PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myr86

Myr86 Lid

13 apr 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee mz wat balen zeg! Dikke knuffel! Het schiet dan niet zo op..waarom moet je zo snel terug met dagelijkse echo? Lijkt me erg belastend..

Snap je frustratie, heb je al afspraak met psycholoog gehad die je miss kan helpen?
    Hoop dat gesprek met gyn jullie verder helpt, maar hoop nog meer dat deze ronde gewoon gaat lukken voor je!!! Hou moed he!!

2. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@mrijke
    owh spannend zou dus een leuke datum zijn haha
    @mz
    het maken zelf niet alleen als het af is heb je zo iets van tja hoelang moet het nog op de kamer liggen heb inmiddels al een wikkeldoek klaar duurde 2 maanden van me ma verschillende knuffeltjes dus dat is dan het lastigste
    hopelijk nu wel mooie groei en is ivf niet nodig uiteindelijk

morgen mag ik weer voor een echo om half 11 pfff

3. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: hoe was de echo? Het is zeker lastig dat je wat je maakt nog niet kunt gebruiken. Dat houdt mij een beetje tegen om wat te naaien ofzo.
    @Myr86: mijn eitjes waren al een paar dagen 15 en 13 mm. Ze wilden dus goed monitoren. Vandaar dagelijks een echo, wat enorm belastend is. Heel je planning hangt van die echo's af. Ik loop inderdaad bij een psycholoog. Tevens krijg ik ook binnenkort medicijnen om mijzelf wat meer rust te geven. Psychisch is het echt slopend voor mij wat resulteert in angstaanvallen e.d.

Hier gisteren nog steeds geen groei. Bloed geprikt en wederom waren de hormoonwaardes te laag. Dus zit nu weer op 75. Heb ook last van tussentijds bloedverlies. Krijg ik altijd als mijn baarmoederslijmvlies weer dunner wordt. Morgen weer een echo. Hopelijk zijn ze dan 18 mm en mag ik de Pregnyl spuiten en dan vrijdag de IUI. Er bestaat echter ook een risico op te veel eitjes en dan krijg ik een eicelreductie (dan prikken ze wat eitjes weg net zoals bij IVF). Zo kan deze ronde dan toch benut worden.

4. anoniempje1989

ik ben 3 afspraken rijker
    er was nog niks te zien en zelfs mijn bms was nog veelste dun :(
    vrijdag weer een echo en maandag nog een
    maandag zal ik na de echo langer moeten wachten maar heb dan ook een gesprek met de gyn over hoe we verder gaan
    ik hoop iui dan zou het de volgende cyclus al kunnen als het mee zit ze hebben iui stop tot 22 augustus ivf hoop ik nog niet dat voelt zo definitief als laatste mogelijkheid we wachten af...:(

5. anoniempje1989

@mz
    fijn dat je toch je iui kan doen deze ronde
    hoop dat ze mooi doorgroeien en snel door kan naar iui3
    succes meid!

6. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Wat is dat toch met die eitjes die niks willen doen!
    Anoniempje en mz ik hoop dat er nu wel wat gaat gebeuren
    Myr hoe is het bij jullie

Hier gisteren de ovitrelle gezet dus ben benieuwd
    Morgen begin ik weer met de ovitrelle
    En dan kan het wachten beginnen. ...

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mrijkepijke: spannend zeg!! Ik ga duimen voor je!!
    @Anoniempje1989: balen meid dat er nog niets te zien is! Hopelijk vrijdag beter nieuws. Ik hoop voor je dat je over mag op wat anders.
    Ik had eerst ook dat IVF zo definitief als laatste stap voelde. Maar na 2 IUI's begin ik er al best de balen van te krijgen waarom het nog steeds niet lukt aangezien het zaad van ml gewoon goed is:(. Bovendien lukt het stimuleren met hormonen ook niet meer zo makkelijk als in het begin. Ik denk dat wij dit jaar nog voor onze eerste IVF poging gaan mochten we nog niet zwanger zijn (rond oktober ofzo). Naar verloop van tijd merk je vanzelf waar je aan toe bent. Volgens mij is de kans met IVF veel groter als met IUI of niet?

8. Myr86

Myr86 Lid

13 apr 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mz jeetje dat is idd echt belastend zeg! Hopelijk helpen de gesprekken bij psycholoog je?! En geeft de medicatie je wat meer rust...wel evrvelend om te horen! Dat alle zorgen snel plaats mogen maken voor goed nieuws hè! Succes weer bij de echo vandaag!! Kan me ook voorstellen dat je op een gegeven moment toebent aan IVF, maar tegelijk ook eng..hopelijk gaat het niet nodig zijn!

@anoniempje, balen dat het nog niet groeit! Goed dat je een gesprek hebt en hopelijk wordt het iui, lijkt me toch wel meest logische stap voor IVF.

@mrijke, spannend nu!!

Ik voelde me maandag en dinsdag echt belabberd, weer gevoel van naderende menstruatie, maar voel me deze wachtweken sowieso heel raar, veel stemmingswisselingen en emotioneel..ik weet het niet. We hebben ons gisterenavond erbij neergelegd dat het niet gelukt is deze ronde, beetje zelfbescherming. Voelden ons erg klote en zien het niet zitten, nog niet terecht, maar soms overkomt je dat gevoel zo sterk..Maar goed wachten af tot het weekend, zondag testen...

9. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Myr86: hopelijk helpen de gesprekken en de medicatie ook en is IVF niet nodig maar nu eens goed nieuws. Heel herkenbaar dat je uit zelfbescherming gaat denken dat het niet is gelukt. Doe ik ook altijd. Maar toch heb ik bij jullie hoop dat het wel is gelukt:)! Spannend zeg!!

