@mz shit zeg, maar fijn dat je weer kunt starten en meteen met 75, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ben erg benieuwd naar jullie afspraak in Gent! Is het een second opinion of optie om van ziekenhuis te switchen? @anoniempje, huh lees ik nu goed dat je ongesteld bent? Wat ontzettend balen zeg! Idd wel vreemd dat ze progesteron prikken als je utrogestan gebruikt. @mrijkepijke, succes vandaag, hopelijk zijn je eitjes wakker geworden! Hier erg druk met werk, ook wel goede afleider. Ben erg zenuwachtig voor echo vanmiddag, ben zo bang voor overstimulatie mijn huid is verdacht rustig en is meestal goed teken, maar vorige keer werkte het te goed Wij willen ook tot ivf gaan. is het trouwens zo dat als je eenmaal met IVF begint, dat je niet meer terug kunt naar spuiten als dat niet lukt? Adoptie overwegen we ook, mijn man staat er iets minder positief tegenover, maar ik vind dat wel een hele mooie gedachte. En pleegzorg heb ik bij collega gezien nu, zouden we ook wel overwegen. Ik kan me gewoon geen leven zonder kinderen/gezin voorstellen..Maar goed, proberen daar nog maar niet teveel mee bezig te zijn.
Nou wederom niks ophogen naar 87,5 Gaan zo lang door tot we een mooi eitje hebben of overstimulatie is dus dat is fijn! Volgende week woensdag terug
@mrijke gelukkig mag je door maar jeetje meid wat ben jij allang aan het spuiten knap hoor dat je het zolang volhoud
sorry anoniempje, vond het al raar..dus nog even wachten voor jou! mrijke, shit zeg! fijn dat je nu omhoog gaat. hebben ze bij jou afwisselen van dosis wel eens gedaan? Ik duim voor je dat je eitjes snel gaan reageren!! hier goed nieuws na 3 maanden zonder kans, er zitten 3 follikels van 17 mm en 1 van 13mm, morgen pregnyl! echt zo fijn, hebben weer vertrouwen!
dank je wel mrijke Ik ga ook hard duimen voor jou dat er komende week ook mooi een of enkele eitjes klaarzitten! Anoniempje hoe is het bij jou? nog steeds niets te merken? mz hoe gaat het met jou? ik vroeg me trouwens af wanneer jullie normaal met utrogestan beginnen? gyn gaf aan dat ik vanochtend moest beginnen (donderdagavond heb ik pregnyl gezet, vind het best snel..)
@myr ik heb zondag 12uur(overdag) pregnyl gezet zondag maandag avond klusadvies en dinsdag ochtend begonnen met de utrogestan hier inmiddels gestopt met de utro testen blijven wit dus verwacht morgen of maandag me ongi bij de eerste echo ga ik eens vragen wat de echoscopiste denkt ben in juli een jaar aan het spuiten zonder succes wil wel eens weten wat hun denken ik hoop stiekem dat wij verder kunnen dus richting iui ivf ofzo want begin langzaam de moed te verliezen
Hier al weer drie dagen aan het spuiten met 75 eenheden. Woensdag echo, spannend. Hoop geen overstimulatie ofzo. @Myr86: we hebben een second opinion in Gent. Blijven gewoon in het Radboud in Nijmegen. Voorlopig althans. Gent is veel te ver. Wellicht wel als we echt het ivf traject in moeten. We hopen dat ze in Gent wat meer onderzoeken en we wat meer te weten komen. Super goed nieuws zeg 3 eitjes. Ik ga duimen. Ik ben 1 dag na de IUI gestart met de Utrogestan. @Mrijkepijke: balen zeg nog steeds geen goed nieuws, hopelijk doet de hogere dosering zijn werk. @Anoniempje1989: balen zeg. Dikke knuf. Ik zou zeker vragen hoe nu verder. Bij ons kijken ze na een half jaar al verder. Wij zijn ook vanaf augustus aan het spuiten en dus sinds mei i.c.m. IUI. Eind deze maand hebben we weer evaluatie met onze gynaecoloog. We hebben dan 2 IUI pogingen er op zitten. Dat doen we ook max 6 keer als het goed gaat. Ik snap dat je langzaam geen vertrouwen meer hebt in het alleen spuiten.
@mz ik weet dat ze bij ons tot eind augustus iui stop hebben dus zo ie zo nog 1/2rondes zo verder nu lees ik alleen op de pcos pagina van facebook dat pcos en iui niet goed gaat samen waren er 2 die het zeiden 1 zei je hebt dan helemaal geen kansen en de andere zei dat toen ze in het umc kwam dat de tijd die ze in iui gestoken heeft weggegooide tijd was :s verder lees ik dat je met iui maar 10/20% kans heb dat het het ermee lukt dusja ook niet erg hoopgevend allemaal spannend meid hoeveel follikels mag je hebben met iui?
