@Anoniempje1989: ik zit ook aan de utrogestan. Ik geb weinig bijwerkingen jij? Bij ons is sowieso niets meer natuurlijk dus das wel minder. We hebben door de utro ook veel minder seks, eigenlijk alleen voor de eisprong. Daarna vindt ml het niet zo'n fijn idee die witte prut. Hoe is dat bij jullie? @Mrijkepijke: balen zeg nog steeds niets. Ik had deze ronde ook pas op dag 25 goede eitjes. Geef het niet op!! Die wachtgelden vind ik niet heel erg. Door alle tegenslagen heb ik geen Testdrang meer en heb ik zoiets van het zal toch wel niet. Ml zei net nog van je moet positief blijven, maar das lastiger gezegd dan gedaan.
@mz klinkt heel bekent hier dus ook alleen tijdens eisprong en dan eigenlijk zelden meer moet ze ook 3x2 per dag dus zit er eigenlijk constant mee bah bijwerkingen eigenlijk ook niet echt gelukkig @mrijke dag 14 valt opzich nog mee toch of is er dan vaak wel wat te zien bij je? deze ronde heb ik 19injecties moeten zetten klopt die wachtweken zijn moeilijk maar zo vind ik elke dag die injecties ook best slopent vind het toch altijd een mentale strijd hoe dan ook het hele traject is erg moeilijk vind ik
@mz: volgens mij kun je maandag wel testen, alhoewel iets langer wachten nog beter is toch (vertelde assistente me) @anoniempje: blijf erin geloven, maar dat is makkelijk gezegd..Op zich gaat het stimuleren van groei dus wel goed bij je dan? Mz en anoniempje slopend voor jullie die wachtweken en door utrogestan blijf je er erg mee bezig, maar goed dat is in het hele traject idd het geval. Ik duim voor goed nieuws! @mrijke: balen zeg, nu gewoon met zelfde dosis door? Wij moeten vanmiddag weer, ben benieuwd...
Dag 14 is inderdaad nog vrij vroeg maar ben wel al een poos aan het spuiten door die menstruatie die er ineens tussen kwam denk dat we nu al bijna anderhalve maand aan het spuiten zijn dus dat is minder... Maar goed eindresultaat is wat telt toch....
@mrijke jeetje al anderhalve maand aan het prikken ik werd het tegen het einde van deze ronde al beu sterkte meid hoop dat er snel wat te zien is!
je bent nu idd al lang bezig mrijke! hier vandaag alles nog rustig. 1 follikel van 11mm, maar beschouwt onze arts nog als niets, omdat het nog alle kanten op kan gaan, zien ze dat bij jullie ook zo? ook Leo besproken en hebben volgende wk voorbereidend gesprek daarvoor en dan op korte wachtlijst. arts is toch beetje zorgelijk of spuiten nog gaat werken, weet niet of het terecht is, maar vinden het wel heel moeilijk, want zoveel opties zijn er dan niet meer..tegelijk heb ik ook hoop en vertrouwen dat er iets gaat groeien met deze aanpak.
@myr er zijn nog zat opties meid niet opgeven!! 11 zien ze hier vaak nog niet maar hij kan idd nog alle kanten op bij mij kromp er een van 14,6 nog naar uiteindelijk niets :s
Nou vanochtend getest maar zoals verwacht omowit😢. Baal echt enorm en zie het even niet meer zitten😓. Elke keer die vraag waarom het niet is gelukt. Er zijn eitjes en zaadjes maar toch werkt mijn lichaam niet mee😔. Ik duim voor jullie mrijkepijke en myr86 dat er mooie eitjes groeien!! En anoniempje ik hoop dat jij volgende week n mooie test hebt!!
@myr ja die eitjes echt een eige willetje @mz nee he balen meid *hug* hier nog altijd het idee dat het niks word voel nog steeds helemaal niks :S
@Anoniempje1989: thanx😊. ik had precies hetzelfde gevoel. Ook niet anders dan anders. Hopelijk betekent het bij jou goed nieuws. Wanneer kan je testen?
