft mijn buik heb ik soms wel last van steken en gerommel idd. Welkom vlindertje, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik woon btw in Zoetermeer en loop bij het Lange Land hier in Zoetermeer. In zoetermeer noemen we dit zkh ook weleens het trammelant zkh omdat het niet altijd soepeltjes wil lopen daar. Ik ben al een x halsoverkop naar het Haga zkh in Den Haag geweest omdat ze mijn medicijnen niet goed hadden besteld en ik naar de spoedapotheek daar moest om toch nog mijn gonal spuit op te halen. Verder ben ik wel tevreden met de gyn, ik heb elke x weer een ander maar ze zeggen wel duidelijk elke x waar het op staat.
Chimpie en unbelieveble, ik merk dat ik de laatste tijd ook veel meer emotioneel ben en om eerlijk te zijn valt alles ineens best zwaar. In het begin stond ik er nog nuchter in maar merk nu wel dat ik er soms zo doorheen zit en overal om kan huilen. Chimpie, ik jeb de vorige iui wel erg last gehad van buikpijn een aantal dagen na de iui. Maar dan ook echt buikpijn. Kon niet meer recht lopen de dag na de iui. Maar gevoelige borsten had ik toen niet. Had het wel paar dagen voor mijn nod heel erg toen. Welkom vlindertjuh, wij hebben ook een tijdje bij elkaar in het besloten topic gekletst toch? Ik hoop voor je dat je ongie uit zichzelf gaat komen scheelt weer een kuurtje. Unbelieveble, ben het ff kwijt maar hebben ze bij jullie nog helemaal geen overige onderzoeken gedaan zoals samenlevingstest of hsg? Sorry als je het al eens verteld hebt maar omdat er zoveel meiden meekletsen ben ik niet helemaal meer op de hoogte wie welke onderzoeken al gehad heeft. Ik heb niets te melden eigenlijk. Nou ja ik ben vandaag jarig haha alleen we hebben het dit weekend al gevierd. Vanavond nog paar mensen op visite. Maar morgenochtend dus fm ben benieuwd of er al iets zit want het gaat natuurlijk nu anders dan normaal.
Sannee; heel gek maar ga weer zeggen dat ik me precies hetzelfde voel... steeds weer steekjes enzo. En echt niet n het gevoel dat ik zwanger kan zijn.. vorige 2 keren werd ik 2 dagen voor mijn nod ongesteld.. dus had er vandaag al op gerekend hahahaha! Liefs xxx
UNBELIEVABLEE!! Morgen is mijn nod! AAAAAH De bovenkant van mijn lijf (.)(.) zegt zwanger.. De onderkant van mijn lijf zegt je wordt hartstikke ongesteld.. (.) Ik kan bijna niet meer wachten.. Knorrie gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je nog verwend door je mannetje??
Hoi dames, Knorrie; nee ze hebben helemaal nog niks onderzocht.. alleen dat het hormonaal bij mij een zooitje is. Ik zou graag een samenlevingstest willen! Hoe ging dat bij jullie? Nog gefeliciteerd!! Heb je een fijne verjaardag gehad?? Chimpie; zoiets had ik ook! Vorige ronde vrijwel geen gevoelige tepels gehad, bijna geen buikpijn gehad... en nu juiat allemaal wel weer!! Ik vond het ook al zo raar haha. soepukkie; heb jij steeds een andere gyn? Vind je sat nier vervelemd? Ik heb 2x een ander gehad.. waarvan 1ik er een klacht over heb gemaakt! Ik ben helemaal geen moeilijke, maar logisch nadenken en hygiënisch werken is belangrijk! Maar ze hebben natuurlijk je dossier dus zien wat de vorige heeft gedaan/gezecht. Sannee; oooooooohhhhh wat spannend he!!! hoe voel je je??? Enenen?? Ook al stiekem een testje gedaan? Hihi! Mijne is morgen, en ik werd vanmorgen wakker met het idee dat heel mijn bed rood was.... maar helemaal niks! En daarna bij t paard kreeg ik suuuper erge buikpijn.. ik word gek! Meestal word ik een dag of 2 dagen vantevoren al ongesteld haha! Maaaaarrr waarom duurt wachten zo lang! Gelukkig morgen mijn verjaardag... vriendlief heeft vrij genomen en ik ook.. ik word mee genomen naar ??? Ik heb wel een idee van waar we heen gaan! Ik dennnkkk het dolfinarium! Roep ik al jaren dat ik er heen wil! Ik ben benieuwd hihi en als ik ongesteld word... zijn we iig een dagje samen om t weer te verwerken . Auw.. ondertussen weer steken links.. zucht! ik wens jullie nog een hele fijne dag vandaag!!! liefs xxx
Alsnog Proficiat met je verjaardag Knorrie!! Bij ons hebben ze toen we 7 jaar geleden begonnen met MMM wel basis onderzoeken gedaan zoals samenlevingstest etc. Dit zijn, wat mij toen is verteld standaard onderzoeken die ze doen als je aan behandelingen begint. (Mocht het nl niet samengaan heft behandeling ook geen zin...) Ook hebben ze een kijkoperatie bij mij gedaan en gaatjes in eierstokken of eileiders gebrand, hierdoor werd ik ineens heel regelmatig ongesteld. Sannee en Unbelievable....spannend zeg..... Wat heeft de test gezegd Samnee? Errug benieuwd natuurlijk, hoop het zo voor jullie....! En unbelievable hou je het nog vol?? Begrijp ik nu goed dat je al stiekem testje had gedaan of toch niet? Zo ja wat zei deze...? Wat de uitslag ook mag zijn, hoop dat je al met al toch een fijne dag hebt morgen..... Dubbel feest als ie positief is en ontlading en samen even weg zijn als ie negatief is, maar dat hoop ik niet voor jullie. TOITOI Oja weet trouwens niet veel meer, maar weet nog wel dat toen ik wel even zwanger was ik het totaal niet verwacht had....