@Anoniempje1989: bij ons hebben ze alleen een winterstop van 2 weken. Verder kun je IUI en ivf het hele jaar door doen. Das wel erg fijn. Het klopt dat je per ronde IUI maar 10-20% kans hebt maar dat hebben mensen die op een natuurlijke manier zwanger worden ook. Volgens mij maakt het daarbij niet uit of je Pcos hebt of niet omdat het stimuleren met hormonen hetzelfde blijft. Wij klussen zelf ook nog op de dag van de pregnyl om zo het niet alleen van de IUI af te laten hangen. Met IUI mag ik maximaal drie grote follikels hebben die kunnen springen. Als er meer zijn dan krijg ik een eicelreductie. We hebben gisteren toch maar besloten om nog even niet naar Gent te gaan. Dit omdat we niet weten of 1x naar Gent voldoende is om meer te weten te komen en we daarnaast in Nederland nog voldoende mogelijkheden hebben. We gaan nu dus pas echt naar Gent als we met ivf bezig zijn in Nederland. Bovendien kan het zo zijn dat ze achter dingen komen die het psychisch misschien nog wel lastiger maken. Nu heb ik het psychisch al moeilijk. Beetje zelfbescherming dus ook.
Ik moet ook altijd 2 dagen na de ovitrelle beginnen met utrogestan Anoniempje is er bij jou al duidelijkheid? Mz toch niet naar Gent? Misschien ook wel fijn om het toch even de kans te geven snap dat het emotioneel moeilijk is. Traject valt ook niet mee. Vind het zelf ook steeds zwaarder worden hoor Hier is alles nog rustig Ben extreem moe kan de hele dag wel slapen pff Ben wel erg benieuwd naar woensdag hoor Maar verwacht er niet veel van eigenlijk Gelukkig mag ik al om 8.20 dus lekker vroeg
hier inmiddels duidelijkheid gister eerst bloed weer gezien dus cd1 weer begonnen baal enorm en zit echt ff in een dipje maarja zo de gyn bellen afspraak maken weer voor de eerste echo op naar ronde 8injecties
Balen anoniempje *knuffelvoorjou * ook voor jou hopelijk volgende ronde meer geluk! Vandaag even heel blij dat ik niet zwanger ben Afgelopen woensdag is er afgesproken dat we eindelijk na 7 jaar rommel de tuin gaan doen Dat betekent dat heel de tuin leeg moet en alle stenen die moeten worden. Komende zaterdag gaan de nieuwe stenen weer terug de tuin in en daarna komt er kunstgras zodat flint lekker buiten kan spelen straks! Nou vanavond een begin gemaakt alle stenen zijn er zo goed als uit en netjes opgestapeld achter het huis Vriend alles eruit gehaald en ik netjes opgestapeld Gezien het verleden met flint zal ik straks met een zwangerschap niet veel mogen doen en helemaal niks van vriendlief dus ben blij dat ik nu flink mee kan helpen Dan kunnen we deze zomer echt gaan genieten van de tuin!!! Woensdag controle.. Pff ben benieuwd
He meiden, ik heb het nogal druk met werk, vandaar mijn late reactie. @anoniempje: wat ontzettend balen, dikke knuffel ook vanuit hier! Hoop dat je in zkh wat meer info kunt krijgen over hoe verder! @mz: snap dat het ook wel veel energie kost om naar Gent te gaan, als je met IVF zou beginnen is dat idd anders, want dan zie je ook verschillen in slagingskans per zkh...maar zover gaat het niet komen!! Spannend morgen, succes alvast! @mrijke, fijn dat niet zwanger zijn soms even goed uitkomt. Hoop voor je dat er morgen iets te zien is! Hier onzeker over of ik te vroeg ben gestart met utrogestan (wel op advies van gyn), za ochtend gestart en do avond was pregnyl, dus ongeveer 38 uur daarna, maar zal wel oke zijn... Pff een zegen om te mogen wachten natuurlijk, maar tegelijk ook lastig, ben zo bang dat drukte op werk negatieve invloed heeft op of het wel of niet lukt..
@Mrijkepijke: inderdaad de behandeling hier ook de kans geven. Het is al zwaar zat. We hebben nu een afspraak voor 27 oktober gekregen. Fijn dat het ook een keer goed uitkomt om niet zwanger te zijn. Wij zijn ook met de tuin bezig. Succes morgen!! Hopelijk is er eindelijk wat te zien. @Anoniempje1989: balen meid. Dikke knuf!! Snap dat je ff een dipje hebt. Hopelijk nu voor jou de laatste ronde. @Myr86: klopt inderdaad. Strax met IVF heeft het echt meerwaarde. Ik snap je onzekerheid wel wat betreft Utrogestan. Daarom start ik altijd een dag na de IUI dus dat is 2,5 dag na de Pregnyl. Wat betreft je werk is het altijd lastig om te bepalen of dat wel of geen invloed heeft op een zwangerschap. Zelf denk ik ook dat mijn psychische kwaaltjes invloed hebben op het niet zwanger worden. Morgen weer eerste echo, spannend. Hopelijk geen overstimulatie ofzo. Heb al wel wat steekjes enzo.
thnx dames dipje is nu frustratie geworden maar die uit ik ff in me huishouden een voordeel kan van de grond eten nu hahaha vanavond de eerste injectie er weer in kijk er weer erg tegen op maar goed het went wel weer als er 4 inzitten ofzo 9juni weer de eerste echo hopelijk me vaste ecoscopiste dan met haar eens bespreken wat zij denkt
Haha nou bij mij zorgt dat er juist voor dat er niks gebeurd in huis pfff ellende is het Het went inderdaad weer dat spuiten elke dag Gek hè hoe snel het gewoon is! Komt goed dames.... We gaan voor babyboom 2016