PCOS - Gonal F & Pregnyl kletsclubje :-)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door LoesjeK, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Super dames, gaat goed hier!!

Idd hopen dat het zo doorgaat hihi zou leuk zijn.

Hier veel gerommel onder en er gevoelige (.)(.) ben onwijs emotioneel niet normaal en humeur springt vd hak op de tak Deen pijl aan te trekken...jantje huil jantje lach.

Ook af en toe erg misselijk en super heet ineens
    Je zou denken dat zijn misschien trekjes die kunnen wijzen op, maar ben super bang eigenlijk, durf niet te hopen zo bang voor weer een teleurstelling....

Sorry dat ik wat somber ben, ben echt blij voor jullie hoor...;)

2. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Woow unbelieveblee!!! Gefeliciteerd!!!!
    Whooehoee wie is de volgende?!
    Chimpie.. We duimen voor je mee!!

3. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Unbelievableee!!! Jaaaa!! Super leuk!!! Gefeliciteerd!!!! :D

Knorrie; Fijn dat ze nu toch een beetje om je eigen schema heen kunnen plannen en hopen dat het dan ook succesvol zal zijn natuurlijk!

Chimpie; Lijstje is te ver weg, sorry. Zit jij nou ook op je NOD te wachten? :)

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Loesjek – … jaar – Zit in 3e ronde Gonal F & Pregnyl
    Chimpie – 35 jaar, 7jr MMM – Zit in ronde 2 Gonal F & Pregnyl 13 sept IUI
    Knorrie24 – 28 jaar – Zit in 2e ronde Gonal F & Pregnyl i.c.m. IUI (16 september fm)
    Sannee006 – 22 jaar – Wacht op NOD 16/17 september
    Unbelievablee – 23 jaar – Wacht op NOD 17 september (tevens verjaardag !)
    MZ25 - 26 jaar - Wacht op NOD 19 september
    MandyX- 27 jaar- Start op dag 3 met een kuurtje Clomid
    Mrijkepijke - 29 jaar – Start met 1e ronde Gonal F & Pregnyl
    Vlindertjeh-25 jaar- wacht op spuit instructie week 39

Test Wachtbankje.....

Sannee- NOD 16/17 sept. POSITIEVE TEST!!
    Unbelievable- NOD 17 sept. POSITIEVE TEST!!
    Chimpie- NOD 29 sept
    Soepukkie – 26 jaar – NOD 20-21 september
    Mz25- NOD 19sept

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    O had even over een pagina heen gelezen, dacht daT Mz25 vandaag was, sorry Mz25, was helaas noet zover deze ronde.....gaat het beetje met je?

Soepukkie schiet voor jou ook al op......

MOJN vakantie is begonnen, eindelijk!

6. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Chimpie; Bedankt voor het lijstje! :) Inderdaad ook op het wachtbankje. Spannend hè?

Hier heb ik vanmorgen nog eens opnieuw getest, gezien hij woensdag nog erg licht was. Hij was vanmorgen echter zelfs nog iets lichter.. Zou ik me zorgen moeten maken?
    Er is geen sprake van een bloeding o.i.d.

7. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hoiii meiden! wooow wat lees ik!!! :D 2positieve testen!! gefeliciteerd meiden! sanne hoop dat die van jou ook nog oploopt! niets is zo erg dat ie weer lichter word.

hier laatste tablet provera gehad vandaag, laatste dagen al zwaar bruinverlies dus verwacht van de week wek dat het doorzet en dan hopelijk door naar clomid!
    Verder geen bijwerkingen alleen sinds 2nachten last van slapeloosheid.. das niet fijn haha!
    heel fijn weekend meiden!

8. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoiiii meiden!

Wij mogen woensdag al naar de gyn voor de eerste echo!! Om 11uur :)

Sanne, dat is raar? Misschien mog paar testjes doen??
    Liefs xxx

9. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Sannee, niet meteen in paniek raken meis, kan ad test liggen of veel gedronken......ik hoop dat ie wee donkerder wordt, ga voor je duimen

Meiden begrijp me niet verkeerd ben echt blij voor jullie maar na 7 jaar ervaring ben ik ook heeel voorzichtig met feliciteren...heb al zoveel vreemde dingen meegemaakt, misschien snappen jullie het nu beter....

Knuffels;)

10. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Das al snel unbelieveble. Maar kunnen ze dan überhaupt wel al wat zien dan? Het hartje kunnen ze toch pas horen bij 5 weken?

