@Myr86: hoe is de LEO operatie gegaan? Viel het mee? Hier vandaag ongesteld geworden dus officieel de 5de IUI poging in. Ik heb er zo geen zin meer in. Hoe is het met de andere dames?
Klote zeg mz, ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Gaan jullie nog 1 keer voor IUI nu? Wat zegt gyn er verder van? Sterkte en hou toch vol he! LEO viel me op zich mee. Alles was verder goed met eileiders testen, dus dat is ook enorme opluchting! Vooral nog moe en pijn bij wondjes, maar al met al best oke! volgende week vrijdag terug voor echo en gesprek over aanpak nu. SPannend!
@Myr86: We moeten nog 2 IUI pogingen. Dit is inmiddels al de 5de poging, hierna dus nog 1. Fijn dat de operatie mee veel. Hopelijk positief nieuws komende vrijdag en helpt dit jullie naar een mooi wondertje. Hoe is het met de andere dames? Het is hier erg stil aan het worden.
Hier alles goed op dit moment heerlijk aan het genieten van mijn mannen in zeeland Volgende week maken we weer een afspraak in het ziekenhuis!
Ja komt goed vanochtend zelfs verwend met ontbijt op bed door de heren zo lief!! Dus genieten doen we zeker
Spannend MZ, schiet het al op deze nieuwe ronde? Klinkt goed mrijkepijke, geniet er nog van!! Zie je er tegenop om weer te beginnen? Hier nog 2 weken afwachten of eigen cyclus op gang komt en anders 1 ronde clomid proberen voordat we weer gaan spuiten. Op echo waren veel minder cystes te zien, dus dat lijkt positief.
@Myr86: het schiet niet op. Moest met 50 starten. Zit inmiddels op dag 13 en de hormoonwaardes zijn te laag. Ik had het voorspeld maar mocht niet met 62,5 starten wat de afgelopen ronde wel mocht. Nu op mijn aandringen ophogen naar 62,5 en donderdag weer terug. Waarschijnlijk laatste IUI poging omdat ik erg lastig te stimuleren ben en de lage doseringen zorgen voor te lange cyclussen en bij ophogen is een reductie nodig. Hierna moet ik IVF. Wil zelf graag een LEO operatie maar die doen ze in mijn ziekenhuis niet. Waar heb jij de LEO laten doen?? Klinkt voorzichtig positief dat er minder cystes zijn
Ontzettend balen MZ! Zo frustrerend dat ze niet wat beter luisteren naar jouw gevoel, je bent helaas inmiddels expert...merk dat ze bij ons in zkh ons best wel mee laten denken/beslissen in keuzes, vind dat wel fijn, aangezien je er zelf altijd mee bezig bent en je lijf wel beetje begin te kennen. Hoop dat t nu snel wat gaat doen bij je! ik heb je ook nog een privebericht gestuurd.. Ja, alhoewel ik nu merk dat huid wel steeds onrustiger wordt, dus heb geen vertrouwen in eigen cyclus, maar goed nog maar braaf 2 weken wachten en dan hopelijk succes met clomid..
Hey meiden Ben weer van de partij! Na anderhalve maand rust heb ik morgen weer een afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog Zal wel weer eerst kuur provera moeten Wie heeft er nog tips om dingen te vragen aan de gynaecoloog? Tis toch ronde 6 nu...
@Myr86: bedankt voor je privé bericht. Het is heel frustrerend ja dat ze niet luisteren. Al die protocollen. Hopelijk is Clomid voldoende om een mooi brusje te krijgen. @Mrijkepijke: succes in het ziekenhuis! Ik zou vragen wat hierna. Na 6 rondes wordt in mijn ziekenhuis wat anders geprobeerd. Spannend om weer te starten na 1,5 maand niets Hier morgen weer echo (dag 16).
Sorry voor late reactie.. Goed dat je er weer bent mrijke! Hoe was t bij gyn? Wat is jullie aanpak nu? Mz hoe was jouw echo? Anoniempje heb jij nog rust? Hier geen teken van eisprong, dus geen vertrouwen in eigen cyclus. Nog weekje wachten en dan provera.
@Myr86: balen zeg dat eigen cyclus nog steeds niet op gang komt. Hopelijk heb je maar een klein zetje nodig met Clomid. Hier morgen de IUI. Er zitten 4 eitjes waarvan 1 van 17, 2 van 14 en 1 van 13. Ze verwachten dat er 3 springen. Waarschijnlijk mijn laatste IUI omdat er of geen eitjes zitten of bijna te veel terwijl er maar een klikje verschil zit in de Gonal F dus er zit niets meer tussen qua mogelijk dosering. Bovendien is dit al de 5de IUI. We hebben 2 oktober afspraak bij de gynaecoloog voor IVF.
MZ25 Ja hoop het ook! geduld hebben is soms ook zo moeilijk hè.. Spannend weer voor jullie, klinkt goed met 3 eitjes hoor. Hoop van harte dat IVF jullie bespaard blijft! Sterkte weer met de wachtweken.
Ben nu bezig met de provera Daarna nog een keer gewoon met hormonen ( omdat we het levende bewijs hebben dat dat kan) Anders waarschijnlijk iui Maar wordt nog verder besproken als ik echt start met de hormonen
@Myr86: thanx! Jij ook! Hopelijk heb je resultaat door de operatie. @Mrijkepijke: ik krijg altijd koppijn van de Provera. Fijn dat ze over IUI praten. Je weet dan dat dit de laatste keer is alleen met hormonen en welke stap er daarna komt. Hopelijk is IUI iet nodig bij jullie. Nou gisteren de IUI gehad. 6,6 mln zwemmers. Ik heb er alleen een beetje een hard hoofd in. Heb zaterdag namelijk al steekjes gevoeld in mijn liezen, zo'n 18 uur na de Pregnyl. Dat zou veels te vroeg zijn aangezien ik gisteren pas de IUI gehad heb. Zou het kunnen dat de eitjes te vroeg zijn gesprongen? De eitjes waren nog niet groot, grootste was 17 mm op de dag van de Pregnyl. Of zou het groeipijn kunnen zijn net zoals ik bij de Gonal F wel eens heb gehad.
Ik heb dat ook eens gehad mz, maar gyn gaf aan dat kans heel klein is dat ze te vroeg springen en je had er ook nog eens 3, dus zou me niet teveel zorgen maken!
Hey meiden hoe is het met jullie? Sinds zondag gestopt met provera dus nu wachten op menstruatie! Heb koppijn dus zal vandaag of morgen wel komen! Kunnen we weer beginnen!
@Mrijkepijke: goed om te horen dat je bijna weer mag starten! Spannend. Hier mag ik zondag testen. 16 augustus de laatste IUI gehad dus vandaag 10 DPO. Ik zie al enorm tegen het testmoment op van zondag. Weer bang voor n teleurstelling. Hoe is het met de rest?