@mrijke Hier normaal dus ook niet maar moest nu ff frustraties ergernissen etc. Kwijt en dat heeft dus een goede uitwerking gehad Heel raar hoe snel dat dat weer went idd de eerste moeilijk maar erna hoort het er weer bij hoe dan ook hoop ik op een 2016 kindje voor ons alle
Hopelijk is je eerste injectie toch meegevallen anoniempje?! Iig weer een nieuwe ronde en hopelijk idd voor jou de laatste!! Helemaal mee eens mrijke, 2016 moet ons jaar worden, we gaan ervoor! Succes met de echo vandaag mrijke en mz! Frustraties, hormonen, het doet wat met je hè, ik ben niet te genieten, heel raar, echt stemmingswisselingen..hopelijk gaat dat positief zijn. Gaan miss nog paar dagen weg met het mooie weer om ons af te leiden van het wachten..
Herkenbaar die stemmingswisseling hoor.. Echscopiste vroeg of ik last had van de ophoging Ik zei nee ik niet maar m'n vriend wel hihi Ach hij moet er maar wat voor over hebben toch... Leuk is het niet.... Maar zal ik beginnen met wat goed nieuws... Eitje van 9 bij 11,5 Vrijdag terug ben benieuwd. ..
Haha idd die mannen moeten t maar door de vingers zien😉 Wat super goed, begin gemaakt! Ik hoop dat ie mooi doorgroeit! Hoe was jouw echo mz? Hier erg onrustigs huid en nog steeds erg prikkelbaar, ben bang dat t geen goede tekens zijn in wachtweken..
En weer goed nieuws Follikel was mooi doorgegroeid Zondag terug en hopelijk maandag de ovitrelle Yes...gaat dit hem worden.....??? Myr pff hou nog even moed he... Hoelang moet je nog wachten tot je meer weet?
Super zeg mrijke!! Dit moet hem gewoon worden!! Ja zeker, ikprobeert signalen van mn lichaam te krijgen goed of slecht, maar moet eigenlijk gewoon geduldig wachten he mag volgende week zaterdag ofzo testen..spannend
Ja fijn he, Weet even niet meer precies hoe veel het was Maar echscopiste was erg positief! Ben dus erg benieuwd naar zondag hoor... Vind het ineens wel heel spannend! !
@mrijke Yeah eindelijk meid!!! @myr Wanneer mag je testen? Hier injectie 4 erin dinsdag echo Inmiddels weer afleiding heb een nieuw haakprojectje gevonden
He meiden, moet ff zorgen kwijt Net behoorlijk bloedverlies, na gisteren en vannacht enorme buikpijn te hebben gehad, en vandaag ook weer enorme stemmingswisselingwb, is pas dag 6 na eisprong, zonder utrogestan is fase zo kort, maar nu dus ook met, maken ons zo'n zorgen dat er meer niet klopt en het zo niet gaat lukken.. Kan het nog spotting ofzo zijn? Weet niet of jullie hier ervaring mee hebben? Gyn zegt dat 6 dgn niet te kort is, maar lees ik overal.. Fijn die afleiding anoniempje!
@myr sorry meid geen ervaring mee maar met utrogestan hoor je volgens mij geen bloedverlies te hebben? dag 6 misschien innestelingsbloed? als het je echt onzeker maakt zou ik het toch echt met de gyn overleggen sterkte *hug*
Ik sluit me aan bij anoniempje De echscopiste houdt 11 dagen minimaal aan wat nodig is kwa innesteling Zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn, Ik had met flint van 6 tot 10 weken bloedverlies...ik weet het echt niet... Knuffelvoorjou....