Sanne, idd wat chimpie zegt. Keep calm ;) kan aan verschillende factoren liggen. Zou morgen nog een x testen. Ik hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan en je gewoon een vette test hebt.

Chimpie, (je hebt zo'n grappige naam vind ik. Elke x als ik hem lees moet ik aan een klein aapje denken haha) maar hoe is het bij jou? Je had vandaag of morgen toch je nod. Al enig idee wanneer je gaat testen?
    En dat van het voorzichtig zijn herken ik wel. Ik heb zelf ook paar x een lichte test gehad en elke x toch teleurgesteld.

Mandy, bah slecht slapen is echt slopend. Overdag ben je dan ook niet lekker fit. Zijn goede voortekenen die je hebt. Laat de ongie maar komen zou ik zeggen haha.

Hier niet veel te melden. Vanavond om 11 de pregnyl zetten en dan op naar maandag voor de iui.

11. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi!

As woensdag is het dan 5 weken. In praktijk 3 weken naar 2 weken krijg je er gratis bij. Ze tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. Ik vond het zelf ook erg snel!

Van het voorzichtig zijn snap ik helemaal!! Maar heb donderdag avond een mega positieve test gehad en vrijdag ochtend weer. Woensdag horen we meer. Het kan altijd fout gaan! Niet te hopen natuurlijk.

Hoe is het chimpie? ?

Liefs xxx

12. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi spannend hoor en fijn dat al zo snel kan.

Wij hebben 29e NOD, moet eerlijk zeggen dat ik er niet op durf te hopen, afgelopen dgn vanalles gevoeld onder in buik, alsof er veel gaande was en gister avond en vandaag weer niet.....wel nog gevoelige (.)(.), maar komt denk nog van pregnyl.

Heb jij eigenlijk veel gevoeld van te voren unbelievable, zo ja wat en wisselde dat ook met dagen? Niet dat het heel veel uitmaakt weet dat het dan nog niks wil zeggen, maar toch;)

Onze les is geweest dat het onzeker blijft tot de bevalling (zegt de arts ook) kan idd vanalles gebeuren, bij ons helaas keer gebeurd vroege miskraam
    Maar positief blijven hoor dames, écht doen.

Sannee hoe gaat het vandaag?

Knorrie je gedachte is helemaal goed:D Chimpie is ook ontstaan door klein aapje, hihi
    Zal maar niet zeggen welke bijnaam mijn mannetje heeft:D:D:D

Wij gaan morgen weekje op vakantie, mijn man moet helaas daarna langzaam revalideren op het werk (breuk in heupkom) en dus geen 3 weken lekker naar de zon:( vind wel balen want ik heb wel 3 weken en had me erg verheugd op vakantie in buitenland, maar ja nu even een weekje uitwaaien, beter dan niks toch?! Als ik niet veel reageer dan is WiFi slecht of niet, maar vlgnd week ben ik er weer!

Succes meiden keep positive ;)

13. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Oh ja die 2 weken kado idd unbelieveble :) ben wel benieuwd wat ze dan zien bij de echo. ik hoop ook dat het allemaal goed blijft gaan. Daar gaan we natuurlijk wel vanuit. Ik heb ook nog nooit zo'n positieve test gehad als die van jou, maar wel eens vage streepjes waarbij je echt zou zeggen dat ik zwanger was.

Chimpie, nu maak je me nieuwsschierig naar de naam haha.
    Oh ik zag in het overzicht staan dat je 20/21 september je nod had vandaar dat ik het vroeg.
    Fijne vakantie lekker van genieten!

14. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi;

Nou precies 1 week na de eisprong werd ik smorgens wakker met menstruatie buikpijn. De dagen erna had ik erg last van een opgeblazen gevoel.. veel buikpijn kwa druk wat erop stond. Dat was tm zaterdag. Vanaf maandag kreeg ik last van menstruatie buikpijn en werd ik s morgens al rond half 6 wakker en kon ik niet meer slaprn.. woensdag hele dag met tampons erin gelopen haha. Zo voelde het! En donderdag op mijn werk had ik nergens zin in.. terwijl ik normaal altijd kan eten haha! En toen ben ik maar naar de etos gereden na hrt werk. Ik deed die test alleen (vriendlief was beneden voor drinken aan het zorgen voor visite) en ik zag de test, wooooow ik schrok! Ik raakte lichtelijk in paniek. Ik riep mijn vriend, zegt ie ja ik kom zo! Haha! Kwam mn broer naar boven, ik zeg help! Wat is dit? Helemaal in tranen! En toen kwam vriendlief en die kalmeerde mij haha!
    Ik ben echt een flapuit. Ik kan niets voor me houden, dus mn vriendinnen weten het al. Morgen vier ik mijn verjaardag. Ik ben benieuwd of ik het voor me kan houden! Heb iets leuks op de tafel gezet, zal er en foto bij voegen.

sorry een lang verhaal haha! Ik schrok ervan hoe positief de test meteen was! Ik ben iedere ochtend vanaf vrijdag ook weer om 5 uur half 6 wakker.. smorgens misselijk en smiddags best moe! ik ben totaal geen middag dutter!

