@mz zit al in ronde 8 van de injecties 3e naar de miskraam dus nog 3 te gaan dat van laag beginnen met spuiten ken ik steeds beginnen met 75eh terwijl 112,5 gewoon goed aan slaat :s heel krom steeds heb echt het gevoel dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word baal inmiddels zo ze begreep ook niet echt dat ik inmiddels geen hoop meer had omdat het al 2x raak geweest is ik zit gemiddelt aan een cyclus van 35 dagen mocht er vrijdag iets zitten zit ik weer op 35cyclus dagen
@Anoniempje1989: ik begrijp hoe jij je voelt. Zelf ook al 10 cyclussen onderweg, waarvan 3x IUI en 5x met alleen Gonal F en Pregnyl. 2x is een ronde gecanceld (overstimulatie en Kerst). Ik heb ook het idee dat ik elke keer weer van voor af aan moet beginnen waardoor ik te vaak naar het ziekenhuis moet voor een echo en te lange cyclussen blijf houden (35 tot 40 dagen). Vorige maand 40 dagen en nu 36 waarschijnlijk. Hopelijk voor jou vrijdag goed nieuws en dan een positieve test begin juli.
@mz Idd precies wat ik voel snap niet dat ik niet naar iets anders over mag maarja als ik logisch ga nadenken tot 22augustus hebben ze iui stop dit is me 3e ronde na me miskraam juli 4e augustug 5e dan dus dat betekend dat ik 1 maandje gepland klussen moeten doen dat valt dan ook nog wel te overzien maar je hebt goede hoop meer als mij iedergeval!!
@Anoniempje1989: hopelijk komt het niet zover en heb je deze maand een mooie test. Wat is het stil hier. Hoe is het met de rest??
Hier alles rustig Nog nu nog een weekje wachten en dan weten we meer....Verder nog steeds geen flauw idee
Lange weg voor jullie al anoniempje, snap de frustratie met lange cyclus etc. Toch volhouden en hopen dat t n keer goedkomt he! Spannend mrijke en mz, weer op wachtbekken, nu voor de laatste keer voorlopig he!! Ik zat er ook ff doorheen begin deze wk na negatieve test en heftige menstruatie, vandaag weer beginnen met spuiten, voel me eindelijk weer beetje normaal 😉 nu hopen dat we gewoon weer kans krijgen en daar niet weer 3 mnd op hoeven te wachten..
@myr ja erg lang en er lijkt geen eind aan te komen pfff we hebben hier inmiddels gezegt nog 2jaar en dan vinden we het wel prima dan denk ik dat we ook inmiddels wel bij ivf beland zijn @mrijke spannend meid wanneer wil je gaan testen? @mz hoop het ook maar vrees het toch nie heb er geen hoop meer in inmiddels ik heb vanmorgen het potje weggebracht met geluk morgen de uitslag al ookal is het 2x raak geweest en weten we eigenlijk al wel dat het dus goed moet zitten is het toch best spannend!! heb inmiddels ook een beetje eigen rechter gespeelt met me hormonen *bloos* hoop dat het morgen met de echo positief uitpakt en dat ze zegt wat ik eigenlijk hoop als de gyn niet mee werkt dan maar zelf eigen rechter spelen zal het hier niet openbaar zetten maar in overleg met vl en wat meningen van me omgeving dacht iedereen hetzelfde en zeiden ze allemaal ik snap je gedachte gang en ik zou het gewoon proberen dus nu hopen dat de echoscopiste morgen zegt wat ik hoop
@Mrijkepijke: spannend! Ik ook nog 1,5 week wachten. @Myr86: hopelijk idd voor de laatste keer. Snap dat je er ff doorheen zat. Dikke knuf!! Nu maar hopen dat er weer snel 1 of 2 eitjes zitten en je niet 3 maanden hoeft te wachten! Veel succes met spuiten weer, hopelijk voor de laatste keer. @Anoniempje1989: ik heb ook geen hoop meer. Wij gaan door t/m IVF en daarna eventueel dus adoptie. Maar aangezien dat behoorlijk wat geld kost zal dat pas over een paar jaar zijn. Mochten de 3 vergoede IVF pogingen niet voldoende zijn dan kunnen we er altijd nog een zelf betalen. Ik snap goed dat je voor eigen rechter speelt. Ik heb daar ook wel eens aan zitten te denken maar durfde het dan toch niet. Ik ga volgende week ook echt tegen de gynaecoloog zeggen dat ik gewoon met 75 wil starten en niet met 50. Mocht dat niet werken dan kan ik er ook altijd nog een eigen draai aan geven. Hopelijk morgen goed nieuws voor jou