@mz pas over een week denk het niet bij de eerste had ik pijnlijke borsten maar goed we weten het volgende week pas zeker
Wat ontzettend balen mz! Hou moed dat het een keer gaat lukken! En is er misschien nog een kleine kans dat je te vroeg hebt getest? anoniempje, sterkte met de tweede wachtweek! mrijke hoe gaat het bij jou?
Mz balen zeg...ook vanuit hier een dikke knuffel voor jou...Hopelijk een volgende ronde meer geluk Hier nog steeds niks!! Woensdag weer terug dan waarschijnlijk ophogen
Nou hier is de ongi vandaag doorgebroken dus we zitten weer op dag 1. Donderdag gelukkig starten met 75 eenheden en niet weer eerst met 50. Woensdag 3 juni eerste echo en dan 4 juni naar Gent. Hopelijk worden we daar nog wat wijzer. Tot hoever willen jullie eigenlijk gaan? Wij staan daar gelukkig beiden hetzelfde in. Het doel is een kindje en als het niet lukt om een biologisch kindje te krijgen dan gaan we het adoptieproces in. Maar zover is het nog lang niet. Na IUI eerst nog IVF en als dat niet lukt wellicht eerst nog extra IVF pogingen die we zelf betalen bijvoorbeeld in Düsseldorf of Gent. @Anoniempje1989: spannend meid! Hoe gaat het nu? @Myr86: helaas niet te vroeg getest. Op naar de volgende ronde. Hoe gaat het met jou? @Mrijkepijke: thanx! Wij hopen dat ook. Hopelijk voor jou komen die eitjes nu eens voor de dag. Duurt wel erg lang zeg. Hoe lang gaan ze hier mee door bij jou? Elke keer van die lange cyclussen schiet ook niet op toch?
@mz pff ook al ongi dit gaat niet onze maand worden vrees ik wij denken er hier gelukkig ook hetzelfde over iui ivf etc. willen we nog wel maar adoptie is voor ons te ver eiceldonatie willen we ook niet dus eigenlijk wil het samen niet lukken dan blijven wij kinderloos hier gaat het wel goed geen sympthomen net bloed moeten laten prikken voor progesteron snap ik nog niet terwijl ik 3x per dag progesteron in me lijf duw :s om 4 uur mag ik bellen voor de uitslag die ik dus eigenlijk al weet
@Anoniempje1989: waarom moet je progesteron prikken? Wat was de uitslag? Dat soort dingen prikken ze bij mij nooit. Eiceldonatie of draagmoederschap of iets dergelijks zullen wij ook niet doen. Dan nog eerder adoptie. Wij vinden het juist mooi dat we kinderen die ter adoptie afgestaan worden nog een goede toekomst kunnen geven. Die kinderen kunnen er namelijk niets aan doen en verdienen gewoon een goede toekomst. Mijn achternichtje is geadopteerd en woont toevallig bij mijn ouders in de straat. Echt super om te zien hoe zij opgegroeid is en nu lekker aan het puberen is. Ook als wij wel biologische kinderen kunnen krijgen zou adoptie nog een mooie aanvulling zijn
@mz normaal is dat ook niet maar moest progesteron laten prikken terwijl ik utro gebruik om te zien of me ei wel gesprongen is de waarde was 43 zegt mij verder niks adoptie hebben we het over gehad mooi dat mensen dat willen doen en snap dat het voelt als een eigen kind etc. maar hier willen we het niet mochten wij kinderloos blijven of als het traject telang gaat duren dan zijn er andere dingen in het leven vl rijd motor en mij lijkt het geweldig dat ook te doen maar niet als er een kleine is
Wij gaan ook door tot ivf maar daar houdt het ook op. Natuurlijk hebben Wij onze flint al. Dus dat maakt de keuze gemakkelijker. Ook zouden wij anders crisis opvang willen doen of er nog een wonder bij komt of niet. Alleen zouden we dan sneller voor de crisis opvang kiezen dan we nu doen ( willen dat als de kinderen wat ouder zijn maar zou anders wel eens een stukje sneller kunnen gaan) Geen idee hoelang ze nu door willen gaan De laatste keer dat dit gebeurde was in november Toen gingen ze door tot er uiteindelijk een eitje was Dus ben benieuwd morgen... Balen dat je ongesteld geworden bent zeg... Op naar de volgende ronde... Dikke knuffel voor jou!!!