Chimpie; heeeele fijne vakantie meid! Lekker van genieten, denk maar zoo.. dan volgend jaar maar een lekkere vakantie naar de zon :)!

Als ik de echo heb gehad en ik heb foto's, dan zet ik ze hier op! Ben benieuwd hoor!

Liefs xxx

15. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Ik kan me met flint ook nog herinneren dat ik na de eisprong rare plopjes voelde kort na de eisprong.
    Toch iets van innesteling geweest denk ik!

Nou 7 dagen na het stoppen van de provera was het vannacht zo ver. Werd wakker en had me een partij kramp wist meteen weer het voordeel van pco hebben het niet ongesteld worden pfff!
    Medicijn heeft zn werk gedaan nu dinsdag met 50 ie beginnen en dag 10 weer terug komen voor de echo
    Ben echt heel erg benieuwd! Toch spannend nu!!!

16. knorrie24

knorrie24 Actief lid

9 jan 2011
    239
    0
    16
    Het hoge noorden
    Dat is fijn marijke kun je eindelijk verder.

Voor alle dames die spuiten, waar laten jullie eigenlijk de naaldjes. Zowel van de pen als de pregnyl.
    Mij is gezegd dat ik ze niet bij het huisvuil mocht gooien dus heb een potje gekocht waar ik ze allemaal in doe maar deze begint een beetje vol te raken.

17. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Lieve dames,

Ik trek me een beetje terug op het moment...
    De lichter wordende test was helaas een slecht voorteken.
    Ik ben vrijdagavond en gisteren elke keer na de toiletgang wat bloed verloren met wat stolseltjes (sorry).

Heb zaterdagochtend een verloskundige gebeld en deze gaf aan dat het waarschijnlijk een vroege miskraam is geweest.
    Morgenvroeg neem ik contact op met mijn gyn om een echo te laten maken om te zien of alles (beide eitjes) weg is.

Ik zal wel mee blijven lezen met jullie, maar houdt me een beetje op de achtergrond. Hoop dat jullie het begrijpen.

Xx

18. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

hey meiden
    mag ik weer mee tikken hier?
    zie een paar bekende namen zoals mz en knorrie;)
    Dutchdiamond hier alleen een andere naam nu

door hormooninjecties zwanger geraakt maar helaas
    dinsdag krijg ik mijn curretage en zal ik zo snel mogelijk het traject weer terug inwillen

19. mrijkepijke

mrijkepijke Actief lid

11 sep 2014
    294
    0
    0
    Zorgcoördinator, mama van Flint
    Someren
    Knorrie heb je geen naaldcontainer gekregen van de apotheek? Anders even vragen!
    Ik kreeg dat beide keren gewoon al mee!
    Glazen hak potje zou ook kunnen!

Ja fijn dat ik ook verder kan nu vanaf dinsdag mag ik gaan beginnen!!

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@Sannee006: wat naar nieuws zeg. Je zag het al aankomen door de lichter wordende streepjes:(. Ik snap dat je je even terug wil trekken. Veel sterkte!!
    @anoniempje1989: ook voor jou erg naar nieuws:(. Hoe ver was je? Ook heel veel sterkte meid!!
    @Unbelievable: gefeliciteerd meid!! Wat een mooie test:D!
    @Knorrie24: fijn dat je morgen de IUI mag doen. Hopelijk nu met succes! Ik heb ook een naaldencontainer van de apotheek gekregen.
    @Chimpie: spannend!! Nog n weekje wachten. Geniet lekker van je vakantie n ieder geval!!
    @mrijkepijke: fijn dat je verder kunt! ik spuit ook 50 eenheden.

Hier ook weer begonnen met spuiten gister. Vrijdag (dag 9) een follikelmeting. Ik spuit ook 50 eenheden. Ik ben erg benieuwd deze ronde:D.

Deel Deze Pagina