@Mrijkepijke: goed nieuws zeg. Hopelijk inderdaad snel de Ovitrelle en dan duimen @Myr86: ik ben ook niet bekend met bloedverlies tijdens het gebruik van Utrogestan. Dikke knuffel!! @Anoniempje1989: hoe gaat het spuiten? Leuk een haakprojectje! Wat haak je?? Hier even 3 dagen naar noord Oostenrijk geweest. Heerlijk was dat zeg. Langer kon niet want moest gisteren weer terug voor een FM. Inmiddels vandaag al weer voor de 3de keer deze week geweest en morgen weer. Grootste eitje is 15 en 2 van 13. Gaat dus de goede kant op. Maar ze zijn niet gegroeid t.o.v. gisteren (kreeg 1 dag een lagere dosis van 25). Vandaag dus bloed geprikt om de kijken hoe hoog de hormoonwaardes zijn en of ik toch weer moet ophogen. Wordt vanmiddag nog gebeld. Morgen dus weer een nieuwe echo. Hopelijk de laatste want anders moet ik maandag ook weer terug. Heb ergens dinsdag/woensdag de IUI verwacht ik.
@mz owh lekker joh er even tussen uit ookal is het voor 3 dagen zit je toch even met je gedachte ergens anders inplaats van bij de hele mmm zooi hoop dat het opschiet bij je en dat je idd dinsdag woensdag je iui krijgt het prikken gaat weer goed het went weer inmiddels ik ben nu bezig met een luieretui kwam zo mooi voorbeeld tegen zal hem er even bij zetten ik zet er alleen een andere kleur rand omheen moet natuurlijk neutraal blijven
Heel bizar, bloedverlies is gisterenavond ook weer net zo snel gestopt als het startte en sindsdien geen druppel meer...hebben dus toch nog beetje hoop op innestelingsbloeding, maar tegelijk ook bang dat het niet goed is...maar even afwachten komende week dus... @mz je eitjes groeien best snel toch? fijn hoor, hoop voor je dat begin deze week weer nieuwe kans voor jullie wordt! @anoniempje, wauw knap dat je zoiets zelf kunt maken, zou mij niet lukken Wanneer heb je eigenlijk weer echo? @mrijke, succes morgen echo toch?
@myr spannend bij jou dus meid!!! Ik heb dinsdag weer een echo en zal je vast wel lukken joh gewoon volgen wat ze op youtube doen
Hoera!! Meting gehad eitje was nu gemiddeld bijna 16 Vandaag wel nog de gonal spuiten morgen de ovitrelle Hopelijk gaat dit het worden... Mocht dat zo zijn betekend dat we vanaf volgend jaar om de 2 weken een verjaardag hebben vanaf februari haha
Bij flint iets later zou 11 april uitgerekend zijn Dus hopelijk nu wel raak was namelijk wel ronde 5 ook en dat is het nu officieel ook ben benieuwd
oh spannend zeg! Zou echt heel mooi zijn, ik hoop het heel hard voor je!! ik word hier langzaam gek van mijn lijf, heb sinds gisteren zo'n pijnlijke borsten, kon vannacht zelfs niet op mijn buik slapen...maar had het in vorige ronde toen ik utrogestan gebruikte ook wel beetje, maar nu veel erger...en dan dat bloedverlies, maar goed denk tegelijk ook dat mijn lichaam me voor de gek houdt...
@Anoniempje1989: was heerlijk er ff tussen uit. Ziet er leuk uit zeg die luieretui! Vindt je het niet lastig om babyspullen te maken terwijl je in de MMM zit? @Myr86: spannend zeg die kwaaltjes! Ik ga voor je duimen. @Mrijkepijke: super zeg! De aanhouder wint. Grappig dat dit weer dezelfde ronde is als bij Flint. Hopelijk brengt dat geluk! Hier vanochtend weer echo gehad. Helaas geen groei t.o.v. gisteren. Toch zelfde dosis spuiten (50). Morgen weer terug voor de 4de dag op een rij. Wordt er echt moe van. Vanochtend ook weer heel emotioneel omdat het zo lang duurt elke ronde. Morgen al weer dag 14. Eind juni weer gesprek met gynaecoloog. Weet niet hoe lang ik dit nog vol hou aangezien ik al 10 rondes aan het spuiten ben en dit mijn 3de IUI is. Misschien toch maar IVF overwegen. Ook al klinkt dat best eng omdat het ook de laatste mogelijkheid is.