Hier gisteren weer een echo gehad. De eitjes waren weer gekrompen en ben ongesteld geworden:$. Conclusie is dat ik echt 75 eenheden nodig heb dus nu weer opbouwen met 75 en zaterdag weer terug. Ik moet het zien als weer een nieuwe cyclus aangezien ik een hele lichte menstruatie heb gekregen doordat het baarmoederslijmvlies afbreekt. Maar weer afwachten dus:(.

10. Myr86

Myr86 Lid

13 apr 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    MZ shit van die menstruatie nu ineens. Vandaag dus weer begonnen met spuiten? Hopelijk nu snel een mooi eitje!

Mrijke en anoniempje hoe gaat t?

Ik ga morgeb testen, maar signalen wijzen echt op nee, zullen t zien..

11. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Myr86: spannend zeg! Ik ga duimen!! Nee ik heb gewoon doorgespoten. Nu een mooi eitje van 18 mm en 2 van 13. Vandaag de Pregnyl gezet en maandag de IUI. Baarmoederslijmvlies was ook bijna 8 mm. Das vrij veel volgens mij. Nu maar hopen op een positieve test eind juni!!

12. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Myr, ik hoop dat je morgen toch positief nieuws hebt morgen... Hoop het echt hoor...

Hier alles goed, maandag ovitrelle gezet en eigenlijk verder nergens last van normaal heb ik dan echt zere borsten en een blegh gevoel maar nu nergens nog last van. We wachten maar af
    Sinds woensdag ovitrelle wat een gedoe weer is dat toch...we wachten de rest maar af!

13. Myr86

Myr86 Lid

13 apr 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mz Wat goed van je eitjes,dat t deze IUI dan raak gaat zijn!!!

@mrijke, fijn zeg dat de klachten meevallen, hopelikk blijft dat zo!

Hier negatieve test vanochtend, dus volgende ronde..
    enige positieve is dat ik kan stoppen met utrogestan, wat een rotspul zeg, echt veel last van gehad. Nu hopen dat een nieuwe kans gewoon snel komt en dat we er niet weer 3 maanden op hoeven te wachten..

14. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Myr86: balen zeg meid:(. Dikke knuf!! Utrogestan is idd rotspul. Hopelijk de volgende ronde wel raak! Na hoeveel rondes heb je weer een evaluatie met de gynaecoloog?

Hier gisteren de Pregnyl gezet. Morgen om 08.00 uur zaad inleveren. Ml kan niet mee want hij begint morgen bij z'n nieuwe baan. Mijn moeder gaat dus gezellig mee:D. Om 10.00 uur is de inseminatie.

15. Myr86

Myr86 Lid

13 apr 2015
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes zometeen mz!

We hebben in principe pas 3 pogingen (waarvan 1 al na 6 dgn ongesteld) gehad sinds sept, dus voorlopig nog door. Wel weer afweging voor LEO inplannen, maar ondertussen wel spuiten, heeft toch onze voorkeur en het werkte iig weer afgelopen ronde.

16. anoniempje1989

succes mz!

ik heb zo weer een echo en gesprek met de gyn vind het maar spannend nog

17. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Someren
    Mz succes meis! Moedig ze maar flink aan :)
    Anoniempje jij ook succes in het ziekenhuis!

Hier verder geen nieuws
    Voel me gewoon goed nergens last van
    We wachten dus nog maar eventjes :) eerste week zit er nu bijna op

18. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx allemaal. Net weer terug uit het ziekenhuis en 2,8 mln zwemmers rijker:D. Nu maar afwachten weer. De 26e nog wel evaluatie met gynaecoloog.

@Myr86: ik vroeg toevallig vanochtend ook of een LEO operatie gedaan werd. Werd nauwelijks gedaan in ons ziekenhuis terwijl ik in een academisch ziekenhuis zit (UMC Radboud).
    @Anoniempje1989: hoe was je gesprek en je echo??
    @Mrijkepijke: spannend zeg!! Die wachtweken zijn altijd vervelend. De ene dag heb ik weer hoop en de andere dag weer niet.

19. anoniempje1989

pfff frustraties...
    11uur echo gehad en uiteindelijk pas om 1uur gespek gewoon ff 2uur zitten wachten
    en eigenlijk nergens op moet 6rondes na mijn laatste miskraam nog proberen hoe we nu bezig zijn dan weer op gesprek

verder op de echo nog niks te zien had eerst op woensdag en vrijdag een afspraak gyn vond dat onnodig dus hoef nu alleen vrijdag nog te komen ze gokt dat ie dan 18mm is als er iets groeit tenminste...

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anoniempje1989: balen zeg!! Dikke knuf!! Hopelijk idd vrijdag een mooi eitje van 18 mm. Aan de ene kant snap ik het wel dat je 6 maanden moet proberen (was bij ons ook zo). Het is immers wel gelukt op deze manier. Aan de andere kant snap ik ook heel goed dat je een andere behandeling wil. Had ik ook. Je hebt er dan geen vertrouwen meer in. Met bijv IUI hoop je dan toch op meer kans. Ik heb volgende week vrijdag zo'n gesprek met de gynaecoloog over hoe nu verder. Moest nu eigenlijk volgende ronde weer 50 spuiten terwijl deze en vorige ronde 50 niet werkte:(. Wil dat dus echt niet. Twee lange cyclussen daardoor van rond de 40 dagen.

Deel Deze Pagina