@mz hopelijk hoeft het niet zover te komen dat je ivf zelf moet betalen na 3 pogingen overstappen van zorg verzekering krijg je er weer 3 jij snapt me ik start dus op 75 (standaart bij menopur) wat dus niks doet al 2x gevraagt of ik niet met 112,5 mag beginnen wat goed aan slaat maar dat mag niet vanwege de kans op overstimulatie :S vind ik raar als ik elke ronde maar 1 mooi ei heb dus ik heb er me eigen draai nu even aan gegeven wel overlegt met vl en hoop dat het morgen zijn vruchten af werpt
he meiden, 3 ivf pogingen verder is ook nog ver weg hè, probeer hoop te houden! Maar herkenbaar hoor, ik denk er ook steeds vaker over na, het schuift steeds een beetje op, en zeker voor jullie wordt het natuurlijk steeds zwaarder na meerdere pogingen. Maar ik ga heel hard duimen dat het niet zo ver hoeft te gaan komen!! Herkenbaar zelf voor dokter spelen, ik vind ophogen wel eng, dat durf ik ook niet, maar zeker zelf meedenken! hier weer om en om 75 en 87,5, vorige keer voor het eerst normale cyclus duur, dus hopelijk nu ook. Moet pas volgende wk woe terug. succes vandaag anoniempje!
@myr zelf ophogen durfde ik ook niet maar blij dat ik dus niet de enige ben die er dus zo over dacht ivf is niet heel verweg meer natuurlijk nog 3 rondes zo 6rondes iui dan zit je al bij ivf
Kom op anoniemeitje hup hup groeien!! Ik heb dat ook veel gedacht hoor draai de dosering gewoon omhoog Maar nooit gedaan eigenlijk Pff ik krijg testneiging waaaaaaaaaarom duurt wachten toch zo lang he!!! Ik vind dit bijna erger dan gewoon spuiten! Maar moet toch echt nog een paar dagen wachten... Bah rot dagen zijn het
@mrijke dinsdag echo dan weten we meer heb de dosering ook niet omhoog gedraait juist lager wanneer mag je testen? en sympthomen??
Maandag is het 2 weken na de ovitrelle Symptomen Gisteren vage ijzersterk in mond maar na opzoeken kan dat. Ook nog van pijnboompitten komen wat ik maandag op heb Steekjes gehad onder in mn buik En gisteren waren mn bloedvaten op mn bovenlichaam (schouders borsten etc) echt duidelijk zichtbaar wat anders nooit is... Maar goed wie weet wil ik het te graag zien.... Wil zondag al proberen met test voor vaderdag mooier kado zou ik niet kunnen verzinnen. ..
@mrijke owh dat klinkt allemaal positief meid!! ben benieuwd zondag kom gelijk spieken als ik uit bed kom dan
Ah oke anoniempje. Hopelijk met goed resultaat volgende week! Ja klopt mz, jullie gaan nu best snel door...toch hoop houden!! Mag je eigenlijk weer terug naar spuiten mocht ivf niet lukken? Lees daar wisselende dingen over.. Mrijke spannend zeg!! Klinkt positief, ga hard voor je duimen😃 We zitten steeds mrt vakantie dilemma, durven niks te boeken, bang dat t niet uitkomt, maar hebben w behoefte aan weekje eruit samen..laatste keer moesten we onderbreken en toen 3 maanden geduurd voor nieuwe kans, ach ja luxe probleem miss..
@myr hier hetzelfde vakantie probleem willen eigenlijk weg maar om nou de behandeling tijdelijk te stoppen ervoor wil ik ook niet erg moeilijk idd vorig jaar zijn we idd niet weg geweest vanwege de echo's etc.
Lastig is dat met vakantie..terwijl je t juist ook zo hard nodig hebt om er even samen uit te zijn...maar goed, we hebben de rust niet om te onderbreken idd, dus miss last minute. Voor jullie wel lang dan anoniempje als julie vorig jaar ook nirt geweest zijn..
Wij hebben juist wel geboekt Wat er ook gebeurt wij gaan op vakantie! Moeten er gewoon als gezin tussen uit... Nog 44 dagen en dan vakantie