Dames ik laat vandaag maar eens zien dat ik toch erg veel geduld kan hebben. Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar heb ook nog niet durven testen! Ik ben vandaag al wel 10 keer naar de wc gegaan om te kijken of er geen rode duivels in mijn broekje zitten, maar nee... Toch echt niet!! Ik zit momenteel heel erg in twijfel wat ik zal doen... Morgen toch een testje doen 's ochtends of braaf wachten zoals de gyn had gezegd tot donderdag/vrijdag. Wat zouden jullie doen? Unbelievablee hoe is het bij jou? Veel plezier morgen! Ik ben een hele tijd terug wel eens in het dolfinarium geweest, vond het toen erg leuk! En vooral met dit heerlijke weer...
Hoooiii! Hahaha sannee wat spannend... 10x naar de wc gaan om te controleren doe ik vandaag ook al haha! Hrb hele tijd buikpijn alsof ik ongesteld moet worden! Pff en steken links.. dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word Nee ik heb mog geen test gedaan haha! Heel vaak getwijfeld jaaa gelukkig wat er ook gebeurd morgen we zijn samen gewoon een testje er tegen aan gooien sannee!! Whaaaaa vind t spannend voorje hahaha! Ja dat lees is meer dat ze standaart een samenlevingstest hebben gedaan.. hier nog niet eens over gehad? Dus zal het eens voorleggen als het weer zover is . Sann hou ons op de hoogte!! Liefs xxx
Ohhhh dames jullie maken het spannend!! Morgenvroeg gewoon testen zeg ik haha. Unbelieveble, bij ons hebben ze in de 5de ronde met clomid een samenlevingstest gedaan en deze was de eerste x al meteen goed. Maar als je dat graag wilt dan kun je dit toch aangegeven bij de gyn? Als daar iets mis zit dan kun je meteen overgaan op iui. Veel plezier morgen met jullie dagje uit. Ik heb een leuke verjaardag gehad en goed verwend. Vanmorgen fm gehad. Had zowel links als rechts een eitje van nu 10mm. Donderdag weer komen en kijken hoe groot ze dan zijn. Wanneer ze niet op schema liggen moet ik vanaf donderdag iets ophogen met spuiten om de eitjes een klein duwtje te geven.
O Knorrie goed zeg! Hoop dat ze allebei mooi doorgroeien. Sannee ik snap er even helemaal niets meer van vandaag is je NOD, maar donderdag of vrijdag pas testen? Waarom is dat dan? Succes morgen unbelievable!!
Nog gefeliciteerd Knorrie. Dat wachten is om je gek te maken, ik heb maar gewoon nog geen test in huis omdat ik anders bang ben ze nu al allemaal te gaan gebruiken Sanne en unbelievablee ik duim voor jullie!! Ik moet nog een paar dagen wachten maar ik vind het nu al moeilijk haha. Bij mij in het zkh krijg ik altijd de gyn die meteen tijd heeft omdat ik natuurlijk op bepaalde dagen voor een echo moet komen. De ass. heeft een x mij medegedeeld dat ik pas 2 weken later kon langskomen voor een echo terwijl ik de 5e dag weer moest beginnen met spuiten, ik heb daarna meteen nog een x gebeld en toen kon ik gewoon de dag erna komen dus ja ik moet altijd wel een beetje pushen in mijn zkh en ik moet ook altijd zelf vragen om testuitslagen van bloedonderzoeken omdat weer een ander die had aangevraagd. Staat dan allemaal wel in mijn dossier maar ik moet er idd wel naar vragen omdat de gyn dat allemaal niet weet. Ik heb btw ook geen andere testen gehad, alleen manlief een zaadonderzoek. Misschien gaan ze dat later nog doen. Veel plezier morgen met je verjaardag unbelievablee. Laat even weten wat jullie zijn gaan doen, ff lekker gedachten ergens anders op in ieder geval.
@knorrie.. Ja dat klopt.. Maar daar is niet veel respons meer.. Hoop van de ene kant wel ongi te worden.. Maar van de andere kant niet.. Als ik ongi word betekent het zelf eisprong.. Zolang dat uitblijft nog een weekje mag ik gaan spuiten.. Idd medicatie voor ongi te worden is geen pretje ik zie er al tegenop.. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ unbelieveble spannend morgen.. Alvast gefeliciteerd en een leuke dag @sannee.. Das spannend.. Wel herkenbaar geen test durven doen.. Maar soms brengt dat ook wel duidelijkheid en rust.. Niet altijd evenleuk... Betreft wachtbankje.. Voel al 3 weken rare steken in onderbuik op plaats van eierstokken.. Test negatief 2 weken geleden.. Zit weer geweldig onder acne.. Voel rare dingen maar kan niks terugbrengen zoals afgelopen maanden.. Word er af en toe gek van allerlei dingen voelen... Zou nu wel door leo behandeling kunnen.. Mja das alweer 2 maanden geleden.. Of zouden misschien de eitjes terug aan het groeien zijn? Ben benieuwd wat ik volgende week te zien/horen krijg
Ik kon het vanmorgen niet meer houden en heb jullie advies opgevolgd en een zwangerschapstest gedaan... Dit is het resultaat!!!! Kunnen jullie mijn blijdschap bevestigen en zien jullie ook wat ik zie???
Sanne, ik zie idd ook een streepje, maar lijkt erop dat hij grijs is ipv roze. Kan natuurlijk ook aan de foto liggen hoor. Ik hoop echt voor je dat hij mooi op gaat lopen de komemde dagen.
@vlindertjuh: succes meid, het valt allemaal niet mee. Wat bij mij bij acne hielp was calendula crème (niet de zalf!) de crème. @ unbelievable: gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt mooi weer dus hopelijk ah genieten. Ben wel erg benieuwd naar je uitslag @Sannee: Zie idd een heeeel licht streepje, maar ik ben (door ervaring) nog beetje voorzichtig, wel heel spannend meis. Ik hoop het echt voor je! Ik zou over2 dagen nog keer testen. Hier nog 2 dagen werken en dan 3 weken vakantie, zo zin in! Mijn (.)(.) zijn weer gevoelig en denk onder ook dingen te voelen, maar ben nu al zoooooooo vaak teleurgesteld dat ik er niet vanuit ga.
Oeh Sannee spannend!! We duimen voor je de komende dagen!!! Hopen op goed en blij nieuws!! @ chimpie... Wanneer is je nod?? Spannend!! Die creme waar krijg je die? Ben nu bezig met eucerin reiniging en lotion.. Hielp in het begin goed.. Maar het komt weer door.. Alvast fijne vakantie!!! Het weer zit al mee!!!
Sanne, ik zie ook een vaag streepje maar misschien is dat streepje over een paar dagen gewoon helemaal donker. Nu hopen dat het rode monster niet komt en dan over een paar dagen weer!! Goede tip chimpie, ik ga het ook maar eens proberen die creme. Bij mij zit het vooral in mijn nek en borst. Om gek van te worden. Veel plezier op vakantie. Ik ga vrijdag ook lekker een weekendje weg met de familie. Waar ga je naartoe, buitenland of blijf je in Nl? unbelievablee, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben ook zeer benieuwd naar jouw uitslag.
Dames dat ik zwanger ben is een feit! Ik heb vanmorgen de gyn gebeld en deze zei dat het aan mijn progesteron van vorige week al te zien was. Over 3 weken krijg ik de eerste echo, want ben dan dus 7 weken zwanger. Hopen dat beebje blijft plakken!!
Wauw sanne super! Gefeliciteerd meis! Heb aan je gedacht vandaag!! Ik heb denk ik 1 dag erlangs geteld (BLOND!) Ik heb dinsdag 2 sep de ovitrelle gezet.. ik had dus mijn nod op vandaag gerekend.. ik denk verkeerd.. veel krampjes gehad vandaag maar geen bloed! Even duimen!!! We zijn idd naar het dolfinarium geweest! Ik vertel vanavond wel hoe het was want hij heeft me ook mog eens mee uit eten genomen! Heeeerlijk! En heb eem cadeautje gehad hihihi. Vertel het vanavond! liefs xxx